Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra datele de la Gist gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Gist la LiveAgent?

V-am acoperit! Migrați datele dvs. de la Gist la LiveAgent cu ajutorul echipei noastre de asistență pentru clienți. Nu vă costă nimic și vă putem transfera toate datele în siguranță pentru dvs., astfel încât să puteți începe să utilizați LiveAgent cât mai curând posibil.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Gist în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Gist
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing.
Gist nu oferă ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + plan Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă Chat live în plan pentru 29 USD / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Gist nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă self-service în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Gist oferă o integrare Facebook în plan pentru 29 USD / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Gist oferă o integrare Twitter în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Gist nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Gist nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 29 USD / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Gist nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă automatizare și reguli în plan pentru 99 USD / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă funcții API în plan pentru 29 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Gist nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Gist nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă istoric nelimitat în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 29 USD / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Gist nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Gist oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 29 USD / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Gist nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
Gist nu oferă suport nelimitat 24/7.
Data migration from one solution to another

Transferul datelor este din partea noastră

Simțiți-vă liber să contactați asistența noastră pentru clienți și să discutați despre migrarea datelor de la Gist la LiveAgent. Agenții noștri se vor ocupa de toate. Între timp, vă puteți așeza, relaxa și aștepta până când datele dvs. sunt transferate în siguranță.

Doriți să migrați de unul singur?

În prezent, lucrăm la un plugin de migrare Gist pentru LiveAgent. Rămâneți la curent pentru mai multe informații!

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce fel de date pot migra din Gist?

Persoane

Migrați cu ușurință agenții, administratorii, utilizatorii finali și clienții.

Etichete

Migrați toate etichetele de departament și de tichet.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Sunteți gata să migrați de la Gist la LiveAgent?

Aruncați o privire la câteva avantaje pe care le obțineți atunci când treceți la LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii excelente pentru clienți

Suport 24/7 de la agenții noștri. Suntem acolo ori de câte ori aveți nevoie de noi.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție de asistență de ultimă generație

Instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Avem tot de ce aveți nevoie.

Person collecting papers into the net

Creșteți economiile și rentabilitatea investiției

Obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna sau alegeți unul dintre cele trei planuri plătite.

Multilingual support in LiveAgent

Alegeți limba dvs.

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent acceptă și widget-uri adaptabile la limbă.

Migrați-vă datele astăzi!

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford, oferind asistență de clasă mondială clienților dvs.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deMigrarea de la Gist
Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent

"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.

Șabloanele de e-mail pentru programele de fidelizare, elaborate cu atenție, pot menține un nivel ridicat de retenție a clienților și un nivel scăzut de dezabonare. Arătați-le clienților dvs. aprecierea dvs. astăzi.

Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare

Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.

LiveAgent has created free, ready-to-use email templates for any company or an individual seeking to provide professional customer service.

Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare

E-mailurile personalizate și întâmpinarea clienților îmbunătățesc marketingul digital. Buletinele de știri prin e-mail valorifică rentabilitatea și generarea lead-urilor. Convorbirile telefonice și e-mailurile de invitație sunt importante pentru comunicare eficientă în strategiile de marketing.

Software-ul pentru call center omnicanal LiveAgent le permite agenților să ofere servicii personalizate pentru clienții dvs. Încercați acum noua experiență de asistență pentru clienți.

Creați un software pentru call center în 5 min.

LiveAgent este o soluție excelentă pentru asistența clienților online, ușor de utilizat și cu funcționalități excelente. Clienții îi apreciază eficiența și raportarea utilă.

Cum să contactați serviciul clienți Telus prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

Contacte de Asistență Telus

LiveAgent este un software versatil de gestionare a serviciilor clienților, inclusiv apeluri primite, reclamații, e-mailuri și portal al clienților. Oferă demo-uri și integrări și are prețuri competitive.

Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Colectarea feedback-ului și utilizarea instrumentelor precum LiveAgent și NiceReply sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație