Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și migrați-vă gratuit datele din Samanage.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

Migrați la LiveAgent și bucurați-vă de un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Comparație între Samanage și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Samanage
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Samanage nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe.
Samanage nu oferă conversații directe.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Samanage nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Samanage oferă portal de autoservire în planul de 23$/agent/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Samanage nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Samanage nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Samanage nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Samanage nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Samanage oferă bază de cunoștințe în planul de 23$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Samanage oferă forum pentru clienți în planul de 23$/agent/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Samanage oferă automatizare și reguli în planul de 48$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Samanage oferă funcții API în planul de 84$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Samanage nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Samanage nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Samanage oferă istoric nelimitat în planul de 23$/agent/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Samanage nu oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Samanage nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Samanage oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 23$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Atotcuprinzător la prețul de 39$/agent/lună.
Samanage oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor în planul de 23$/agent/lună.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Samanage oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 23$/agent/lună.
server - illustration

Transferați tot ceea ce aveți nevoie

Vă îndemnăm să accesați perioada de încercare gratuită pentru a vedea ce vă punem la dispoziție. Dacă vă este pe plac, transferați-vă datele în LiveAgent și începeți să oferiți servicii uimitoare de asistență prin poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri, rețele sociale sau portal pentru clienți cu bază de cunoștințe.

Doriți să migrați pe cont propriu?

LiveAgent oferă extensii de migrare pentru programele de birou de asistență, iar la ora actuală lucrăm pe o extensie de migrare pentru Samanage. Rămâneți pe recepție pentru mai multe informații.

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot migra din Samanage?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.

Tichete

Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.

Etichete

Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.

Sunteți gata să migrați de la Samanage la LiveAgent?

Aruncați o privire la toate beneficiile pe care le obțineți când treceți la LiveAgent.

Servicii extraordinare pentru clienți

Asistență 24/7 de la agenții noștri. Suntem la dispoziția dumneavoastră oricând aveți nevoie de noi.

Soluție supremă de asistență

Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.

Alegeți-vă limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent oferă compatibilitate și pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.

Migrați-vă astăzi datele din Samanage

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la alte programe?

Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.

Articole legate deMigrare de la Samanage
Serviciul pentru clienți online este un ajutor online oferit de o companie clienților săi care îi folosesc produsele sau serviciile. Aflați mai multe și îmbunătățiți-vă cunoștințele.

Serviciu clienți online

LiveAgent este un instrument eficient pentru gestionarea serviciului online pentru clienți, oferind integrare a canalelor de comunicare, automate pentru munca agenților și posibilitatea de a crea șabloane și rapoarte pentru analiză.

Șabloanele de notificări vă permit să pregătiți șabloane, pe care le puteți utiliza ulterior. În acest fel, dvs. și membrii echipei dvs. economisiți mult timp.

Șabloane de notificări

Șabloanele de notificări sunt esențiale pentru eficientizarea muncii echipei de servicii pentru clienți. LiveAgent oferă șabloane de notificări personalizabile, care economisesc timp și facilitează comunicarea.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.

Automatizarea este un instrument în LiveAgent care face munca mai rapidă. Configurați criteriile și condițiile, și automatizările vor funcționa automat cu acestea.

Automatizări

LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv servicii personalizate pentru clienți și transformarea traficului web în venituri. Prin intermediul departamentelor lor, satisfacția clienților crește rapid, iar programul de afiliere și parteneriat oferă beneficii suplimentare.

Pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient, este necesar să dețineți mai multe informații despre clienți. Aflați mai multe despre informațiile despre clienți.

Informații despre clienți

LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea comunicării și îmbunătățirea experienței clienților, dar utilizatorii raportează unele probleme legate de funcționalitate și curba de învățare. Este important să se securizeze informațiile despre clienți și să se îmbunătățească serviciul de suport clienți.

Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

Chat în timp real

Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x