Sunteți nemulțumit de soluția actuală help desk?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Samanage.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la Samange?

Sunteți în căutarea unei soluții mai eficiente și mai ușoare pentru serviciul dvs. de suport clienți? LiveAgent vă oferă un sistem eficient de gestionare al tichetelor, integrări pe multiple canale, peste 175 de funcționalități și mai mult de 40 de integrări.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.

Mai accesibil

Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.

Samanage vs LiveAgent rezumat

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
Samanage
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
Samanage nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
Samanage nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
Samanage nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $23/agent/lună..
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Samanage nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Samanage nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Samanage nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Samanage nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $23/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $23/agent/lună..
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $48/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă funcții API cu planul tarifar de $84/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Samanage nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime..
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Samanage nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $23/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Samanage nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Samanage nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Samanage oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $23/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Samanage posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri cu planul tarifar de $23/agent/lună.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Samanage oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $23/agent/lună.
report on tablet-illustration

O alternativă remarcabilă la Samange

Dacă sunteți în căutarea unei soluții optime pentru programul dvs. de suport clienți, atunci căutarea dvs. e posibil să fi luat sfârșit. LiveAgent are tot ce vă este necesar pentru a furniza cel mai bun serviciu de suport clienți.

Un sistem eficient al tichetelor acoperă cele mai importante canale – email, live chat, rețele de socializare (inclusiv Instagram), call center și o bază de informații. Cu LiveAgent, veți fi cu adevărat pregătit pentru orice.

Cel mai rapid live chat

Live chat este un instrument grozav atunci când este vorba de a oferi asistență clienților. Permite clienților să se conecteze cu dvs. aproape instant prin intermediul widget-ului prezent pe website. Acesta reprezintă un mare plus al serviciului dvs. de asistență.

LiveAgent are cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Oferiți un răspuns clienților cu o rapiditate uimitoare!

Watch the website loading time
Savings illustration

Obțineți mai mult cu mai puțin

Obținerea unor instrumente mai utile nu trebuie să vă coste o avere. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care corespunde cel mai bine nevoilor companiei dvs.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Sunteți pregătit să treceți la LiveAgent?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu alte alternative

Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternative la Samange
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Jira către LiveAgent. Transferați toate datele dvs. utilizând pur și simplu pluginul nostru de migrare sau solicitați echipei noastre să vă ajute.

    Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

    LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel, inclusiv servicii de-email și seminarii web pentru îmbunătățirea experienței clienților din industria de găzduire web. Oferim, de asemenea, servicii de marketing pentru a crește vânzările și a consolida brandul dumneavoastră. Contactați-ne acum pentru o evaluare gratuită a nevoilor dvs. de marketing.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x