LiveAgent oferă o interfață intuitivă, plină de instrumente utile care vă ajută să rezolvați mai rapid problemele clienților. Treceți la biroul nostru de servicii pentru clienți și îmbunătățiți-vă managementul tichetelor cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale care unifică toată comunicarea.
Beneficiați de automatizări și integrări pentru a vă îmbunătăți fluxurile de lucru. Aflați mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile pentru a vă bucura de experiența LiveAgent.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
|
SysAid
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
SysAid oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
SysAid oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
SysAid nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
SysAid oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
SysAid nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
SysAid oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
SysAid oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
SysAid oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
SysAid oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
SysAid nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
SysAid nu LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video..
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SysAid oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
SysAid oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
SysAid oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
SysAid oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
SysAid nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
SysAid oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
LiveAgent oferă suport pentru o varietate de canale de comunicare susținute de caracteristici suplimentare. Le puteți utiliza pentru a ajunge la mai mulți clienți și pentru a le rezolva problemele mult mai rapid. Beneficiați de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, sau social media – Facebook, Twitter, și Instagram. Fiți prezent peste tot datorită unei platforme unificate și oferiți cel mai bun serviciu clienți posibil.
Duceți biroul dvs. de servicii pentru clienți la nivelul următor cu cel mai rapid widget de chat live disponibil. Cu o viteză de afișare a chat-ului de 2,5 secunde, puteți rezolva problemele mai rapid și, la rândul său, puteți obține recenzii mai bune din partea clienților și a utilizatorilor. Interfața prietenoasă facilitează contactarea dvs. de către oricine, iar funcțiile suplimentare vă oferă o vizibilitate completă a vizitatorilor online.
Managementul serviciului clienți devine mai ușor atunci când sunteți susținut de analize, monitorizare, fluxuri de lucru fluide și integrări. LiveAgent vă permite să vă îmbunătățiți fluxul de lucru, să creați automatizări, să vă monitorizați succesul, și să integrați aplicațiile pe care le utilizați zilnic pentru a le unifica sub un singur acoperiș. Aruncați o privire la paginile noastre de funcții și integrări pentru a afla mai multe.
Program inovator
Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.
Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.
Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.
Ne puteți întreba oricând despre orice, datorită serviciului nostru de asistență pentru clienți 24/7. Suntem aici pentru dvs. dacă aveți probleme, căutați informații sau vreți să învățați ceva nou. Contactați-ne prin intermediul mesajului de chat, prin e-mail sau sunați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Înscrieți-vă la LiveAgent și deveniți astăzi un client fericit. Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri accesibile, potrivite pentru întreprinderi de diferite dimensiuni și industrii. Sau puteți începe o perioadă de probă gratuită de 14 zile. Fără obligații și fără a fi nevoie de informații despre cardul de credit.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
LiveAgent oferă următoarele funcții suplimentare față de SysAid: call center, integrări ale rețelelor de socializare (social media), înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri, IVR și apeluri video.
Printre beneficiile utilizării programului LiveAgent în comparație cu SysAid se numără: creșterea gradului de satisfacție al clienților și a retenției clienților, diminuarea costurilor serviciului clienți și a ratei de renunțare și îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților.
LiveAgent caută noui membri ai echipei pentru diverse poziții. Acestea includ administrator sistem, director de marketing, programator PHP, copywriter și manager junior de succes a clienților. Beneficiile includ birou la domiciliu până la sfârșitul COVID-19, program de lucru flexibil, birouri moderne, indemnizație zilnică pentru prânz, card multisport și multe altele. Domeniile de lucru variază de la întreținerea infrastructurii cloud și monitorizarea siguranței până la crearea de noi funcții pentru software-ul de asistență.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți
Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.
Haideți să ducem împreună la un alt nivel serviciile dumneavoastră de asistență pentru clienți
LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții, oferind o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente de raportare. Mulți dintre utilizatorii acestuia consideră că este o soluție rentabilă și de încredere pentru orice afacere online.
Listă de verificare privind apelurile de vânzări
Această listă de verificare oferă sfaturi practice pentru apelurile de vânzări. Primii pași includ căutarea de contacte și aflarea despre interacțiunile anterioare cu clienții. Este important să cunoașteți trecutul potentialilor clienți și să vizitați profilul lor LinkedIn. Pregătiți propunerea unică de valoare (UVP) și stabiliți obiectivele apelului în avans. Treceți fără probleme la subiectul de afaceri și adresați întrebări deschise pentru a afla despre obiectivele și provocările prospectului. Prezentați soluția dvs și răspundeți la obiecții. Identificați factorii de decizie și întrebați despre buget. Oferiți o abordare individuală și pregătiți o ofertă personalizată. Trimiteți un mesaj de mulțumire și stabiliți un program pentru apelurile ulterioare. Cereți întotdeauna feedback.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date