Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați plictisit de soluția actuală de help desk?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la SysAid.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternativă la SysAid

LiveAgent vă pune la dispoziție o interfață intuitivă plină de instrumente utile care să vă ajute să soluționați mai rapid cererile clienților. Migrați la serviciul nostru de suport și îmbunătățiți-vă managementul tichetelor cu ajutorul sistemului nostru de ticketing multichannel care încorporează toate comunicațiile.

Beneficiați de avantajele automatizărilor și integrărilor pentru a îmbunătăți fluxul de lucru. Aflați mai multe despre LiveAgent și începeți astăzi perioada gratuită de probă. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

SysAid vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent SysAid
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
SysAid oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
SysAid oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SysAid nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SysAid oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SysAid nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SysAid nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SysAid nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SysAid nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
SysAid oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SysAid oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
SysAid oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
SysAid oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SysAid nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SysAid nu LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video..
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SysAid oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
SysAid oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
SysAid oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
SysAid oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SysAid nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
SysAid oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Îmbunătățiți managementul serviciului clienți

LiveAgent vă oferă o varietate de canale de comunicație cu funcționalități utile. Le puteți folosi pentru a intra în legătură cu mai mulți clienți și pentru a soluționa solicitările acestora mult mai rapid. Beneficiați de avantajele serviciilor de email ticketing, live chat, call center, interfața pentru clienți sau rețele de socializare FacebookTwitter și Instagram. Fiți prezent peste tot datorită platformei unificate și oferiți cel mai bun suport posibil. 

O soluție eficientă, special creată pentru a crește productivitatea agenților

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Cel mai rapid serviciu de live chat de pe piață

Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu cel mai rapid widget de live chat disponibil pe piață. Cu o viteză de afișare de 2,5 secunde, puteți rezolva mult mai repede problemele sesizate oferind astfel o experiență mai bună clienților. Interfața ușor de utilizat este accesibilă oricui dorește să vă contacteze, iar funcțiile suplimentare vă permit să aflați informații utile despre vizitatorii website-ului.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Oferiți cea mai bună experiență prin intermediul serviciului de live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Flux de lucru avansat și monitorizarea rețelei

Managementul serviciului clienți se desfășoară ușor atunci când aveți la îndemână analize, rapoarte, flux de lucru fără probleme și integrări. LiveAgent vă permite să vă îmbunătățiți fluxul de lucru, să creați automatizări, să monitorizați succesul și să integrați aplicații pe care le utilizați zilnic. Totul într-un singur loc. Descoperiți paginile cu funcționalități și integrări pentru a afla mai multe.

Program inovator

Știați că

Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

Alternativă la SysAid
30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Deveniți un client fericit

Puteți să ne contactați oricând, întrucât serviciul nostru clienți este disponibil în permanență, 24/7. Suntem aici să vă ajutăm atunci când întâmpinați dificultăți, când sunteți în căutare de noi informații sau când doriți să învățați ceva nou. Contactați-ne prin live chat, email sau sunați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sunteți pregătit să încercați?

Alăturați-vă astăzi LiveAgent și deveniți un client mulțumit. Studiați planurile noastre tarifare, la un preț rezonabil, destinate afacerior de orice dimensiune și din orice industrie. Sau puteți începe perioada gratuită de probă de 14 zile. Fără nicio obligație și fără a vi se solicita card bancar.

Veți Fi pe Mâini Bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Care este diferența între LiveAgent și SysAid?

LiveAgent oferă următoarele funcții suplimentare față de SysAid: call center, integrări ale rețelelor de socializare (social media), înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri, IVR și apeluri video.

Care sunt beneficiile suplimentare oferite de LiveAgent spre deosebire de SysAid?

Printre beneficiile utilizării programului LiveAgent în comparație cu SysAid se numără: creșterea gradului de satisfacție al clienților și a retenției clienților, diminuarea costurilor serviciului clienți și a ratei de renunțare și îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație