Căutați alternativa potrivită la SysAid?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la SysAid.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

LiveAgent oferă o interfață intuitivă, plină de instrumente utile care vă ajută să rezolvați mai rapid problemele clienților. Treceți la biroul nostru de servicii pentru clienți și îmbunătățiți-vă managementul tichetelor cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale care unifică toată comunicarea.

Beneficiați de automatizări și integrări pentru a vă îmbunătăți fluxurile de lucru. Aflați mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile pentru a vă bucura de experiența LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

SysAid vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent SysAid
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
SysAid oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
SysAid oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SysAid nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SysAid oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SysAid nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SysAid nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SysAid nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SysAid nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
SysAid oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SysAid oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
SysAid oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
SysAid oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SysAid nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SysAid nu LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video..
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SysAid oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
SysAid oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
SysAid oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
SysAid oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SysAid nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
SysAid oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Îmbunătățiți managementul serviciului clienți

LiveAgent oferă suport pentru o varietate de canale de comunicare susținute de caracteristici suplimentare. Le puteți utiliza pentru a ajunge la mai mulți clienți și pentru a le rezolva problemele mult mai rapid. Beneficiați de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, sau social media – Facebook, Twitter, și Instagram. Fiți prezent peste tot datorită unei platforme unificate și oferiți cel mai bun serviciu clienți posibil.

O soluție eficientă, special creată pentru a crește productivitatea agenților

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Cel mai rapid serviciu de live chat de pe piață

Duceți biroul dvs. de servicii pentru clienți la nivelul următor cu cel mai rapid widget de chat live disponibil. Cu o viteză de afișare a chat-ului de 2,5 secunde, puteți rezolva problemele mai rapid și, la rândul său, puteți obține recenzii mai bune din partea clienților și a utilizatorilor. Interfața prietenoasă facilitează contactarea dvs. de către oricine, iar funcțiile suplimentare vă oferă o vizibilitate completă a vizitatorilor online.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Oferiți cea mai bună experiență prin intermediul serviciului de live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Flux de lucru avansat și monitorizarea rețelei

Managementul serviciului clienți devine mai ușor atunci când sunteți susținut de analize, monitorizare, fluxuri de lucru fluide și integrări. LiveAgent vă permite să vă îmbunătățiți fluxul de lucru, să creați automatizări, să vă monitorizați succesul, și să integrați aplicațiile pe care le utilizați zilnic pentru a le unifica sub un singur acoperiș. Aruncați o privire la paginile noastre de funcții și integrări pentru a afla mai multe. 

Program inovator

Știați că

Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Deveniți un client fericit

Ne puteți întreba oricând despre orice, datorită serviciului nostru de asistență pentru clienți 24/7. Suntem aici pentru dvs. dacă aveți probleme, căutați informații sau vreți să învățați ceva nou. Contactați-ne prin intermediul mesajului de chat, prin e-mail sau sunați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți pregătit să încercați?

Înscrieți-vă la LiveAgent și deveniți astăzi un client fericit. Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri accesibile, potrivite pentru întreprinderi de diferite dimensiuni și industrii. Sau puteți începe o perioadă de probă gratuită de 14 zile. Fără obligații și fără a fi nevoie de informații despre cardul de credit.

Comparați-ne cu alții

    Articole legate deAlternativă la SysAid
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Alternative

    Descoperiți alternativele de gestionare a tichetelor cu cele mai bune evaluări pe piață, pentru birourile de asistență și centrele de apeluri.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

    Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

    Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x