Căutați o alternativă ConnectWise?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă ConnectWise de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Poate fi anulat oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați plictisit de soluția actuală de suport?

Treceți la LiveAgent – un software dedicat pentru biroul de asistență și obțineți acces la un sistem de ticketing care poate gestiona cererile clienților provenind de la fiecare canal important de comunicare. Oferiți asistență cu un ticketing soluție care poate gestiona e-mailul, chatul live, call center, portal pentru clienți și chiar rețelele sociale. Oferiți servicii mai bune clienților cu o soluție care vă permite să faceți mai mult. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre software-ul nostru de asistență pentru clienți sauîncepeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

ConnectWise vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent ConnectWise
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
ConnectWise oferă un sistem de ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă chat live.
ConnectWise oferă chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
ConnectWise oferă un centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care aceștia să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
ConnectWise oferă un portal de autoservire.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
ConnectWise nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
ConnectWise nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
ConnectWise nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
ConnectWise nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
ConnectWise oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă un forum al clienților.
ConnectWise oferă un forum al clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
ConnectWise oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
ConnectWise oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
ConnectWise nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video
ConnectWise nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
ConnectWise oferă un istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
ConnectWise oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
LiveAgent oferă butoane nelimitate de chat.
ConnectWise oferă butoane nelimitate de chat.
Bilete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
ConnectWise oferă bilete/mailuri nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
ConnectWise oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
ConnectWise oferă suport nelimitat 24/7.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

O soluție dedicată gestionării biletelor

Sistemul de ticketing LiveAgent a fost creat pentru a oferi cel mai bun suport clienților. Unifică toate comunicările într-un singur loc convenabil, unde puteți gestiona cererile clienților provenind de la mai multe canale de comunicare. Al nostru sistem de ticketing este susținut de funcțiicare vă ajută să creați un flux de lucru lin și să gestionați totul în timp.

O platformă unificată pentru furnizarea unor servicii excelente clienților

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Aveți grijă de clienții dumneavoastră cu ajutorul chatului live

Chatul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă și fiabilă clienților. Tot ce trebuie să faceți este să plasați un widget de chat live pe site-ul dumneavoastră web. Este ușor de configurat și nu trebuie să fiți expert pentru a vă descurca. Widget-ul de chat live LiveAgent este cel mai rapid, cu chat-ul afișat la 2,5 secunde . Este, de asemenea, acceptat de funcții precum vizualizarea tastării în timp real sau invitațiile de chat proactive pentru a spori implicarea clienților. Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor de chat sau încercați-le chiar dumneavoastră.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Oferiți satisfacție clienților cu chatul nostru live

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

O gamă largă de caracteristici pe o singură platformă

Email, chat live, call center, portalul clienților, Viber, Facebook, Twitter și Instagram – obțineți acces la fiecare canal de comunicare de care aveți nevoie, oferind cea mai bună asistență pentru clienți, de pe o singură platformă. Toate sunt susținute de caracteristici care vă ajută să vă ocupați de întrebările clienților. În plus, puteți alege dintre peste 140 de integrări cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic, pentru a crea fluxuri de lucru unificate.
Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai revizuită soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.
30%

Generați mai multe venituri

Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Satisfacția utilizatorilor este prioritatea noastră principală

Oferim cea mai bună asistență pentru clienți astfel încât să puteți face același lucru și pentru clienții dumneavoastră Agenții noștri de birou de asistență sunt disponibili 24/7 pentru a vă asigura că ne puteți contacta ori de câte ori aveți nevoie. Ne puteți contacta prin email, chat livwe, telefon, sau aruncând o privire asupra articolelor de pe portalul nostru pentru clienți. Încercați LiveAgent astăzi și deveniți un client fericit.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină în mod excelent chatul live, sistemul de ticketing și automatizarea care ne permite acest lucruoferind asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Deveniți astăzi un client fericit

Curiozitate în privința prețurilor? Aruncați o privire asupra planurilor de prețuri accesibile și aflați mai multe despre ce plan este potrivit pentru afacerea dumneavoastră. Începeți să utilizați LiveAgent, astăzi, cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și vedeți de ce face din aceasta o alternativă excelentă ConnectWise.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu ConnectWise?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare prin ConnectWise: integrare Facebook, integrare Twitter, integrare Viber, integrare Instagram, IVR, apeluri video.

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent peste ConnectWise?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent peste ConnectWise includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea acestora, scăderea costurilor serviciilor pentru clienți, rata de renunțare este redusă, având astfel un flux de lucru mai bun al agentului.

Related Articles to Alternativa ConnectWise
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind soluții rapide și eficiente. Echipa de asistență este foarte promptă și oferă soluții de implementat imediat. Mulți utilizatori sunt mulțumiți de modul în care LiveAgent îi ajută să își îmbunătățească serviciile către clienți și să crească satisfacția lor. Prețurile sunt rezonabile, iar instrumentul este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

LiveAgent este o solutie dematerializata pentru asistenta prin conversatii directe, care ajuta afacerile sa clasifice natura tichetelor si sa urmareasca statisticile privind nevoile clientilor. Este un instrument excelent pentru comunicarea cu clientii si ne-a accelerat comunicarea cu acestia. LiveAgent poate fi utilizat gratuit, fara a fi necesar un card de credit, si ofera o multitudine de caracteristici pentru conversatiile directe, precum istoricul de conversatii si prezentarea generala a conversatiilor.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație