Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
|
ConnectWise oferă un sistem de ticketing.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă chat live.
|
ConnectWise oferă chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
|
ConnectWise oferă un centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care aceștia să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
|
ConnectWise oferă un portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
ConnectWise nu oferă
o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
ConnectWise nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
ConnectWise nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
ConnectWise nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
ConnectWise oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă un forum al clienților.
|
ConnectWise oferă un forum al clienților.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
ConnectWise oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
ConnectWise oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
ConnectWise nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video
|
ConnectWise nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
|
ConnectWise oferă un istoric nelimitat.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
ConnectWise oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate de chat.
|
ConnectWise oferă butoane nelimitate de chat.
|
Bilete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
|
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
|
ConnectWise oferă bilete/mailuri nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
ConnectWise oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
|
ConnectWise oferă suport nelimitat 24/7.
|
Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.
Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.
Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină în mod excelent chatul live, sistemul de ticketing și automatizarea care ne permite acest lucruoferind asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare prin ConnectWise: integrare Facebook, integrare Twitter, integrare Viber, integrare Instagram, IVR, apeluri video.
Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent peste ConnectWise includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea acestora, scăderea costurilor serviciilor pentru clienți, rata de renunțare este redusă, având astfel un flux de lucru mai bun al agentului.
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind soluții rapide și eficiente. Echipa de asistență este foarte promptă și oferă soluții de implementat imediat. Mulți utilizatori sunt mulțumiți de modul în care LiveAgent îi ajută să își îmbunătățească serviciile către clienți și să crească satisfacția lor. Prețurile sunt rezonabile, iar instrumentul este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Căutați o alternativă la Customerly?
Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
LiveAgent este o solutie dematerializata pentru asistenta prin conversatii directe, care ajuta afacerile sa clasifice natura tichetelor si sa urmareasca statisticile privind nevoile clientilor. Este un instrument excelent pentru comunicarea cu clientii si ne-a accelerat comunicarea cu acestia. LiveAgent poate fi utilizat gratuit, fara a fi necesar un card de credit, si ofera o multitudine de caracteristici pentru conversatiile directe, precum istoricul de conversatii si prezentarea generala a conversatiilor.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date