Căutați o alternativă ConnectWise?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă ConnectWise de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Poate fi anulat oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați plictisit de soluția actuală de suport?

Treceți la LiveAgent – un software dedicat pentru biroul de asistență și obțineți acces la un sistem de ticketing care poate gestiona cererile clienților provenind de la fiecare canal important de comunicare. Oferiți asistență cu un ticketing soluție care poate gestiona e-mailul, chatul live, call center, portal pentru clienți și chiar rețelele sociale. Oferiți servicii mai bune clienților cu o soluție care vă permite să faceți mai mult. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre software-ul nostru de asistență pentru clienți sauîncepeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

ConnectWise vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent ConnectWise
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
ConnectWise oferă un sistem de ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă chat live.
ConnectWise oferă chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
ConnectWise oferă un centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care aceștia să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
ConnectWise oferă un portal de autoservire.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
ConnectWise nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
ConnectWise nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
ConnectWise nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
ConnectWise nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
ConnectWise oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă un forum al clienților.
ConnectWise oferă un forum al clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
ConnectWise oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
ConnectWise oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
ConnectWise nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video
ConnectWise nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă un istoric nelimitat.
ConnectWise oferă un istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
ConnectWise oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
LiveAgent oferă butoane nelimitate de chat.
ConnectWise oferă butoane nelimitate de chat.
Bilete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
ConnectWise oferă bilete/mailuri nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
ConnectWise oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
ConnectWise oferă suport nelimitat 24/7.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

O soluție dedicată gestionării biletelor

Sistemul de ticketing LiveAgent a fost creat pentru a oferi cel mai bun suport clienților. Unifică toate comunicările într-un singur loc convenabil, unde puteți gestiona cererile clienților provenind de la mai multe canale de comunicare. Al nostru sistem de ticketing este susținut de funcțiicare vă ajută să creați un flux de lucru lin și să gestionați totul în timp.

O platformă unificată pentru furnizarea unor servicii excelente clienților

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Aveți grijă de clienții dumneavoastră cu ajutorul chatului live

Chatul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă și fiabilă clienților. Tot ce trebuie să faceți este să plasați un widget de chat live pe site-ul dumneavoastră web. Este ușor de configurat și nu trebuie să fiți expert pentru a vă descurca. Widget-ul de chat live LiveAgent este cel mai rapid, cu chat-ul afișat la 2,5 secunde . Este, de asemenea, acceptat de funcții precum vizualizarea tastării în timp real sau invitațiile de chat proactive pentru a spori implicarea clienților. Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor de chat sau încercați-le chiar dumneavoastră.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Oferiți satisfacție clienților cu chatul nostru live

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

O gamă largă de caracteristici pe o singură platformă

Email, chat live, call center, portalul clienților, Viber, Facebook, Twitter și Instagram – obțineți acces la fiecare canal de comunicare de care aveți nevoie, oferind cea mai bună asistență pentru clienți, de pe o singură platformă. Toate sunt susținute de caracteristici care vă ajută să vă ocupați de întrebările clienților. În plus, puteți alege dintre peste 140 de integrări cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic, pentru a crea fluxuri de lucru unificate.
Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai revizuită soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.
30%

Generați mai multe venituri

Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Satisfacția utilizatorilor este prioritatea noastră principală

Oferim cea mai bună asistență pentru clienți astfel încât să puteți face același lucru și pentru clienții dumneavoastră Agenții noștri de birou de asistență sunt disponibili 24/7 pentru a vă asigura că ne puteți contacta ori de câte ori aveți nevoie. Ne puteți contacta prin email, chat livwe, telefon, sau aruncând o privire asupra articolelor de pe portalul nostru pentru clienți. Încercați LiveAgent astăzi și deveniți un client fericit.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină în mod excelent chatul live, sistemul de ticketing și automatizarea care ne permite acest lucruoferind asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Deveniți astăzi un client fericit

Curiozitate în privința prețurilor? Aruncați o privire asupra planurilor de prețuri accesibile și aflați mai multe despre ce plan este potrivit pentru afacerea dumneavoastră. Începeți să utilizați LiveAgent, astăzi, cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și vedeți de ce face din aceasta o alternativă excelentă ConnectWise.

Comparați-ne cu alte alternative

Articole legate deAlternativa ConnectWise
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

Căutați o alternativă Kayako?

LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x