Spuneți adio unui software lent și neperformant

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de la SupportBee gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Doriți să migrați de la SupportBee la LiveAgent?

Doriți să treceți de la SupportBee la LiveAgent? Lăsați-ne să vă ajutăm. Vă oferim gratuit migrarea datelor. Sunați-ne și începeți să vă migrați datele astăzi!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Comparație SupportBee vs LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
SupportBee
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă sistemul de tichete în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
SupportBee nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
SupportBee nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
SupportBee nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
SupportBee nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
SupportBee nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
SupportBee nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
SupportBee nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă forumul clienților în plan pentru 20 USD / agent / lună..
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă automatizare și reguli în plan pentru 15 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
SupportBee nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
SupportBee nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
SupportBee nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
SupportBee nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
SupportBee nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
SupportBee nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
SupportBee LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 15 USD / agent / lună.
server - illustration

Transferul datelor este gratuit!

Contactați-ne prin chat-ul live sau e-mail și vă vom oferi mai multe informații și asistență despre migrarea datelor. Puteți face o pauză și vă puteți relaxa în timp ce ne ocupăm de transferul de date în noul dvs. cont LiveAgent. 

Doriți să migrați pe cont propriu?

LiveAgent oferă pluginuri de migrare pentru software-uri de birou de asistență și în prezent lucrăm la pluginul de migrare SupportBee. Rămâneți la curent pentru mai multe informații.

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot migra de la SupportBee?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Etichete

Migrați toate etichetele de departamente și tichete.

Sunteți gata să migrați de la SupportBee la LiveAgent?

Aruncați o privire la câteva avantaje pe care le obțineți atunci când treceți la LiveAgent

Servicii excelente pentru clienți

Asistență 24/7 din partea agenților noștri. Suntem aici ori de câte ori aveți nevoie de noi.

Cea mai bună soluție de asistență

Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie. 

Alegeți limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent acceptă și widget-uri adaptabile la limbă. 

Migrați-vă datele de la SupportBee astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. 

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la alte programe?

Migrați-vă datele de la oricare dintre furnizorii de soluții software enumerați mai jos, în mod gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Ne ocupăm noi de tot.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare SupportBee
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.

Un administrator de cont este cineva care gestionează toate conturile dintr-un anumit program - software. Administratorul poate face modificări, actualizări sau reseta parole.

Administratorul de cont

Configurarea limbilor de sistem, pluginurilor și protecției prin IP-uri interzise sunt importante în LiveAgent pentru o experiență de asistență eficientă. Administratorii de cont au acces la configurări și rapoarte, gestionând performanța agenților.

Începeți gestionarea proiectelor cu funcțiile și integrările de gestionare a proiectelor LiveAgent. Planificați sarcini și gestionați agenți și departamente.

Gestionarea proiectelor

LiveAgent is a customer support software that offers features such as ticket labeling, mass actions, and ticket waiting. They provide customer support through their portal and offer the option to subscribe to their newsletter for updates. The platform also includes a call center and integrates with social media platforms. They offer sales contacts for potential clients and provide a free demo, integration with other programs, and data migration.

LiveAgent ne-a ajutat să îndeplinim 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților și a vânzărilor. Alăturați-vă miilor de clienți satisfăcuți.

Clienții noștri

LiveAgent este prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de bază de cunoștințe și asistență pentru clienți, având peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Compania oferă și migrarea gratuită a datelor de la alte servicii de asistență, precum și alternative la alte platforme similare. În plus, este important să aveți un plan de comunicare în situații de criză și să folosiți un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților, cum ar fi LiveAgent, care permite angajaților să gestioneze eficient situațiile provocatoare ale clienților.

Textul alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului, se numește „înlocuitori”. Înlocuitorii au diverse utilizări.

Înlocuitor

Șabloanele de e-mail și înlocuitorii sunt folosite pentru a economisi timp și a personaliza comunicarea cu clienții. LiveAgent oferă soluții integrate și opțiuni de migrare.

Oferiți asistență, țineți pasul cu tichetele și rezolvați mai multe cu aplicația LiveAgent pentru Android. Puteți face asta, chiar și atunci când sunteți departe de biroul dvs. de asistență.

Android

LiveAgent oferă un chat în timp real pentru soluționarea rapidă a problemelor clienților, integrat cu CRM și caracteristici precum gamificare și multilingvism.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x