Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
LiveAgent este o solutie excelenta de suport pentru clienti care ofera suport permanent, 24/7, din partea agenților si dispune de instrumente utile, peste 175 de functii si peste 40 de integrari, adaptandu-se industriilor si necesitatilor companiei dvs. LiveAgent poate fi utilizat de toate tipurile de organizatii, iar preturile variaza in functie de dimensiunea si necesitatile companiei.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și crește productivitatea agenților. Companiile aleg să migreze la LiveAgent pentru prețuri accesibile, iar platforma vine cu trei pachete tarifare și posibilitatea de personalizare a centrului de asistență.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri cu o varietate de planuri disponibile pentru a răspunde nevoilor companiilor, începând de la planul gratuit cu istoricul tichetelor timp de 7 zile până la cel mai popular plan ce include 40 de adrese de email, 10 butoane de chat live și suport pentru WhatsApp. Acesta este utilizat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a furniza asistență de clasă mondială clienților lor.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date