Migrați de la Customerly la LiveAgent și bucurați-vă de acces la o soluție completă de asistență pentru clienți care poate gestiona fiecare canal important pentru comunicarea cu clienții.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Customerly
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 29$/lună.
|
Conversații directe
O interfață de conversații în timp real care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/utilizator/lună.
|
Customerly oferă conversații directe în planul de 29$/lună.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri.
|
Customerly nu oferă centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă portal de autoservire în planul de 29$/lună.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Customerly oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă bază de cunoștințe în planul de 29$/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă forum pentru clienți în planul de 29$/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă automatizare și reguli în planul de 87$/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Customerly nu oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Customerly nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video în planul Atotcuprinzător la prețul de 39$/agent/lună.
|
Customerly oferă apeluri video în planul de 87$/lună.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă istoric nelimitat în planul de 87$/lună.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
|
Customerly nu oferă pagini de internet nelimitate.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Customerly oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 87$/lună.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 87$/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Customerly nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 29$/lună.
|
Migrați-vă datele în sistemul nostru de birou de asistență și obțineți acces la sistemul nostru de gestionare a tichetelor, care poate gestiona poșta electronică, conversațiile directe, centrul de apeluri, portalul pentru clienți, baza de cunoștințe și rețelele sociale precum Facebook, Twitter, Instagram și Viber. Oferiți cu ușurință asistență uluitoare pe toate canalele.
LiveAgent oferă extensii de migrare pentru programele informatice de birou de asistență. La ora actuală, nu avem o extensie de migrare pentru Customerly, dar dacă v-ar interesa, informați-ne, iar noi vom depune toate eforturile pentru a o implementa cât mai curând.
Aruncați o privire la toate beneficiile pe care le obțineți când treceți la LiveAgent.
Asistență 24/7 de la agenții noștri. Suntem la dispoziția dumneavoastră oricând aveți nevoie de noi.
Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.
Obțineți LiveAgent permanent gratuit sau alegeți unul dintre planurile noastre cu plată.
Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent oferă compatibilitate și pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.
Vă îndemnăm să vă migrați manual datele, întrucât, la ora actuală, nu avem pregătită o extensie de migrare. Informați-ne dacă v-ar fi de folos, iar noi o vom adăuga în lista noastră de sarcini.
Pentru afacerea dumneavoastră pot fi migrate date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, anexe și multe altele din Customerly în LiveAgent.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date