LiveAgent vă oferă servicii pentru clienți 24/7, un sistem uimitor de gestionare a tichetelor și compatibilitate extinsă de integrare. Treceți de la Lucep și îmbunătățiți-vă serviciul de asistență pentru clienți. Bucurați-vă de acces la fiecare canal pentru clienți important și îmbunătățiți-vă asistența pentru clienți în toate felurile.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Lucep
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Lucep nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe.
|
Lucep nu oferă conversații directe.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri.
|
Lucep nu oferă centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți în care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire.
|
Lucep nu oferă portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Lucep nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Lucep nu oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Lucep oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Lucep nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
|
Lucep nu oferă bază de cunoștințe.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Lucep nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
Lucep nu oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Lucep oferă funcții API în planul de 30$/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Lucep nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Lucep nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet.
|
Lucep nu oferă istoric nelimitat.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Lucep oferă pagini de internet nelimitate în planul de 30$/agent/lună.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Lucep nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Lucep oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 30$/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Lucep nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/.
|
Lucep nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Treceți la un sistem de birou de asistență bazat pe tichete compatibil cu toate canalele de comunicare. Vă puteți bucura și de poștă electronică, sistem de conversații directe, centru de apeluri, bază de cunoștințe și rețele sociale – Twitter, Facebook, Instagram și Viber. Asistența 24/7 pentru toți clienții noștri este inclusă în fiecare plan.
LiveAgent este compatibil cu extensii de migrare pentru diferite programe, iar la ora actuală lucrăm pe o extensie de migrare pentru Lucep. Rămâneți pe recepție pentru mai multe informații!
Migrați-vă fără probleme fluxurile de lucru în LiveAgent.
Aruncați o privire la toate beneficiile pe care le obțineți când treceți la LiveAgent.
Asistență 24/7 de la agenții noștri. Suntem la dispoziția dumneavoastră oricând aveți nevoie de noi.
Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.
Obțineți LiveAgent permanent gratuit sau alegeți unul dintre planurile noastre cu plată.
Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent oferă compatibilitate și pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.
Cel mai popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor. Este o alternativă populară la Zopim și LeadDesk, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.
Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?
Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.
Treceți de la Bitrix24 la LiveAgent?
LiveAgent oferă 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă pentru a crește economiile și rentabilitatea investiției. Alegeți una dintre cele trei planuri plătite și obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date