Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și migrați-vă datele din Lucep.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Doriți să migrați de la Lucep la LiveAgent?

LiveAgent vă oferă servicii pentru clienți 24/7, un sistem uimitor de gestionare a tichetelor și compatibilitate extinsă de integrare. Treceți de la Lucep și îmbunătățiți-vă serviciul de asistență pentru clienți. Bucurați-vă de acces la fiecare canal pentru clienți important și îmbunătățiți-vă asistența pentru clienți în toate felurile.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație între Lucep și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Lucep
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Lucep nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe.
Lucep nu oferă conversații directe.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Lucep nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți în care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Lucep nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Lucep nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Lucep nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Lucep oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Lucep nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Lucep nu oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Lucep nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Lucep nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Lucep oferă funcții API în planul de 30$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Lucep nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Lucep nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet.
Lucep nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Lucep oferă pagini de internet nelimitate în planul de 30$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Lucep nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Lucep oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 30$/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Lucep nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/.
Lucep nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Data migration from one solution to another

Treceți astăzi la LiveAgent

Treceți la un sistem de birou de asistență bazat pe tichete compatibil cu toate canalele de comunicare. Vă puteți bucura și de poștă electronică, sistem de conversații directe, centru de apeluri, bază de cunoștințe și rețele sociale – Twitter, Facebook, Instagram și Viber. Asistența 24/7 pentru toți clienții noștri este inclusă în fiecare plan.

Doriți să vă ocupați personal de acest aspect?

LiveAgent este compatibil cu extensii de migrare pentru diferite programe, iar la ora actuală lucrăm pe o extensie de migrare pentru Lucep. Rămâneți pe recepție pentru mai multe informații!

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce fel de date pot migra din Lucep?

Persoane

Migrați-vă fără probleme fluxurile de lucru în LiveAgent.

Etichete

Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.

Tichete

Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.

Sunteți gata să migrați de la Lucep la LiveAgent?

Aruncați o privire la toate beneficiile pe care le obțineți când treceți la LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii extraordinare pentru clienți

Asistență 24/7 de la agenții noștri. Suntem la dispoziția dumneavoastră oricând aveți nevoie de noi.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție supremă de asistență

Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.

Person collecting papers into the net

Creșteți economiile și rentabilitatea investițiilor

Obțineți LiveAgent permanent gratuit sau alegeți unul dintre planurile noastre cu plată.

Multilingual support in LiveAgent

Alegeți-vă limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent oferă compatibilitate și pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.

Migrați-vă astăzi datele din Lucep

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la alte programe?

Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare de la Lucep
Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

Brand

Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x