Spuneți adio programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de pe Desk.com gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent oferă migrare gratuită de la Desk.com care se poate face prin intermediul pluginului nostru integrat sau de către personalul nostru de asistență tehnică. Transferul datelor dvs. de la Desk.com la LiveAgent este rapid, sigur și gratuit. Migrați astăzi de la Desk.com la LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Comparație Desk.com vs LiveAgent

Caracteristici Liveagent Desk.com
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă sistemul de tichete în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Desk.com oferă Chat Live în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Desk.com oferă Call Center în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă portalul de autoserviciu în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Desk.com oferă o integrare Facebook în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Desk.com oferă o integrare Twitter în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Desk.com nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Desk.com nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă forumul clienților în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă automatizare și reguli în plan pentru 25 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă funcții API în plan pentru 150 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Desk.com nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Desk.com nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Desk.com nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Desk.com oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Desk.com nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Desk.com oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 300 USD / agent / lună.
Migrate data to LiveAgent on your own

Utilizați pluginul nostru de migrare Desk.com

Sunteți la doar câteva clicuri distanță de a vă transfera datele Desk.com în LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la tabloul de bord LiveAgent și să faceți clic pe glisorul de activare din interiorul pluginurilor. Migrarea Desk.com va necesita doar cheia dvs. API – nu este necesară o codificare suplimentară.

Migrare gratuită Desk.com efectuată de către personalul nostru

Contactați-ne prin chat live sau e-mail pentru a ne anunța că doriți să vă migrați datele de la Desk.com. Vom migra în siguranță toate datele dvs., complet gratuit. Între timp, vă puteți relaxa și vă puteți delecta cu o ceașcă de cafea.

Data migration from one solution to another

Date pe care le puteți migra de pe Desk.com

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Etichete

Migrați toate etichetele de departamente și tichete.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Avantajele migrării datelor de la Desk.com la LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Asistență pentru clienți excelentă

Agenții noștri sunt pregătiți să vă ajute cu orice problemă 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție completă pentru biroul de asistență

Software-ul nostru oferă peste 179 de caracteristici pentru biroul de asistență, completate de peste 40 de integrări.

Person collecting papers into the net

Economii semnificative și rentabilitate a investiției

LiveAgent oferă un plan gratuit pentru totdeauna, precum și alte trei planuri la prețuri avantajoase.

Multilingual support in LiveAgent

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă.

Migrați-vă datele de la Desk.com astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Motive pentru care companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți migra de la Desk.com la LiveAgent?

Pentru a migra de la Desk.com la LiveAgent, nu ezitați să contactați asistența noastră pentru clienți sau să utilizați un plugin de migrare gratuit.

Ce date puteți migra de la Desk.com la LiveAgent?

Compania dvs. poate migra date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, atașamente și multe altele de la Desk.com la LiveAgent.

Related Articles to Migrare Desk.com
Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.

Dacă doriți să oferiți clienților dvs. servicii excepționale de suport, utilizarea unui program de call center virtual este un bun început.

Program Gratuit de Call Center

LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.

Zendesk IVR este o alegere populară în rândul clienților. Rezultatele performanței sale în scenariile de zi cu zi pot fi găsite în această recenzie.

Recenzie Zendesk IVR

Funcția IVR (Interactive Voice Response) din Zendesk este populară în software-ul de call center. Utilizată pentru organizarea apelurilor în funcție de diverse condiții, IVR poate fi configurată prin interfața bine concepută și ușor de utilizat a Zendesk. Cu toate acestea, configurarea IVR poate fi confuză și planificarea prealabilă este necesară. Prețul poate fi costisitor, dar Zendesk are alte puncte forte și poate fi o alegere bună pentru companiile dispuse să plătească mai mult pentru caracteristicile sale.

Inspirați-vă din cele mai frecvent utilizate scripturi IVR și creați-vă propriile mesaje IVR. Aflați care script este cel mai popular astăzi!

Exemple de script IVR

Scripturile IVR bine scrise pot spori percepția mărcii și pot crea experiențe clienților fără efort, fiind plăcute pentru fiecare apelant. Cele mai bune practici IVR includ furnizarea unui meniu simplu de până la 5 opțiuni, utilizarea unui limbaj clar și anunțarea timpului de așteptare estimat. De asemenea, activarea unui apel invers automat poate reduce efortul clienților și numărul de apeluri abandonate. Mesajele IVR de salut pot include o declarație de misiune a companiei și informații despre timpul de așteptare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație