Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Fiți cu un pas înaintea concurenței cu programul de gestionare a tichetelor

Oferiți clienților asistență ireproșabilă pe oricare canal de comunicare.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Program informatic de asistență pentru gestionarea tichetelor oferit de LiveAgent

V-ați săturat de programele plictisitoare de gestionare a tichetelor? Și noi. Cu LiveAgent, mesajele, conversațiile, apelurile, menționările pe rețele sociale, precum și alte canale sunt adunate într-o singură căsuță de mesaje universală, iar cu ajutorul regulilor avansate de automatizare și a integrărilor, toate problemele referitoare la serviciile de asistență pentru clienți se vor sfârși cu un simplu clic pe butonul „Înregistrare”.

Ce este un sistem de gestionare a tichetelor?

Sistemul de gestionare a tichetelor face parte dintr-un program informatic de birou de asistență mai complex. Acest sistem aduce la un loc toate metodele de comunicare cu clienții într-o singură interfață. De exemplu, adună conversațiile cu clienții de pe mai multe canale, cum ar fi poștă electronică, rețele sociale, apeluri, forumuri și transferă comunicarea în tichete.

Așadar, atunci când un client vă contactează printr-un canal preferat, veți primi automat o solicitare de asistență în aplicația LiveAgent. Pe urmă, personalul biroului de asistență poate răspunde tuturor cererilor de servicii ale clienților în funcție de prioritățile stabilite în acordurile la nivel de servicii. Prin urmare, vă îmbunătățiți activitatea de gestionare a sarcinilor, precum și interacțiunile cu clienții.

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Sistemul de gestionare a tichetelor de birou de asistență oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent este mai mult decât un sistem de gestionare a tichetelor IT

LiveAgent este un sistem de gestionare a tichetelor IT care combină mai multe canale, cum ar fi poșta electronică, conversațiile, apelurile și rețelele sociale, cu scopul de a oferi clienților dumneavoastră servicii atotcuprinzătoare. Dar aceasta nu este tot. LiveAgent oferă un portal pentru clienți cu asistență în mai multe baze de cunoștințe, forumuri și păreri și sugestii. Descoperiți ce are de oferit cel mai avansat sistem de gestionare a tichetelor pentru organizația dumneavoastră.

Cum poate un program informatic de gestionare virtuală a tichetelor să fie util afacerii dumneavoastră?

Aruncați o privire peste beneficiile oferite de sistemul de gestionare a tichetelor IT cu ajutorul cărora veți putea oferi clienților soluții mai bune.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Productivitate crescută a agenților

Automatizarea inteligentă va ușura și va face mai rapid fluxul de lucru al agenților. Prin configurarea regulilor de automatizare, puteți determina distribuția orelor și volumului de lucru ale agenților și, în același timp, puteți îmbunătăți timpul de răspuns al agenților.

Experiență îmbunătățită pentru clienți

LiveAgent oferă funcții de analiză pentru rapoarte, prin intermediul cărora puteți determina rapid productivitatea echipei în câteva secunde. În plus, prezentarea generală a analizelor afișează informații precum timpul de lucru, agenții, departamentele, canalele și etichetele. Drept urmare, datele în timp real permit unui supervizor să răspundă eficient la orice problemă a clienților.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

Asistență pentru clienți 24/7

O problemă comună cu care se confruntă o mulțime de companii este aceea de a oferi clienților asistență rentabilă 24/7. Un program informatic de bază de cunoștințe sau un portal de autoservire poate permite companiei dumneavoastră să ofere asistență chiar și în afara programului de lucru. Creați pur și simplu ghiduri de îndrumare sau articole pas cu pas pentru clienți și obțineți un avantaj competitiv cu soluția atotcuprinzătoare de la LiveAgent.

Asistență/servicii pentru clienți la nivel profesional

O bază internă de cunoștințe care face parte și dintr-un sistem de gestionare a tichetelor asigură că personalul de asistență tehnică oferă în permanență asistență unitară și profesională. Opțiunea internă de autoservire poate pune la dispoziție o mare varietate de informații, de exemplu, știri, informații despre produse, actualizări și politici.

Gestionarea cunoștințelor vă poate transforma instantaneu serviciul. Reprezentanții serviciilor de asistență pentru clienți vor fi mai puțin predispuși să comită greșeli și vor rezolva aproape toate solicitările clienților.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Aruncați o privire la caracteristicile-cheie ale programului de gestionare a tichetelor de la LiveAgent

Un sistem de gestionare a tichetelor este doar o parte dintr-o soluție complexă de birou de asistență.

Combinați-vă toate canalele de comunicare în căsuța de mesaje universală: o versiune mai inteligentă a poștei electronice obișnuite. Conversațiile, apelurile, poșta electronică, articolele de pe rețele sociale și mesajele de pe alte canale sunt toate accesibile dintr-un singur loc.

Indiferent de unde începe sau unde se termină comunicarea, se va găsi întotdeauna în același tichet hibrid. Începeți să discutați cu un client prin conversații directe, trimiteți un mesaj ulterior prin poștă electronică și închideți tichetul de asistență al clientului printr-un apel telefonic. Toate interacțiunile se vor desfășura în același fir de tichet.

Accelerați procesul de oferit răspunsuri clienților prin pregătirea de răspunsuri la solicitări și întrebări frecvente. Economisiți timp cu un răspuns scurt și faceți-vă clienții fericiți prin viteza de răspuns rapidă.

Creați tichete care sunt vizibile doar colegilor și atribuiți-le unei persoane specifice. Folosiți-le ca mementouri, pentru crearea de sarcini sau pentru crearea de observații pentru dumneavoastră și colegii dumneavoastră de lucru.

Program de gestionare a tichetelor cu interfață cu utilizatorul intuitivă

Programul informatic de gestionare a tichetelor de la LiveAgent urmărește și transformă automat toate problemele clienților în tichete. Fiecare formă de comunicare primită este transformată în tichete pentru mai buna gestionare și pentru un confort mai mare. Interfața cu utilizatorul este adaptabilă și intuitivă.

Bază de cunoștințe ca parte din gestionarea tichetelor

70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte să intre în legătură cu serviciul pentru clienți. În plus față de funcționalitatea de program de gestionare a tichetelor, LiveAgent oferă, în același pachet, un portal pentru clienți pe deplin adaptabil cu bază de cunoștințe, întrebări frecvente și forum. Oferiți-le clienților posibilitatea să se descurce pe cont propriu, punându-le la dispoziție răspunsuri chiar și atunci când agenții nu sunt conectați.

Sistem de gestionare a tichetelor CRM

În LiveAgent, puteți organiza eficient și stoca orice informații sau date ale clienților. Puteți urmări cu ușurință persoane de contact, comenzi și alte date necesare. În esență, este o bază de date de contacte cu informații suplimentare. Având toate datele într-un singur sistem, echipa de asistență va putea oferi clienților servicii extraordinare.

Un sistem CRM adecvat sprijină activitățile de vânzări, marketingul și departamentele de servicii pentru clienți. Gestionarea relațiilor cu clienții este o parte importantă a fiecărui sistem de gestionare a tichetelor. Colectarea și stocarea datelor clienților poate influența fidelitatea clienților, satisfacția clienților și experiența clienților într-un mod pozitiv.

Prețuri transparente și corecte

Fără contracte, fără comisioane ascunse, doar facturare lunară. Prețuri complet transparente, facturate doar pentru utilizarea reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și începeți să oferiți clienților cele mai bune servicii de asistență.

Tichet

Tichet

Pentru antreprenori și afaceri mici

15$/lună
Tichet

Tichet+conversații

Pentru afaceri medii și agenții profesionale

$29/mo

Distribuirea perfectă a tichetelor

Asigurați-vă că agenții dumneavoastră de servicii pentru clienți au întotdeauna parte de un flux de lucru optim. Stabiliți câte tichete, conversații și apeluri telefonice pot gestiona. Rotiți automat sarcinile referitoare la apeluri telefonice, stabiliți orele de pauză și lăsați-i să se odihnească atunci când au nevoie. Atribuiți tichete cu orice stare către agenți individuali sau departamente întregi. Setați-vă propriile reguli și criterii pentru distribuirea tichetelor primite, în funcție de parametrii tichetelor, evenimente sau condiții bazate pe timp.

Seamless ticketing distribution

Ne bucurăm de încrederea a peste 30.000 de companii

Aruncați o privire peste poveștile de succes și testimonialele noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă îmbunătățească serviciile de asistență pentru clienți și să îi facă mai fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.

De ce un program informatic de gestionare a tichetelor?

Un sistem inteligent de gestionare a tichetelor facilitează acoperirea tuturor nevoilor echipelor de servicii de asistență pentru clienți. Primiți, procesați și răspundeți cu ușurință la solicitări pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții dumneavoastră.

007 briefcase

Beneficii comerciale

Simplificați-vă canalele

Automatizați-vă activitățile comune

Stabiliți responsabilități clare

Rămâneți organizați

051 checked

Impact pozitiv

Abordare profesională

18% creștere a ratelor de conversie

Informații și rapoarte detaliate

Costuri scăzute

Program atotcuprinzător de gestionare a tichetelor

Email icon

Gestionare a tichetelor de poștă electronică

Sistemul inteligent de gestionare și distribuire a tichetelor de poștă electronică asigură că niciun mesaj nu se pierde sau nu primește răspuns de două ori.

Customers icon

Colaborare puternică

Oferiți-le agenților posibilitatea de a se ajuta între ei și de a răspunde mai rapid la tichete cu ajutorul funcțiilor de colaborare.

Cart icon

Satisfacție sporită

Conform cercetărilor de piață, clienții mulțumiți tind să cheltuiască mai mult. Faceți-i fericiți cu LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Gestionarea responsabilității

Cu LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință responsabilitățile legate de tichete și crea o metodă de organizare a tichetelor pentru echipa de IT sau cea de servicii pentru clienți. Alocați un anumit tichet unui departament diferit sau chiar unui agent individual. Fiți întotdeauna la curent cu cine este responsabil de soluționarea fiecărui tichet. Nu va mai trebui să auziți niciodată scuza clasică „Nu știam că era responsabilitatea mea”.

FAQ

Care este utilitatea unui sistem de gestionare a tichetelor?

Un sistem de gestionare a tichetelor permite echipelor de asistență pentru clienți să gestioneze solicitările clienților. Programul informatic creează un tichet pentru fiecare interacțiune cu clienții și colectează informații relevante pentru a ajuta la soluționarea solicitării clientului.

Care este cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor?

Dacă sunteți în căutare de cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor, luați în considerare evaluările utilizatorilor, funcționalitatea și prețul. Cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor ar trebui să aibă caracteristici precum comunicarea multicanal, alocarea tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, raportare și analiză, integrări cu rețele sociale, baze de cunoștințe și funcții de ludificare.

Care sunt tipurile de instrumente de gestionare a tichetelor?

Când vă decideți asupra cărui instrument de gestionare a tichetelor să utilizați, efectuați cercetări cu privire la preț, funcționalitate și recenziile utilizatorilor. Unele instrumente oferă mai multe funcții de birou de asistență decât altele. De exemplu, LiveAgent este pe lista cu top 10 programe informatice de asistență care oferă un centru de apeluri virtual în plus față de comunicarea multicanal, alocarea tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, raportare și analiză, baze de cunoștințe și caracteristici de ludificare.

Ce este un program informatic de gestionare a tichetelor?

Un sistem de gestionare a tichetelor face parte dintr-un program informatic de birou de asistență care permite companiei dumneavoastră să țină toate interacțiunile cu clienții în același loc. Prin urmare, toate formele de comunicare de pe mai multe canale sunt adunate într-un singur loc, facilitând și eficientizând comunicarea cu vizitatorii paginii de internet/clienții.

Cum se configurează un sistem de gestionare a tichetelor în LiveAgent?

În LiveAgent, oferim clienților o demonstrație gratuită și asistență 24/7, astfel încât configurarea programului informatic devine rapidă și ușoară. Totuși, primul pas este crearea unui cont și alegerea unui abonament preferat. Pe urmă, sistemul vă va îndruma prin procesul de configurare, astfel încât, la final, totul va fi pus la punct în funcție de preferințele dumneavoastră.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație