Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți marketingul cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?

Crearea unei prime impresii bune online vă poate îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări. Cu toate acestea, a face acest lucru poate fi o provocare fără instrumentele potrivite.

Sună familiar? Vă chinuiți să rămâneți la curent cu solicitările clienților? Canalele dvs. sociale sunt inundate de comentarii și mesaje din care nu înțelegeți nimic?

Dacă ați răspuns afirmativ, s-ar putea să fie timpul să investiți în software-ul biroului de asistență.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Cum să vă îmbunătățiți strategiile de marketing

Clientul modern este un individ cu cunoștințe tehnice care nu se teme să facă un audit aprofundat al afacerii dvs. Înainte de a cumpăra produse, clienții vă consultă site-ul web, conturile de socializare și recenziile postate online.

Cheia succesului? Recunoașteți și răspundeți la toate solicitările postate online – indiferent de canalul utilizat (Instagram, Facebook, Twitter, etc.)

Aveți o reputație proastă?

Când canalele de socializare sunt inundate de comentarii fără răspuns, pare neprofesionist. Pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing, este necesar să răspundeți atât la mențiunile sociale pozitive, cât și la cele negative.

Cum? Cu ajutorul unui software avansat de birou de asistență. Urmăriți toate interacțiunile clienților și simplificați-le într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Software de birou de ajutor în misiune de salvare

LiveAgent vă va îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări în cel mai scurt timp. Iată ce puteți aștepta cu nerăbdare după ce ați implementat un software de birou de asistență în fluxul de lucru zilnic – și acesta este doar vârful aisbergului.

    O căsuță de e-mail sigură, comună și universală

    Productivitate îmbunătățită

    Îmbunătățirea satisfacției clienților

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

Cum se va îmbunătăți marketingul dvs. cu LiveAgent?

Prezentare completă a serviciului

Stabiliți ce canale de comunicare primesc cele mai multe tichete și monitorizați serviciul pe care îl primesc clienții dvs.

Spuneți adio tichetelor pierdute & fără răspuns

Primiți notificări de fiecare dată când primiți un nou comentariu, mesaj direct, e-mail sau apel telefonic chiar în interiorul LiveAgent.

Îmbunătățiți nivelurile de productivitate

Utilizați caracteristici precum reguli de automatizare, un CRM încorporat, call center, chat intern și multe altele. Aceste instrumente vă vor ajuta să vă asistați mai bine clienții și vă vor economisi timp prețios.

Istoricul complet al tichetelor de la început până la sfârșit

Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.

Nu contează dacă clientul v-a trimis un e-mail, a continuat printr-un apel telefonic și a încheiat conversația prin Twitter. LiveAgent oferă sens la tot.

Ce canale sociale sunt integrate cu LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent este integrat cu Facebook și Facebook Messenger. Toate mesajele directe, comentariile și mențiunile despre marca dvs. vor fi introduse automat în căsuța de e-mail universală.

Twitter - icon

Twitter

Integrarea Twitter permite utilizatorilor să monitorizeze mențiunile mărcii, cuvintele cheie specifice și retweeturile.

Instagram - icon

Instagram

Cu integrarea Instagram, puteți răspunde la toate comentariile de la fotografiile și de la mențiunile etichetate ale mărcii dvs.

Viber - icon

Viber

Răspundeți cu ușurință la mesajele clienților cu ajutorul integrării Viber.

Multilingual support in LiveAgent

Traduceri software multilingve

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. LiveAgent are grijă de toate.

Aplicații mobile pentru serviciul clienți

Rămâneți în legătură cu colegii dvs. și fiți mai productivi în mișcare! Cu aplicațiile mobile LiveAgent aveți opțiunea de a rezolva, transfera și răspunde la tichete și chat-uri, utiliza filtre prestabilite pentru a vă organiza tichetele și a vedea etichetele, notele și departamentele asociate fiecărui tichet.

Acum disponibil în App Store și Google Play .

Sistem robust de raportare & mai multe

Raportarea robustă a LiveAgent și caracteristicile de analiză a datelor vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă perfecționați strategiile de marketing și servicii pentru clienți existente.

Dacă aveți o imagine de ansamblu completă de unde provin tichetele dvs., cât durează să se răspundă și cine le răspunde, vă va permite să eliminați diferența dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Alte caracteristici interesante

Etichete, departamente

Organizați automat tichetele de intrare în departamentele adecvate și marcați-le cu etichete astfel încât să puteți vedea conținutul fiecărui tichet dintr-o privire.

Chat live nativ

Folosiți funcția LiveAgent de chat live nativ să discutați cu clienții în timp real sau să discutați cu colegii de muncă intern în timp ce rezolvați solicitările clienților.

Call center încorporat

Creați arbori IVR complecși, direcționați apelurile sau permiteți clienților să solicite apeluri. Chat-ul video este, de asemenea, acceptat, atât intern, cât și cu clienții.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru a vă îmbunătăți marketingul?

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare?

Inegalabil. Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este un chilipir. Încercați LiveAgent astăzi.

Probă de 30 de zile
Nu este necesar un card de credit
și multe altele
$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
Articole legate deÎmbunătățiți marketingul
Ați auzit vreodată de promovarea clientului? Este o strategie importantă care crește vânzările, credibilitatea și satisfacția clienților!

Promovarea clientului

Descoperiți strategia de promovare a clientului care poate crește vânzările, veniturile și loialitatea clienților prin satisfacerea nevoilor acestora. Aflați cum să construiți un program eficient de promovare a clienților și să maximizați impactul recenziilor pozitive. Creați o relație captivantă cu clienții și transformați-i în avocați ai brandului dvs. Vizitați pagina pentru a începe!

Salvați șabloanele noastre de răspuns la feedback pozitiv pentru social media ca mesaje predefinite și răspundeți cu încredere la feedback-ul clientului.

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!

Doriți să învățați cum să transformați clienții nemulțumiți în susținătorii dvs.? Citiți mai departe și aflați sfaturi despre cum să vă schimbați pentru a întoarce situația.

Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii

Doriți să învățați cum să transformați clienții nemulțumiți în susținătorii dvs.? Citiți mai departe și aflați sfaturi despre cum să vă schimbați pentru a întoarce situația.

Șabloane gata făcute pentru serviciul clienți din social media, pe care le puteți adapta, personaliza și utiliza ori de câte ori clienții dvs. apelează la SoMe pentru asistență.

Șabloane de servicii pentru clienți în social media

Descoperiți șabloane gratuite pentru serviciul clienți în social media, gata de adaptat și personalizat pentru a economisi timp și a oferi o experiență uniformă clienților. Învățați cele mai bune practici pentru gestionarea mențiunilor și comentariilor, răspunsul rapid la solicitări și abordarea recenziilor pozitive și negative. Îmbunătățiți interacțiunea cu clienții și eficientizați comunicarea pe rețelele sociale. Vizitați pagina pentru a accesa resursele esențiale care vă vor transforma asistența clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x