Sunteți o companie multinațională? Oferiți servicii pentru clienți în mai multe limbi? Permiteți agenților dvs. de asistență clienți să utilizeze LiveAgent în limba pe care o preferă. LiveAgent suportă în prezent 43 de limbi, iar noi traduceri sunt adăugate în mod regulat.


Dacă doriți să învățați cum să o configurați, citiți Limbi și Traduceri.
Lista limbilor disponibile:
- Engleză
- Arabă
- Bosniacă
- Bulgară
- Catalană
- Croată
- Cehă
- Daneză
- Olandeză
- Estoniană
- Filipineză
- Finlandeză
- Flamandă
- Franceză
- Germană
- Greacă
- Ebraică
- Maghiară
- Chineză Simplificată
- Chineză Tradițională
- Indoneziană
- Italiană
- Japoneză
- Coreeană
- Letonă
- Lituaniană
- Macedoneană
- Malaeziană
- Muntenegreană (Latină)
- Norvegiană
- Persană
- Poloneză
- Portugheză, Braziliană
- Română
- Rusă
- Sârbă (Latină)
- Slovacă
- Slovenă
- Spaniolă
- Suedeză
- Turcă
- Vietnameză
Limba dvs. lipsește din această listă?
Ajutați-ne să traducem o nouă limbă și primiți o reducere de 40% la contul dumneavoastră LiveAgent în cloud. Să ne trimiteți un e-mail pentru mai multe informații.

Prezentare generală a funcțiilor multilingve:
Widget-uri adaptabile în funcție de limbă
În timp ce vă personalizați/creați widget-urile în LiveAgent, puteți seta cu ușurință și o limbă preferată pentru un anumit departament. Prin urmare, dacă activați pe piețe cu limbi diferite, puteți adapta și widget-urile site-ului dvs. web.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
How to use custom fonts in LiveAgent
LiveAgent allows customers to use custom fonts in various segments, with Google Fonts being a recommended option. To work with Google Fonts, customers can search for specific font families on the website and add them to a selection drawer. From there, different font weights, styles, or language support can be configured before integrating them into the website. Once a font is selected, customers only need to copy and paste the CSS code into any "Custom CSS" or "Source" section of LiveAgent. Different examples are provided on how to use custom fonts for mail templates, chat windows, contact forms, and knowledge base articles. Customizing font styles can improve the appearance of customer interactions in LiveAgent.
LiveAgent este un serviciu de asistență pe mai multe canale, care integrează e-mail, Chat Live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură aplicație. Acesta poate fi utilizat pentru a oferi servicii pentru clienți la un nivel înalt, având în vedere faptul că experiența clientului nu cunoaște granițe și limbajul de comunicare al brandului trebuie să fie coerent. Este important să se acorde atenție publicului țintă și variantelor diferite de soluționare a problemelor.
LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții și fiți atenți la preferințele acestora. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici și integrări pentru o administrare eficientă a unui serviciu de clienți. LiveAgent oferă, de asemenea, asistență de calitate prin portalul de asistență și un blog. Platforma este prezentată de o companie cu renume, Quality Unit, LLC.
Pachetul LiveAgent oferă instrumente puternice pentru afaceri de orice dimensiune sau domeniu, cu posibilitatea de personalizare. Cererile de asistență sunt gestionate prin diverse sisteme pentru a îmbunătăți experiența clientului. Se oferă suport personalizat și se asigură migrarea datelor. Site-ul include, de asemenea, un blog, seminarii web și teste de dactilografie. Contacte de vânzări sunt disponibile pentru întrebări suplimentare.