Sunteți o companie multinațională? Oferiți servicii pentru clienți în mai multe limbi? Permiteți agenților dvs. de asistență clienți să utilizeze LiveAgent în limba pe care o preferă. LiveAgent suportă în prezent 43 de limbi, iar noi traduceri sunt adăugate în mod regulat.


Dacă doriți să învățați cum să o configurați, citiți Limbi și Traduceri.
Lista limbilor disponibile:
- Engleză
- Arabă
- Bosniacă
- Bulgară
- Catalană
- Croată
- Cehă
- Daneză
- Olandeză
- Estoniană
- Filipineză
- Finlandeză
- Flamandă
- Franceză
- Germană
- Greacă
- Ebraică
- Maghiară
- Chineză Simplificată
- Chineză Tradițională
- Indoneziană
- Italiană
- Japoneză
- Coreeană
- Letonă
- Lituaniană
- Macedoneană
- Malaeziană
- Muntenegreană (Latină)
- Norvegiană
- Persană
- Poloneză
- Portugheză, Braziliană
- Română
- Rusă
- Sârbă (Latină)
- Slovacă
- Slovenă
- Spaniolă
- Suedeză
- Turcă
- Vietnameză
Limba dvs. lipsește din această listă?
Ajutați-ne să traducem o nouă limbă și primiți o reducere de 40% la contul dumneavoastră LiveAgent în cloud. Să ne trimiteți un e-mail pentru mai multe informații.

Prezentare generală a funcțiilor multilingve:
Widget-uri adaptabile în funcție de limbă
În timp ce vă personalizați/creați widget-urile în LiveAgent, puteți seta cu ușurință și o limbă preferată pentru un anumit departament. Prin urmare, dacă activați pe piețe cu limbi diferite, puteți adapta și widget-urile site-ului dvs. web.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Un program gratuit pentru gestionarea clienților și suportul pe rețele sociale. Sisteme de tichete și live chat pentru comunicare eficientă. Portal de autoservire și forum pentru clienți. Audit și conformitate pentru call center. Rapoarte și indicatori de măsură pentru serviciul clienți. Automatizare pentru un serviciu eficient.