Sunteți o companie multinațională? Oferiți servicii pentru clienți în mai multe limbi? Permiteți agenților dvs. de asistență clienți să utilizeze LiveAgent în limba pe care o preferă. LiveAgent suportă în prezent 43 de limbi, iar noi traduceri sunt adăugate în mod regulat.
Dacă doriți să învățați cum să o configurați, citiți Limbi și Traduceri.
Lista limbilor disponibile:
- Engleză
- Arabă
- Bosniacă
- Catalană
- Croată
- Cehă
- Daneză
- Olandeză
- Estoniană
- Filipineză
- Finlandeză
- Flamandă
- Franceză
- Germană
- Greacă
- Ebraică
- Maghiară
- Chineză Simplificată
- Chineză Tradițională
- Indoneziană
- Italiană
- Japoneză
- Coreeană
- Letonă
- Lituaniană
- Macedoneană
- Malaeziană
- Muntenegreană (Latină)
- Norvegiană
- Persană
- Poloneză
- Portugheză, Braziliană
- Română
- Rusă
- Sârbă (Latină)
- Slovacă
- Slovenă
- Spaniolă
- Suedeză
- Thailandeză
- Turcă
- Ucraineană
- Vietnameză
Limba dvs. lipsește din această listă?
Ajutați-ne să traducem o nouă limbă și primiți o reducere de 40% la contul dumneavoastră LiveAgent în cloud. Să ne trimiteți un e-mail pentru mai multe informații.
Prezentare generală a funcțiilor multilingve:
Widget-uri adaptabile în funcție de limbă
În timp ce vă personalizați/creați widget-urile în LiveAgent, puteți seta cu ușurință și o limbă preferată pentru un anumit departament. Prin urmare, dacă activați pe piețe cu limbi diferite, puteți adapta și widget-urile site-ului dvs. web.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!