O listă de verificare esențială pentru a maximiza eficiența și rezultatele unui apel de descoperire în cadrul procesului de vânzare.
Cum se desfășoară un apel de descoperire de succes? Ce ar trebui să includ? De unde ar trebui să încep? Toate acestea sunt întrebări importante pentru a face o treabă bună.
Am întocmit o listă de puncte pe care trebuie să le faceți pentru a vă asigura succesul. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.
O listă de verificare pentru apelul de descoperire reprezintă o listă de elemente care trebuie completate înainte, în timpul și după un apel de descoperire în cadrul procesului de vânzare.
Aceasta include sarcini precum pregătirea apelului, colectarea de informații în prealabil, luarea de notițe în timpul apelului și monitorizarea după aceea.
Utilizând o listă de verificare, vă puteți asigura că nu ratați nimic și că profitați la maximum de timpul petrecut pentru a califica un potențial cumpărător.
Respectarea acestei liste de verificare vă permite să fiți organizat și eficient în timpul întâlnirii cu prospectul. Datorită acestui fapt, veți putea petrece mai puțin timp pregătindu-vă și mai mult timp vânzând.
Nu omiteți informații importante care pot fi relevante pentru apel.
Aceștia sunt cei care, de obicei, fac apeluri de descoperire a potențialilor clienți, așa că trebuie să fie pregătiți să dea tot ce au mai bun în timpul fiecărui apel.
Managementul timpului este crucial atunci când sunteți responsabil de o echipă de oameni care efectuează apelurile către potențiali clienți. Această listă de verificare le permite managerilor de vânzări să lanseze eficient tacticile de vânzare și să își atingă obiectivele de afaceri.
Reprezentanții de vânzări pot folosi, de asemenea, o listă de verificare pentru apelul de descoperire în avantajul lor. Fiind pregătiți pentru fiecare apel și știind ce se așteaptă de la ei, aceștia se vor putea concentra mai degrabă pe vânzare decât pe logistica apelului.
Adresați întrebări de tip discovery call (apel de descoperire) pentru a înțelege nevoile și punctele nevralgice. Deveniți prietenos cu cumpărătorul, arătați empatie și demonstrați înțelegere.
Planificați o ședință ulterioară de vânzare pe baza discuțiilor din timpul convorbirii. Acest lucru vă permite să confirmați că ambele părți sunt interesate să meargă mai departe împreună înainte de a vă lua alte angajamente.
Acest pas este foarte important. Ați putea continua să vorbiți, dar nu despre asta este vorba în apelurile de vânzări. Amintiți-vă că, cumpărătorul ar trebui să fie cel care vorbește cel mai mult, deoarece trebuie să fie o conversație în ambele sensuri.
De asemenea, asigurați-vă că adresați întrebările potrivite. Punând mai multe întrebări deschise, care nu sunt de natură să vă inducă în eroare, puteți aduna informații importante despre ce au nevoie și unde ați putea să îi ajutați.
Cele mai bune întrebări de tip discovery call sunt cele la care trebuie să se răspundă cu comentarii lungi. Acest lucru înseamnă că ar trebui să începeți cu întrebări ample și deschise, astfel încât să aveți loc să săpați mai adânc dacă este nevoie.
Dacă prospectul dvs. tace prea mult timp în timp ce vorbiți sau îi adresați întrebări, nu este neapărat un lucru rău. Mulți oameni sunt condiționați să creadă că tăcerea este inconfortabilă. Cu toate acestea, ar putea însemna că ei procesează informațiile pe care le oferiți și se gândesc la modul în care pot folosi cel mai bine produsul/serviciul dvs. sau pot răspunde la acesta.
Este foarte important să continuați să puneți întrebări până când simțiți că ați înțeles pe deplin nevoile lor. În acest fel, veți ști că orice produs sau serviciu pe care îl oferiți se potrivește nevoilor lor și, cel mai important, vor ști și ei acest lucru.
Puteți folosi o încheiere pozitivă pentru a reaminti prospectului că încă mai este timp să acționeze, dar și pentru a vă arăta încrederea în ceea ce aveți de oferit. O modalitate bună de a încheia ar fi ceva de genul: „Aștept cu nerăbdare următoarea noastră întâlnire”.
Întrebările de descoperire pot fi o parte destul de dificilă a procesului, deoarece trebuie să vă asigurați că le adresați pe cele corecte, care vă vor oferi cele mai multe informații. Ar trebui să vă adaptați întrebările în mod specific pentru fiecare prospect.
Acestea sunt doar câteva idei și depinde de ceea ce vindeți, dar cunoașterea afacerii prospectului este o parte esențială a procesului de descoperire. Fără a face acest lucru, veți vinde orbește și aceasta este o rețetă pentru dezastru.
Vânzările constau în a pune întrebările potrivite la momentul potrivit pentru a obține informațiile de care aveți nevoie. Iar apelurile de descoperire sunt aici pentru a vă ajuta să obțineți aceste informații.
Care sunt cele mai mari provocări ale dvs. în acest moment? Puneți această întrebare până când înțelegeți cu adevărat cu ce se luptă și cum îi puteți ajuta să depășească aceste obstacole. În plus, acest lucru vă va da o idee dacă produsul/serviciul lor este necesar sau nu și dacă există o potrivire potențială.
Sfaturi pentru un apel de descoperire bun:
Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.
It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.
These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.
If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.
Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.
You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.
If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.
Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date