Woman blogging

Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali

Sunteți un blogger, un strateg de conținut sau un optimizator de conversie care dorește să creeze un magnet de lead-uri atrăgător?

Folosiți această listă de verificare pentru a vă asigura că aveți toate elementele unui magnet de lead-uri de succes.

Importanța listei de verificare pentru atracție de nerefuzat a clienților potențiali

Magneții de lead-uri sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a genera lead-uri calificate și de a îmbunătăți conversiile, potrivit HubSpot, și suntem complet de acord. Nu mai este suficient să creați o postare excelentă pe blog și să le cereți oamenilor adresa de e-mail.

Provocarea constă în crearea unor atracții care să funcționeze cu adevărat. Deoarece întregul proces este destul de complex, ne străduim să îl simplificăm cât mai mult posibil pentru dvs.

Lista noastră de verificare a magnetului de lead-uri vă ajută să acoperiți toate aspectele legate de crearea unui magnet de lead-uri care va transforma potențialii clienți în clienți plătitori și îi va impulsiona de-a lungul călătoriei de cumpărare.

Cine poate beneficia de pe urma unei liste de verificare pentru magnetul de lead-uri?

Toți cei care doresc să creeze un magnet de lead-uri eficient. Această listă de verificare vă va ajuta să verificați dacă aveți toate elementele necesare la locul lor.

  • Bloggeri: pentru a-și dezvolta listele de adrese de e-mail.
  • Strategi de conținut: pentru a îmbunătăți conversiile cu un magnet de lead-uri bine conceput.
  • Deținătorii de afaceri: pentru a atrage mai mulți clienți potențiali și pentru a crea un magnet de lead-uri popular care funcționează.
  • Manageri de recrutare: pentru a crește numărul de candidați de calitate.
  • Afaceri B2B: pentru a genera cumpărători B2B prin, de exemplu, strategii de marketing de conținut.

Explorați lista de verificare pentru magnetul de lead-uri

Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali
Asigurați-vă că magnetul dvs. de lead-uri este relevant pentru audiența potrivită, întrebându-vă: „Pentru cine va fi util acest lucru?”.

De ce este importantă alegerea publicului țintă?

Dacă magnetul dvs. de lead-uri nu este relevant pentru publicul țintă, este puțin probabil ca acesta să fie suficient de interesat pentru a se abona și a se implica în el.
Ilustrație public țintă
Cel mai bine este să ajungeți la publicul țintă (sursa: ringcentral.com)

Cum să vă alegeți publicul țintă?

Se pot face mai multe lucruri pentru a vă ajuta să vă faceți magnetul de lead-uri mai relevant pentru publicul potrivit:
  • Faceți câteva cercetări despre cine este publicul dvs. țintă și ce îl interesează.
  • Uitați-vă la magneții de lead-uri ai competitorilor dvs. și vedeți ce oferă aceștia. De asemenea, puteți utiliza rețelele de socializare sau Google pentru a le căuta și a afla pentru cine sunt relevante.
  • Dacă aveți clienți existenți, întrebați-i dacă magneții dvs. actuali de lead-uri ar fi utili pentru ei. Acest lucru vă va da o idee despre cine altcineva ar putea dori să citească același tip de conținut.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a vă alege publicul țintă?

  • social media
  • sondaje
  • căutare pe Google
Care este principalul beneficiu pe care potențialii clienți îl vor obține prin abonarea și implicarea în magnetul dvs. de lead-uri?

De ce este importantă determinarea propunerii dvs. de valoare?

Magnetul dvs. de lead-uri nu va fi eficient dacă nu oferă ceva neprețuit publicului dvs. țintă. Prin urmare, propunerea dvs. de valoare trebuie să iasă în evidență și să se adreseze direct acestora.
Dovada valorii LiveAgent
Exemplu de valori LiveAgent

Cum puteți determina propunerea de valoare?

  • Gândiți-vă la ceea ce face ca produsul sau serviciul dvs. să fie diferit de cele ale concurenților dvs.
  • Care sunt cele mai semnificative puncte nevralgice cu care se confruntă publicul dvs. țintă?
  • Cu ce se luptă aceștia cu care îi puteți ajuta să rezolve?

Ce instrumente ar trebui să utilizați pentru a determina propunerea de valoare?

  • cercetarea competitorilor
  • cercetarea clienților
  • interviuri
Este timpul să începeți să vă gândiți la instrumentele și resursele de care veți avea nevoie pentru a crea un magnet de lead-uri. Acestea ar putea include software, grafică, fonturi sau chiar șabloane editabile dacă folosiți un format specific, cum ar fi un ebook.
Șabloane de bază de cunoștințe
Resursele și instrumentele gratuite sunt la îndemână

De ce este importantă evaluarea resurselor și instrumentelor?

Dacă nu dispuneți de instrumentele și resursele necesare de care aveți nevoie pentru a vă crea magnetul de lead-uri, va fi dificil (sau imposibil) să faceți acest lucru. Faptul că nu dispuneți de instrumentele adecvate poate, de asemenea, să încetinească procesul de creare, ceea ce înseamnă că magnetul dvs. de lead-uri ar putea să nu fie gata la timp pentru lansare.

Cum să vă ocupați de evaluarea resurselor și a instrumentelor?

  • Dacă nu sunteți sigur de ce instrumente și resurse aveți nevoie, faceți câteva cercetări online sau întrebați alți profesioniști din domeniul dvs.
  • Căutați șabloane sau software care vă vor ajuta să faceți procesul de creare mai simplu.
  • Luați în considerare posibilitatea de a externaliza o parte din muncă dacă nu aveți timp sau resurse pentru a face totul singur.

Ce instrumente ar trebui să utilizați pentru a evalua resursele și instrumentele?

  • căutare pe Google
  • cercetarea competitorilor
  • interviuri
O schiță de magnet de lead-uri poate fi utilă dacă creați ceva mai complex, cum ar fi un curs sau un ghid online (schița vă va ajuta să mențineți proiectul pe drumul cel bun).

De ce este importantă o schiță de magnet de lead-uri?

O schiță vă obligă să vă gândiți la conținutul dvs. și să rezolvați orice probleme înainte de a merge mai departe. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a determina cât de elaborat va fi magnetul dvs. de lead-uri.
Planul și verificarea proiectului
Planul și schița pot ajuta la finalizarea cu succes (sursă: wrike.com)

Cum să pregătiți o schiță de magnet de lead-uri?

  • Începeți prin a scrie principalele puncte pe care doriți să le acoperiți în magnetul dvs. de lead-uri
  • Apoi creați o cronologie aproximativă pentru momentul în care trebuie acoperit fiecare punct.
  • Dacă este necesar, descompuneți fiecare punct în mai multe detalii pentru a crea secțiuni separate în cadrul magnetului dvs. de lead-uri
  • Word
  • un software de prezentare (de exemplu, PowerPoint)
  • instrument de cartografiere mentală
  • cercetare/interviuri
Odată ce ați stabilit care va fi magnetul dvs. de lead-uri și pentru cine este relevant, este timpul să începeți procesul de creare propriu-zis. Conținutul trebuie să fie acționabil, valoros și util pentru publicul dvs. țintă.
Șabloane de e-mailuri de conținut
Conținutul creativ și relevant este irezistibil

De ce este importantă crearea unui conținut irezistibil?

Aveți nevoie de un magnet de lead care să aducă beneficii reale clienților dvs. potențiali dacă doriți ca aceștia să devină viitorii dvs. clienți.

Cum să creați conținut irezistibil?

  • Nu vă fie teamă să gândiți necovențional. Magnetul dvs. de lead-uri poate lua multe forme diferite, dar trebuie să aibă întotdeauna valoare și să vă ajute clienții potențiali să își rezolve problemele. S-ar putea chiar să se transforme în ceva mai mare dacă obțineți suficient interes din partea abonaților.
  • Împărțiți conținutul cu imagini, fișiere audio, infografice și videoclipuri pentru a-l face atractiv.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a crea conținut irezistibil?

  • instrumente de creare de conținut, cum ar fi Canva, Adobe Photoshop sau Adobe Illustrator
  • Google Docs
Odată ce aveți toate componentele la locul lor, este timpul să creați o pagină de destinație pentru magnetul dvs. de lead-uri. Acesta este locul unde potențialii abonați vor merge pentru a afla mai multe despre ce este magnetul dvs. de lead-uri și cum pot intra în posesia acestuia.

De ce este importantă crearea unei pagini de destinație pentru magneții de lead-uri?

O pagină de destinație este o parte vitală a procesului de generare de lead-uri. Este primul lucru pe care îl văd potențialii abonați, așa că trebuie să fie atrăgătoare și convingătoare.
Pagina de destinație LiveAgent
Pagina de destinație LiveAgent

Cum să concepeți o pagină de destinație pentru magnetul de lead-uri?

  • Gândiți-vă la ce design și aspect ar funcționa cel mai bine pentru magnetul dvs. de lead-uri
  • Includeți informații clare și concise pentru a-i convinge pe abonați să facă următorul pas.

Ce instrumente ar trebui să utilizați pentru a crea o pagină de destinație?

  • Landingi.com sau orice alt constructor de pagini de destinație
  • șabloane de pagini de destinație
Acum că aveți conținutul, trebuie să decideți cum va fi distribuit.

De ce este importantă formatarea?

Acest lucru va asigura că totul va avea un aspect îngrijit și profesional atunci când va fi trimis abonaților.
Șabloane de e-mail de marketing
E-mailurile trebuie să aibă un aspect profesional și să fie ușor de citit

Cum se formatează livrarea sau publicarea prin e-mail?

  • În situația în care creați un PDF, asigurați-vă că aspectul și designul sunt profesionale și ușor de navigat.
  • Dacă trimiteți un e-mail, luați în considerare utilizarea unui șablon sau conceperea a ceva atractiv din punct de vedere vizual care să atragă atenția oamenilor.

Ce instrumente vă pot ajuta la formatarea pentru trimiterea/publicarea prin e-mail?

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop
Odată ce magnetul dvs. de lead-uri este publicat, ar trebui să controlați performanța acestuia. Măsurați rezultatele și comparați diferite variante de magnet de lead-uri. Testați, învățați și îmbunătățiți.

De ce este importantă testarea și măsurarea rezultatelor?

Ar trebui să testați și să măsurați rezultatele magnetului dvs. de lead-uri pentru a vedea care variantă are cele mai bune rezultate. Acest lucru vă va ajuta să îmbunătățiți eficiența magneților dvs. lead-uri în viitor.
Prezentare generală a analizelor LiveAgent
Prezentare generală a analizelor LiveAgent

Cum să testați și să măsurați rezultatele magnetului de lead-uri?

  • Testați diferite variante ale magnetului dvs. de lead-uri.
  • Urmăriți perspectivele pe care le dobândiți de la magneții de lead-uri pe o perioadă de timp. Acest lucru vă va permite să vedeți care variantă este cea mai bună pentru afacerea dvs. și ce caută oamenii la un serviciu gratuit.
  • Continuați cu această listă de verificare pentru a afla cum să măsurați succesul magnetului dvs. de lead-uri.

Ce instrumente să folosiți pentru testarea și măsurarea rezultatelor magnetului dvs. de lead-uri?

  • Google Analytics
  • sondaje prin e-mail
  • Hotjar pentru a urmări modul în care oamenii interacționează cu magnetul dvs. de lead-uri
Atunci când aveți un magnet de lead-uri care funcționează bine, este timpul să îl promovați. Împărtășiți-l pe rețelele de socializare, în semnătura dvs. de e-mail și folosiți marketingul digital.

De ce este importantă promovarea unui magnet de lead-uri?

Dacă oamenii nu știu despre magnetul dvs. de lead-uri, nu se vor abona la newsletterul dvs. etc. Pentru a-i maximiza eficiența, trebuie să-l promovați.
Serviciu clienți LiveAgent pe rețele de socializare
Gestionarea rețelelor de socializare LiveAgent

Cum să gestionați promovarea magnetului de lead-uri?

  • Distribuiți-l pe rețelele de socializare.
  • Adăugați-l pe site-ul dvs. web sau pe blog.
  • Trimiteți un e-mail de promovare a magnetului de lead-uri.

Ce instrumente ar trebui să utilizați pentru a vă promova magnetul de lead-uri?

  • Kontentino pentru a vă ajuta să programați postările din social media.
  • MailChimp pentru a crea și trimite o campanie de e-mail care să promoveze magnetul de lead-uri.
  • AWeber pentru a adăuga un formular de înscriere pentru magnetul de lead-uri pe site-ul dvs. web sau pe blog.

Listă de verificare pentru crearea magnetului de lead-uri

Magnetul dvs. de lead-uri ar trebui să promită să ofere ceva ce publicul dvs. dorește sau are nevoie.

De ce este important titlul unui magnet de lead-uri?

Gândiți-vă la titluri de magnet de lead-uri care să fie intrigante și să facă publicul dvs. să dorească să afle mai multe.
tipuri de titluri
Importanța unui titlu creativ și atrăgător (sursa: yorksj.ac.uk)

Cum să găsiți un titlu de magnet de lead-uri?

Gândiți-vă la problemele cu care se confruntă prospecții dvs. în acest moment. Gândiți-vă la modul în care îi puteți ajuta să le rezolvați și asigurați-vă că această soluție este ceva care îi va menține implicați pe termen lung.

Care sunt cele mai bune instrumente pe care să le folosiți pentru a găsi titluri de magnet de lead-uri?

Există o serie de instrumente diferite pe care le puteți utiliza pentru a vă ajuta să găsiți titluri excelente pentru magnetul de lead-uri. Unele dintre cele mai populare includ:
  • BuzzSumo
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Answer the Public
Nu există un singur „punct de interes” atunci când vine vorba de lungimea magnetului de lead-uri, dar totul depinde mai degrabă de tipul de magnet de lead-uri pe care îl veți construi.

De ce contează lungimea unui magnet de lead-uri?

Magnetul dvs. de lead-uri ar trebui să fie suficient de lung pentru a oferi valoare, dar nu atât de lung încât să devină copleșitor.
Detalii despre articolul WordPress
Detaliile articolului WordPress ar putea ajuta la urmărirea numărului de cuvinte

Cum să ajungeți la numărul țintă de cuvinte?

În mod ideal, ar trebui să vizați un magnet de lead-uri de câteva pagini. Orice altceva mai scurt decât atât, și s-ar putea să nu oferiți suficientă valoare. Orice altceva mai lung decât atât, și riscați să pierdeți atenția cititorilor înainte ca aceștia să aibă ocazia să se înscrie.

Ce instrumente realizează numărătoarea cuvintelor?

Există o funcție de numărare a cuvintelor în fiecare procesor de text, care este simplu de utilizat.
Acesta este un pas crucial în formatarea textelor pentru a le face ușor de înțeles.

De ce este important să faceți pauze într-un magnet de lead-uri?

Împărțirea magnetului de lead-uri în bucăți mai mici îl face mai ușor de înțeles și de asimilat pentru cititori.

Cum se inserează pauzele într-un magnet de lead-uri?

Dacă magnetul dvs. de lead-uri este o listă de etape ale unui proces, de exemplu, atunci includerea unei imagini pentru fiecare etapă va ajuta cititorul să vizualizeze cum funcționează și să își amintească mai ușor de fiecare dintre ele.
Ilustrația wireframe a unui site web
Utilitatea unui raport corect între text și imagine

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a face pauze într-un magnet de lead-uri?

Unele metode populare de rupere a conținutului unui magnet de lead-uri includ:
  • liste
  • titluri și subtitluri
  • text îngroșat
  • italice
  • imagini
Acest lucru este deosebit de important dacă scrieți o bucată de conținut lungă pentru un anumit cuvânt cheie.
Grafic cuvinte cheie
Includerea cuvintelor cheie va ajuta site-ul să se claseze mai bine

De ce este importantă includerea cuvintelor cheie?

Pentru a vă ajuta magnetul de lead-uri să se claseze mai bine în motoarele de căutare.

Cum să includeți cuvinte cheie?

Includeți cuvintele-cheie țintă în titlu și în tot documentul. Cuvintele cheie principale trebuie incluse în primul paragraf al magnetului dvs. de lead-uri.

Ce instrumente vă ajută să găsiți cuvinte cheie?

Puteți utiliza multe instrumente diferite pentru a găsi cuvinte cheie relevante, cum ar fi Instrumentul de cuvinte cheie Adwords de la Google.
Legătura internă este practica de a include link-uri în conținutul magnetului dvs. de lead-uri care indică alte pagini de pe site-ul dvs. web. Furnizarea de conținut suplimentar pentru cititori este o modalitate excelentă de a crește implicarea și retenția, plus că ajută la atragerea de trafic către celălalt conținut al dvs. Fiecare capitol al documentului dvs. de magnet de lead-uri ar trebui să includă cel puțin un link intern.
Ilustrația legăturilor interne
Legătura internă are multe beneficii
Unele metode populare de creare a legăturilor interne includ:
  • text de ancorare cu hyperlink
  • note de subsol
Formatul magnetului dvs. de lead-uri trebuie ales în funcție de modul în care doriți să arate și să pară.

De ce este important formatul?

Formatarea magnetului de lead este la fel de importantă ca și conținutul în sine, pentru că ar trebui să fie captivant la prima vedere. Doar formatarea poate asigura acest lucru.

Cum se configurează formatul?

Documentul dvs. de magnet de lead-uri poate avea mai multe formate diferite, inclusiv video, audio, format PDF, cărți electronice sau webinarii/video cu slide-uri (slideshare).
șabloane de e-mail informativ
Configurarea formatului în funcție de context
Nu contează formatul pe care îl folosiți atâta timp cât oferiți valoare publicului dvs. Trebuie doar să evitați să derutați cititorul oferind prea multe formate diferite.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a configura formatul?

Instrumentele care vă pot ajuta cu formatarea includ:
  • FileZigzag
  • Calibre
  • Nitro
Includeți imagini sau conținut video pentru a explica mai bine conceptele, dacă este necesar.

De ce este importantă adăugarea de imagini și videoclipuri?

Includerea de imagini sau videoclipuri este o modalitate excelentă de a completa conținutul magnetului de lead-uri și de a menține cititorii implicați.
Ilustrație de optimizare a mediilor de comunicare
Adăugarea de conținut multimedia

Cum să adăugați imagini și videoclipuri?

Sursele dvs. trebuie să fie de înaltă calitate, relevante și complementare subiectului dvs. De asemenea, puteți utiliza videoclipurile ca scurte descrieri care încurajează oamenii să descarce magneți de lead-uri sau ca introducere la conținut suplimentar.

Ce instrumente ar trebui să utilizați pentru a adăuga imagini și videoclipuri?

  • instrumente de design grafic
  • imagini de stoc
  • YouTube
  • Vimeo
Tonul, vocea și stilul general vor varia în funcție de subiectul pe care îl abordați în magnetul dvs. de lead-uri.

De ce sunt importante vocea și tonul?

Tonul și vocea scrierii dvs. pun în valoare conținutul în sine. De asemenea, se adresează mai bine publicului țintă, deoarece acesta se poate identifica cu el.

Cum să ajustați vocea și tonul?

Fiți conștienți de două niveluri de ajustare. În primul rând, în general, faceți întotdeauna ca magnetul dvs. de lead-uri să fie util, informativ și pozitiv. La un nivel mai specific, ajustați tonul la publicul țintă. De exemplu, puteți folosi un limbaj mai informal pe un subiect popular, dar rămâneți profesionist atunci când publicul țintă este cunoscut pentru că aderă la jargonul de afaceri.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru ajustarea vocii și a tonului?

  • Hemingway App
  • Tone Checker
Aplicația Hemingway
Editorul aplicației Hemingway
Optați pentru o prezentare simplă, ușor de citit și atractivă din punct de vedere vizual.

De ce este importantă organizarea aspectului?

Atunci când creați un magnet de lead-uri, este esențial să luați în considerare modul în care va fi organizat și așezat conținutul. Acest lucru îi va ajuta pe cititori să absoarbă mai ușor informațiile.
Ilustrație scriere la tastatură
Optimizare simplă și ușor de citit a aspectului

Cum să organizați aspectul?

Faceți un plan, pregătiți diferite aspecte pentru a vedea care arată cel mai bine. Nu uitați de ierarhia vizuală.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a vă organiza aspectul?

  • liste cu puncte
  • titluri și subtitluri
  • imagini și videoclipuri
Clienții potențiali nu ar trebui să întâmpine probleme în a găsi mai multe informații despre dvs. sau în a vă pune întrebări suplimentare.

De ce este importantă adăugarea unui buton de chat?

Este o modalitate excelentă de a oferi asistență mai promptă pentru clienți și vă poate ajuta, de asemenea, să căpătați clienți potențiali. Chatbot-urile devin din ce în ce mai populare, așa că adăugarea unuia pe site-ul dvs. ar putea să vă ofere un avantaj față de concurență, deși nimic nu întrece suportul live pe chat.

Cum să adăugați un buton de chat într-un magnet de lead-uri?

Puteți adăuga un widget de chat în pagina de destinație a magnetului dvs. de lead-uri. Cu LiveAgent, puteți adăuga chat live în câțiva pași simpli:
  • Alegeți un buton de chat.
  • Personalizați fereastra de chat.
  • Integrați-l în site (în mai puțin de un minut).
Și asta e tot, este gata să vă ajute clienții!
Personalizarea butonului de chat în software-ul de serviciu clienți - LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru a adăuga un buton de chat?

Includeți un apel-la-acțiune (CTA- call to action) puternic, care să spună publicului dvs. ce doriți să facă în continuare și să vă ajute să scurtați calea de conversie.

De ce este important un CTA?

Un apel-la-acțiune bun este o necesitate dacă doriți să păstrați toți cititorii magnetului dvs. de lead-uri interesați și gata să acționeze.
Butoanele CTA de la LiveAgent
Butoanele de apel la acțiune de la LiveAgent

Cum se enunță CTA-ul?

Acesta poate fi ceva la fel de simplu ca “„descărcați acum” sau „citiți mai mult”, dar trebuie să vă asigurați că este clar că magnetul dvs. de lead-uri este gata de descărcare.
  • oferiți o ofertă atrăgătoare
  • faceți-i să simtă că nu pot rata să se înscrie
  • creați un sentiment de urgență cu limite de timp sau disponibilitate limitată

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a indica în mod clar CTA-ul?

  • Modelul AIDA
  • formule de copywriting
În 2022, ar trebui să acordați o atenție deosebită telefoanelor mobile.

De ce este importantă adaptarea unui magnet de lead-uri pentru utilizatorii de telefoane mobile?

Dispozitivele mobile reprezintă deja o parte semnificativă a traficului web, așa că, în mod sigur, nu doriți să pierdeți cititori doar pentru că fișierul nu funcționează pe anumite dispozitive.
Ilustrație de testare pentru dispozitive mobile
Mobile-Friendly este People Friendly

Cum să adaptați un magnet de lead-uri pentru utilizatorii mobili?

Trebuie să vă optimizați pagina de destinație a magnetului de lead-uri și să formatați textul pentru a putea fi citit și pe ecrane mai mici.

Ce instrumente să folosiți pentru a ajusta magnetul de lead-uri pentru utilizatorii de telefoane mobile?

Există anumite instrumente care vă pot ajuta să optimizați un magnet de lead-uri pentru dispozitivele mobile, cum ar fi Google Search Console sau Mobile-Friendly Test.
Citiți de mai multe ori magnetul de lead-uri pentru a vă asigura că nu conține greșeli de ortografie sau gramaticale.

De ce este atât de importantă corectarea?

Este extrem de important ca textul dvs. să nu conțină erori dacă doriți să vă impuneți ca expert.
Corectare
Evitarea greșelilor prin corectarea textului

Cum să vă ocupați de corectarea textului?

Verificați de două ori și trimiteți echipei dvs. versiunea finală a conținutului. Dacă nu scrieți în limba dvs. maternă, atunci angajați un expert care să vă corecteze conținutul, să vadă dacă sună natural și să verifice dacă există erori.

Ce instrumente ar trebui să folosiți pentru a corecta?

  • Grammarly
  • Hemingway App
  • ProWritingAid

Cum se măsoară eficiența magnetului de lead-uri?

  • Rata de înscriere

Rata de înscriere reprezintă numărul de persoane care se abonează în schimbul magnetului dvs. de lead-uri, împărțit la numărul total de vizitatori ai paginii.

Acest indicator vă poate ajuta să evaluați cât de bine funcționează magnetul dvs. de lead-uri, așa că verificați-l în mod regulat pentru a vedea dacă trebuie să faceți vreo schimbare.

  • Rata de completare a formularului de lead-uri

Acesta este numărul de persoane care au completat formularul magnetului dvs. de lead-uri împărțit la numărul total de vizitatori ai paginii respective.

  • ROI

Randamentul investiției (ROI) este suma de bani pe care o obțineți de pe urma magnetului dvs. de lead-uri împărțită la costul de creare și promovare a acestuia, înmulțită cu 100 pentru a obține o valoare procentuală.

Cu cât este mai mare ROI-ul (cu alte cuvinte, cu cât mai multe creșteri generate de campania dvs.), cu atât mai bine. Așadar, fiți mereu cu ochii pe acest număr.

  • Rata de descărcare

Acesta este procentul de clienți potențiali care au descărcat magnetul de lead-uri după ce s-au înscris pentru el.

Puteți utiliza acest indicator pentru a determina dacă magnetul dvs. de lead-uri face ceea ce a promis și dacă oamenii beneficiază de ceea ce au semnat.

  • Interacțiunea

Procentul de lead-uri care interacționează cu magnetul de lead-uri după ce îl descarcă (îl distribuie pe rețelele de socializare, comentează, vă trimit un e-mail).

Acest indicator vă poate ajuta să determinați dacă oamenii beneficiază de ceea ce au semnat și dacă doresc sau nu să împărtășească mai departe.

  • Rata de deschidere

Acesta este procentul de lead-uri care au deschis e-mailul cu magnetul de lead-uri.

Aceasta vă poate ajuta să determinați cât de bine captează interesul oamenilor linia subiectului dvs. și îi convinge să deschidă mesajul.

  • Rata de accesare

Numărul de persoane care au făcut click pe un link din e-mailul dvs. cu magnetul de lead-uri împărțit la numărul de persoane care l-au deschis.

Dacă rata de accesare este scăzută, înseamnă că oamenii nu sunt interesați de ceea ce oferiți. Prin urmare, s-ar putea să trebuiască să vă regândiți magnetul de lead-uri sau modul în care îl oferiți.

  • Rata de dezabonare

Acesta este procentul de lead-uri care au decis să se dezaboneze de la viitoarele e-mailuri după ce s-au înscris pentru magnetul dvs. de lead-uri.

Dacă acest număr este mare, ar putea fi un semn că trebuie să faceți unele modificări la magnetul dvs. de lead-uri (asigurați-vă că conținutul oferă ceea ce promite).

  • Calitatea lead-urilor

Calitatea lead-urilor generate de magnetul dvs. de lead-uri.

Acest indicator vă poate ajuta să determinați dacă lead-urile pe care le obțineți sunt de înaltă calitate sau nu. Puteți urmări acest lucru analizând rata de conversie, rata de înscriere și rata de interacțiune.

  • Durata de conversie

Perioada medie de timp necesară pentru ca un lead să se convertească după ce s-a înscris pentru magnetul dvs. de lead-uri.

Această cifră vă arată de cât timp este nevoie pentru ca cineva să beneficieze de ceea ce a semnat și dacă clienții sunt sau nu interesați de conținutul dvs.

Rezumat al listei de verificare pentru magnetul de lead-uri

  • Alegeți-vă publicul țintă
  • Determinați-vă propunerea de valoare
  • Evaluați resursele și instrumentele necesare
  • Creați o schiță a magnetului de lead-uri
  • Creați un magnet de lead-uri irezistibil
  • Creați o pagină de destinație pentru magnetul dvs. de lead-uri
  • Formatați pentru livrare sau publicare prin e-mail
  • Testați și măsurați rezultatele
  • Promovați-vă magnetul de lead-uri

Listă de verificare pentru crearea magnetului de lead-uri

  • Găsiți un titlu pentru magnetul de lead-uri
  • Controlați numărul țintă de cuvinte
  • Faceți pauze
  • Includeți cuvinte cheie
  • Adăugați link-uri interne
  • Configurați formatul
  • Adăugați imagini și videoclipuri
  • Detectați vocea și tonul
  • Organizați aspectul
  • Afirmați în mod clar CTA-ul
  • Ajustați magnetul de lead-uri pentru utilizatorii de mobil
  • Corectați

Indicatori pentru magnetul de lead-uri

  • Rata de înscriere
  • Rata de completare a formularului de lead-uri
  • ROI
  • Rata de descărcare
  • Interacțiunea
  • Rata de deschidere
  • Rata de accesare
  • Rata de dezabonare
  • Calitatea lead-urilor
  • Durata de conversie

Lead magnet checklist FAQs

How to create lead magnets your customers can't ignore?

There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.

How to create lead magnets that drive conversions?

The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.

How can lead magnets grow your business?

Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.

What makes an effective lead magnet?

Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.

How to create a lead magnet checklist template?

You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.

Do lead magnets work?

Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.

What are your tips for creating a high-converting lead magnet?

Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.

What are some examples of lead magnets?

A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație