Listă de verificare utilă pentru auditul de marketing, care include: determinarea pieței țintă, stabilirea obiectivelor, analiza pieței, evaluarea eficienței eforturilor actuale de marketing, elaborarea unei strategii de marketing de conținut și crearea unui plan de acțiune. Această listă de verificare ajută la evalueea eficienței abordării de marketing a companiei dvs.
Efectuarea unui audit de marketing este una dintre cele mai importante sarcini pentru orice afacere. Nu este vorba doar de bifarea unor căsuțe, ci mai degrabă de înțelegerea companiei dvs. și de identificarea a ceea ce faceți bine și a ceea ce puteți îmbunătăți.
Dacă nu sunteți sigur cum să începeți sau dacă există domenii critice care ar trebui abordate mai întâi, această listă de verificare vă va ghida în acest proces.
Pe scurt: un audit de marketing ajută la evaluarea eficienței strategiilor, a bugetelor și a oricăror alte investiții în eforturile de marketing.
Cu ajutorul unei liste de verificare pentru auditul de marketing, puteți evalua cât de bine a funcționat abordarea dvs. pentru a răspunde nevoilor pieței.
Să presupunem că nu răspundeți cererii clienților sau nu satisfaceți nevoile actuale în ceea ce privește beneficiile produsului, calitatea, siguranța sau standardele de performanță. În acest caz, merită să vă uitați mai atent la potențialele domenii de îmbunătățire.
Efectuarea unui inventar vă permite să evaluați cât de multă muncă este necesară înainte de a decide dacă trebuie sau nu să reformulați produsele sau să măriți producția pentru lansarea de noi produse etc. Făcând acest lucru ați putea economisi atât bani, cât și timp pe termen lung.
Totul depinde de obiectivele dvs. de pre-marketing – fie că este vorba despre conștientizarea brandului sau despre numărul real de comenzi plasate – deci este esențial să aveți un plan și obiective măsurabile stabilite în avans.
Un audit de marketing vă oferă linii directoare pentru o strategie mai eficientă. Acesta reduce timpul pierdut în zonele problematice și evidențiază oportunitățile de creștere. Prin urmare, puteți direcționa eficient schimbările cu cele mai mari șanse de îmbunătățire a ratelor de succes.
Auditurile de marketing pot ajuta echipa de marketing în stabilirea obiectivelor și în măsurarea succesului. Înțelegând cât de bine au răspuns eforturile anterioare la nevoile clienților și dacă există domenii care necesită mai multă atenție, puteți stabili obiective realiste și realizabile în următoarea campanie de marketing și puteți evita să faceți aceleași greșeli.
Deținătorii de afaceri pot beneficia de o listă de verificare a auditului de marketing. Aceasta îi ajută să identifice domeniile de îmbunătățire și să profite la maximum de noile oportunități. Chiar dacă totul funcționează fără probleme, este esențial să vă țineți la curent cu tendințele din industrie, astfel încât compania dvs. să nu fie prinsă cu garda jos atunci când concurenții încep să vă vizeze potențialii clienți mai eficient decât dvs.
Definiți scopul auditului dvs. Obiectivele unui audit de marketing variază, dar de obicei includ:
După ce v-ați stabilit obiectivul, este timpul să determinați sfera de aplicare a auditului. Decideți ce să includeți și ce să omiteți. Acest lucru vă va ajuta să rămâneți pe drumul cel bun în timp ce efectuați analiza. Unii factori de luat în considerare includ:
Odată ce știți ce veți analiza, este timpul să stabiliți cea mai bună modalitate de a colecta informațiile. Există diverse metode de audit disponibile. Alegeți-o pe cea care va funcționa cel mai bine pentru nevoile dvs.
Unele metode standard de audit includ:
Aflați dacă obiectivele au fost sau nu îndeplinite și ce schimbări trebuie făcute, dacă este cazul. Asigurați-vă că vă prezentați constatările în mod clar și concis pentru a fi ușor de înțeles de către conducere.
Unele metode standard de analiză includ:
În ceea ce privește recomandările, veți dori să includeți măsuri specifice care pot fi luate pentru a aborda problemele identificate în cadrul auditului dvs. Acest lucru vă va asigura că știți ce trebuie făcut și ce plan trebuie urmat. Asigurați-vă că recomandările dvs. sunt realizabile și realiste, astfel încât să poată fi puse în aplicare în mod direct.
Elaborați un plan de punere în aplicare. Descrieți cine este responsabil pentru fiecare etapă, ce resurse sunt necesare și un calendar pentru momentul în care sarcinile trebuie îndeplinite. Un plan de punere în aplicare bine organizat va contribui la asigurarea faptului că schimbările sunt efectuate în timp util și în mod eficient.
După ce au fost făcute schimbările, este timpul să le evaluăm eficiența. Aici veți stabili dacă obiectivele au fost sau nu îndeplinite și dacă au existat obstacole pe parcurs.
Ratele de conversie reprezintă cea mai precisă măsură a eficienței campaniei de marketing. Puteți calcula ratele de conversie pe baza:
Rata de abandon este un indicator utilizat pentru a urmări numărul de persoane care vă vizitează site-ul și pleacă imediat. Aceasta vă poate ajuta să înțelegeți dacă atrageți sau nu publicul potrivit.
Rata de abandon este determinată prin raportarea numărului total de vizitatori care părăsesc site-ul dvs. după ce au vizualizat o pagină și împărțirea acestuia la numărul total de vizite. Dacă acest procentaj este ridicat, este posibil să existe ceva pe site-ul dvs. care să îi oprească pe oameni sau să îi îndepărteze înainte de a avea șansa de a explora mai departe. Pentru a reduce rata de abandon, încercați:
Rata de accesare (CTR) este un indicator utilizat pentru a măsura numărul de click-uri pe anunțurile dvs. și numărul de persoane care vă vizitează site-ul web în urma acestora. Urmărirea acesteia vă poate ajuta să identificați ce formate de anunțuri, plasamente sau rețele conduc cel mai bine traficul către site-ul dvs. Pentru a îmbunătăți CTR:
Social media este un instrument puternic pentru comercializarea afacerii dvs. Vă poate ajuta să ajungeți la noi clienți, să construiți relații cu clienții actuali și să generați clienți potențiali. Pentru a profita la maximum de social media:
Vânzările sunt scopul final al eforturilor dvs. de marketing. Urmărirea indicatorilor de vânzări vă va ajuta să vă dați seama dacă campaniile dvs. aduc noi clienți și cresc ratele de retenție a clienților. Urmărirea indicatorilor de vânzări se poate face prin:
Îmbunătățirea gradului de cunoaștere a mărcii este un proces continuu care necesită timp și efort constant pentru a vedea rezultate. Pentru a vă urmări progresul:
A marketing audit ought to cover all aspects of your marketing activity, from brand awareness to sales process. It should also include a review of your website, eCommerce platform, and social media presence. As you can see, there are many aspects to cover and working with teams is recommended, including your finance and accounting departments. Our checklist summarises all of the key points you need to cover in your audit.
If you're not achieving the desired results from your current campaigns, try A/B testing different ad formats and placements (e.g, text vs. image ads). In addition, monitor website traffic for spikes in inactivity and look for trends to determine which ads bring in new customers. It may also be a good idea to review your website's design, content strategy, or SEO keywords to see where you can improve.
The best way to prepare for a marketing audit is to gather all of the relevant data and have it ready for review. This includes analytics from your website, eCommerce platform, social media accounts, and email marketing tools. You should also have any branding or design assets ready for review, as well as an overview of your current campaigns and their results. You can download our free marketing audit checklist PDF, which includes a summary of all the key points you need to cover in your audit.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the format of a marketing audit will vary depending on the size and complexity of your business. However, most audits will include: Executive summary - a brief overview of the key points from your audit, including any recommendations or next steps. Current marketing activity - an outline of all ongoing and completed marketing campaigns, as well as how successful they were in driving sales. Marketing goals - details about your business objectives for each type of campaign you run to give a clear understanding of what you're trying to achieve. Marketing activities review - an assessment of e.g. your website's design, user experience, content, SEO, social media, and email marketing strategy. Financial review - an examination of how much you're spending on marketing and whether or not this is generating a good return on investment (ROI). Next steps - recommendations for ways to improve your marketing activity based on the findings from your audit.
Again, there is no definitive answer to this question. However, you should allow enough time to review all the data and make recommendations for improvement. By using our digital marketing audit checklist, you can reduce this time to a minimum because you won't need to make any additional changes nor miss anything crucial.
Email marketing is one of the most important channels in digital marketing. It's a great way to connect with customers and keep them updated on your latest products and services. Auditing your email marketing is an essential part of maintaining a successful campaign.
Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Segmentarea clienților în marketing este esențială pentru a dezvolta strategii eficiente. Aceasta implică colectarea și analiza datelor despre clienți, determinarea criteriilor corecte pentru segmentare și dezvoltarea de strategii unice pentru fiecare grup. Beneficiile segmentării includ campanii de marketing mai eficiente și creșterea veniturilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date