Lista de verificare pentru paginile de destinație este utilă pentru oricine dorește să se concentreze în mod special pe conversie. Aceasta oferă un ghid pas cu pas privind îmbunătățirea paginii de destinație și creșterea ratei de conversie. Incluzând elemente precum propunerea de vânzare, ghidul principal, avantajele și argumentul final, această listă de verificare este ideală pentru specialiștii în marketing prin e-mail și pay per click (PPC), proprietarii de afaceri și managerii de marketing.
Înainte de a lansa o pagină de destinație, trebuie să luați în considerare multe aspecte diferite. Această sarcină poate fi uneori copleșitoare, dar este vital să stabiliți detaliile corecte înainte ca oamenii să înceapă să vă viziteze pagina.
Următoarea este o listă de lucruri pe care trebuie să le luați în considerare înainte de a vă crea pagina de destinație. De la elemente de copywriting și design până la ratele de conversie și alte măsurători, această listă de verificare va acoperi tot ceea ce aveți nevoie pentru ca pagina dvs. de destinație să aibă succes.
O listă de verificare privind pagina de destinație este o modalitate excelentă de a vă asigura că aveți toate bazele acoperite înainte de a vă lansa site-ul web. A avea o pagină de destinație vă va ajuta să descoperiți orice erori sau elemente lipsă înainte ca pagina de destinație să fie lansată, precum și să preveniți apariția unor probleme neașteptate.
Aceasta vă va ajuta să vă faceți o idee clară cu privire la traseul pe care îl au vizitatorii pe site-ul dvs. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți nu doar de cât durează să se deplaseze în pâlnia paginii de destinație, ci și unde pot cădea potențialele conversii.
În plus față de beneficiile enumerate mai sus, ce altceva puteți obține de la o listă de verificare privind pagina de destinație?
În schimb, dacă vă decideți să construiți o pagină de destinație fără să urmați o listă de verificare, atunci vă puteți bloca într-un anumit punct, puteți omite un element esențial sau, mai rău, nu reușiți să găsiți oportunități de îmbunătățire.
Pur și simplu, oricine dorește să se concentreze în mod special pe conversie:
În esență, oricine dorește să dezvolte o pagină de destinație coerentă, planificată corespunzător și bine concepută, fără a uita nimic important care ar putea avea un impact asupra performanței sale viitoare.
Mai jos este o listă de verificare completă privind pagina de destinație cu toate elementele pe care trebuie să le luați în considerare atunci când vă creați pagina de destinație. Nu ezitați să folosiți această listă ca sursă de inspirație, adăugând sau eliminând anumite părți pentru a o adapta la propriile nevoi și stil personal.
Să începem cu începutul și să analizăm toate elementele pe care ar trebui să le includă o pagină de destinație eficientă.
Conținutul este primul lucru pe care oamenii îl vor vedea pe pagina dvs. de destinație. Prin urmare, este esențial să vă asigurați că are un aspect estetic plăcut și că are un call-to-action (CTA) clar, precum și o invitație la mai multe informații.
Ce elemente nu ar trebui să neglijați pentru a vă asigura că conținutul paginii dvs. de destinație este clar și ușor de citit?
Antetul este primul text pe care îl văd vizitatorii dvs., așa că este una dintre primele dvs. oportunități de a influența rata de conversie. Folosiți un antet care să precizeze în mod clar cele mai considerabile beneficii pe care le oferă produsul dvs.
Antetele sunt folosite pentru a împărți pagina în bucăți de informații mai ușor de digerat. Trebuie să vă asigurați că antetul principal nu este prea mare și nu ocupă prea mult spațiu pe ecran.
Antetetele laterale ar trebui să explice despre ce este vorba în pagina dvs. de destinație și de ce ar dori vizitatorii să citească mai departe.
Propunerea de vânzare trebuie să includă o propunere de valoare specifică. De asemenea, aceasta trebuie să fie clară și ușor de înțeles, astfel încât oamenii să știe exact ce vor obține prin achiziționarea produsului sau serviciului dvs.
Este esențial nu doar să spuneți cum le va îmbunătăți viața, ci și de ce această îmbunătățire este suficient de valoroasă pentru o dori clientul. Propunerea de vânzare ar trebui să fie ceva care să-i facă pe potențialii clienți să simtă un sentiment de urgență, ca o oportunitate pe care nu vor să o rateze.
Este important să prezentați vizitatorilor beneficiile pe întreaga pagină de destinație, deoarece acest lucru le va arăta în mod clar cum își pot rezolva problemele și cum pot face o schimbare pozitivă. Arătați valoarea produsului dvs. în fiecare secțiune a conținutului dvs. astfel încât vizitatorii să nu aibă nicio îndoială că produsul sau serviciul dvs. le poate schimba viața în bine.
Prezentați publicului dvs. țintă o așa-numită ierarhie a valorii, evidențiind mai întâi cea mai benefică caracteristică a produsului dvs. și la final aspectul cu cel mai mic impact.
Argumentul final trebuie să fie convingător și să evidențieze beneficiile produsului sau serviciului dvs. Acest lucru este important nu doar pentru că îi va convinge pe cei care sunt pe cale să facă o achiziție, ci și pentru că îi asigură că fac alegerea corectă.
Un argument final poate avea un impact asupra unei decizii de cumpărare, așa că asigurați-vă că este suficient de puternic pentru a-i încuraja pe oameni să facă acțiunea dorită.
Fotografia de copertă este unul dintre cele mai importante aspecte vizuale ale unei pagini de destinație. Ea va fi cea care va capta atenția oamenilor și îi va convinge să citească mai departe, așa că trebuie să reflecte imaginea de marcă și, în același timp, să fie informativă cu privire la ce anume face produsul sau serviciul dvs.
Dacă este posibil, utilizați imagini de înaltă calitate care sunt relevante atât pentru dvs. cât și pentru clienții dvs.
Aspectul trebuie să fie clar și ușor de parcurs de către vizitatori. Aceștia trebuie să poată vedea ceea ce doriți să vadă fără a-i copleși cu prea multe informații sau cu o pagină dezorganizată.
Site-ul dvs. web are nevoie atât de un punct de plecare puternic, cât și de o cale clară de urmat. Vizitatorii trebuie să fie încurajați să întreprindă acțiunile corespunzătoare.
Adăugarea unei note din partea unui expert va contribui la creșterea credibilității mărcii dvs. Este important să precizați clar în ce sunt specializați experții dvs. și de ce contribuția lor este deosebit de valoroasă pentru vizitatorii paginii dvs. de destinație.
Adăugarea unei mărturii de la un client existent va crește încrederea vizitatorilor. Asigurați-vă că aceștia sunt dispuși să fie publici în legătură cu utilizarea produsului sau serviciului.
Acest lucru este deosebit de important dacă vindeți un serviciu, deoarece mărturiile îi liniștesc pe vizitatori că altcineva a considerat deja că afacerea dvs. este utilă.
Este important ca oamenii să vadă ce anume oferiți. Fotografiile trebuie să fie de înaltă calitate și să evidențieze produsele sau serviciile pe care le oferiți.
Pe lângă alegerea unor fotografii relevante, trebuie să selectați și imagini care să ilustreze modul în care ar arăta un articol dacă un client l-ar folosi și cum este calitatea acestuia.
Videoclipurile care demonstrează beneficiile produsului dvs. pot avea o mare influență. Telespectatorii rețin 95% din informațiile conținute în videoclipuri.
Adăugarea unui videoclip cu produsul va îmbunătăți experiența clienților, facilitându-le acestora să afle mai multe despre produsele sau serviciile dvs. În plus, este o modalitate mai personalizată de a împărtăși un mesaj și de a vă conecta cu potențialii clienți. Realizați un videoclip care să fie inspirat și captivant.
Adăugarea statisticilor din studii de cercetare va contribui la creșterea credibilității paginii dvs. Numerele pot fi folosite ca dovezi în sprijinul punctelor pe care le prezentați și îi ajută pe potențialii clienți să înțeleagă ce vindeți.
Statisticile trebuie să provină din surse demne de încredere pentru ca vizitatorii să aibă încredere în acestea.
În cazul în care produsul sau serviciul dvs. este similar cu altele de pe piață, un astfel de tabel poate fi util pentru cei care doresc să le compare unul lângă altul. Astfel, vizitatorilor le va fi mai ușor să vadă ce vă diferențiază de ceilalți și de ce ar trebui să vă aleagă pe dvs. în locul unei alternative.
De asemenea, puteți utiliza această secțiune pentru a vă compara produsul sau serviciul cu cel al unui concurent și pentru a vă arăta punctul dvs. unic de vânzare.
Adăugând o secțiune de întrebări frecvente, oamenii vor găsi mai ușor răspunsuri la întrebările lor și vor înțelege mai ușor ceea ce oferiți. Întrebările trebuie să fie scrise clar pentru a nu-i deruta pe vizitatori, fiind în același timp informative.
De asemenea, este util dacă folosiți un marcaj FAQ Schema pe această secțiune pentru a apărea mai sus în clasamentele de căutare. În acest fel, Google poate înțelege mai bine ce este întrebat, precum și ce răspunsuri corespund acelor întrebări.
Pentru orice întrebări suplimentare, informațiile dvs. de contact trebuie să fie clar vizibile și ușor accesibile. Persoanele care vizitează pagina dvs. de destinație nu ar trebui să aibă nicio problemă în a găsi detaliile de contact.
O altă opțiune de contact este o căsuță de chat în care oamenii vă pot contacta direct. Funcția de chat live LiveAgent le permite utilizatorilor să vorbească cu agenți care le pot oferi asistență.
Trebuie doar să alegeți un buton de chat live, să personalizați fereastra de chat, să o integrați cu pagina dvs. de destinație și să începeți să oferiți asistență excelentă.
Includerea de citate de la clienții dvs., liste de avantaje sau caracteristici și alte trucuri de formatare vor face ca pagina dvs. de destinație să fie mai ușor de citit. Aceste elemente pot fi folosite pentru a o fragmenta și a o face mai puțin copleșitoare.
Nu uitați să eliminați toate linkurile de navigare care vă distrag atenția și să vă concentrați pe a-i determina pe vizitatori să efectueze o singură acțiune specifică.
Paginile scurte conțin mai puține informații, ceea ce înseamnă mai puține distrageri care îi descurajează pe utilizatori să își trimită datele. Atunci când proiectați un formular de înscriere, nu uitați să îl păstrați cât mai scurt posibil.
Adăugarea unui formular scurt în partea de sus a paginii dvs. sau sub formă de pop-up este o modalitate ușoară pentru ca vizitatorii să acționeze și să se înscrie. Astfel, va fi simplu pentru oameni să facă primul pas în a trimite datele lor, în loc să fie nevoiți să deruleze până în josul paginii dvs. pentru formular.
Este esențial să scoateți în evidență butoanele de apel la acțiune, astfel încât oamenii să le poată găsi cu ușurință. Ar trebui să alegeți culori care să contrasteze cu pagina dvs. pentru o vizibilitate sporită, fiind în același timp adecvate pentru a nu intra prea mult în conflict cu alte elemente.
Textul de pe butoanele de apel la acțiune trebuie să fie izbitor și orientat spre acțiune. Folosiți cuvinte precum „obțineți”, „rezervați” și „încercați” în locul celor plictisitoare, cum ar fi „trimiteți” sau „accesați”. Cuvintele de acțiune conțin un text specific legat de oferta dvs. și folosiți vorbirea la persoana întâi pentru a avea cel mai mare impact, de exemplu, „Începeți încercarea gratuită”.
Corectarea și editarea paginii este importantă pentru a vă asigura că nu există greșeli de ortografie sau greșeli gramaticale care pot face ca vizitatorii să vă pună la îndoială credibilitatea. Cu cât pagina dvs. de destinație pare mai profesionistă, cu atât mai mari sunt șansele ca cineva să se înregistreze.
De asemenea, este important să rețineți că, dacă ceva este confuz sau complicat de înțeles pentru vizitatori, este mai probabil ca aceștia să plece. Păstrați conținutul scurt, minimalist și la obiect.
Asigurați-vă că pagina dvs. se încarcă rapid pentru ca vizitatorii să rămână interesați de informații. Cu cât aceștia pot vedea mai repede toate informațiile, cu atât mai multe șanse aveți să îi transformați într-un client sau lead.
Testați designul și conținutul paginii dvs. de destinație utilizând Google Optimize pentru pagini de destinație relevante și direcționate, concepute pentru a genera mai multe conversii și a oferi un randament mai bun al investiției. Puteți integra Google Optimize cu alte produse Google, cum ar fi Analytics, Google Ads și Firebase, pentru și mai multe informații.
Înainte ca pagina dvs. să fie publicată, trebuie să vă asigurați că este responsivă și că arată bine pe toate dispozitivele, inclusiv pe telefoane mobile și tablete. Vitezele lente de încărcare sunt un ucigaș al ratei de conversie.
Dacă pagina dvs. de destinație nu apare corect pentru persoanele care navighează de pe dispozitive mai mici îi poate determina pe aceștia să părăsească site-ul de tot.
Publicarea și programarea conținutului pentru pagina dvs. este importantă pentru ca aceasta să fie activă atunci când oamenii vin să o viziteze. Folosiți un sistem de gestionare a conținutului cu care vă simțiți confortabil.
Acest lucru vă permite, de asemenea, să vă întoarceți și să vă editați postările.
Social media, marketingul prin e-mail, cascadorii PR stunts și conținutul viral pot fi folosite ca modalități de a atrage interesul vizitatorilor.
De asemenea, ar trebui să efectuați teste separate pe elemente individuale pentru a vedea dacă se pot face modificări care să ajute pagina să se convertească mai bine.
De asemenea, puteți testa doar anumite aspecte ale paginii dvs. de destinație pentru a răspunde la întrebări precum „Ce culoare a butonului determină cele mai multe conversii?”
În cele din urmă, ar trebui să măsurați rezultatele eforturilor dvs. pentru a ști ce funcționează și ce trebuie schimbat. Cu cât aveți mai multe informații, cu atât mai ușor vă va fi să vă îmbunătățiți. Făcând acest lucru, vizitatorii vor continua să revină în viitor.
Aruncați o privire rapidă la evaluarea generală pentru a vă face o idee despre cât de bine se descurcă pagina dvs. de destinație. Iată câteva întrebări care vă vor ajuta să determinați dacă pagina dvs. de destinație este eficientă sau trebuie îmbunătățită.
Cu cât puteți răspunde la mai multe întrebări cu „da”, cu atât mai multe șanse de succes are pagina dvs. de destinație. Cu toate acestea, doar acest lucru nu este suficient. De asemenea, trebuie să urmăriți unele date și parametri pentru a vă face o idee despre cât de bine se descurcă pagina dvs. de destinație.
Vizualizările paginii de destinație
Acesta este cel mai de bază dintre parametrii pe care veți dori să îi urmăriți. Pagina dvs. de destinație a primit vreun trafic? Și, dacă da, câte vizualizări a primit?
Acest lucru este important, deoarece, dacă vizitatorii nu vin să vadă ce oferă, nu există nicio șansă de a-i transforma în clienți potențiali sau clienți. Variațiile acestei măsurători pot indica faptul că ceva s-a schimbat, ceea ce ar putea avea un impact asupra gradului de succes al paginilor de destinație în ceea ce privește atragerea traficului.
Cum se verifică numerele? Pentru a extrage acest raport din Google Analytics, accesați Comportament → Conținut site → Toate paginile. După ce ajungeți la aceasta din urmă, puteți alege pagini de destinație specifice și puteți afișa datele relevante.
Sursa traficului
Ce a condus traficul către pagina dvs. de destinație? Vizitatorii au ajuns acolo de la o postare în social media sau printr-o campanie de e-mail etc.?
Înțelegând de unde vin vizitatorii dvs. vă va ajuta să știți ce funcționează și dacă ar putea exista noi oportunități de promovare.
Puteți găsi date despre sursele dvs. de trafic în Google Analytics la secțiunea Achiziție → Tot traficul → Sursă/Mediu.
Îndeplinirea obiectivelor
Configurarea obiectivelor în Google Analytics este primul pas pentru a urmări conversiile pe pagina de destinație. Cu un obiectiv legat de pagina de mulțumire a campaniei dvs. veți putea urmări numărul de vizitatori și numărul de persoane care au efectuat acțiunea dorită.
Puteți găsi obiectivele finalizate consultându-le pe cele pe care le-ați configurat recent în Conversii → Obiective → Prezentare generală.
Conversii în funcție de sursă
Ce funcționează pentru a atrage oamenii și ce nu funcționează? A funcționat o postare în social media sau a fost o campanie de e-mail marketing care a condus cele mai multe conversii până acum?
Înțelegerea diferenței dintre fiecare activitate vă va ajuta să luați decizii viitoare cu privire la prioritizarea activităților. De exemplu, dacă o campanie de marketing prin e-mail a avut rezultate mult mai bune decât alte eforturi, acest lucru ar putea sugera să investiți mai mult timp în trimiterea de mesaje prin acest canal în loc să vă promovați pagina în altă parte.
Conversii pe sesiune
Ce impact are fiecare pagină sau sesiune în ceea ce privește conversiile în lead-uri? Această statistică vă va spune cât de mult timp rămân oamenii și cât de mult efort se depune pentru a-i converti.
Dacă nu vedeți nicio conversie, atunci este posibil să existe probleme legate de modul în care au fost gestionate până acum cuvintele cheie și relevanța subiectului. Puteți remedia problema adăugând mai multe detalii despre ceea ce se oferă și abordând orice preocupări pe care le-ar putea avea potențialii clienți.
Raportul vizitatori-contact
Câți vizitatori vin, dar nu fac pasul următor? Dacă știți că o mare parte dintre persoanele care ajung pe pagina dvs. pleacă imediat, înseamnă că există o problemă undeva.
Poate că este vorba despre cât de demnă de încredere și de profesională arată pagina dvs. de destinație sau poate că ceva ridică unele îndoieli. De asemenea, pot exista probleme cu cuvintele cheie și cu locul în care acestea sunt plasate în întreaga pagină, ceea ce ar putea îndepărta oamenii.
Să presupunem că mai puțin de 20% dintre vizitatorii dvs. se transformă în lead-uri (acest număr poate fi diferit în funcție de industrie), atunci este timpul să începeți editarea textului paginii de destinație pentru o mai bună claritate. Efectuați modificări ale fonturilor și ale culorii butonului CTA, etc.
Rata de abandon
Câți oameni vin pe site-ul dvs. și pleacă imediat? Dacă această cifră este mare, atunci este timpul să începeți să vă uitați mai atent la pagina de destinație în sine.
Titlul, imaginile și textul influențează durata de ședere a vizitatorilor pe pagina dvs. de destinație, așa că gândiți-vă puțin la îmbunătățirile care ar putea fi aduse.
Puteți găsi rata de respingere în Comportament → Conținut site → Pagina de destinație.
Timp mediu pe pagină
Cât timp petrec oamenii pe pagina dvs. de destinație? Dacă oamenii nu stau acolo suficient de mult timp, va fi o provocare pentru dvs. să îi convingeți că ceea ce le oferiți le poate rezolva problemele.
Puteți folosi lucruri precum mărturiile clienților, studiile de caz și acoperirea media ca dovadă socială pentru a vă ajuta să furnizați dovezi ale avantajelor. Dacă acest lucru nu vă ajută sau dacă nu pare să existe deloc mulți vizitatori, poate ar fi mai logic să vă concentrați eforturile în altă parte până când traficul crește organic prin activități SEO.
Obținerea acestor date în Google Analytics este același lucru cu aflarea ratei de respingere. Navigați la Comportament → Conținut site → Toate paginile.
Pagini per sesiune
Câte pagini vizitează oamenii în medie? Dacă această cifră este mică, înseamnă că vizitatorii nu primesc suficiente informații înainte de a pleca, ceea ce înseamnă, de asemenea, că ar putea exista probleme cu modul în care au fost gestionate până acum cuvintele-cheie și relevanța subiectului.
Puteți oferi oricând mai multe detalii despre ceea ce se oferă aici, adăugând descrieri ale produselor, articole pe blog sau întrebări frecvente. Practic, adăugați orice pentru a răspunde la întrebările pe care le-ar putea avea clienții dvs.
Pentru a urmări paginile per sesiune pentru pagina dvs. de destinație în Google Analytics și pentru a vedea numărul mediu de pagini vizualizate de vizitatori atunci când intră pe site-ul dvs. prin intermediul paginii de destinație, navigați la Comportament → Conținut site → Pagini de destinație.
Dacă aveți deja o pagină de destinație, trebuie să o reconstruiți de la zero? Răspunsul este „nu”, dar în schimb trebuie să efectuați un audit amănunțit al paginii de destinație.
Analiza periodică vă permite să vedeți ce funcționează și ce trebuie schimbat.
Efectuarea unui audit al paginii dvs. de destinație ar trebui să vă ajute să identificați lacunele. Există instrumente de optimizare a paginii de destinație disponibile pe piață care vă pot ajuta foarte mult cu această sarcină.
Astfel de instrumente oferă un set de caracteristici pentru a măsura performanța generală, pentru a identifica aspectele cu performanțe scăzute și pentru a vă îmbunătăți paginile de destinație pentru a obține mai multe conversii. Dacă folosiți un constructor de pagini de destinație, este ușor să faceți unele modificări și ajustări după ce ați publicat pagina.
Simplitatea acestor instrumente de optimizare le face foarte atractive pentru utilizatori. În plus, multe dintre ele oferă șabloane pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți rata de conversație, mai ales dacă nu știți cum să începeți.
Un audit al paginii de destinație nu este o sarcină ușor de realizat. Este nevoie de răbdare și de atenție la detalii. Următoarele lucruri trebuie luate în considerare în timpul procesului:
Să împărțim întregul proces de audit al paginii de destinație în 7 pași:
reanalizați-vă obiectivele – Pentru a începe este nevoie de o idee clară despre ceea ce doriți să realizați.
învățați cât mai multe despre publicul dvs. – Dacă rata de conversație scade, este timpul să vă uitați mai atent la grupul țintă.
înțelegeți ce fac vizitatorii dvs. – Unde dau click, cât timp stau și ce îi face să sară de pe pagină (vă ajută aici instrumentele de optimizare a paginilor de destinație).
revizuiți conținutul actual al paginii dvs. de destinație – Verificați gramatica, ortografia și dacă este suficient de informativ.
efectuați o analiză funcțională și de design – Este fontul prea mic sau culoarea butonului CTA nu încurajează oamenii să facă acțiunea dorită? (schimbările vor fi mult mai ușor de implementat dacă folosiți un constructor de pagini de destinație).
reexaminați experiența utilizatorului – Pot utilizatorii să navigheze cu ușurință prin pagina de destinație?
efectuați câteva teste A/B – Vedeți ce modificări funcționează cel mai bine.
Dacă ați răspuns „nu” la oricare dintre întrebările de mai sus, este timpul să acționați imediat.
Încercați întotdeauna să îmbunătățiți satisfacția utilizatorilor prin testarea paginilor de destinație, analizând punctele slabe și făcând modificările necesare.
Cum ar trebui să vă evaluați pagina de destinație în conformitate cu lista noastră de verificare? Să ne uităm la câteva exemple pe care le-am analizat în detaliu mai jos.
Cu o grafică colorată și dinamică, pagina de destinație Biteable iese în evidență de la prima vedere. Fiind un instrument pentru videoclipuri de afaceri, ei folosesc foarte bine acest format și pe site-ul lor. Dar celelalte componente?
✅ Conținut:
Această pagină de destinație este plină de informații despre produs și despre beneficiile pe care le puteți obține prin utilizarea acestuia. De asemenea, este inclus și un scurt ghid în 5 pași pentru a crea videoclipuri de afaceri cu instrumentul lor. Astfel, potențialii clienți pot vedea rapid cum produsul poate scurta procesul de creare a videoclipurilor.
✅ Stil:
Biteable știe cum să vorbească cu publicul său și să-i intereseze pe cei care sunt plini de idei noi pe care vor să le transfere în videoclipuri de afaceri. Textul este scris într-un stil profesionist și plin de sfaturi, dar este totuși ușor de înțeles pentru toată lumea.
✅ Capacitatea de convingere:
Titlurile principale și secundare stârnesc curiozitatea publicului, iar instrumentul pare clar, ușor de utilizat și util pentru a realiza videoclipuri de afaceri încă de la început. „Înscrieți-vă în câteva secunde. Creați în câteva minute” este un apel la acțiune convingător care atrage atenția.
✅ Experiența cu design-ul:
Designul paginii de destinație este atractiv, are o grafică atrăgătoare, iar unele elemente sunt animate pentru o experiență mai dinamică.
Site-ul Biteable are un exemplu excelent de pagină de destinație care are șanse să transforme potențialii clienți în clienți. Cantitatea de text de acolo ar putea fi redusă un pic, dar, per total, are tot ceea ce ar trebui să aibă o pagină de destinație bună: un CTA convingător, animații, un design atrăgător și videoclipuri.
Pagina de destinație a LiveAgent este bine concepută și ușor de parcurs. Sub conținutul superior al paginii se află un scurt formular cu trei câmpuri pentru începerea unei încercări gratuite, ceea ce înseamnă că vizitatorii pot întreprinde imediat acțiunea dorită atunci când ajung pe site.
✅ Conținut:
Atenția este atrasă imediat de butonul care redă un scurt videoclip animat care explică și demonstrează instrumentul, ilustrând în mod clar 3 motive pentru care companiile folosesc LiveAgent. Aici sunt prezentate caracteristici de bază, mărturii și recenzii, iar pagina de destinație oferă răspunsuri la cele mai frecvente întrebări într-o secțiune de întrebări frecvente.
✅ Stil:
LiveAgent transmite cele mai importante informații într-un mod simplu și accesibil. În plus, prezintă o imagine de încredere și profesională.
✅ Capacitatea de convingere:
Pe pagina de destinație apare un pop-up pentru a încuraja oamenii să testeze o versiune de încercare gratuită, dar nu este deranjant. În loc să prezinte doar caracteristicile produsului, pagina de destinație evidențiază beneficiile acestuia și arată cum poate ajuta oamenii.
✅ Experiența cu design-ul:
Pagina de destinație LiveAgent constă într-o singură culoare de fundal, dar are și o varietate de grafice care îi conferă site-ului un aspect atrăgător. Site-ul este bine conceput, astfel încât vizitatorii pot găsi rapid informațiile de care au nevoie.
În ciuda faptului că are multe elemente, este un bun exemplu de pagină de destinație care nu este copleșitoare pentru utilizatori.
Chiar dacă acest site nu are animații dinamice sau alte elemente de varietate, este un exemplu excelent de pagină de destinație bine construită. Nu poate exista nicio confuzie cu privire la ceea ce trebuie să faceți sau la ceea ce își propune pagina să realizeze.
✅ Conținut:
Cea mai mare parte a atenției se concentrează asupra înscrierii pentru o perioadă de probă gratuită, iar acesta este primul element pe care vizitatorii îl văd în timpul încărcării paginii. Formularul de contact este scurt și ușor de completat.
O parte importantă a acestei pagini de destinație este „Încearcă Kontentino și câștigă”, care prezintă cinci lucruri care fac din Kontentino o soluție excelentă. În cele din urmă, fiecare beneficiu este asociat cu un buton CTA.
✅ Stil:
Este un instrument destinat managerilor sau profesioniștilor care sunt responsabili de social media, iar scopul său principal este de a le simplifica fluxul de lucru. Ca atare, pagina de destinație este menținută într-un stil profesional, care nu este insistent, ci mai degrabă informativ.
✅ Capacitatea de convingere:
Această pagină de destinație are ca scop să motiveze oamenii să folosească produsul, arătându-le beneficiile pe care le pot obține în acest sens. Acest lucru ar putea încuraja vizitatorii să încerce Kontentino.
✅ Experiența cu design-ul:
Pagina de destinație este împărțită în două secțiuni principale: una cu un fundal întunecat și cealaltă cu unul mai luminos. Aceasta începe și se termină cu un buton CTA și un formular de completat, ceea ce face ca pagina să fie ușor de citit și de înțeles.
Pagina de destinație Kontentino arată foarte bine, prezintă informații și beneficii clare și convinge potențialii clienți să încerce instrumentul. Atunci când navigați prin această pagină, nu veți avea nicio îndoială că îi încurajează pe oameni să încerce soluția. Drept urmare, vizitatorii știu exact ce acțiune trebuie să întreprindă, fără a se confrunta cu nicio distragere a atenției.
A landing page is not the same as a home page. A home page typically contains all pages of a website with links to each, while a landing page focuses on one specific product or service that you are advertising. Many companies like to use landing pages and homepages, since the goal is to keep visitors on an 'information diet.' However, some research has found that people who visit one overly information-rich site such as a home page tend to close the site and go elsewhere instead. That means you want someone who is not just clicking around your domain appreciating the content by chance, but because they went there specifically looking for it.
Landing pages are used for a variety of online marketing strategies. One popular approach is to use them as part of advertising and email campaigns, with the goal being to increase conversions from ad clicks or newsletter signups. As a result, you can quickly expand your email list.
Checklists are a remarkably effective way to take a systematic approach to achieving business goals. Moreover, once a checklist is created, its items can be completed from memory with less effort and more accuracy. The most classic example for most people is a 'to-do' list, which is used because it helps them remember what they may have blanked out or prioritized other tasks above. Such a list also then forces you to stay focused on all of your checked-off items before starting another one. The same goes for a landing page checklist. We recommend reviewing your site for the most common issues and then checking them off as you fix each one.
If you already have a landing page that’s currently live and working for your business, then no. There may be parts of the page that could use some improvement, but if they're already doing what you need them to do (i.e., converting well) then there is no good reason to make drastic alterations unless something changes with the product or service itself.
It's hard to say without seeing your page specifically. Many different landing pages can be used for any business or product, so it depends on what you're selling and why people should buy from you instead of the competition. The only way to know whether or not our checklist will be helpful for your site in particular would be by trying it out yourself. However, keep in mind that sometimes changing small things like fonts or adding a testimonial may not have much impact, yet more significant changes (like layout) could make all the difference depending on how receptive visitors are to them.
You should try our free one out first to see what it's like and how easy it is to use before spending any money on the paid version. Our free checklist is a great way to get started with the basics of what you need for your website.
There isn't one 'best' checklist because every company is different, and you need to choose the one that suits your needs best. Such a landing page checklist will help ensure that you haven't missed anything and should reduce errors so that you can publish your pages faster. A good process also makes it easier to work on multiple projects at once instead of having to go back-and-forth between them all or constantly losing track of where you got to with each one.
No, they are actually very easy to use.
There aren't any! It is simply an effective way to ensure that your pages do what you want them to do before moving on to other things.
Urmărirea vizitatorilor paginii de internet
Funcția de urmărire a vizitatorilor paginii de internet din programul informatic de birou de asistență vă permite să vizualizați adresa URL actuală a clienților din cadrul conversațiilor și să primiți notificări atunci când aceștia trec de la o pagină web la alta.
Listă de verificare privind cunoaşterea clientului
Aflați cum să vă cunoașteți clienții pas cu pas cu ajutorul listei de verificare cuprinzătoare Cunoașteți-vă clienții destinată agenților de serviciu clienți.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Examinarea corespondenței și stabilirea de obiective SMART sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului clienți. De asemenea, lansarea, urmărirea și îmbunătățirea planului de evaluare a serviciului clienți sunt cruciale. Utilizarea unui software eficient poate ajuta în gestionarea e-mailurilor și înființarea echipelor de răspuns.
Configurarea integrării în LiveAgent necesită specificarea expeditorului, destinatarului și conținutului mesajului, precum și a departamentului către care va fi trimis tichetul. Testarea integrării este ultimul pas, iar avantajele utilizării Google Forms cu LiveAgent includ gestionarea acestora din platforma LiveAgent și primirea notificărilor despre răspunsuri noi. Integrarea se poate face prin conectarea la contul Zapier și selectarea preferințelor.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team