Gestionarea rețelelor de socializare listă de verificare

Gestionarea rețelelor de socializare listă de verificare

Gestionarea rețelelor de socializare poate fi o sarcină descurajantă pentru orice afacere. Având în vedere numărul mare de rețele de socializare existente, este greu de știut pe care ar trebui să vă concentrați și cum.

Aceasta este o listă de verificare ușor de utilizat pentru gestionarea tuturor profilurilor dvs. de rețele de socializare.

Importanța unei liste de verificare a gestionării rețelelor de socializare

În primul rând, este important să aveți o listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare, deoarece vă asigură că toate elementele de bază sunt acoperite. Crearea și respectarea unei liste de verificare pentru rețelele de socializare vă va împiedica să uitați de orice sarcini esențiale atunci când vine vorba de gestionarea conturilor dvs.

În plus, vă eficientizează munca, permițându-vă să vă concentrați asupra sarcinilor specifice care necesită atenție. În acest fel, puteți evita pierderea de timp pentru activități care nu vă ajută să vă atingeți obiectivele.

Cine poate beneficia de pe urma unei liste de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare?

O listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare este aplicabilă unei game largi de persoane, inclusiv:

  • manageri de rețele de socializare
  • echipe de marketing
  • proprietari de afaceri
  • experți în industrie
  • echipe de social media

O listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare poate fi benefică pentru toți aceștia, deoarece îi poate ajuta să gestioneze și să administreze mult mai eficient conturile de rețele de socializare ale afacerii. În plus, lista de verificare poate fi utilizată pentru a urmări progresul și a măsura rezultatele.

Doriți ca mediul rețelelor de socializare să strălucească? Iată cum să faceți acest lucru.

Explorați lista de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare pentru sarcinile zilnice, săptămânale și lunare

Gestionarea rețelelor de socializare listă de verificare
În calitate de manager social media, ar trebui să vă începeți ziua verificându-vă toate profilurile. Este responsabilitatea dvs. să faceți aceste „ture” în fiecare zi pentru a fi la curent cu ceea ce se întâmplă și cu ceea ce ar putea necesita atenția dvs.

De ce este important să vă verificați toate profilurile de social media?

Ținerea la zi a conturilor de social media este o necesitate destul de evidentă. În acest fel, veți fi mereu la curent cu ceea ce se întâmplă.

Cum să vă ocupați de verificarea tuturor profilurilor dvs. de pe rețelele de socializare?

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să începeți o rutină. Verificarea profilurilor de social media va face parte din obiceiul dvs., așa că rezervați-vă timp la începutul zilei pentru a le verifica înainte de orice altceva. Sfat: dacă este posibil, începeți acest proces dis-de-dimineață, astfel încât să fie gata până la începutul zilei și până când începe volumul de muncă. Fiecare cont trebuie verificat individual, inclusiv comentariile, DM-urile, acțiunile și notificările. Pregătiți un anumit tipar, astfel încât să nu ratați niciodată nimic important.
Futurama Fry Facebook

Ce instrumente să folosiți pentru a vă verifica toate profilurile de social media?

  • instrumente de gestionare a rețelelor de socializare precum Kontentino, Hootsuite sau Sprout Social
Dacă cineva își face timp să scrie un comentariu pe pagina dvs. de socializare, asigurați-vă că vă faceți timp să răspundeți. Arătați că vă pasă.

De ce este important să răspundeți la toate comentariile?

Unul dintre principalele obiective ale marketingului pe rețelele de socializare este construirea unei comunități de brand. Comentariile pozitive vă ajută să vă construiți reputația, precum și să rămâneți implicat cu publicul dvs. Imaginea pe care o creați online are un impact direct asupra performanțelor dvs. generale. Faptul că nimeni nu răspunde la comentariile clienților este inacceptabil și ar putea afecta reputația companiei dvs.

Care este cel mai bun mod de a răspunde la toate comentariile?

Mulțumiți clienților pentru recenziile pozitive. Chiar și comentariile neutre reprezintă o oportunitate de a relaționa cu clienții dvs. și de a vă promova afacerea. Abordați comentariile negative și încercați să rezolvați problema. Chiar dacă nu sunteți de acord cu opinia, trebuie să păstrați întotdeauna o atitudine profesională și să nu lăsați emoțiile dvs. să preia controlul.
Conectați Facebook cu software-ul de asistență - LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru a răspunde la toate comentariile?

  • Software-ul de asistență pentru rețele de socializare de la LiveAgent – este un serviciu de asistență omnicanal care colectează toate interacțiunile urmăritorilor dvs. de pe mai multe conturi și le organizează într-o singură căsuță de primire.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale gestionării rețelelor de socializare este programarea postărilor. Acest lucru vă asigură că ale dvs. conturi rămân active și că nu pierdeți oportunități de a ajunge la publicul dvs.

De ce este important să programați postările zilnic?

Este una dintre cele mai bune modalități de a menține o prezență consecventă în social media. În plus, poate preveni stagnarea pe conturile dvs.

Cum se programează postările pe rețelele de socializare?

Primul pas este să vă înțelegeți publicul țintă, iar următorul pas este să creați conținut care să răspundă nevoilor și intereselor acestuia. Acest lucru înseamnă să scrieți postări atractive, pe un ton și într-un stil pe care oamenii se vor bucura să le citească. De asemenea, adăugați fotografii/video/infografice care să le atragă atenția. Dacă sunteți în pană de idei, puteți găsi subiecte de discuție urmărind tendințele din social media sau utilizând instrumente precum BuzzSumo. Ultimul pas este să programați conținutul în calendarul dvs. pentru a-l publica ulterior.
sursa: postplanner.com

Ce instrumente să folosiți pentru programarea postărilor?

  • instrumente de programare, cum ar fi Kontentino, care publică postări programate în numele dvs. (programare în masă)
  • calendar social media pentru a avea toate proiectele și postările într-un singur loc și pentru a le putea gestiona cu ușurință
  • șabloane de social media pentru a vă ajuta să creați rapid postări pentru diferite platforme
  • BuzzSumo pentru a găsi idei de conținut
Verificați menționările pentru a vedea ce emoții evocă marca dvs. și vedeți dacă există incendii care trebuie stinse.

De ce este importantă monitorizarea menționărilor?

Este una dintre cele mai bune modalități de a obține feedback despre brandul dvs. și de a afla ce spun oamenii despre dvs. De asemenea, vă ajută să preveniți apariția oricărei crize și să reacționați rapid la orice eveniment nefavorabil. Rezultatul este că puteți construi relații mai puternice atât cu clienții actuali, cât și cu cei potențiali.

Cum să monitorizați menționările?

Automatizarea procesului este cea mai bună soluție, deoarece altfel poate fi extrem de consumatoare de timp (dacă brandul dvs. are multă publicitate, atunci nici măcar nu este posibil să le verificați pe toate). Folosiți un instrument de monitorizare și creați interogări care să fie monitorizate în mod regulat. Dacă aveți ocazia să configurați notificări în timp real, faceți acest lucru, și veți putea reacționa rapid la orice menționare și veți putea preveni escaladarea situației. Astfel, veți verifica doar notificările care necesită atenția dvs.
Monitorizarea menționărilor de pe Twitter1
Gestionați menționările cu LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru monitorizarea menționărilor?

  • instrumente de gestionare a rețelelor socializare
  • motoare de căutare pe rețele de socializare, cum ar fi Google Alerts
  • instrumente de monitorizare a rețelelor de socializare, cum ar fi Mediatoolkit, care vă permite să monitorizați toate menționările într-un singur loc și să reacționați rapid
O altă sarcină importantă a managementului este a citi și a răspunde la toate mesajele dvs. Aceasta înseamnă să răspundeți cât mai repede posibil la solicitări, reclamații și alte mesaje.

De ce este important să răspundeți la mesaje?

Rețelele de socializare reprezintă un canal social eficient pentru serviciul clienți. Cu toate acestea, pentru o experiență pozitivă a serviciilor de asistență pentru clienți, se așteaptă un răspuns rapid. Pe termen lung, răspunsurile rapide nu numai că pot ajuta la construirea de relații, dar pot duce și la creșterea vânzărilor. Cu cât sunteți mai receptiv și mai orientat către client, cu atât este mai probabil ca aceștia să cumpere din nou de la dvs. în viitor.

Cum se gestionează răspunsurile la mesaje?

Dacă sunt prea multe mesaje pentru a le gestiona, luați în considerare utilizarea unor instrumente care vă vor ajuta să automatizați procesul. De exemplu, ați putea utiliza căsuța de primire universală de la LiveAgent, astfel încât toate mesajele de pe diferite platforme de socializare să ajungă într-o singură căsuță de primire comună. În acest fel, veți putea avea un control mai bun asupra conturilor dvs. și vă veți putea gestiona răspunsurile mai eficient. În plus, vă oferă un avantaj față de concurenții dvs., deoarece veți putea răspunde la mesaje mai repede decât ei.
Sistemul de ticketing pentru asistență LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru a răspunde la mesaje?

  • LiveAgent – căsuța sa de primire universală vă permite să conectați diferite canale de socializare și să vă gestionați toate mesajele, e-mailurile, chat-urile etc. într-un singur loc.
Fiți atent la ceea ce fac concurenții dvs. și încercați să învățați de la ei. Uitați-vă la ce fel de conținut publică, cât de frecvent postează și ce fel de reacții primesc postările lor.

De ce este important să vă urmăriți concurenții?

A vedea ce funcționează pentru ei este o modalitate excelentă de a obține idei pentru propria strategie de social media. În plus, vă poate ajuta să identificați punctele slabe ale concurenților și să găsiți oportunități pentru a-i depăși.

Cum să vă urmăriți concurenții?

  • Urmăriți-vă concurenții pe toate rețelele de socializare majore – aceasta include Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ și Instagram.
  • Monitorizați activitatea de pe rețelele de socializare a competitorilor – folosiți un instrument precum Hootsuite sau Sprout Social pentru a urmări cuvintele cheie și hashtag-urile, oferindu-vă informații despre ce vorbesc concurenții dvs. online.
  • Analizați-le conținutul – examinați tipurile de conținut pe care le publică (postări pe blog, postări, povești pe IG, reels-uri, videoclipuri etc.)
  • Creați o foaie de calcul cu profilurile de social media ale concurenților dvs. astfel încât să puteți aduna date și să le actualizați în mod regulat.
răsfoind rețelele de socializare - gif

Ce instrumente să folosiți pentru a vă urmări concurenții?

  • instrumentele de monitorizare a rețelelor de socializare, cum ar fi Mediatoolkit sau Mention, vă permit să urmăriți toate menționările concurenților dvs. pe toate canalele.
  • foi de calcul, cum ar fi Google Sheets sau Microsoft Excel
Folosiți hashtag-uri pentru a profita de tendințele actuale și pentru a obține mai multă expunere pentru marca dvs. Găsiți hashtag-uri în trend care sunt relevante pentru nișa dvs. și folosiți-le în postările dvs.

De ce este important să folosiți hashtag-uri în trend?

Hashtag-urile în trend vă pot ajuta să ajungeți la o audiență mai mare și să fiți mai vizibil online. De asemenea, acestea pot stimula implicarea și vă pot ajuta să vă dezvoltați contul.

Cum să găsiți hashtag-uri în trend?

Există câteva modalități diferite de a găsi hashtag-uri în trend. Una dintre ele este să folosiți bara de căutare de pe Instagram sau de pe alte platforme de socializare. Introduceți un cuvânt cheie sau o frază și veți vedea toate hashtag-urile care sunt folosite în prezent de către oameni pe Instagram, de exemplu. O altă modalitate de a găsi hashtag-uri în tendințe este verificarea site-urilor web precum Hashtagify, care vă permit să introduceți un cuvânt cheie sau o frază și vă arată toate hashtag-urile aferente în timp. De asemenea, puteți verifica tendințele Twitter pentru informații mai generale despre ceea ce este popular în acest moment.
sursa: pistonbroke.com

Ce instrumente să folosiți pentru a găsi hashtag-uri în trend?

  • Hashtagify – vă permite să găsiți hashtag-uri în tendințe pentru orice subiect
  • Twitter, Instagram, și alte platforme de socializare
Puteți vedea cum se comportă acestea în timp și vă puteți ajusta strategia de conținut în consecință.

De ce este important să urmăriți cuvintele cheie și frazele?

Atunci când urmăriți performanța cuvintelor și expresiilor dvs. cheie, puteți descoperi care dintre ele funcționează pentru dvs. și care necesită mai multă atenție. În plus, vă poate ajuta să vă rafinați strategia de conținut și să obțineți rezultate mai bune din eforturile de marketing.

Cum să urmăriți cuvintele cheie și frazele?

Există o serie de instrumente online gratuite sau cu costuri reduse care urmăresc cuvintele-cheie și frazele. Acestea oferă date privind volumul de căutare pentru fiecare cuvânt-cheie sau frază și date precum numărul de pagini concurente și costul mediu per click. Dacă doriți date mai detaliate sau dacă aveți nevoie să urmăriți cuvinte-cheie și fraze în mai multe limbi, poate doriți să luați în considerare un serviciu plătit. Acestea oferă, de obicei, date mai cuprinzătoare, inclusiv informații despre clasamentul și traficul din motoarele de căutare.

Ce instrumente să folosiți pentru urmărirea cuvintelor-cheie și a frazelor?

  • SEMrush vă permite să urmăriți performanța cuvintelor și expresiilor dvs. cheie în timp, precum și să vedeți nivelul de concurență și volumul de căutare săptămânal.
În fiecare săptămână, ar trebui să efectuați o analiză amănunțită a principalilor indicatori și statistici. Astfel, puteți vedea aspectele care funcționează pe conturile dvs. de social media și ce trebuie ajustat.

De ce este important să vă uitați săptămânal la statisticile dvs.?

Aceasta vă oferă o imagine de ansamblu a performanței dvs. și vă ajută să detectați orice tendințe negative înainte ca acestea să scape de sub control. Nu veți putea observa nicio abatere de la normă dacă nu analizați statisticile în mod regulat.

Cum să vă uitați la statisticile dvs.?

Există multe instrumente și platforme diferite care oferă informații detaliate despre performanța dvs. Cu toate acestea, nu toate au fost la fel de bune. Cel mai bun mod de a vă analiza statisticile este să folosiți o platformă care oferă atât date istorice, cât și date în timp real. Astfel, puteți vedea cum au performat conturile dvs. de-a lungul timpului, precum și să urmăriți progresul campaniilor dvs. în timp real.
Cum să vă uitați la statisticile dvs.?

Ce instrumente să folosiți pentru a vă vizualiza statisticile?

  • Google Analytics
  • Hootsuite Insights
O dată pe săptămână, ar trebui să vă întâlniți și cu echipa pentru a discuta despre progresul dvs. pe rețelele de socializare. Acest lucru îi va ajuta pe toți să rămână pe aceeași pagină și să identifice eventualele probleme sau zone de îmbunătățire.

De ce este important să organizăm ședințe săptămânale?

Ședințele facilitează co-crearea întregii strategii. Este un moment pentru a face schimb de idei și îndoieli, precum și pentru a oferi actualizări despre progres.

Când au loc astfel de ședințe, ce ar trebui discutat?

  • progresul general al campaniilor dvs.
  • performanța fiecărei campanii individuale
  • progresul asupra unor obiective specifice
  • problemele și provocările cu care s-a confruntat în ultima săptămână
  • planurile pentru săptămâna viitoare

Ce instrumente să folosiți pentru desfășurarea întâlnirilor?

  • Google Hangouts sau orice alt software de videoconferință pentru a găzdui întâlniri de la distanță
  • Slack pentru a comunica unul cu altul
  • Asana pentru a ține evidența sarcinilor zilnice
Eforturile dvs. pot fi sporite prin utilizarea marketingului de influență. Folosirea unor tactici precum cuvântul din gură în gură și dovada socială face ca oamenii să fie mai predispuși să vă cumpere produsele și/sau să vă folosească serviciile.

De ce ar trebui să vă conectați cu influenceri din industrie?

Puteți avea acces la urmăritorii lor și, prin urmare, vă puteți promova conținutul către un public mai larg, precum și vă puteți face marca mai vizibilă și mai ușor de recunoscut. Oamenii care îi urmăresc pe influenceri tind să aibă încredere în ei, astfel încât astfel de conexiuni pot avea un impact mare asupra vânzărilor dvs.

Cum vă conectați cu influencerii din industrie?

În primul rând, găsiți-i pe rețelele de socializare și începeți să le urmăriți conturile. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru marketingul dvs. cu influenceri, trebuie să vă asigurați că aceștia se potrivesc cu brandul dvs. și că veți face un duo foarte bun împreună. Odată ce ați intrat în legătură cu ei, cereți-le să colaboreze, vorbiți despre așteptări, stabiliți toți termenii și mențineți un contact bun. Discutați despre campanie și lăsați-le libertate creativă. Nu impuneți prea multe linii directoare, deoarece ei își cunosc publicul și știu cum să ajungă cel mai bine la el.
GIF trebuie să folosesc acest lucru în avantajul meu

Ce instrumente să folosiți pentru a vă conecta cu influencerii?

  • Heepsy și NinjaOutreach sunt instrumente care folosesc inteligența artificială pentru a vă potrivi brandul cu cei mai buni influenceri (cu toate acestea, ar trebui să verificați întotdeauna singuri rezultatele)
  • luați legătura cu ei prin intermediul rețelelor de socializare
Ar trebui să oferiți întotdeauna publicului dvs. o șansă de a se implica – fie că este vorba de postări, povești pe Instagram sau orice alt canal.

De ce este important să interacționați cu clienții?

Prin îmbunătățirea interacționării în social media, consolidați relația brandului dvs. cu clienții și construiți o comunitate. La rândul său, acest lucru duce la o creștere a loialității față de brand, a recomandărilor din gură în gură și a vânzărilor.

Cum poate marca dvs. să fie mai angajantă?

  • Monitorizați conturile dvs. în mod regulat și răspundeți la comentarii în timp util.
  • postați conținut interesant și atractiv care să capteze atenția urmăritorilor dvs., să-i învețe și să-i facă să râdă
  • participați la discuții și răspundeți la întrebările urmăritorilor
  • urmăriți și interacționați cu alte întreprinderi din industria dvs.
un salut foarte politicos pentru dvs. doamnă

Ce instrumente să folosiți pentru implicarea clienților?

  • conținut de atragere, cum ar fi videoclipuri sau reels
  • sesiuni de întrebări și răspunsuri sau sondaje în povești pe Instagram
  • transmisiuni în direct
Este sfârșitul săptămânii? Stați jos și faceți o listă cu sarcinile pe care ați reușit să le îndepliniți.

De ce este important să faceți verificarea obiectivelor săptămânale?

Vă ajută să vă concentrați asupra campaniilor dvs. și vă menține responsabilizat. Faptul că vă vedeți progresele înregistrate vă poate motiva, de asemenea.

Cum să vă ocupați de verificarea obiectivelor săptămânale?

Obiectivele săptămânale trebuie să fie specifice, măsurabile și realizabile. De asemenea, acestea ar trebui să se alinieze cu strategia dvs. generală. Chiar și cei mai mici pași vă pot da o idee despre ceea ce ați reușit să realizați în săptămâna trecută și la ce trebuie să lucrați în cea care urmează.
Urmăriți obiectivele pe un blocnotes

Ce instrumente să folosiți pentru verificarea obiectivelor săptămânale?

  • Software-ul Asana este un instrument excelent pentru urmărirea obiectivelor – vă oferă posibilitatea de a crea sarcini și de a urmări progresul acestora, în plus, puteți atribui termene limită și măsura succesul acestor sarcini
Ar trebui să vă planificați campania în fiecare lună pentru a avea o imagine de ansamblu completă a ceea ce încercați să obțineți.

De ce este importantă planificarea unei campanii pe rețelele de socializare?

Vă permite să stabiliți obiective și să măsurați succesul acestora. Fără o strategie de social media, este posibil să nu știți ce să măsurați sau cum să vă urmăriți progresul.

Ce ar trebui să fie inclus într-un plan de campanie social media?

Un plan de campanie ar trebui să includă un obiectiv, un public țintă, un buget, un calendar și o strategie. La prima vedere, acest lucru poate părea că implică multă muncă, dar împărțirea procesului în pași ușor de gestionat va face totul mai ușor. Există câteva etape cheie:
  • definiți-vă obiectivele campaniei
  • determinați publicul dvs. țintă
  • creați conținut relevant pentru aceștia
  • stabiliți un buget și un calendar
  • elaborați o strategie pentru modul în care vă veți atinge obiectivele
După ce ați finalizat acești pași, puteți începe să vă implementați planul de campanie. Nu uitați că este important să vă analizați și să vă revizuiți campaniile viitoare în mod regulat, deoarece obiectivele și publicul țintă se pot schimba.
Promo de Crăciun pe Facebook LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru planificarea campaniilor de social media?

  • instrumente de gestionare a rețelelor de socializare
  • foi de calcul
  • șabloane pentru campanii pe rețelele de socializare
Un calendar de conținut poate ajuta afacerea dvs. să decidă ce conținut să partajeze și să promoveze pe canalele de social media. Puteți folosi unul pentru a urmări nu numai postările, ci și intrările de pe blog, campaniile de e-mail și chiar publicitatea tradițională.

De ce este importantă crearea unui calendar de conținut?

Vă ajută să vă organizați toate ideile de conținut și să vă planificați din timp. Un plan de conținut vă ajută, de asemenea, să vă asigurați că tot conținutul conturilor dvs. de social media este aliniat cu strategia dvs. generală de marketing.

Cum să creați un calendar de conținut?

Cheia aici este să aveți instrumentul potrivit – găsiți unul care vă va ajuta să eficientizați întregul proces, nu să îl încetiniți. În cele mai bune soluții, veți avea acces la programarea în masă și la capacitatea de glisare-și-fixare pentru a schimba cu ușurință datele și ordinea postărilor. După ce ați ales instrumentul, efectuați cercetări de conținut pentru a veni cu idei. Implicați-vă echipa și organizați împreună o sesiune de brainstorming -este cea mai bună modalitate de a face schimb de idei și de a dezvolta concepte interesante.
sursa: planitpdq.com

Ce instrumente să folosiți pentru a crea un calendar de conținut?

  • Kontentino – este ușor de utilizat și poate accelera cu adevărat fluxul de lucru
Publicitatea plătită vă permite să vă adresați unor audiențe care nu v-au văzut postările înainte, sporind astfel notorietatea mărcii. În plus, rețelele de socializare plătite sunt o modalitate excelentă de a atrage, de exemplu, trafic suplimentar către site-ul dvs. web. Strategiile publicitare trebuie să fie actualizate în mod regulat pentru a fi eficiente, totuși.

De ce este importantă actualizarea strategiei publicitare pe rețelele de socializare?

Este aproape imposibil să creați un anunț care să aibă un efect imediat, deoarece este nevoie de încercări și erori pentru a determina ce funcționează și ce nu. Va trebui să încercați mai multe setări înainte de a o găsi pe cea perfectă pentru anunțurile dvs., motiv pentru care realizarea mai multor abordări și schimbarea lor în mod regulat necesită timp, dar este necesară pentru a avea succes.

Cum să vă actualizați strategia de anunțuri pe rețelele de socializare?

Strategia dvs. actualizată de anunțuri în social media ar trebui să includă un plan pentru a viza publicul potrivit, pentru a alege canalele potrivite și pentru a măsura rezultatele campaniilor dvs.
  • utilizați diferite tipuri de anunțuri (videoclipuri, carusele etc.)
  • vizați un public specific (targetare în funcție de locație, targetare în funcție de interese, de exemplu.)
  • alegeți canalele potrivite (de exemplu, Facebook vs. LinkedIn)
  • măsurați rezultatele campaniilor dvs. (cu ajutorul unor parametri precum impresii, click-uri și conversii)
Gif Simpsons

Ce instrumente să folosiți pentru a vă actualiza strategia publicitară?

  • Facebook Ads Manager – creați și urmăriți anunțurile, vizați audiențe specifice și măsurați rezultatele campaniilor dvs.
  • Google Ads
Ca parte a îndatoririlor lunare, ar trebui să efectuați, de asemenea, un audit amănunțit al rețelelor de socializare pentru a vă urmări progresul și pentru a identifica zonele de îmbunătățire.

De ce este importantă efectuarea unui audit lunar?

Vă permite să identificați punctele forte și punctele slabe ale strategiei dvs. pe social media. Regularitatea vă va permite să detectați mai ușor fracțiunile înainte ca acestea să devină mai mari. Puteți folosi un audit pentru a vedea cât de bine vă descurcați, ce trebuie schimbat și care sunt prioritățile care ar trebui să meargă mai departe. De asemenea, puteți vedea cât de bine pregătit sunteți pentru a utiliza social media.

Cum să gestionați un audit al rețelelor de socializare?

Comparați indicatorii actuali cu performanțele anterioare pentru a evalua cât de bine vă descurcați. Sunt unele dintre postările sau campaniile dvs. mai performante decât restul și, dacă da, ce este diferit la ele? S-ar putea să constatați că nu sunt aliniate conturile dvs. cu strategia dvs. generală de marketing. Mai mult, s-ar putea să nu vizați publicul potrivit sau conținutul dvs. să nu rezoneze cu acesta.

Care sunt unii dintre parametrii cheie pe care ar trebui să îi monitorizați?

  • rata de interacționare
  • impresii și audiență
  • ponderea vocii
  • interacționarea cu urmăritorii
  • referințe
  • rata de conversie
  • rata de răspuns
sursa: sproutsocial.com

Ce instrumente să folosiți pentru realizarea unui audit al rețelelor de socializare?

  • Kontentino este un instrument excelent pentru a vă face un audit al conturilor de social media – vă permite să urmăriți performanța conturilor dvs. și să identificați zonele care necesită îmbunătățiri
  • un șablon de audit social media vă facilitează efectuarea unui audit în fiecare lună
  • foi de calcul, cum ar fi Google Sheets sau Excel
După ce ați finalizat un audit, este timpul să vă stabiliți obiectivele viitoare.

De ce este importantă stabilirea obiectivelor?

Pentru a ști ce direcție să luați atunci când vine vorba de dezvoltarea prezenței dvs. online și de crearea unei strategii de succes în social media.

Ce ar trebui să fie inclus în procesul de stabilire a obiectivelor?

Procesul ar trebui să includă stabilirea de obiective SMART (specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp) și determinarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) pentru a măsura succesul acestora. Verificați în mod regulat evoluția obiectivelor pentru a ști ce trebuie îmbunătățit sau schimbat și motivați-vă echipa prin pași mici.

Ce instrumente să folosiți pentru monitorizarea obiectivelor din social media?

  • Asana este un instrument excelent pentru atribuirea sarcinilor și monitorizarea obiectivelor
Creșterea prezenței online și a afacerii necesită o îmbunătățire constantă, așa că trebuie să fiți mai buni în fiecare zi.

De ce este important să faceți îmbunătățiri?

A face îmbunătățiri în gestionarea rețelelor de socializare este important pentru că vă ajută să atingeți noi înălțimi și să obțineți succesul. Vă puteți îmbunătăți strategia, modul în care utilizați diferite platforme și conținutul pe care îl produceți. Făcând aceste schimbări, puteți să vă conectați mai bine cu publicul dvs. țintă și să creați o impresie de durată.

Cum să vă ocupați de îmbunătățirea social media?

Fiți atenți la tendințe și vedeți ce fac oamenii pe social media.
Animație de prezentare generală a panoului de bord LiveAgent

Ce instrumente să folosiți pentru a face îmbunătățiri?

Depinde unde trebuie făcute schimbările. Cu toate acestea, următoarele instrumente pot fi utile:
  • Software-ul de asistență LiveAgent pentru gestionarea mesajelor, răspunsurile la comentarii și monitorizarea mai multor conturi.
  • Kontentino sau alt instrument de gestionare a rețelelor de socializare pentru un calendar de conținut
  • Canva pentru crearea de conținut
  • Google Ads și Facebook Ads Manager pentru gestionarea tuturor reclamelor

Sfaturi social media pentru a vă gestiona conturile mai eficient

  • Utilizați instrumente care vă eficientizează fluxul de lucru

Am enumerat o mulțime de instrumente grozave care vă pot ajuta cu adevărat și pe care ar trebui să le încercați cu siguranță. Multe afaceri fac o mare greșeală – nu investesc în instrumente bune, deoarece cred că astfel vor economisi niște bani. Nimic nu ar putea fi mai departe de adevăr, deoarece angajații dvs. pot fi mult mai productivi dacă au la dispoziție instrumente care le pot face munca mai ușoară.

Să ne uităm la LiveAgent – fără serviciul de asistență, trebuie să răspundeți la fiecare mesaj de pe Facebook, DM, e-mail etc., unul câte unul. Acest lucru vă ocupă mult timp pe care altfel l-ați putea dedica, de exemplu, creării de conținut. Cu instrumentul potrivit, ați putea gestiona toate aceste tichete dintr-o singură căsuță de primire, crescând astfel productivitatea și îmbunătățind timpii de răspuns.

  • Instalați un chatbot

O altă modalitate de a accelera timpul de răspuns este instalarea unui chatbot. Facebook Messenger și WhatsApp sunt cele mai populare două platforme pentru chatbots, cu peste un miliard de utilizatori activi lunar. Ceea ce este grozav la chatbots este faptul că vă pot ajuta să automatizați unele dintre sarcinile de serviciu pentru clienți, cum ar fi furnizarea de informații despre produsele sau serviciile dvs. și răspunsul la întrebările frecvente. Acest lucru nu numai că va accelera timpul de răspuns, dar va elibera și o parte din timpul agenților dvs. de servicii clienți pentru a se concentra pe sarcini mai complexe.

  • Utilizați instrumente pentru programarea postărilor

Un instrument de programare a postărilor poate fi de mare ajutor pentru gestionarea conturilor de social media. Acesta vă permite să vă pre-programați postările pentru toate platformele sau pentru unele selectate, ceea ce este foarte convenabil dacă doriți să publicați conținut în mod regulat, dar nu aveți timp să faceți acest lucru manual.

Două dintre cele mai populare instrumente sunt Kontentino și Hootsuite. Ambele oferă demo-uri gratuite, astfel încât le puteți încerca fără niciun angajament.

  • Utilizați automatizarea inteligentă

Automatizarea inteligentă este o modalitate excelentă de a economisi timp, de a evita complicațiile și de a vă spori performanța. De exemplu, cu ajutorul regulilor de automatizare LiveAgent, puteți transfera automat tichete către alte departamente, puteți adăuga etichete, le puteți marca ca spam sau le puteți rezolva.

În acest fel, nu trebuie să vă petreceți timpul cu sarcini care pot fi ușor automatizate, cum ar fi să răspundeți la aceleași întrebări în mod repetat.

  • Evitați postarea în exces

Când vine vorba de gestionarea rețelelor de socializare, este ușor să cădem în capcana de a publica prea mult. Este foarte important să evitați să publicați prea mult, deoarece acest lucru poate avea un efect negativ asupra brandului dvs.

Ce constituie postarea excesivă? Ei bine, depinde de platforma de socializare pe care o utilizați și de publicul țintă.

De exemplu, postarea de mai mult de trei ori pe zi pe Twitter poate fi considerată postare excesivă, în timp ce postarea de șase ori pe zi pe Instagram Stories ar putea fi foarte bună. Cel mai bun mod de a afla cât de des ar trebui să postați este să faceți cercetări și să vedeți ce funcționează pentru dvs.

  • Evocați răspunsuri

Unul dintre scopurile rețelelor de socializare este de a evoca răspunsuri din partea celor care vă urmăresc și de a utiliza managementul comunității. Creați conținut atractiv și includeți butoane de apel la acțiune pentru a vă încuraja urmăritorii să răspundă la postările dvs.

Când vine vorba de social media, este foarte important să creați o comunitate în jurul mărcii dvs. Un bun exemplu sunt grupurile tematice, care creează comunități incredibil de implicate.

Rezumat al listei de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare

Baza zilnică

  • Verificați toate profilurile dvs. de social media
  • Răspundeți la orice comentariu
  • Programați postările
  • Monitorizați menționările dvs.
  • Răspundeți la toate mesajele dvs.
  • Urmăriți-vă competitorii
  • Descoperiți hashtag-urile în trend

Baza săptămânală

  • Urmăriți cuvintele cheie și frazele
  • Priviți statisticile dvs.
  • Organizați o ședință cu echipa dvs.
  • Conectați-vă cu persoane influente din industrie
  • Interacționați cu clienții
  • Verificarea obiectivelor săptămânale

Baza lunară

  • Planificați-vă campania de pe rețelele de socializare
  • Creați un calendar de conținut
  • Actualizați-vă strategia publicitară de pe rețelele de socializare
  • Efectuați un audit social media
  • Stabiliți-vă obiectivele viitoare
  • Efectuați toate îmbunătățirile necesare

Sfaturi social media pentru a vă gestiona conturile mai eficient

  • Utilizați instrumente care vă eficientizează fluxul de lucru
  • Instalați un chatbot
  • Utilizați instrumente pentru programarea postărilor
  • Utilizați automatizarea inteligentă
  • Evitați postarea în exces
  • Evocați răspunsuri

Social media management checklist FAQs:

How much time does it take to manage social media?

It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.

How do I schedule my day as a social media manager?

You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.

How much time should a small business spend on social media in 2022?

It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.

Which social media platform is best for my audience?

This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.

How can you improve your social media content?

Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.

Resurse conexe

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație