man choosing design

Listă de verificare pentru design grafic

Există multe elemente de luat în considerare atunci când proiectați grafic și este important să vă documentați înainte de a începe. Folosiți această listă de verificare utilă pentru a vă ajuta.

Ce este o listă de verificare pentru design grafic?

O listă de verificare pentru design grafic este o listă de elemente pe care trebuie să le verificați înainte de a publica orice conținut. Trebuie să vă gândiți la modul în care fiecare aspect se raportează la obiectivele dvs. specifice.

Importanța unei liste de verificare pentru design grafic

Aceasta ajută la evitarea greșelilor comune. De asemenea, vă asigură că grafica dvs. este precisă și are un aspect profesional. În plus, ajută la producerea de grafice de înaltă calitate care vor face ca afacerea dvs. să iasă în evidență față de concurență.

Cine poate beneficia de pe urma unei liste de verificare pentru design grafic

  • Deținătorii de afaceri pot crea grafice precise și cu aspect profesional pentru site-uri web, broșuri și alte materiale promoționale. Aceștia îl pot folosi chiar și pentru a-și organiza preferințele și procesul de căutare a unui grafician.
  • Designerii grafici se pot asigura că desenele lor sunt exacte și îndeplinesc cerințele clientului. De asemenea, îl pot folosi ca instrument pentru a îmbunătăți calitatea muncii lor și pentru a produce la timp desene de înaltă calitate.
  • Echipele de marketing pot livra grafice mai rapid și mai precis sau îi pot instrui pe graficieni despre cum să facă acest lucru.

Explorați lista de verificare pentru designul grafic

Etapa conceptuală

Listă de verificare pentru design grafic
Prezentarea pe scurt a design-ului este un document care oferă toate informațiile relevante despre un proiect. Acesta ar trebui să includă:
  • obiectivul proiectării
  • cine este publicul țintă
  • care sunt cerințele specifice (de exemplu, tipul de fișier și dimensiunile)
  • orice alte informații relevante

De ce este importantă prezentarea pe scurt a design-ului?

Aceasta vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie pentru a începe să lucrați la un proiect. Dacă lipsesc unele dintre elementele critice, acest lucru poate duce la greșeli și întârzieri mai târziu în cadrul procesului.
Caietul cu design-ul

Cum se creează o prezentare pe scurt a design-ului?

Puteți redacta singur o prezentare pe scurt, dar cel mai bine este să cereți clientului dvs. să facă acest lucru. În acest fel, acesta va răspunde așteptărilor sale de la început.

Ce instrumente să folosiți pentru a întocmi o prezentare pe scurt a design-uului?

Nu este nevoie să folosiți un program profesional de proiectare și desen vectorial în această etapă. Puteți folosi pur și simplu Google Docs sau un alt procesor de texte.
Cercetarea este crucială pentru a crea imagini de înaltă calitate care să transmită cu acuratețe mesajul. Asigurați-vă că adunați informații despre subiectul pe care îl comunicați, precum și despre orice modele relevante ale concurenței.

De ce este importantă cercetarea?

Vă ajută să aflați mai multe despre publicul dvs. și despre ceea ce caută acesta în materie de elemente vizuale. Vreți să vă asigurați că informația sau conceptul pe care îl comunicați este clar și nu îi încurcă.

Cum se efectuează cercetarea?

Aruncați o privire la alte modele din industria dvs. și la mărcile concurenților. În funcție de preferințele de design ale consumatorilor de pe piața respectivă, puteți decide ce va funcționa și ce nu.
Cercetați mai multe sisteme

Ce instrumente să folosiți pentru a face cercetare de design?

Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, încercați să folosiți Behance sau Pinterest pentru a vă inspira.
Acest lucru vă permite să dezvoltați idei inovatoare pentru conceptul dvs. de design. Cel mai bun mod de a aborda această etapă este să vă asigurați că nu există limite sau restricții, astfel încât să puteți explora cât mai multe opțiuni posibile.

De ce este important brainstorming-ul?

Acest pas vă va asigura că aveți o gamă largă de concepte din care să alegeți înainte de a trece la următoarea etapă.

Cum să realizați brainstorming?

Asigurați un mediu creativ în care toată lumea poate contribui cu ideile sale, indiferent cât de ciudate ar putea părea. Nu uitați că nu există idei proaste în brainstorming.
Echipă așezată în spatele unei mese de lucru

Ce instrumente să folosiți pentru brainstorming?

Veți avea nevoie de un caiet și un pix pentru a vă nota gândurile și ideile, indiferent cât de simple ar fi.
Atunci când vine vorba de alegerea unui concept de design, creativii se luptă adesea, deoarece poate fi dificil să știi ce va produce rezultatul dorit.

De ce este important conceptul?

În această etapă, veți restrânge toate conceptele pe care le-ați creat în timpul brainstormingului, ceea ce va facilita procesul de proiectare.

Cum se creează un concept?

Echipa de design trebuie să cadă de acord asupra unui concept înainte de a merge mai departe. Acest lucru va preveni dezacordurile și confuziile ulterioare.
Exemplu de panou de inspirație
sursa: carmenkmjune25.wordpress.com/2013/04/17/concept-board-mood-board/

Ce instrumente vă vor ajuta să alegeți conceptul?

Un panou de inspirație vă poate ajuta să vizualizați conceptul respectiv și să îi puneți pe toți pe aceeași lungime de undă.
Pentru a crea cel mai bun design posibil, este timpul să începeți să vă evaluați ideile.

De ce este importantă această etapă?

Vă va ajuta să determinați detaliile specifice ale designului dvs. și să vă asigurați că totul este în concordanță cu viziunea dvs.

Cum să evaluați ideile?

Trebuie să vă cunoașteți obiectivele înainte de a evalua ideile. Dacă membrii echipei lucrează în colaborare, asigurați-vă că veți comunica în mod regulat orice modificări.
Ilustrație cu becuri
sursa: hatrabbits.com/en/evaluate-brainstorm-ideas/

Ce instrumente să utilizați pentru a evalua ideile?

Șabloanele vă pot ajuta să vă transpuneți ideile în mod vizual și să evaluați diferite opțiuni de design.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărui proiect este stabilirea și respectarea termenelor limită. Acest pas ajută la asigurarea faptului că toți cei implicați în proiect știu ce trebuie să facă și când trebuie să facă acest lucru.

De ce este importantă stabilirea unui termen limită?

Acest lucru va ajuta la menținerea tuturor pe drumul cel bun și la evitarea întârzierilor sau a nerespectării etapelor.

Cum se stabilește un termen limită?

Creați un calendar cu termene limită specifice pentru fiecare etapă a procesului de proiectare. Acest lucru va asigura că totul rămâne pe drumul cel bun.
Ilustrație stabilirea unui termen limită

Ce instrumente să utilizați pentru a stabili termene limită?

Un instrument de gestionare a proiectelor, cum ar fi Asana.
Luați în considerare bugetul atunci când concepeți orice tip de conținut. Nu veți cheltui mai mult decât bugetul alocat, completând în același timp toate elementele din designul dvs.

De ce este importantă planificarea bugetului?

Pentru a vă asigura că nu depășiți bugetul și totuși să obțineți aspectul și senzația pe care le doriți.
Planificarea bugetului

Cum să vă planificați bugetul?

Discutați în prealabil despre orice nevoi și limitări pe care le-ar putea avea echipa dvs. Aceasta vă va ajuta să vă stabiliți bugetul pentru fiecare fază.

Ce instrumente să utilizați pentru a vă planifica bugetul?

O foaie de calcul în Google Sheets pentru organizarea și urmărirea bugetului dvs.
Următorul pas este elaborarea de schițe după ce ați finalizat conceptul. Acest lucru vă va oferi o idee mai bună despre cum ar trebui să arate totul atunci când va fi gata.

De ce este importantă crearea de schițe?

Acest pas permite revizuiri și feedback, astfel încât să se poată face orice modificări necesare înainte de finalizarea designului.

Cum să creați schițe?

Membrii echipei vă pot contacta dacă au nelămuriri sau întrebări în această perioadă. De asemenea, pot contribui la prevenirea oricăror modificări de ultim moment care pot afecta termenele limită.
Schiță de design pe hârtie

Ce instrumente să folosiți pentru a crea schițe?

Adobe Photoshop sau Illustrator, deși acestea sunt instrumente relativ complexe. Pentru cei care nu au abilități tehnice, Canva este o alternativă mult mai ușoară.

Configurarea proiectului

Înainte de a începe să realizați un design grafic, uitați-vă la configurația proiectului. Acest lucru înseamnă alegerea instrumentelor potrivite și configurarea spațiului de lucru într-un mod eficient.

De ce este important acest pas?

Dacă folosiți instrumentele greșite sau dacă spațiul de lucru nu este configurat corect, s-ar putea să vă încetinească fluxul de lucru și să vă provoace frustrare.

Cum să alegeți instrumentele și să vă configurați spațiul de lucru?

De exemplu, dacă lucrați la un design web, asigurați-vă că ați descărcat și instalat din timp toate programele necesare.
Ilustrație de design grafic
sursa: bloggingmile.com/best-graphic-design-software/

Ce instrumente să folosiți în această etapă?

Aveți nevoie de un program bun de design (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign etc.), plus o tabletă de desen pentru graficieni.
Pentru început, asigurați-vă că dimensiunea documentului este setată corect.

De ce este importantă setarea dimensiunii documentului?

Folosirea unei dimensiuni greșite a documentului poate distorsiona grafica și poate avea un efect negativ asupra aspectului general al designului dvs.

Cum se setează dimensiunea documentului?

Asigurați-vă că ați verificat dimensiunile necesare pentru proiect. Desenul dvs. trebuie să se potrivească scopurilor sale.
 Crearea de noi documente Ilulustrator
Exemplu de creare a unui document nou în Illustrator

Ce instrumente să utilizați pentru a seta dimensiunea documentului?

Toate programele de proiectare vă permit să modificați dimensiunea documentului din setările documentului.
Marginea este spațiul dintre conținutul principal și muchii. Bleed-ul este zona care se extinde dincolo de marginea de tăiere „finită”.

De ce este importantă această etapă?

Dacă acestea nu sunt configurate corect, grafica dvs. poate fi decupată sau poate sfârși prin a arăta distorsionată.

Cum să aveți grijă de margini și de bleed-uri?

În cele mai multe cazuri, veți lucra în mod implicit cu o margine de 0,25″ și un bleed de 0,125″.
Exemplu de configurare a unui document în Illustrator
Exemplu de configurare a unui document în Illustrator

Ce instrumente să folosiți în această etapă?

Cele mai multe programe de design au setări implicite pentru margini și bleed pe care le puteți modifica dacă este necesar.
Modul de culoare poate determina modul în care se combină culorile în funcție de numărul de canale dintr-un model de culoare. Acest lucru poate afecta detaliile culorilor și dimensiunea fișierului.

De ce este importantă această etapă?

Dacă alegeți un mod de culoare greșit, grafica dvs. poate apărea distorsionată sau decolorată după imprimare sau distribuire. De asemenea, acestea ar putea arăta complet diferit de culorile pe care le vedeți în proiectul dvs. de design.

Cum se configurează modul de culoare?

Dacă lucrați la un design pentru un site web sau pentru rețelele de socializare, etc., asigurați-vă că modul de culoare este setat pe RGB. Acest lucru va asigura că logo-ul dvs. arată corect atunci când este afișat pe ecranul unui computer. Dacă trebuie să vă imprimați designul, va trebui să schimbați modul de culoare în CMYK.
 Exemplu de setări de culoare în Illustrator
Exemplu de setări de culoare în Illustrator

Ce instrumente să utilizați pentru a configura modul de culoare?

Atât Adobe Photoshop, cât și Illustrator dispun de o varietate de moduri de culoare din care puteți alege, cum ar fi modul index (256 de culori), modul grayscale (256 de griuri) și modul Bitmap (2 culori). În Adobe Photoshop și Illustrator, puteți accesa aceste opțiuni în fereastra noului document. Dacă ați creat deja un proiect, accesați Fișier > Mod culoare document.

Elemente de design

Asigurați-vă că fonturile sunt ușor de citit. Nu doriți ca textul dvs. să fie dificil de citit.

De ce este importantă selectarea fonturilor?

Fonturile greu de citit pot face conținutul dvs. dificil de înțeles.

Cum să selectați fonturile?

În primul rând, rămâneți la doar câteva fonturi diferite și folosiți-le în mod consecvent în tot designul dvs. În al doilea rând, evitați fonturile cu aspect încărcat, cum ar fi cele cursive sau stilurile de scriere de mână, cu excepția cazului în care acestea se potrivesc cu identitatea mărcii dvs.
 Exemple de fonturi în MS Word
Exemple de fonturi în MS Word

Ce instrumente să folosiți pentru a selecta fonturile?

Dacă nu sunteți sigur ce fonturi să folosiți, unele site-uri web vă permit să testați împreună diferite fonturi înainte de a vă decide, de exemplu, Flippingfonts.com.
În designul grafic, layout-ul se referă la aranjamentul elementelor vizuale de pe o pagină care alcătuiesc conținutul designului.

De ce este importantă această etapă?

Layout-ul are două obiective: să transmită corect mesajul și să prezinte informațiile într-un mod logic, coerent, care să evidențieze cele mai importante puncte. Dacă layout-ul nu este corect, poate face ca grafica să arate neprofesionistă și/sau dezorganizată.

Cum să organizați layout-ul și compoziția?

Iată cinci puncte de care trebuie să țineți cont pentru a pregăti un layout bun:
  • proximitate – grupați elementele conexe
  • spațiu alb – lăsați spații libere între conținut, linii și marginile exterioare
  • aliniere – fiți consecvenți, aranjați conținutul în interiorul unei grile
  • contrast – atrageți atenția asupra unui lucru semnificativ
  • repetiție – repetați sau faceți ecoul anumitor elemente din designul dvs. pentru a întări mesajul
Ilustrație layout site web
sursa: 99designs.com/profiles/1193222

Ce instrumente să folosiți pentru a organiza layout-ul și compoziția?

Este posibil să creați și să vă salvați layout-urile de ghidare ca presetări în Adobe cu ajutorul funcției Guide Layout.
Este timpul să selectați paleta de culori pentru proiect.

De ce este importantă alegerea culorilor adecvate?

Un site web sau o grafică poate arăta complet diferit dacă se utilizează o culoare incorectă. De exemplu, un fundal roșu aprins poate să nu fie potrivit pentru conținutul unei pagini web. Nici măcar folosirea unui text alb nu va ajuta, deoarece utilizatorii nu îl vor citi.

Cum se aleg culorile adecvate?

În general, ar trebui să folosiți culori care funcționează bine împreună și care au un scop în cadrul design-ului. Dacă nu știți cum, urmați teoria culorilor.
Teoria culorilor
sursa: macrovector

Ce instrumente să folosiți pentru a alege culori adecvate?

În Adobe, puteți crea o paletă de culori personalizată. De asemenea, puteți găsi diferite combinații de culori online sau în manualele de design dacă sunteți blocat.
Dacă includeți imagini în proiect, ar trebui să le optimizați mai întâi.

De ce este importantă optimizarea imaginilor?

Imaginile care nu sunt optimizate vor face ca dimensiunea proiectului final să fie prea mare sau ar putea apărea pixelate.

Cum se optimizează imaginile?

Există mai multe moduri diferite de a optimiza o imagine. Puteți reduce dimensiunea fișierului prin comprimarea acestuia sau puteți utiliza un format de imagine, cum ar fi JPEG sau PNG, care îl va optimiza automat.
Butonul Optimizare
sursa: lithyem.net/optimize-before-you-automate/

Ce instrumente să folosiți pentru a optimiza imaginile?

În Adobe Photoshop, opțiunea Save for Web vă permite să optimizați imaginile înainte de a le exporta în diferite formate. De asemenea, puteți găsi instrumente online care vă vor optimiza gratuit imaginile.
Dacă design-ul dvs. conține text, puneți-vă următoarele întrebări:
  • Toate fonturile folosite sunt licențiate pentru utilizare comercială?
  • Textul este ușor de citit sau este înghesuit și greu de deslușit?
  • Există cuvinte care au fost duplicate sau folosite de prea multe ori în cadrul designului?
  • Există un contrast suficient între text și elementele de fundal/înconjurătoare?
  • Textul este corect aliniat și formatat?

De ce este importantă efectuarea unei verificări a textului?

Dacă nu sunteți atent, utilizarea unor fonturi sau a unei alinieri greșite a textului poate face ca designul dvs. să arate neprofesionist.

Cum să efectuați o verificare a textului?

Pentru a alege schema corectă de fonturi, este esențial să aveți o idee generală despre cum doriți să arate documentul dvs. De exemplu, dacă creați un pliant pentru un eveniment, folosiți fonturi care sunt ușor de citit și care se potrivesc cu tonul evenimentului.
Listă de verificare pentru design grafic

Ce instrumente să folosiți pentru a efectua o verificare a textului?

În Adobe Photoshop, puteți utiliza instrumentul Text pentru a crea și edita text. În Adobe Illustrator, un instrument separat Tip vă permite să formatați și să aliniați textul. De asemenea, puteți găsi mai multe opțiuni pentru editarea textului în ambele programe în meniul Fereastră.
Dacă folosiți un fundal negru în designul dvs., este important să folosiți negru intens în loc de negru standard. Mai ales dacă intenționați să vă imprimați designul.

De ce este importantă utilizarea negrului intens?

Negrul intens este mai profund decât negrul standard, ceea ce face ca textul și alte elemente să arate mai clar și mai curat.

Cum să folosiți negru intens?

Trebuie să modificați valorile cernelii CMYK. S-ar putea să fie nevoie de câteva încercări pentru a găsi formula perfectă de negru intens.
Utilizare negru intens

Ce instrumente vă ajută să folosiți negru intens?

În Adobe Illustrator, există o mostră numită Graphic Black pe care o puteți utiliza pentru a crea negru intens.
Legea privind drepturile de autor protejează creația împotriva reproducerii și utilizării neautorizate. Dacă folosiți imagini sau fonturi care nu vă aparțin, asigurați-vă că includeți în document informațiile privind drepturile de autor ale proprietarului.

De ce este importantă includerea informațiilor privind drepturile de autor?

Utilizarea imaginilor sau a fonturilor fără permisiune este ilegală, așa că trebuie să acordați credit creatorilor acestora.

Cum să includeți informațiile privind drepturile de autor?

Trebuie să obțineți permisiunea înainte de a utiliza orice lucrare care este protejată de drepturi de autor. Pentru a evita încălcarea oricărei licențe de drepturi de autor, citiți-o și înțelegeți-o bine.
Revendicare de drepturi de autor pentru tipar
Ce instrumente să utilizați pentru a include informații privind drepturile de autor? Puteți adăuga informații privind drepturile de autor la orice document în Illustrator, Photoshop, sau InDesign prin alegerea Fișier > Informații fișier.
Contrastul este o modalitate excelentă de a sublinia ceea ce este esențial și de a atrage atenția vizitatorilor asupra unei anumite zone a proiectului.

De ce este importantă ajustarea contrastului?

Dacă aveți prea puțin contrast în designul dvs. va face dificilă citirea textului și recunoașterea altor elemente.

Cum se ajustează contrastul?

Contrastul nu se limitează doar la culori. Puteți adăuga contrast în proiectele dvs. prin utilizarea de elemente de dimensiuni diferite, texturi și modele.
Contrastul bun vs. rău al culorilor
sursa: Lifewire / Jeremy Girard

Ce instrumente să folosiți pentru a ajusta contrastul?

Puteți utiliza un instrument online gratuit, cum ar fi Contrast Checker, pentru a determina diferențele dintre diverse elemente.
Dacă folosiți imagini sau ilustrații care conțin text, asigurați-vă că elementele sunt echilibrate.

De ce este importantă menținerea echilibrului?

Elementele grafice trebuie să fie echilibrate atunci când proiectați, astfel încât să pară mai degrabă intenționate decât accidentale.

Cum să mențineți echilibrul?

Echilibrul poate fi obținut folosind diferite ponderi vizuale, cum ar fi Simetric, Asimetric, Radial, sau chiar Dezechilibru.
Diagrame de echilibru

Ce instrumente să folosiți pentru a menține echilibrul?

În Adobe, există câteva modalități de a obține echilibru în designul dvs. Un mod este de a utiliza grila Regula celor trei treimi. De asemenea, puteți ajusta poziția și dimensiunea elementelor până când acestea par echilibrate.

Output

Dacă intenționați să vă imprimați designul, este important să includeți semne de decupare.

De ce este importantă includerea semnelor de decupare?

Semnele de decupare ajută imprimanta să recunoască unde să taie hârtia, astfel încât totul să fie afișat corect.

Cum să includeți semnele de decupare?

Dacă intenționați să imprimați documentul în comerț, produceți mai întâi o pagină de probă pentru a vă asigura că marcajele de decupare sunt corecte.
Marcaje Bleeds Trim Crop
sursa: pcgprint.com

Ce instrumente să utilizați în această etapă?

În Adobe, puteți adăuga semne de decupare personalizate ajustând setările din Semne de decupare.
Ultimul pas al creării unui design este pregătirea liniilor directoare ale brand-ului, astfel încât toată lumea să știe cum anume poate folosi designul grafic.

De ce este importantă pregătirea liniilor directoare ale mărcii?

Asigurați-vă că liniile directoare ale mărcii specifică modul și momentul în care poate fi utilizat designul dvs., mai ales dacă proiectați un logo sau o imagine de marketing. Dacă nu stabiliți reguli clare, ați putea avea probleme în viitor.
Șablon pentru liniile directoare ale mărcii
sursa: miro.com/templates/brand-guidelines/

Cum se pregătesc liniile directoare ale mărcii?

Liniile directoare ale mărcii ar trebui să includă informații despre formatele de fișiere, culorile și dimensiunile acceptabile pentru următoarele elemente:
  • logo
  • imagini
  • fonturi

Ce instrumente să utilizați pentru a pregăti liniile directoare ale mărcii?

Puteți alege oricare dintre următoarele programe: Adobe Illustrator, Microsoft Word, sau Google Slides.
Mai verificați-vă încă o dată proiectul înainte de a-l publica sau de a-l trimite la tipografie sau la client.

De ce este importantă efectuarea unei verificări?

Pentru a evita orice erori în produsul final, trebuie să verificați totul de două ori.

Cum să efectuați o verificare?

Verificați dacă nu ați omis nimic important, trecând din nou în revistă toate etapele din lista de verificare pentru designul grafic.
Listă de verificare pentru design grafic
sursa: searchenginejournal.com/ultimate-seo-content-checklist/

Ce instrumente să folosiți pentru a efectua o verificare?

Folosirea listei noastre de verificare este probabil cea mai ușoară modalitate de a realiza acest lucru. Aflați singur!
După ce ați terminat designul, este timpul să distribuiți produsul final.

De ce este importantă distribuirea?

Asigurați-vă că vă salvați proiectul în formatul corect. În caz contrar, poate scădea calitatea lucrării dvs.

Cum se distribuie?

Cel mai bun mod de a face acest lucru este să exportați un proiect în mai multe formate.
Tipuri de fișiere

Ce instrumente să utilizați pentru a distribui?

Fișierele raster standard sunt JPEG, PNG și GIF. În plus, ați putea să vă salvați proiectul în PDF sau să îl exportați în AI, EPS, TIFF și PSD pentru editare ulterioară.

Rezumat al listei de verificare pentru designul grafic

Etapa conceptuală:

  • Pregătiți o prezentare pe scurt a designului
  • Efectuați cercetări
  • Brainstorming
  • Alegeți conceptul
  • Evaluați ideile
  • Stabiliți un termen limită
  • Planificați-vă bugetul
  • Creați schițe

Configurarea proiectului:

  • Alegeți instrumentele și configurați-vă spațiul de lucru
  • Setați dimensiunea documentului
  • Aveți grijă de margini și de bleed
  • Configurați modul de culoare

Elemente de design:

  • Selectați fonturile
  • Organizați layout-ul și compoziția
  • Alegeți culori adecvate
  • Optimizați imaginile
  • Efectuați o verificare a textului
  • Utilizați negru intens
  • Includeți informații privind drepturile de autor
  • Ajustați contrastul
  • Menținerea echilibrului

Output:

  • Includeți semne de decupare
  • Pregătiți liniile directoare ale mărcii
  • Efectuați o verificare
  • Distribuiți

Graphic design checklist FAQs

What should a graphic design checklist include?

It should include specific design requirements, principles to be followed, and a review process. Complete the checklist and you'll see that we cover all these aspects.

How much do graphic designers charge?

Rates can vary greatly depending on a designer's experience and the type of project. However, in general, graphic designers charge anywhere from $25 to $200 per hour, with the average rate being around $75 per hour. Some designers may also charge a flat fee for a project type rather than charging by the hour. This fee could be anywhere from $500 to $5,000 for a project that typically takes 50-100 hours to complete.

Why should I hire professional graphic designers?

Professional graphic designers will produce high-quality graphics that adhere to your company's aesthetic aspect, stand out on social media, persuade new customers, and foster loyalty. The designs won't require time-consuming and expensive design updates down the road, but rather look fresh for years to come.

What are some common graphic design mistakes?

Choosing too many fonts, including low-resolution images, using text that's too small or difficult to read, and not adding enough white space. It’s best to stick to two or three fonts at the most and make sure they complement each other. Low-resolution images often look blurry and pixelated when enlarged, so it's wise to use high-resolution images whenever possible. White space is critical for creating a visually appealing layout and making text easy to read.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație