team meeting brainstorming

Listă de verificare privind demararea unei afaceri

Sunteți gata să demarați propria afacere?

Este unul dintre cele mai înfricoșătoare și, în același timp, cele mai interesante lucruri pe care cineva le poate face în viața profesională.

Pentru a vă ajuta să ușurați acest proces, am creat o listă de pași care să vă ghideze în procesul de înființare a noii companii. După ce ați terminat de citit-o, sperăm că vă veți simți mai încrezător și mai pregătit.

Ce trebuie să luați în considerare atunci când începeți o afacere de la zero?

Folosiți această listă de verificare ca o foaie de parcurs pentru a vă ghida în procesul de înființare. Aceasta vă va ajuta să vă mențineți pe drumul cel bun și, în cele din urmă, să reușiți.

Listă de verificare privind înființarea unei afaceri: Pas cu pas

Listă de verificare privind demararea unei afaceri

Primul și cel mai important pas este să decideți ce fel de afacere doriți să conduceți. Există multe opțiuni diferite, astfel încât posibilitățile pot părea nesfârșite. Gândiți-vă la ceea ce vă pasionează și dacă puteți sau nu să faceți din asta o afacere.

De ce este importantă alegerea corectă a noii afaceri?

Aceasta va ajuta să determinați dacă ar trebui să vă urmați ideea, de câți bani veți avea nevoie și unde să mergeți de acolo.

Aflați ce tip de afacere doriți să începeți

Cum să aflați tipul de afacere pe care să o demarați?

  • Faceți o listă cu lucrurile care vă interesează. Nu alegeți idei care credeți că sunt populare, deoarece acestea vor fi piețe foarte competitive și dificile de pătruns.
  • După ce ați creat o listă de idei, restrângeți-le și alegeți-le pe cele care vă fac inima să bată.
  • Determinați care dintre ele ar avea cel mai mult sens din punct de vedere comercial. Scrieți ce tip de persoane ar putea fi interesate de acest produs sau serviciu și de ce ar putea dori să îl folosească.

După ce ați creat această listă, începeți să vă gândiți cum poate fi transformată într-o afacere.

Sfat: nu uitați că ideea dvs. nu trebuie să fie complicată sau exagerată.

Ce instrumente să folosiți atunci când doriți să începeți o nouă afacere?

  • cercetare online
  • brainstorming cu persoane care au experiență în afaceri
  • jurnale și reviste de afaceri

După ce ați stabilit ce tip de afacere doriți să începeți, este timpul să vă cercetați concurența și industria în general.

De ce este atât de importantă cercetarea?

Vă va oferi o idee mai bună dacă afacerea dvs. are potențial sau nu. De asemenea, veți afla cât de mare ar putea fi piața pentru produsul sau serviciul respectiv. Acest lucru vă va asigura că nu veți încerca să vindeți ceva pentru care există deja multă concurență.

Folosiți această etapă pentru a determina dacă există loc pentru mai multe societăți, câți bani vor fi necesari pentru a vă lansa ideea și de ce marketing veți avea nevoie.

Cercetați industria și concurența din zona dvs.

Cum să vă cercetați concurenții?

Există mai multe moduri de a face acest lucru, dar cel mai simplu este să folosiți Google.

  • Începeți să tastați în bara de căutare Google tipul dvs. de afacere, locația în care intenționați să înființați o companie și câteva cuvinte cheie conexe. Astfel, vor apărea toate afacerile similare din zona dvs. care funcționează în prezent.
  • Poate doriți să încercați fraze precum „Industria dvs. + orașul dvs.” sau „concurent + industria dvs. + orașul dvs.”.
  • Faceți o listă cu fiecare afacere, adresa site-ului web și informațiile de contact. Verificați cum arată online, astfel încât să puteți compara cu ceea ce intenționați să faceți pentru afacerea dvs.

Sfat: dacă găsiți ceva care arată foarte ieftin sau învechit, ar putea fi un semn că nu există încă multă concurență în zonă, așa că afacerea dvs. ar putea avea potențial aici.

Ce instrumente să folosiți pentru a vă cerceta concurenții?

  • Citirea știrilor și a blogurilor despre industria dvs. este o modalitate excelentă de a afla ce fac alte companii și care sunt tendințele potențiale pentru viitor.
  • De asemenea, discuțiile cu persoane care lucrează în prezent pentru afaceri similare cu cea pe care intenționați să o lansați pot fi foarte utile.
  • Uitați-vă pe site-urile web și pe conturile de social media ale concurenților pentru mai multe informații despre aceștia.

Care sunt competențele de bază necesare pentru a conduce o afacere?

De exemplu, să presupunem că vă înființați o agenție de marketing. În acest caz, este de ajutor dacă proprietarul are experiență în marketing și știe ce tactici funcționează sau nu pentru diferite tipuri de afaceri.

Ce abilități vor fi de ajutor în general?

  • managementul timpului
  • leadership și comunicare
  • o puternică etică a muncii, profesionalism, onestitate etc.
  • atenție la detalii
  • IT (mai ales dacă doriți să începeți o afacere online)

De ce este importantă lista de calificări?

O astfel de listă vă va ajuta să determinați ce competențe aveți deja și pe care trebuie să le dezvoltați pentru a vă gestiona eficient afacerea.

Conceperea unei liste de calificări

Cum să concepeți o listă de calificări?

  • Scrieți o listă de competențe pe care le dețineți deja.
  • Cereți colegilor de serviciu și membrilor familiei să vă spună ce apreciază la dvs. Puteți face acest lucru chiar și prin intermediul unui sondaj anonim pentru a vă asigura că vor fi sinceri cu dvs.
  • Puteți discuta cu proprietari de afaceri sau cu persoane care lucrează în prezent pentru întreprinderi similare despre ce tipuri de calități tind să aprecieze cel mai mult acele companii.

Ce instrumente vă pot ajuta să realizați o listă de calificări?

  • Profilurile de pe LinkedIn (atât ale profesioniștilor din industria dvs. cât și ale persoanelor care lucrează pentru companii concurente) pentru a vedea ce tipuri de calificări au pentru locurile lor de muncă.

Este o idee bună să începeți prin a stabili cât va costa produsul sau serviciul dvs.

De ce este importantă estimarea prețului produselor/serviciilor?

Trebuie să aveți o anumită independență financiară pentru a nu depinde de împrumuturi de la oameni.

Dacă în prezent aveți un loc de muncă cu normă întreagă, ar fi înțelept să începeți să puneți deoparte cât mai mulți bani posibil, astfel încât, atunci când veți decide să renunțați, să aveți încă suficiente economii la dispoziție.

Prețul vechi al LiveAgent

Cum să stabiliți prețul corect pentru serviciul/produsul dvs.?

  • Cercetați prețul produselor/serviciilor similare, cu cât le vând concurenții dvs. și cât costă să le produceți sau să le achiziționați.
  • După ce v-ați identificat grupul țintă și clienții potențiali, faceți un sondaj în rândul acestora pentru a descoperi cât sunt dispuși să plătească pentru produsul pe care intenționați să îl vindeți.
  • Alegeți o strategie de stabilire a prețurilor care să se potrivească nevoilor dvs.

Sfat: analizați subvenții și împrumuturi guvernamentale care vă vor ajuta să vă demarați afacerea.

Ce instrumente să utilizați pentru a găsi cel mai bun preț?

  • SurveyMonkey sau Google Forms
  • Google Sheets (Google Drive) sau Excel.

A avea o prezență fizică este următorul pas în demararea unei afaceri.

De ce este importantă o locație bună pentru o nouă afacere?

Vă va ajuta să decideți dacă există suficient spațiu, câți bani va trebui să investiți înainte de ziua deschiderii etc.

călătorie-căutare-localizare-ilustrație

Cum să găsiți o locație bună pentru afacerea nouă?

Luați în considerare:

  • Există suficient spațiu pentru afacerea dvs.?
  • Cât de ușor va fi să faceți oamenii să intre pe ușă (să cumpere ceea ce vindeți etc.)?
  • Clădirea are destule locuri de parcare disponibile în exterior sau clienții vor trebui să își lase vehiculele în altă parte și să meargă pe jos?
  • Cât este chiria pe metru pătrat?
  • Unde sunt situați concurenții dvs.?
  • Este partea orașului aleasă convenabilă și accesibilă pentru clienții dvs. țintă?

Ce instrumente vă vor ajuta să găsiți o locație bună pentru o nouă afacere?

  • Google Maps/Street View este o modalitate excelentă de a vedea zona în care va fi amplasată afacerea dvs.

Acum este momentul să căutați un agent imobiliar care vă poate ajuta cu orice, de la găsirea locului potrivit la prețul potrivit până la organizarea de inspecții și sondaje.

Inițierea unei afaceri poate costa destul de mulți bani. Va trebui să păstrați o rezervă suficientă pentru lunile în care vânzările sunt scăzute sau inexistente, așa că faceți un buget corespunzător. Ar putea dura ani de zile până când veți începe să obțineți profit dacă nu vă planificați pentru lunile lente.

De ce este important să aveți suficienți bani pentru a începe o nouă afacere?

Acest lucru vă va permite să determinați dacă afacerea dvs. poate face față sau nu și dacă există modalități de a economisi mai mulți bani înainte de ziua deschiderii, fără prea multe piedici financiare.

Calcularea bugetului - ilustrație

Cum să vă ocupați de această etapă?

  • Veți lucra cu un partener sau singur? În prima situație, câți bani au la dispoziție pentru a contribui imediat la afacere (dacă este cazul)?
  • Câte luni de cheltuieli ale societății puteți acoperi fără a fi nevoiți să luați împrumuturi sau să folosiți un card de credit al companiei?
  • Câți bani aveți economisiți în acest moment și cât timp vor rezista dacă afacerea dvs. nu generează suficiente venituri?
  • Stabiliți-vă un buget pentru a vă da seama de câți bani va avea nevoie afacerea dvs. imediat (costurile de pornire) și ce trebuie să se întâmple dacă doriți să generați venituri în 12 luni sau mai puțin (obiectivele dvs.), de exemplu.
  • Dacă veți angaja personal, luați în calcul impozitele pe salarii și pachetele de beneficii, printre alte aspecte care sunt susceptibile să vă crească cheltuielile lunare.

Ce instrumente să folosiți în această etapă?

  • Un software de modelare financiară pentru a obține crearea rapidă și precisă a bugetului în vederea planificării cheltuielilor de afaceri și pentru a eficientiza previziunile în ceea ce privește veniturile.
  • Un software de contabilitate precum Mint pentru a ține evidența sumelor pe care le câștigați în fiecare lună, precum și a economiilor și facturilor.

Pe lângă faptul că trebuie să știți de câți bani veți avea nevoie pentru a vă lansa afacerea, trebuie să stabiliți ce mai trebuie făcut (consumabile, marketing).

De ce este important să aveți o analiză de rentabilitate?

Va ajuta la prevenirea pierderilor financiare masive și vă va da idei pentru modalități de îmbunătățire a afacerii dvs.

contabilizarea costurilor în notepad

Cum să concepeți o listă de costuri pentru noua dvs. afacere?

  • Luați legătura cu profesioniști din industrie și cereți sfaturi despre ceea ce ar trebui să vă așteptați.
  • Scrieți costurile de pornire, inclusiv orice echipament pe care va trebui să îl achiziționați (taxe de închiriere), planuri de asigurare, dacă este necesar etc.

Ce instrumente să utilizați pentru a concepe o listă de costuri?

  • Țineți evidența tuturor banilor pe care îi câștigați și cheltuiți, păstrând chitanțe și facturi etc. Dacă acest lucru vă dă prea mult bătaie de cap, folosiți Mint sau un alt sistem de contabilitate și evidență. De asemenea, puteți încărca orice documente de afaceri legate de impozite în platforma lor securizată, astfel încât totul să fie disponibil la un moment dat.
  • Folosiți o foaie de calcul pentru a vă ține evidența tuturor cheltuielilor. Astfel, vă va fi mai ușor să vedeți câți bani intră și ies în fiecare lună (și vă arată unde ar putea fi orice discrepanțe).

Dacă puteți angaja o singură persoană, aceasta ar trebui să fie un contabil care să se asigure că toate sarcinile administrative sunt îndeplinite. Cu toate acestea, dacă puteți include un membru suplimentar al personalului, luați în considerare posibilitatea de a angaja pe cineva care să se ocupe de serviciul clienți sau de vânzări.

De ce este importantă angajarea unei persoane care să se ocupe de operațiunile de zi cu zi?

În primul rând, vă va permite să delegați sarcini pentru a vă concentra asupra imaginii de ansamblu și a nu fi împotmolit de detalii minore sau de sarcini zilnice. De asemenea, permite unui angajat să se concentreze în întregime pe vânzări, în timp ce un altul se concentrează complet, de exemplu, pe marketing.

Interviu de angajare în domeniul resurselor umane

Cum să găsiți noi angajați?

  • Veți avea nevoie de o descriere a postului pentru potențialii dvs. angajați și pentru managerii acestora.
  • Asigurați-vă că toate documentele necesare sunt create în prealabil. Acestea includ un manual al angajaților, un acord de confidențialitate, și politica de proprietate intelectuală a companiei.
  • Procesul de angajare ar trebui să înceapă cât mai curând posibil. Găsirea unei persoane calificate pentru gestionarea operațiunilor zilnice poate consuma mult timp.
  • Fiți atenți la persoanele care au experiență în inițierea propriei afaceri sau în conducerea unei echipe mici.

Ce instrumente pentru a găsi noi angajați?

  • Consultați LinkedIn, Indeed, UpWork sau Monster și Glassdoor pentru a găsi potențiali angajați și pentru a afla mai multe despre ei.
  • Găsiți angajați prin intermediul grupurilor de afaceri de pe Facebook. Mulți oameni caută de lucru acolo.

Asigurați-vă că urmați toți pașii legali necesari pentru a începe o afacere, mai ales dacă este pentru prima dată.

De ce este important să aveți toate permisele, certificatele și licențele necesare?

Dacă respectați toate cerințele legale pentru demararea afacerii, veți evita orice probleme potențiale pentru încălcarea legii în viitor.

Dreptul afacerilor

Cum să obțineți toate permisele, certificatele și licențele necesare?

Începeți acest proces de îndată ce vă deschideți afacerea și faceți din el o parte obișnuită a operațiunilor dvs.

  • Aflați care sunt permisele, certificatele și licența de afaceri cerute de lege pentru a vă conduce compania în statul sau țara dvs. Puteți face acest lucru verificând site-urile guvernelor locale.
  • Asigurați-vă că angajații dvs. finalizează toate cursurile de formare necesare pentru fiecare poziție din cadrul companiei dvs. Acest lucru include obligarea lor să citească și să semneze un manual al angajaților care a fost redactat de un avocat sau de un expert în resurse umane.

Ce instrumente să utilizați pentru a obține toate permisele, certificatele și licențele necesare?

  • Căutări pe internet sau discuții directe cu birourile guvernamentale locale
  • Small Business Association, care are informații despre permisele și licențele de care aveți nevoie.
  • Consultați un avocat sau un consilier contabil și obțineți sfaturi profesionale.

Aceasta este șansa dvs. de a face o primă impresie bună asupra potențialilor clienți noi.

De ce este importantă crearea unui e-mail pentru o afacere nouă?

Având o adresă de e-mail activă și profesională și un site web le va permite oamenilor să vă contacteze cu ușurință. Acest lucru este deosebit de important dacă nu aveți o locație de afaceri, adică dacă firma funcționează în întregime online.

Șabloane de e-mailuri de business

Cum să creați un e-mail pentru o nouă companie?

  • Creați o adresă de e-mail care să includă numele dvs. sau al companiei. Acest lucru îi va ajuta pe oameni să știe că vă contactează în calitate de profesionist.
  • Creați un site web atractiv cu toate informațiile de contact. Includeți locația și orele de funcționare pentru o afacere fizică, plus orice alte detalii vitale.

Ce instrumente să folosiți pentru a crea e-mailuri pentru o nouă companie?

  • NameMesh, EmailFormat sau Domainr pentru a găsi cel mai bun nume pentru adresa de e-mail a afacerii dvs.

Dacă este posibil, încercați să folosiți un domeniu care să se potrivească cu numele companiei pe care l-ați ales, astfel încât oamenii să poată afla mai multe despre afacerea dvs. online.

De ce este important un nume bun pentru o companie nouă?

Acesta poate da tonul asupra modului în care oamenii vă privesc compania în primele sale etape. Alegeți ceva unic și recognoscibil care să reflecte ceea ce reprezintă afacerea dvs.

Marca laptopului pe ecran

Cum să alegeți un nume pentru noua dvs. companie?

  • Încercați sesiuni de brainstorming cu prietenii care au experiență în afaceri sau expertiză în marketing, inclusiv cu persoane din afara rețelei dvs. obișnuite. Acest lucru va oferi o oportunitate de a obține perspective diverse asupra denumirii.
  • Asigurați-vă că domeniul și conturile de social media asociate cu acest nume de companie sunt disponibile.

Sfat: evitați numele care sunt greu de ortografiat, efectuați o căutare a mărcilor comerciale și asigurați-vă că numele sună bine atunci când este rostit cu voce tare.

Ce instrumente să utilizați pentru a crea un nume pentru o companie nouă?

  • Un generator de nume, cum ar fi NameVine, vă va oferi mai multe sugestii de nume care pot fi sortate în funcție de popularitate și unicitate. Cu cât un nume este mai popular (cu cât este mai aproape de partea de sus a listei) înseamnă că, în general, cu atât mai mare este numărul de alte întreprinderi care folosesc cuvinte similare. Alegeți altceva, dacă este posibil.
  • Un evaluator de nume verifică modul în care un anumit nume ar putea avea rezultate în rezultatele căutărilor sau dacă este disponibil pentru a fi înregistrat ca nume de domeniu.

Dacă sunteți serios în ceea ce privește afacerea dvs., atunci adăugarea unei entități comerciale legale (de exemplu, o societate cu răspundere limitată) vă va proteja dacă cineva contestă numele companiei dvs. sau încearcă să vă ia ceea ce vă aparține, susținând că a făcut-o primul (la fel ca în cazul mărcilor comerciale).

De ce este importantă protecția juridică a noii dvs. afaceri?

Crearea unei afaceri separate, cu propriile drepturi și responsabilități, vă va ajuta să vă protejați bunurile. Chiar dacă nu începeți cu mulți bani, crearea unei entități juridice este vitală pentru a vă proteja compania.

Avantajele SRL-ului

Cum să vă protejați noua afacere?

În funcție de țară, regiune sau stat, acest proces poate fi diferit:

  • Odată ce aveți numele și locația companiei dvs., puteți alege un tip de entitate. Fiecare are punctele sale forte și punctele slabe, astfel încât circumstanțele dvs. vor determina cea mai bună opțiune.
  • Trebuie să furnizați toată documentația necesară.
  • Obțineți un EIN (număr de identificare a angajatorului).
  • Deschideți un cont bancar de afaceri separat.
  • Întocmiți-vă registrele contabile sau angajați un contabil.
  • LegalZoom este o resursă online care oferă asistență juridică pentru constituirea de SRL-uri sau alte entități juridice. Costă 129 de dolari pentru a începe și include multe resurse, de exemplu, contracte cu furnizorii.
  • Un avocat local vă poate oferi consiliere și vă poate ajuta să redactați documentele necesare.
  • Surse de informații mai locale, cum ar fi site-ul web al statului dvs. sau al primăriei, vă vor oferi resurse suplimentare pentru a începe o afacere în zona dvs.

Multe societăți nou înființate își încep viața într-un birou de acasă sau în spații de co-working. Deși acestea sunt opțiuni care pot ajuta la menținerea costurilor la un nivel scăzut, permițând în același timp flexibilitate în ceea ce privește modul și timpul de lucru al angajaților, este posibil să doriți să căutați un nou spațiu pe măsură ce echipa și nevoile afacerii dvs. cresc.

De ce este important să găsiți un spațiu de birouri bun?

Asigurați-vă că spațiul de birouri reflectă tipul de cultură și imaginea pe care doriți să o aibă compania dvs.

Dacă cineva v-ar vizita site-ul dvs. web sau magazinul în persoană, ar avea cea mai bună impresie posibilă?

Quality unit Spațiu de birouri 6

Cum să găsiți un spațiu de birouri bun?

Cel mai bun loc pentru a începe este să căutați un agent imobiliar din zona dvs. care vă poate ajuta să găsiți spații de afaceri și liste de proprietăți comerciale.

Odată ce ați identificat câteva opțiuni potențiale, veți dori să luați în considerare factori precum locația (este suficient de aproape de casă pentru a putea lucra acolo în fiecare zi?), facilitățile (ce oferă? Cât ar costa dacă ați avea nevoie de aceste servicii?) și prețul.

Astfel, veți putea alege cel mai bun spațiu de birouri dintre toate opțiunile disponibile.

Ce instrumente să folosiți pentru a găsi un spațiu de birouri bun?

  • Craigslist le permite utilizatorilor să posteze anunțuri cu afaceri sau spații disponibile. De asemenea, ați putea vedea dacă există oportunități de co-working în zona dvs.
  • OfficeFinder oferă un motor de căutare pentru a localiza toate tipurile de spații de lucru tradiționale, de la companii mari la întreprinderi mici.
  • Site-uri precum Yelp și Google permit, de asemenea, utilizatorilor să posteze recenzii despre diferite tipuri de birouri sau spații de afaceri, ceea ce vă poate ajuta să găsiți cea mai bună locație pentru start-up-ul dvs.

Descrieți declarația de misiune și valorile companiei dvs. pentru a ajuta angajații să se ghideze în momentele sau proiectele dificile.

De ce sunt importante obiectivele pentru societățile noi?

Angajații dvs. vor ști exact ce trebuie realizat și cum pot ajuta. O declarație de misiune și valori clare va asigura că toată lumea este pe aceeași lungime de undă cu privire la cultura companiei. Includeți parametri precum creșterea veniturilor sau numărul de clienți noi achiziționați în fiecare săptămână/lună.

introducere parametri web - illustrație

Cum să stabiliți obiective clare pentru viitorul companiei?

Cel mai bun mod de a începe este să creați obiective SMART pentru compania dvs., ceea ce înseamnă specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp.

Stabiliți obiective care sunt realiste, dar suficient de competitive pentru a crește odată cu dvs. pe măsură ce extindeți orizonturile companiei.

Ce instrumente să utilizați pentru a stabili obiective clare pentru viitor?

  • Un motor de căutare precum Google sau Bing, unde ați putea găsi online exemple de cum arată declarațiile de misiune ale altor companii.
  • Site-uri precum Teamwork PM vă ajută la crearea unei declarații de misiune și a unor valori pentru compania dvs.
  • Site-uri precum CompanyCheckup vă oferă rapoarte despre cât de eficient își urmărește obiectivele compania dvs.

Gândiți-vă la modul în care produsul dvs. va rezolva problemele clienților potențiali într-un mod inovator. Concentrați-vă pe ceea ce face ca produsul sau serviciul dvs. să fie unic și mai bun decât restul.

De ce este important să vă cunoașteți grupul țintă?

Cunoașterea punctelor nevralgice ale clientului dvs. ideal vă va ajuta să creați produse care să rezolve aceste probleme.

Feedback-ul clientului - ilustrație

Cum să găsiți un grup țintă?

Cel mai bun mod de a afla despre clienții dvs. este să vorbiți cu ei. O modalitate de a face acest lucru este crearea de sondaje pentru a obține feedback direct de la clienți.

Ce instrumente să utilizați pentru a găsi un grup țintă?

Există mai multe modalități prin care un proprietar al unei companii la început de drum poate afla mai multe despre publicul său țintă. Unele resurse excelent de utilizat sunt:

  • Sondajele vă pot ajuta să aflați mai multe despre clienții dvs. și despre cum se simt aceștia în legătură cu ofertele actuale de produse. Puteți lua în considerare utilizarea unor instrumente precum SurveyMonkey sau InstaSurvey pentru acest lucru.
  • Site-uri precum Google Analytics dezvăluie informații valoroase despre cine vă vizitează site-ul dvs. web și care sunt paginile la care se uită cel mai des.
  • Site-uri precum Teamwork PM și LiveAgent vă permit să creați un sistem de tichete de asistență pentru clienți pentru a ține evidența feedback-ului acestora.

Asigurați-vă că aveți un contabil care să vă ajute să vă ocupați de finanțele companiei.

De ce este important să vă organizați contabilitatea?

Contabilul companiei dvs. se va asigura că toate implicațiile fiscale și înregistrările contabile sunt acoperite, în timp ce contabilul dvs. se va ocupa de aspectele de zi cu zi, cum ar fi facturarea și procesarea comenzilor de vânzare.

Planificarea bugetului

Cum să vă organizați contabilitatea?

Dacă este posibil, întâlniți-vă cu ei față în față la biroul lor, astfel încât să puteți vedea cu ochii voștri mediul înconjurător. În cazul în care nu puteți face acest lucru, un apel telefonic sau o întâlnire pe Skype ar putea fi o opțiune mai bună.

Asigurați-vă că au experiență în cadrul sectorului în care activați, deoarece probabil că le va lua ceva timp pentru a înțelege cum funcționează afacerea dvs.

Nu uitați să verificați recenziile și recomandările.

Ce instrumente vă vor ajuta să vă organizați contabilitatea?

  • Folosiți Google pentru a găsi un contabil în zona dvs. Asigurați-vă că sunteți în căutarea CPA (Contabili Publici Autorizați), deoarece acești profesioniști vor putea să organizeze contabilitatea pentru compania dvs.
  • Consultați LinkedIn pentru a examina calificările potențialilor contabili.

Propunerea dvs. unică de vânzare (USP) este o frază care rezumă avantajul competitiv al companiei dvs.

De ce este important să lucrați la USP și la avantajele dvs. competitive?

Un USP puternic vă va ajuta să vă evidențiați față de concurență.

Cum să găsiți avantaje competitive?

Cel mai bun mod de a determina avantajul competitiv al companiei dvs. este prin colectarea de feedback de la baza dvs. de clienți țintă. Luați în considerare utilizarea unui chestionar sau realizarea unui interviu informal cu unele dintre aceste persoane, dacă este posibil. Odată ce ați făcut acest lucru, începeți să căutați modele în feedback-ul pe care îl primiți.

Prezentare generală a tichetelor LiveAgent CSM

Ce instrumente să utilizați pentru a găsi avantaje competitive?

  • Utilizarea unor site-uri precum SurveyMonkey sau Google Forms poate simplifica acest proces și vă poate asigura că sunt colectate toate informațiile de care aveți nevoie.
  • Folosiți Google pentru a afla ce oferă concurenții dvs. și în ce fel se diferențiază de dvs. Acest lucru vă va ajuta să le înțelegeți USP-urile și să identificați orice puncte slabe care ar putea oferi o oportunitate de îmbunătățire din partea dvs.
  • Utilizați LiveAgent sau un alt software de serviciu clienți pentru a comunica cu clienții dvs.

La început, poate fi dificil să știți ce activități de promovare sunt cele mai eficiente. Încercați să aveți un plan cât mai curând posibil. Cu toate acestea, nu cădeți în capcana de a nu vă ajusta periodic campania de promovare.

De ce este important un plan de promovare?

Acesta va contribui la creșterea vânzărilor și vă va prezenta afacerea unui număr mai mare de clienți.

Promovarea de Crăciun pe Facebook LiveAgent

Cum să creați un plan de promovare?

Testați diferite activități și vedeți care dintre ele funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. Odată ce ați găsit ceva care funcționează bine pentru dvs., va fi esențial să o mențineți până când o altă activitate se dovedește și mai eficientă.

Ce instrumente să folosiți pentru a crea un plan de promovare?

  • Luați în considerare utilizarea Google Adwords pentru a testa diferite activități și pentru a vedea care dintre ele este cea mai eficientă pentru compania dvs. Acest instrument poate fi utilizat ca un motor de căutare care oferă anunțuri targetate, cu costuri pe click, atât pe Rețeaua de căutare, cât și pe cea de afișare.
  • Google Ads este o platformă de publicitate online care vă permite să plasați anunțuri în rezultatele motoarelor de căutare, precum și pe site-uri web care nu se referă la căutare, aplicații mobile pentru întreprinderi și videoclipuri.
  • Marketing-ul pe rețelele de socializare poate fi utilizat pentru a promova marca companiei dvs., pentru a crește vânzările și pentru a face cunoscut ceea ce aveți de oferit.

Un plan de afaceri este o foaie de parcurs către succes și ar trebui să includă etape cheie ale afacerii, termene și date financiare.

De ce este important să aveți un plan de afaceri complet?

Având obiective realizabile, împreună cu un calendar realist și elemente de acțiune specifice, creșteți șansele de a le atinge.

raportul privind punctele de contact cu clienții - ilustrație

Cum se creează un plan de afaceri?

Iată câteva dintre componentele esențiale:

  • rezumat executiv
  • descrierea companiei
  • produse și servicii disponibile
  • analiza pieței
  • strategie și implementare
  • organizarea și managementul echipei
  • plan și proiecții financiare

Ce instrumente să utilizați pentru a crea un plan de afaceri?

  • Lean Canvas este un instrument (un șablon simplu de o singură foaie creat de Ash Maurya) pentru dezvoltarea unui plan de afaceri care vă ajută să vă descompuneți ideile.
  • LivePlan vă permite să urmăriți și să scrieți rapid planul dvs. de afaceri, să asigurați finanțare și să obțineți informații care să vă ajute să vă atingeți obiectivele.

Rezumat al listei de verificare privind demararea unei afaceri

  • Aflați ce tip de afacere doriți să începeți
  • Cercetați industria și concurența din zona dvs.
  • Concepeți o listă de calificări
  • Estimați prețul produselor/serviciilor
  • Găsiți o locație pentru noua dvs. companie
  • Luați în considerare de câți bani veți avea nevoie pentru a începe
  • Cercetați cât de mult vă va costa pe an să vă conduceți afacerea
  • Angajați personal care să vă ajute să conduceți operațiunile de zi cu zi ale companiei dvs.
  • Obțineți toate permisele, certificatele și licențele necesare prevăzute de lege
  • Configurați un cont de e-mail și un site web cu informații de contact profesionale
  • Alegeți un nume care să fie atrăgător și memorabil
  • Creați un SRL sau o altă entitate juridică
  • Găsiți un spațiu de birou care să se potrivească nevoilor dvs. sau alegeți mobilierul pentru a vă echipa locul de muncă existent
  • Stabiliți scopuri clare pentru viitorul companiei, cu obiective măsurabile
  • Determinați cine este clientul dvs. țintă, de ce are nevoie și cum îi va ajuta produsul sau serviciul dvs.
  • Organizați-vă contabilitatea
  • Lucrați la USP și la avantajele dvs. competitive
  • Elaborați un plan de promovare și respectați-l.
  • Întocmiți un plan de afaceri complet cu un calendar și etape importante

FAQ

How to start a business in 2022?

Starting a business in 2022 may seem more difficult than it did before the pandemic created so much uncertainty. A thorough business plan that prevents you from missing anything important is more important than ever before. Our Business Startup Checklist will help you to make sure that you are on the right track.

What do you need to do now?

The simple answer is to do your homework. You need to research the market, be aware of industry trends, and take a fresh approach that hasn't been done before.

What can you do a bit later?

It's important to remember that starting a business is just the tip of the iceberg. There are many different steps to grow your company into something sustainable and then eventually profitable. What you can do later might be more complicated depending on the industry, but this will rely heavily on what stage of business growth you're in. It will also be high time to take care of business insurance and social security. Choose an experienced insurance agent and take out adequate business insurance.

How much money do you need to start a business?

The amount will depend on your idea and how big it is. Generally, the more people involved in an idea or product, the more complex and costly it will be. However, if you're bootstrapping (starting with little outside funding, this should help prevent many unnecessary costs.

Do you need experience to run a business?

Not necessarily. The beauty of the Internet is that you can now learn a lot from books, courses, mentors, etc.

What are the most important qualities in a business?

The most crucial is to have an idea that solves or meets market demands. You'll also need good leadership qualities, critical thinking skills, and being able to communicate well with others, especially if you're trying to grow your company's team.

How to come up with a business idea?

The best way is by finding problems in the marketplace and devising solutions to them. This can be done by studying your own pain points, which could apply to others.

What are the benefits of starting a business?

Some of the most notable ones include being your own boss, exerting control over what you do and how you do it, plus developing skills that can be used in other areas throughout life.

What are the disadvantages of starting a business?

Some of the most notable ones include the threat of losing money and putting in long hours when times get tough.

Will your product be competitive in its industry?

It needs to be. And there are many ways to ensure this is the case. They include finding a niche, having an innovative idea, as well as using analytics (e.g. Google Analytics) and optimization tools (Google Search Console, for example).

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație