Software de asistență pentru Contabilitate & Industria juridică

Numărați cu LiveAgent și îmbunătățiți-vă activele. LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2019. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Reduce cheltuielile

Economisiți timp și bani, reducând la minimum numărul de instrumente pe care le utilizați pentru a oferi un serviciu excelent pentru clienți.

Obțineți un grad înalt al indicatorului ROI

Transformați clienții potențiali de calitate în clienți plătitori și generați peste 500% din veniturile pe care le investiți.

Protejați datele importante

Păstrați datele clienților dvs. protejate cu măsuri de securitate de ultimă generație, inclusiv criptare HTTPS, atenuare DDoS și multe altele.

Accelerați soluționarea solicitării clientului

Clienții doresc să aibă acces la informații imediat și doresc să li se răspundă la întrebări cât mai curând posibil. Prin implementarea chat-ului live în timp real pe site-ul dvs. web, le puteți oferi răspunsuri rapide, le puteți îmbunătăți loialitatea față de afacerea dvs. și crește satisfacția clienților. Întrucât timpul înseamnă bani și totul ține de bani, de ce ați aștepta?

LiveAgent answering ticket-gif
Interfața sistemului de ticketing
LiveAgent answering ticket-gif
Istoric nelimitat al tichetelor

Încheiați mai multe oferte în timp real

Cu o comunicare simplificată într-un singur loc, este foarte ușor să verificați istoricul conversațiilor anterioare. Nu vă amintiți care a fost adresa sau condițiile convenite? Nu contează! Cu LiveAgent, puteți vedea clar toate informațiile din trecut.

Organizați-vă proiectele

Nu mai căutați niciodată e-mailuri vechi. Puteți utiliza complexitatea tablourilor de bord LiveAgent pentru proiecte / clienți separați, portalul clienților pentru informații despre serviciile lor și software-ul de chat live pentru întrebări directe. Nu trebuie să petreceți ore nenumărate cu comunicarea, ar trebui să o realizați în orele pe care le facturați.

LiveAgent answer to ticket-gif
Funcție de vizualizare tastare în timp real
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reduceți cheltuielile

Să fim sinceri. Fiecare companie dorește să mențină cheltuielile cât mai mici și să aibă cele mai mari venituri din bilanț. Cu chat-ul live în timp real, reprezentanții dvs. de asistență pentru clienți pot gestiona 3 chat-uri în același timp, ceea ce este mai rentabil. LiveAgent pentru industria contabilă vă ajută să vă optimizați cheltuielile.

Calculating illustration
reports-illustration

Selectați RoI câștigătoare

Investirea banilor în ceva nou poate fi înspăimântătoare pentru unele companii. Calculul sumei de euro / dolari și stabilirea locului în care să le investim este o adevărată luptă. LiveAgent cu planul său all-inclusive este una dintre cele mai sigure investiții pentru dvs. Nu numai că vă va aduce clienți fericiți, ci vă va crește și veniturile, fluxul de numerar și cota de piață. Numărați cu LiveAgent.

Măriți-vă veniturile

Menținerea clienților fericiți și mulțumiți ar trebui să fie în centrul activității. Clienții fericiți au răspândit știrile în jurul lor, fie într-o lume digitală, fie offline, colegilor și prietenilor lor. Unul dintre instrumentele pentru realizarea acestuia este furnizarea de asistență pentru clienți A*. În centrul său, LiveAgent este despre clienți. Combinați-le pe cele două și veți vedea un impact pozitiv asupra afacerii dvs.

customer touchpoints report-illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra contabilității & industriei juridice

„Ne plac prețurile și asistența oferite de LiveAgent.”

Pe măsură ce numărul de clienți și e-mailuri de asistență crește, am trecut de la Gmail la Asistență Zendesk. Dar în curând ne-am dat seama că își iau foarte mult timp pentru a remedia problema și, uneori, să ajungă la directorii de nivelul 2. Chiar și după ce ați investit o cantitate bună de timp, bani și eforturi dacă instrumentele nu vă sunt de mare folos, atunci este mai bine să schimbați și asta am făcut. Ne plac prețurile și asistența oferite de LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deContabilitate & Legislativ
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

LiveAgent oferă un jurnal complet cu SLA-urile îndeplinite și pierdute de la un anumit moment și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate aplicând diverse filtre.

Raport de jurnal SLA

Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.

Transformați mai mulți vizualizatori de site-uri web în clienți plătitori cu funcțiile de comerț electronic ale LiveAgent. Widget-ul nostru de chat live este simplu de utilizat și aduce rezultate.

Comerț electronic

Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.

Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

Disponibilitatea agenților

LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație