Căutați un software de asistență mai bun?

LiveAgent este cel mai reenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2019. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile de dezvoltare de software aleg LiveAgent

Împuterniciți-vă utilizatorii cu opțiuni de autoservire prin crearea unor baze de cunoștințe complete, cu articole, ghiduri, forumuri și întrebări frecvente.

Îndrumați-vă clienții potențiali prin canalul de vânzări, răspunzând la întrebările lor în timp real.

Profitați de căsuțele noastre de feedback și de sugestii pentru a afla exact ceea ce doresc și așteaptă clienții dvs. de la dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Concentrați-vă pe nevoi

Clienții diferiți au nevoi diferite și ar trebui să vă concentrați pe toți. Datorită capacităților software-ului de asistență cu mai multe canale, puteți rămâne în contact cu aceștia pe diferite straturi – fie pe rețelele de socializare, apeluri, e-mailuri sau chat live în timp real. Indiferent de unde provin clienții dvs., veți fi mereu acolo pentru ei.

Creați baza de cunoștințe

Baza de cunoștințe și portalul de asistență sunt primele locuri pe care le vor căuta majoritatea clienților dvs. în timp ce caută răspunsuri. Abilitățile robuste ale LiveAgent vă oferă suficientă putere pentru a crea întrebări frecvente, pentru a scrie articole de ajutor pentru autoservire sau pentru a crea mai multe categorii pe baza afacerii dvs.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Finalizați pâlnia de vânzări

Unii dintre viitorii dvs. clienți vă pot contacta prin chat live, unde le puteți oferi răspunsuri imediat și prompt. Mai târziu, vă pot contacta prin e-mail obișnuit și, în ultimă instanță, vă pot apela. Aveți toate informațiile disponibile în căsuța de e-mail universală, astfel încât să le puteți urmări nevoile și solicitările. Grozav, ce credeți?

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra industriei auto

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSoftware & Internet
Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.

Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente personalizabile pentru economisirea timpului și îmbunătățirea experienței clienților. LiveAgent oferă această opțiune și multe altele.

Asistența tehnică online este asistența oferită clienților online (pe internet). Aceasta poate fi oferită prin diferite canale: chat, e-mail etc.

Asistență tehnică online

LiveAgent este un software de asistență tehnică care oferă funcționalități avansate, precum gestionarea e-mailurilor, chat-ul în timp real, apelurile telefonice și feedback-ul clienților. Acesta permite îmbunătățirea serviciilor și comunicarea eficientă cu clienții prin multiple canale.

LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent, o alternativă la Zopim și LeadDesk, oferă soluții personalizate de asistență clienți cu caracteristici mobile și integrări utile.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație