Căutați un software de asistență mai bun?

LiveAgent este cel mai reenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2019. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile de dezvoltare de software aleg LiveAgent

Împuterniciți-vă utilizatorii cu opțiuni de autoservire prin crearea unor baze de cunoștințe complete, cu articole, ghiduri, forumuri și întrebări frecvente.

Îndrumați-vă clienții potențiali prin canalul de vânzări, răspunzând la întrebările lor în timp real.

Profitați de căsuțele noastre de feedback și de sugestii pentru a afla exact ceea ce doresc și așteaptă clienții dvs. de la dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Concentrați-vă pe nevoi

Clienții diferiți au nevoi diferite și ar trebui să vă concentrați pe toți. Datorită capacităților software-ului de asistență cu mai multe canale, puteți rămâne în contact cu aceștia pe diferite straturi – fie pe rețelele de socializare, apeluri, e-mailuri sau chat live în timp real. Indiferent de unde provin clienții dvs., veți fi mereu acolo pentru ei.

Creați baza de cunoștințe

Baza de cunoștințe și portalul de asistență sunt primele locuri pe care le vor căuta majoritatea clienților dvs. în timp ce caută răspunsuri. Abilitățile robuste ale LiveAgent vă oferă suficientă putere pentru a crea întrebări frecvente, pentru a scrie articole de ajutor pentru autoservire sau pentru a crea mai multe categorii pe baza afacerii dvs.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Finalizați pâlnia de vânzări

Unii dintre viitorii dvs. clienți vă pot contacta prin chat live, unde le puteți oferi răspunsuri imediat și prompt. Mai târziu, vă pot contacta prin e-mail obișnuit și, în ultimă instanță, vă pot apela. Aveți toate informațiile disponibile în căsuța de e-mail universală, astfel încât să le puteți urmări nevoile și solicitările. Grozav, ce credeți?

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra industriei auto

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Software & Internet
Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții și îi ajută pe agenții să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Acesta îmbunătățește, de asemenea, serviciul pentru clienți și ajută la creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii sunt mulțumiți de faptul că poate ajuta la clasificarea naturii tichetelor și poate urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. LiveAgent este o soluție mai bună decât alternativa Kayako și învinge tot ceea ce există la acest preț sau chiar la un preț mai ridicat.

Duceți asistența dvs. la următorul nivel cu email, chat live, rețele de socializare, call center și bază de cunoștințe, toate într-un singur software.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Lucep?

LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, renumită pentru ușurința în utilizare și ajutorul oferit la implementare. Aceasta oferă diferențe clare între alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, cu caracteristici, prețuri și suport pentru utilizatori. În plus, automatizarea sa avansată înlocuiește nevoia de Zapier și oferă o multitudine de integrări și adrese de e-mail alias, facilitând conectarea. Cu asistență excelentă și opțiuni excelente de stabilitate și mobilitate, LiveAgent rămâne cea mai bună alegere pentru instrumentul de suport al consumatorilor.

LiveAgent este mai rentabil în comparație cu alte soluții de asistență și are peste 175 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Vedeți mai mult.

Căutați o alternativă la LiveHelpNow?

LiveAgent este o soluție de asistență pentru clienți preferată de mulți utilizatori care au renunțat la Zendesk sau alte sisteme similare. Utilizatorii sunt mulțumiți de funcționalitatea și ușurința de utilizare a LiveAgent, precum și de prețurile mai accesibile și de echipa de asistență utilă, disponibilă 24x7. În plus, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, precum chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație