Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții și îi ajută pe agenții să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Acesta îmbunătățește, de asemenea, serviciul pentru clienți și ajută la creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii sunt mulțumiți de faptul că poate ajuta la clasificarea naturii tichetelor și poate urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. LiveAgent este o soluție mai bună decât alternativa Kayako și învinge tot ceea ce există la acest preț sau chiar la un preț mai ridicat.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Lucep?
LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, renumită pentru ușurința în utilizare și ajutorul oferit la implementare. Aceasta oferă diferențe clare între alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, cu caracteristici, prețuri și suport pentru utilizatori. În plus, automatizarea sa avansată înlocuiește nevoia de Zapier și oferă o multitudine de integrări și adrese de e-mail alias, facilitând conectarea. Cu asistență excelentă și opțiuni excelente de stabilitate și mobilitate, LiveAgent rămâne cea mai bună alegere pentru instrumentul de suport al consumatorilor.
Căutați o alternativă la LiveHelpNow?
LiveAgent este o soluție de asistență pentru clienți preferată de mulți utilizatori care au renunțat la Zendesk sau alte sisteme similare. Utilizatorii sunt mulțumiți de funcționalitatea și ușurința de utilizare a LiveAgent, precum și de prețurile mai accesibile și de echipa de asistență utilă, disponibilă 24x7. În plus, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, precum chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date