Lista de verificare auditului site-ului web poate fi folosită pentru a identifica și remedia probleme tehnice și de conținut care pot afecta experiența utilizatorului și performanța site-ului. Include verificarea accesibilității, a securității, a vitezei și a compatibilității mobile. Este important să se realizeze auditul regulat al site-ului web pentru a asigura o calitate ridicată și o experiență bună pentru utilizatori.
Aveți deja trafic pe site-ul dvs. web, dar numărul de vizitatori este mult mai mic decât ați anticipat. Identificând punctul slab al site-ului dvs. web, puteți crește traficul în mod spectaculos. Pentru a menține volumul de vizitatori al propriului site web, echipa de marketing LiveAgent a întocmit o listă de verificare a pașilor pe care o revizuim periodic.
Este o listă logică a tuturor sarcinilor pe care trebuie să le îndepliniți pentru a vă asigura că site-ul dvs. web este în cea mai bună formă. Auditul dvs. este o inspecție sistematică a funcționalității site-ului web. Parcurgeți această listă de verificare la perioade regulate, după cum vi se potrivește, și mențineți calitatea ridicată a site-ului dvs. web.
Site-ul web este imaginea afacerii. Orice proprietar de afacere știe acest lucru. Prin intermediul site-ului web, oamenii își formează o părere despre produsul dvs. și aleg să îl cumpere sau nu. În ochii potențialului client, calitatea site-ului web corespunde în mod direct cu calitatea companiei și a produselor sale. În consecință, întreținerea regulată a site-ului dvs. este crucială.
Nu doriți să vă puneți în pericol obiectivul de afaceri neglijând ceea ce se poate face. Și, deoarece problemele tehnice banale, cum ar fi elementele pe care se poate face click disfuncțional, conținutul duplicat, legăturile rupte sau performanțele tehnice slabe trimit un semnal foarte greșit, asigurați-vă că le evitați. Cu această listă de verificare a auditului site-ului web, puteți fi siguri că totul este făcut și verificat.
Client
Clienții au de unde alege, iar așteptarea ca un site web să fie de înaltă calitate este evidentă. O singură experiență negativă pe un site web poate fi aspru pedepsită prin îndepărtarea de site-ul web și de produsul dvs. De ce să nu evitați acest lucru dacă este posibil? Dacă vă auditați site-ul web în mod regulat, clienții vor primi ceea ce se așteaptă de la un site web bun, viteză, valoarea conținutului, claritate și accesibilitate pe orice formă sau dimensiune de dispozitiv.
Echipa de asistență clienți
Un site web de înaltă calitate face toată diferența pentru o echipă de asistență pentru clienți. Nu numai pentru că existența unui chat live sau a unui centru de apeluri live pe site-ul dvs. este cel mai important element pe care se poate da click pentru a contacta un agent de asistență clienți. Dar, de asemenea, și pentru că site-ul dvs. web poate conține o bază de cunoștințe, dându-le posibilitatea clienților dvs. să găsească singuri informațiile de care au nevoie. Făcându-i pe clienți să se simtă independenți și în largul lor și despovărând echipa de asistență pentru clienți.
Echipa de vânzări
Un site web bun are informații exacte despre produse și prețuri transparente. Echipa de vânzări este mai eficientă atunci când are la îndemână instrumentele potrivite, iar o experiență impecabilă de navigare pe site îmbunătățește ratele de conversie.
Este important ca site-ul dvs. să evolueze în mod sistematic în timp, ceea ce duce la un trafic mai mare și la o experiență mai bună pentru utilizatori. Atunci când se construiește un site web rapid, se pot face greșeli cu ușurință, de aceea folosim instrumente pentru a automatiza monitorizarea și auditarea site-ului web. Nu este posibilă gestionarea manuală a site-urilor web mari odată ce acestea ating o anumită dimensiune.
Cinci instrumente ne ajută să înțelegem ce se întâmplă pe site-ul nostru web în fiecare zi. Iată câteva dintre modalitățile prin care monitorizăm site-ul nostru web:
Consola de căutare Google este cel mai important instrument pe care îl folosim zilnic pentru a monitoriza calitatea și performanța site-urilor noastre web.
Încercați să folosiți următoarea interogare de căutare Google pentru a afla dacă Google știe despre toate paginile de pe site-ul dvs. web: site:[domeniul dvs.] (exemplu: site:www.liveagent.com). Rezultatele căutării Google arată câte pagini sunt indexate:
Setați o cale către sitemap-ul dvs. în secțiunea Sitemaps a site-ului dvs. web, astfel încât Google să poată vedea fiecare pagină a site-ului dvs. web:
Consola de căutare Google detectează cu exactitate toate erorile semnificative și sugerează îmbunătățiri pe site-ul dvs. web, inclusiv erorile de paginare, erorile tehnice și erorile 404:
Ca parte a procesului de audit zilnic, monitorizați performanța site-ului dvs. pe baza cuvintelor-cheie utilizate de vizitatori. Înțelegeți ce caută vizitatorii înainte de a vă vizita pagina:
Google analytics este un instrument și o platformă gratuită de urmărire a site-urilor web care colectează date despre modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul dvs. web. Pe măsură ce datele sunt colectate, Google analytics le sortează în rapoarte interactive ușor de citit, care sunt cele pe care le vedem pe platformă. Rapoartele analitice ne permit să înțelegem cum se comportă vizitatorii noștri și să ne adaptăm strategia de conținut în consecință.
UrlsLab ne ajută să facem un audit vizual rapid al tuturor paginilor noastre într-un singur loc. Una dintre principalele caracteristici ale acestui instrument este că face capturi de ecran ale tuturor paginilor domeniului nostru o dată pe zi, precum și ține evidența acestor capturi de ecran. Capturile de ecran ale site-ului web ne permit să vedem schimbările din designul nostru de-a lungul timpului și să le comparăm pixel cu pixel. În plus, înregistrează toate erorile javascript declanșate în consola browserului, ceea ce îi ajută pe dezvoltatorii noștri web să dezvolte pagini fără erori.
Parcurgeți cu ușurință domeniul dvs. și depistați imediat erorile de design. Puteți vedea redarea în timp real în URLslab:
Modificările aduse fiecărui URL sunt înregistrate:
Ne monitorizăm infrastructura cu mai multe instrumente interne, dar este întotdeauna bine să avem un instrument extern independent, care să vă notifice imediat ce pagina dvs. nu este accesibilă. Unul dintre cele mai simple instrumente gratuite este uptimerobot.com.
Ahrefs.com ne permite să monitorizăm poziția paginilor noastre de destinație în rezultatele căutării pe Google pentru cuvintele cheie relevante pentru afacerea noastră. Cu excepția monitorizării cuvintelor cheie, folosim instrumentul Site Audit pentru a identifica zilnic toate erorile HTML/CSS generate de redactorii, traducătorii sau dezvoltatorii noștri.
Atunci când un crawler al unui motor de căutare navighează pe site-ul dvs, prima sa oprire este fișierul www.example.com/robots.txt. Asigurați-vă că fișierele robots.txt și sitemap sunt întotdeauna accesibile în formatul corespunzător.
Pentru a testa fișierul nostru robots.txt folosim instumentul robots.txt Tester
Un fișier robots.txt adecvat ar trebui să conțină directiva Sitemap care să indice către harta site-ului dvs. web. Exemplu:
Sitemap: /sitemap_index.xml
Pentru validarea sitemap-ului folosim starea Sitemap din Google Search Console:
Folosiți un certificat SSL – Un certificat SSL este o necesitate. Site-urile web securizate (https vs. http) au un rang mai mare decât site-urile web fără SSL. Există numeroase autorități care emit certificate SSL, dar noi ne bazăm pe Letsencrypt, un serviciu gratuit.
Validați certificatul SSL – Asigurați-vă că aveți un certificat SSL valid și puternic pe site-ul dvs. web. Pentru validarea certificatului SSL folosim instrumente de la SSL Labs
Verificare malware -Nu doriți să găzduiți conținut compromis pe site-ul dvs. web. Auditul nostru de site include o verificare a Google Transparency Report.
Numai conținutul unic și valoros va fi luat în considerare de Google atunci când vă clasifică pagina mai sus în rezultatele căutării.
Înainte de a optimiza conținutul existent sau de a crea conținut nou, eliminați tot conținutul de slabă calitate din domeniul dvs. Prin eliminarea conținutului de calitate scăzută, puteți îmbunătăți traficul și economisi resursele necesare pentru întreținere și traduceri.
Faptul că echipa dvs. de conținut trebuie să se ocupe de 100 de pagini de înaltă calitate sau de 20.000 de pagini de calitate moderată face o diferență uriașă. Conținutul de calitate scăzută va consuma multe resurse, cum ar fi traducerea site-ului dvs. în mai multe limbi și menținerea legăturilor interne.
Cum să identificați paginile care au o calitate scăzută?
Pentru a înțelege modul în care Google evaluează calitatea conținutului, citiți recomandările generale pentru procesul de evaluare a calității căutării.
Google consideră viteza paginii dvs., alături de calitatea conținutului, ca fiind unul dintre cele mai importante semnale de clasificare. Vizitatorii dvs. nu vor aștepta mai mult de 3-5 secunde pentru ca pagina să se încarce. Dacă aceasta nu se livrează la timp, ei vor merge pe un alt site web pentru a găsi răspunsuri.
Cum să monitorizați viteza paginii?
Monitorizați viteza paginii cu Google Analytics Site Speed Report. Acest instrument vă ajută să identificați cele mai lente pagini, regiunile geografice și browserele care livrează conținutul dvs. lent.
Cum să îmbunătățiți viteza paginii?
PageSpeed Insights are cele mai cuprinzătoare recomandări despre cum să vă accelerați pagina, dar iată care sunt principalele noastre recomandări despre cum să vă mențineți pagina rapidă::
Google oferă mai multe instrumente pentru a verifica compatibilitatea designului paginii dvs. web cu platformele mobile. Unul dintre ele este Mobile-Friendly Test.După ce introduceți URL-ul dvs., veți obține un rezultat instantaneu de compatibilitate.
Mobile Usability Report în Google Search Console este un alt instrument pe care îl folosim periodic pentru monitorizarea utilizării pe mobil. Raportul ne oferă recomandări detaliate despre cum să îmbunătățim erorile de utilizare mobilă detectate de Google în timpul crawling-ului.
Cele mai critice părți ale site-ului nostru sunt testate periodic cu ajutorul BrowserStack pentru a simula o mare varietate de platforme mobile și sisteme de operare. Este un instrument esențial în primul rând pentru dezvoltare, dar îl considerăm util și în timpul verificărilor standard de compatibilitate mobilă.
Ca parte a angajamentului nostru de a face site-ul nostru accesibil persoanelor cu dizabilități, îl evaluăm în WebAIM, un instrument gratuit pentru evaluarea standardelor de accesibilitate a site-urilor web, în funcție de necesități.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.
Software de monitorizare a apelurilor
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru afaceri mici, cu prețuri competitive și asistență excelentă.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date