woman choosing clothes

Listă de verificare pentru începerea unui job nou

Tocmai ați început un nou loc de muncă? Felicitări! Sunteți pe calea cea bună spre succes.

Acum este momentul să vă asigurați că aveți toate lucrurile în ordine, astfel încât succesul să vă urmeze peste tot.

Consultați lista noastră de verificare pentru a începe un nou loc de muncă, pornind cu prima zi.

Importanța listei de verificare pentru începerea unui job nou

La început, s-ar putea să vi se pară că faceți totul după bunul plac, dar în curând veți realiza cât de importante sunt detaliile. Începeți noul loc de muncă cu dreptul și evitați orice problemă care ar putea apărea.

Urmați acești pași simpli și veți fi gata să începeți. (Aceasta este o sugestie de ordine a evenimentelor, dar nu ezitați să o adaptați pentru a se potrivi nevoilor dvs.).

Cine poate beneficia de pe urma unei liste de verificare pentru începerea unui job nou?

Toată lumea! Lista de verificare pentru începerea unui nou loc de muncă poate părea că este doar pentru persoanele proaspăt ieșite de pe băncile școlii, dar este util să aveți o listă de verificare chiar dacă v-ați schimbat locul de muncă.

Cu cât sunt mai specifici pașii pe care îi urmați, cu atât totul va fi mai ușor (și cu atât vor fi mai puține șanse să apară probleme).

Lista noastră de verificare este cea mai potrivită pentru toți:

  • oamenii în căutarea unui loc de muncă
  • proaspeții absolvenți care își încep primul loc de muncă
  • care lucrează de mult timp în domeniu și care se mută la o nouă companie
  • noii angajați

Explorați lista de verificare pentru începerea unui job nou

Listă de verificare pentru începerea unui job nou
Înainte de prima zi de lucru, este o idee bună să adunați informații importante despre companie, astfel încât să vă simțiți mai încrezător și mai pregătit. Acest lucru include cunoașterea istoriei lor, a valorilor lor fundamentale și a principalilor concurenți.

De ce este importantă culegerea de informații despre companie?

Cunoașterea cât mai multor informații despre companie vă va ajuta să înțelegeți mai bine cultura acesteia și să vă integrați mai bine. Este, de asemenea, o modalitate bună de a vă arăta interesul.
Căutarea datelor
Culegerea datelor importante

Cum să obțineți informații despre companie?

Înainte de a începe să căutați pe Google tot ce se află sub soare, acordați-vă puțin timp pentru a vă gândi care sunt cele mai presante întrebări și care sunt subiectele care vă interesează. Faceți o listă cu tot ceea ce apare în timpul cercetării și găsiți răspunsurile în prima săptămână de muncă. În acest fel, vă puteți concentra pe acomodare și pe cunoașterea noului angajator.

Ce instrumente vă pot ajuta să obțineți informații despre companie?

  • Site-ul web al companiei este un loc excelent pentru a începe.
  • De obicei, există multe informații valoroase în secțiunea „despre”, așa că asigurați-vă că treceți cu vederea orice text.
  • Consultați platformele de socializare, precum Twitter și LinkedIn.

Aflați cât timp vă va lua să ajungeți de acasă la birou.

De ce este importantă pregătirea pentru deplasare?

Ultimul lucru pe care vi-l doriți este să întârziați în prima zi. În plus, este întotdeauna bine să știți la ce să vă așteptați și să planificați din timp.

Naveta la serviciu
Naveta la serviciu poate fi obositoare sau benefică (sursa: vantagecircle.com)

Cum să vă documentați în legătură cu naveta?

Fiți punctuali, verificați orarele și acordați-vă timp suplimentar pentru a ajunge la destinație.

Asigurați-vă că eventualele întârzieri cauzate de trafic, de transportul public etc. nu vă vor afecta ora de sosire. Dacă mergeți cu mașina, adăugați câteva minute în plus pentru a evita stresul inutil.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă documentați cu privire la navetă?

  • Google Maps reprezintă întotdeauna o resursă excelentă pentru a verifica naveta și vă poate ajuta, de asemenea, să vă planificați traseul.
  • Site-ul Walk Score este un alt instrument util. Acesta vă spune cât accesibilă este o zonă de parcurs pe jos, ceea ce este excelent dacă doriți să economisiți benzină sau costurile transportului public.
Verificați hainele pe care intenționați să le purtați în prima zi.

De ce este important să purtați hainele potrivite?

Întotdeauna este o idee bună să vă îmbrăcați profesional, dar doriți, de asemenea, să vă simțiți confortabil.
Listă de verificare pentru începerea unui job nou
Un cod vestimentar adecvat ar putea ajuta să arătați profesionist (sursa: bossjob.ph)

Cum să alegeți hainele potrivite?

Asigurați-vă că hainele dvs. sunt curate, călcate și în stare bună. Aflați cum se îmbracă persoanele de pe aceeași poziție ca dvs. în compania pentru care începeți să lucrați. Puteți să întrebați pe cineva care lucrează deja acolo sau să vă documentați online dacă nu sunteți sigur ce să purtați. Există posibilitatea ca să fie mai relaxată cultura companiei. Ce instrumente vă pot ajuta să vă asigurați că purtați hainele potrivite?
  • Pinterest este o resursă excelentă pentru a găsi idei de ținute
  • site-ul web al companiei ar putea avea un ghid de stil sau fotografii
Vă mai amintiți zilele în care vă făceați bagajul cu o seară înainte de școală? Aceasta este aceeași idee.

De ce este important să vă pregătiți geanta?

Cel mai bine este să fie pregătit tot ce aveți nevoie pentru prima zi gata de plecare, economisind timp și reducând șansele de a uita ceva important.
Pregătirea genții pentru muncă
Pregătirea înseamnă mai puțin stres (sursa: jobstreet.com.ph)

Cum să vă pregătiți geanta cu o seară înainte?

Împachetați tot ce veți avea nevoie în timpul zilei, de la prânz până la orice document necesar. Luați și o sticlă de apă și gustări, în cazul în care vi se face foame mai târziu în cursul zilei. Un carnețel și un pix ar putea fi, de asemenea, utile.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă faceți geanta cu o seară înainte?

  • O listă este o modalitate excelentă de a vă asigura că luați totul.
Acesta este un lucru de care nu trebuie să uitați pentru a evita să întârziați. Aveți grijă să setați o alarmă. Nu vreți să vă grăbiți sau să întârziați.

De ce este importantă setarea unei alarme?

Este întotdeauna o idee bună să aveți un memento care să vă spună că este timpul să vă treziți și/sau să plecați. În plus, acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că nu vă grăbiți dimineața încercând să vă pregătiți.
Sfaturi privind ceasul deșteptător
Importanța setării unei alarme de business (sursa: berightlight.com)

Cum se setează o alarmă pentru prima zi ?

Setați-vă alarma pentru ora la care trebuie să vă treziți și/sau să plecați. Verificați de două ori dacă ați ales ora corectă, deoarece este ușor să setați alarma incorect din greșeală. Se întâmplă celor mai buni dintre noi. Dacă aveți probleme în a vă trezi, cel mai bine este să setați mai multe alerte.

Ce instrumente vă pot ajuta să setați o alarmă?

Există multe aplicații și site-uri web diferite pentru ceasuri de alarmă care vă pot ajuta:
  • Alarmy.
  • Sleep Cycle.
  • ceas de alarmă implicit pe telefon.
  • un ceas deșteptător tradițional, analogic.
Respirați adânc, păstrați-vă calmul și continuați. Amintiți-vă că este normal să faceți greșeli.

De ce este important să vă calmați emoțiile?

Începerea unui nou loc de muncă poate fi stresantă sau chiar tensionantă. Indiferent cât de bine a mers la ultimul loc de muncă, s-ar putea să vă simțiți încă stresat. De aceea, este bine să explorați în prealabil metodele de adaptare, care funcționează pentru dvs.
instrumente liveagent
A fi calm are beneficiile sale

Cum să vă calmați emoțiile?

Respirați adânc și încet. Concentrați-vă pe aerul care intră pe nas și iese pe gură.

O altă opțiune este să vă luați câteva minute pentru dvs. înainte de a pleca la serviciu. Acest lucru poate fi orice, de la citit sau ascultat muzică până la plimbarea câinelui. Asigurați-vă că aveți la îndemână ceva care să vă ajute să vă calmați, dacă este nevoie, de exemplu un videoclip de yoga, o aplicație de meditație, o ceașcă de ceai sau o carte – orice funcționează pentru dvs. Dimineața, ați putea dori, de asemenea, să faceți exerciții fizice – sportul este o modalitate excelentă de a scăpa de stres și anxietate.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă calmați emoțiile?

  • Headspace.
  • Calm.com are o mulțime de articole și resurse pentru a vă calma dimineața sau înainte de culcare.
Aveți șansa de a începe ziua pe o notă calmă atunci când vă treziți devreme. De asemenea, veți avea timp să luați un mic dejun adecvat și să vă pregătiți fără grabă.

De ce este important să vă treziți devreme?

Este întotdeauna o idee bună să vă acordați timp suplimentar pentru rutina de dimineață, mai ales dacă nu sunteți obișnuit să vă treziți la această oră. În plus, vă va ajuta să reduceți nivelul de stres în cazul în care apar întârzieri neașteptate.
Bărbat care lucrează dimineața
Beneficiile trezirii devreme (sursa: inc.com)

Cum să vă asigurați că vă treziți devreme?

Nu va trebui să vă faceți griji cu privire la trezitul de dimineață dacă vă culcați devreme. Treziți-vă cu aproximativ una-două ore înainte de a pleca. Acest lucru vă va oferi suficient timp.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă treziți devreme?

  • o plimbare dimineața pentru a vă ajuta să vă treziți
  • o băutură cu cofeină, dacă este necesar
  • un program de somn echilibrat
Trezitul devreme ar putea fi suficient pentru a vă da un impuls de energie, dar nu va dura toată ziua. Asigurați-vă că aveți ceva de mâncare pregătit pentru dimineață, altfel vă veți simți flămând și leneș până la ora prânzului.

De ce este important să luați un mic dejun adecvat?

Ajută să ofere corpului dvs. energia și combustibilul de care are nevoie pentru a începe ziua.

Cum să pregătiți un mic dejun adecvat?

Mâncați o masă sănătoasă dimineața, chiar dacă nu sunteți de obicei o persoană care ia micul dejun. Aceasta poate fi orice, de la ouă la fulgi de ovăz sau pâine prăjită.
Listă de verificare pentru începerea unui job nou
A fi în formă și productiv mâncând sănătos
Dacă aveți timp, pregătiți-vă micul dejun cu o seară înainte, astfel încât să îl puteți lua și pleca dimineața. O banană sau niște batoane de granola sunt, de asemenea, opțiuni bune care nu necesită mult timp pentru a fi pregătite.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă informați despre micul dejun adecvat?

Există o mulțime de rețete grozave pentru mic dejunuri sănătoase pe care le puteți prepara rapid și fără prea mult efort.
  • Bloguri de alimentație sănătoasă precum Balanced Bites pentru idei și inspirație.
Dacă ajungeți mai devreme, veți avea timp să vă pregătiți înainte de începerea zilei de lucru. În plus, faptul că începeți mai devreme înseamnă mai puțină presiune și stres pentru prima zi de lucru. De asemenea, vă oferă un buffer pentru orice întârzieri neprevăzute care ar putea apărea în timpul deplasării.
Listă de verificare pentru începerea unui job nou
Sosirea mai devreme pentru a pregăti totul (sursa: diatribe.org)

De ce este important să ajungeți devreme?

Întotdeauna este o idee bună să vă oferiți puțin spațiu de respiro în prima zi, mai ales dacă este prima dată când vă întâlniți colegii sau șeful.

Cum să ajungeți devreme în prima zi?

Încercați să ajungeți cu cel puțin 30 de minute înainte de începerea zilei de lucru. Acest lucru ar trebui să vă ofere suficient timp pentru a vă acomoda și a vă simți confortabil în noul dvs. mediu. Dacă este necesar, puteți, de asemenea, să folosiți acest timp pentru a revedea instrucțiunile de lucru sau materialele de instruire.

Ce instrumente vă pot ajuta?

  • Google Maps vă poate ajuta să găsiți cel mai bun și cel mai scurt traseu către noul loc de muncă.
Este întotdeauna o idee bună să vă faceți prieteni și să stabiliți legături cu colegii de muncă, mai ales dacă sunteți nou. În plus, dacă vă prezentați, puteți reduce stresul, deoarece veți avea cu cine să vorbiți.

De ce este important să vă prezentați tuturor?

Va fi clar din prezentarea dvs. că sunteți o persoană prietenoasă, sociabilă și vorbăreață – un coleg ideal!
Șabloane pentru helpdesk
Bunele relații de muncă sunt cheia pentru idei noi

Cum să vă prezentați tuturor?

Prezentați-vă cât mai curând posibil. Puteți face acest lucru cu un rapid „Bună ziua, numele meu este _” și apoi întrebați ce face toată lumea – simplu ca bună ziua. Sau purtați o conversație informală și puneți întrebări dacă nu vă simțiți încă confortabil să vorbiți de unul singur.

Ce instrumente vă pot ajuta în autoprezentare?

  • activități de spargere a gheții pe care le puteți folosi pentru a vă simți confortabil
  • prezentați-vă prin e-mail sau printr-un apel telefonic
Echipa este unul dintre cele mai importante aspecte ale unui loc de muncă. Prin urmare, este esențial să o cunoașteți cât mai repede posibil, astfel încât să puteți lucra împreună în mod eficient.

De ce este important să vă cunoașteți echipa?

Este întotdeauna benefic să aveți o relație bună cu colegii de muncă, deoarece veți petrece mult timp cu ei.

Cum vă descurcați cu cunoașterea echipei?

Cel mai bine este să vă prezentați și apoi să începeți să discutați ocazional cu ei. În acest fel, puteți începe să construiți o relație și să vă cunoașteți mai bine fără prea multă presiune sau stres.
Echipă care bate pumnul deasupra laptop-urilor
O bună muncă în echipă pentru o mai bună productivitate
De asemenea, este important să nu vă izolați în prima zi de muncă, dacă este posibil. Poate fi tentant, atunci când este aglomerat, să rămâneți în birou și să lucrați singur la sarcini. Cu toate acestea, încercați să faceți o pauză la prânz pentru a mânca împreună cu colegii de muncă.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă cunoașteți echipa?

  • conversații ocazionale despre interese comune
  • social media
Prima zi de muncă va fi puțin copleșitoare și stresantă, dar țineți cont de faptul că nu va dura o veșnicie. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să luați totul pas cu pas, rămânând calm și pozitiv pe tot parcursul zilei. Dacă există ceva de care nu sunteți sigur, cereți ajutorul unui coleg sau șefului dvs. Cel mai bine este să aranjați o întâlnire cu managerul care vă angajează, dacă este posibil.
Listă de verificare pentru începerea unui job nou
A cere ajutor nu este o rușine

De ce este important să aranjați o întâlnire cu managerul care vă angajează?

O întâlnire cu managerul dvs. care vă angajează este o modalitate excelentă de a stabili o relație cu acesta. Puteți afla despre politicile companiei, procedurile și proiectele viitoare, astfel încât să știți la ce să vă așteptați în următoarele săptămâni sau luni. În plus, este o oportunitate de a pune întrebări despre noul dvs. loc de muncă și de a primi sfaturile sale cu privire la modul în care puteți avea cât mai mult succes.

Cum să organizați o întâlnire cu managerul care vă angajează?

Primul pas este pur și simplu să întrebați. S-ar putea să sune înfricoșător la început, dar încercați să le trimiteți un e-mail sau să discutați individual în timpul prânzului, când probabil că vor fi într-o dispoziție mai relaxată și vor avea chef de conversație. Dacă aveți ocazia, întrebați-i despre proiectele lor preferate sau despre sarcinile tipice pentru a vă arăta interesul și entuziasmul de a învăța noi competențe.

Ce instrumente vă pot ajuta să aranjați o întâlnire cu managerul care vă angajează?

  • e-mail – păstrați-vă mesajul scurt și concis
  • un instrument de chat intern
  • un apel video pe Skype sau Zoom
A afla despre poziția și funcția postului dvs. este o parte integrantă a începerii unui nou loc de muncă. Va trebui să înțelegeți de ce sunteți responsabil, cui îi raportați și cum se încadrează în imaginea de ansamblu a companiei.

De ce este important să învățați despre poziția dvs.?

S-ar putea să vă simțiți copleșit la început dacă există prea multe piese în mișcare, dar dacă vă acordați timp pentru a înțelege pentru ce veți fi responsabil, puteți excela în noul dvs. loc de muncă.
it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
Înțelegerea responsabilităților la locul de muncă

Cum să aflați despre postul dvs.?

Managerul care vă angajează ar trebui să fie mai mult decât încântat să treacă în revistă sarcinile și responsabilitățile postului dvs. în timpul întâlnirii. Nu vă fie teamă să puneți întrebări ulterior. Întrebați-vă și colegii. S-ar putea să aibă o perspectivă diferită sau să vă dea câteva sfaturi despre cum să excelați în noul dvs. rol. Rețineți că nu este nicio rușine să recunoașteți că nu știți ceva. A cere ajutor este mai bine decât a încerca să vă descurcați singur.

Ce instrumente vă pot ajuta să învățați despre postul dvs.?

  • întâlnirea cu managerul care vă angajează
  • Evernote sau OneNote – ușor de partajat cu colegii dvs.
Nu este neobișnuit ca noii angajați să nu fie siguri de îndatoririle și responsabilitățile lor, mai ales dacă au o mulțime de sarcini pe liste. De aceea, este esențial să vă interesați de regulile și reglementările aplicabile pentru a ști ce puteți sau nu puteți face în timpul serviciului.
femeie așezată la birou, lucrând la laptop și luând notițe
Regulile și reglementările de lucru trebuie să fie clare

De ce este important să vă întrebați despre regulile și reglementările aplicabile?

În acest fel, veți putea evita orice potențiale probleme și veți înțelege mai bine limitele stabilite.

Cum să întrebați despre regulile și reglementările aplicabile?

Managerul dvs. este cea mai bună persoană căreia îi puteți cere acest tip de informații. Acesta ar trebui să vă ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se așteaptă și a regulilor de care trebuie să fiți conștienți. Dacă aveți întrebări specifice, nu ezitați să vă adresați departamentului de resurse umane. Ei sunt experții când vine vorba de politicile de la locul de muncă și ar trebui să vă ajute, indiferent de întrebare.

Ce instrumente vă pot ajuta să întrebați despre regulile și reglementările aplicabile?

  • manualul angajaților din cadrul companiei
  • adresarea de întrebări
Niciodată nu este prea devreme să începeți să vă gândiți la cariera dvs. Descoperirea opțiunilor dvs. este una dintre cele mai bune modalități de a vă da seama ce vă doriți de la un loc de muncă.

De ce este importantă descoperirea parcursului dvs. profesional?

Va fi mai ușor să rămâneți concentrat și motivat dacă știți ce vă doriți de la poziția actuală.
Listă de verificare pentru începerea unui job nou
Obiectivele pe termen lung și parcursul profesional

Cum să aflați parcursul dvs. profesional?

Managerul dvs. ar trebui să vă dea o idee despre care sunt obiectivele pe termen lung ale companiei și ce căi ar putea fi deschise pentru dvs. Puteți, de asemenea, să consultați site-ul web al companiei pentru mai multe informații.

Ce instrumente vă pot ajuta să aflați care este traseul dvs. profesional?

  • intranetul companiei
  • departamentul de resurse umane
  • instrumente online de evaluare a carierei
Este important să vă stabiliți obiective, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. În acest fel, veți avea ceva pentru care să lucrați și veți putea să vă urmăriți progresul pe parcurs.

De ce este important să vă stabiliți obiective?

Stabilirea de obiective vă poate ajuta să rămâneți concentrat și motivat în rolul dvs. actual. De asemenea, vă puteți urmări progresul și puteți vedea cât de departe ați ajuns.

Cum să vă stabiliți obiective de carieră?

Obiectivele dvs. pot fi orice, de la învățarea unei noi abilități până la asumarea mai multor responsabilități la locul de muncă. Este important să le adaptați la nevoile și dorințele dvs. individuale.
Săgeată îndreptată spre mijlocul țintei
Stabilirea unor obiective clare
Alcătuiți o listă pe cont propriu și apoi împărtășiți-o cu managementul dvs. de cariere. Departamentul de resurse umane ar putea, de asemenea, să vă ofere îndrumări cu privire la obiectivele dvs. și să vă ofere sfaturi de dezvoltare a carierei pe baza obiectivelor pe termen lung și a viziunii de creștere a companiei.

Ce instrumente vă pot ajuta să vă stabiliți obiectivele?

  • aplicații precum Habitica sau Strides
  • instrumente de gestionare a sarcinilor precum Asana
  • un antrenor de carieră
  • un instrument online de stabilire a obiectivelor, cum ar fi SMART
  • modele de obiective online
Cu cât vă puteți ocupa mai repede de asigurarea dvs., cu atât mai bine.

De ce trebuie să vă ocupați de detaliile asigurării dvs.?

Ar trebui să verificați nu numai acoperirea asigurării de sănătate, ci și planurile dentare și de vedere.
Asigurarea la locul de muncă
Asigurarea ar putea fi adesea la îndemână (sursa: velocityglobal.com)

Cum să aveți grijă de detaliile asigurării dvs.?

Dacă nu aveți asigurare, acum este momentul să începeți să vă analizați opțiunile. Există o mulțime de polițe diferite disponibile și este o idee bună să vă uitați înainte de a lua orice decizie (mai ales că pot varia foarte mult costurile de la un plan la altul). Adesea, angajatorii au obligația de a vă oferi o asigurare de sănătate.

Ce instrumente să folosiți pentru a vă ocupa de detaliile asigurării?

  • o întâlnire cu departamentul de resurse umane
Planificați să efectuați o analiză a poziției dvs. actuale timp de 90 de zile. Acesta este momentul perfect pentru ca dvs. și managerul dvs. să stați de vorbă și să evaluați ce funcționează bine și să identificați domeniile în care se pot face îmbunătățiri. Bineînțeles, performanța dvs. va influența și cât de repede veți avansa în cadrul companiei.
panoul de bord de raportare în liveagent
Exemplu de analiză a sarcinilor din LiveAgent

De ce este importantă efectuarea unei evaluări la trei luni?

O sesiune de verificare la trei luni este o modalitate excelentă de a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun. De asemenea, este de obicei suficient timp pentru ca managerul dvs. să își facă o idee despre cât de bine lucrați cu anumite echipe, precum și despre performanța dvs. generală.

Cum să efectuați o evaluare la trei luni?

În timpul analizei, este posibil să doriți să abordați: formarea, obiectivele, proiectele și cât de bine lucrați cu echipa dvs.

Ce instrumente vă pot ajuta să realizați o analiză la trei luni?

  • un șablon, cum ar fi Harvard Business Review

Lucruri de reținut la un nou loc de muncă

  • Fiți atent și arătați interes

Este esențial să acordați atenție și să arătați interes pentru noul loc de muncă încă din prima zi. Șeful, colegii și orice alte persoane pe care le întâlniți în cadrul companiei vă vor aprecia efortul.

  • Aveți o atitudine pozitivă

O atitudine bună este esențială la un nou loc de muncă. Prin urmare, trebuie să aveți o abordare pozitivă față de muncă și față de cei din jur.

  • Respectați termenele limită

Dacă deveniți un coleg de încredere la noul loc de muncă, veți avea mai multe șanse să obțineți o mărire de salariu sau o promovare în viitor.

  • Gestionați-vă timpul

Managementul timpului joacă un rol vital la orice loc de muncă, dar cu atât mai mult atunci când începeți să lucrați la o nouă companie. Astfel, este necesar să vă stabiliți un program zilnic, să îl respectați și să vă gestionați eficient timpul.

  • Cereți ajutor

A cere ajutor este una dintre cele mai bune modalități de a face o impresie asupra noilor colegi și de a-i face să fie interesați să vă ajute atunci când este nevoie. Prin urmare, din prima zi, întrebați toți colegii dacă vă pot ajuta cu ceva sau dacă vă pot explica cum funcționează lucrurile în cadrul companiei.

  • Stabiliți limite clare între viața profesională și cea privată

Un stil de viață sănătos presupune respectarea limitelor dintre viața profesională și cea privată. Păstrați-vă viața personală și cea profesională separate, astfel încât să vă puteți concentra în mod adecvat asupra ambelor atunci când este nevoie.

Rezumat al listei de verificare pentru începerea unui nou loc de muncă

  • Obțineți informații importante despre companie
  • Documentați-vă despre navetă
  • Purtați hainele potrivite
  • Pregătiți-vă geanta cu o seara înainte
  • Setați o alarmă
  • Calmați-vă emoțiile
  • Treziți-vă devreme
  • Luați un mic dejun adecvat
  • Sosiți mai devreme
  • Faceți cunoștință cu toată lumea
  • Cunoașteți-vă echipa
  • Încercați să aranjați o întâlnire cu managerul care vă angajează
  • Aflați despre poziția dvs.
  • Întrebați despre normele și reglementările aplicabile
  • Aflați care este parcursul dvs. profesional
  • Faceți o listă de obiective
  • Aveți grijă de detaliile asigurării dvs.
  • Efectuați o analiză la trei luni

Lucruri de reținut la un nou loc de muncă:

  • Fiți atent și arătați interes
  • Aveți o atitudine pozitivă
  • Respectați termenele limită
  • Gestionați-vă timpul
  • Cereți ajutor
  • Stabiliți limite clare între viața profesională și cea privată

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație