Recenzie JustCall IVR

JustCall IVR este o soluție IVR competitivă, ușor de configurat și implementat, cu o funcție practică de simulare IVR. Tariful începe de la 24 de dolari pe lună și oferă o interfață de utilizator excelentă. Constructorul IVR lipsește de o reprezentare vizuală a nivelurilor, dar este încă ușor de utilizat. Soluția este accesibilă și nu va face o gaură în bugetul companiei.
Recenzie JustCall IVR
Compare Recenzie JustCall IVR with other in: How Recenzie JustCall IVR is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR funcționează perfect în orice situație, ceea ce îl face un concurent destul de versatil. Este destul de ușor de configurat și implementat și oferă o funcție practică de simulare IVR care vă permite să testați IVR-ul înainte de a-l implementa.

Pricing
Starting from:
$ 24   pe lună
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Experiența utilizator
4.5
Preț
5
Implementare
5

Key takeaways

Pros

  • Configurare și implementare ușoară
  • Interfață de utilizator excelentă
  • Funcție de simulare IVR

Cons

  • Nu există o reprezentare vizuală a IVR
  • IVR pe mai multe niveluri vine cu planuri mai scumpe

În timp ce constructorul IVR ar putea fi îmbunătățit prin adăugarea unei reprezentări vizuale a nivelurilor, acesta este totuși ușor de utilizat de aproape oricine, indiferent de cunoștințele sale de bază. JustCall este, de asemenea, extrem de accesibil, ceea ce înseamnă că nu veți face o gaură în buget cu această soluție IVR bine pusă la punct, în nicio circumstanță.

Noțiuni introductive privind caracteristica IVR JustCall

Este cât se poate de simplu să începi să utilizezi JustCall: cu o înregistrare de probă rapidă și ușoară. Trebuie să furnizați datele cardului de credit pentru a avea acces efectiv la toate funcțiile disponibile. Interfața cu utilizatorul este foarte bine concepută. Este modestă, curată și foarte ușor de navigat. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că puteți găsi cu ușurință funcția IVR fără a trece prin meniuri și selecții complicate. Aceasta poate fi găsită în Numere de telefon > Apeluri primite > IVR (meniu Apeluri).

Setări JustCall IVR

IVR este dezactivat în mod implicit, așa că trebuie activat mai întâi. Când faceți acest lucru, veți avea acces la constructorul IVR. Constructorul IVR nu este complicat de unul singur, însă nu oferă o reprezentare vizuală a nivelurilor IVR, așa că este o idee bună să aveți ceva planificat în prealabil. Puteți selecta un număr de pe o tastatură și puteți alege o acțiune pentru fiecare dintre ele. Este destul de simplu și primești opțiunile standard de personalizare a IVR cu fiecare nivel. Aceasta include redirecționarea către numere interne și externe. Aveți, de asemenea, opțiunea de a alege ce se întâmplă atunci când numărul este inaccesibil.

Setări JustCall IVR - Meniul Apeluri

JustCall IVR are atât o opțiune audio text-to-speech, cât și o opțiune pentru înregistrări personalizate care pot fi încărcate în mod convenabil în sistem. În general, procesul de construire a IVR este ușor, în ciuda faptului că nu are o reprezentare vizuală a fiecărui nivel. O particularitate foarte interesantă este opțiunea de a simula setările. Acesta este, în esență, un buton de testare care vă permite să încercați IVR-ul în acțiune și să determinați dacă totul funcționează.

Cum funcționează IVR-ul?

JustCall IVR se comportă bine, așa cum se așteaptă de la majoritatea soluțiilor IVR. Opțiunea suplimentară de a simula setările IVR este un mare beneficiu și vă poate ajuta să evitați IVR-urile nefuncționale care ar fi putut fi planificate sau implementate greșit. În cazul în care IVR-ul dvs. nu a funcționat așa cum v-ați așteptat, posibilitatea de a-l rearanja și de a-l testa ori de câte ori aveți nevoie pentru a-l aduce la nivelul așteptărilor este o caracteristică extrem de utilă. Vă puteți aștepta la o performanță excelentă și la un IVR care funcționează bine cu JustCall. Nu am întâmpinat nicio problemă în timpul testelor mele cu IVR-ul.

Tarife

JustCall are trei planuri tarifare cu IVR inclus în fiecare dintre ele. Rețineți că cel mai ieftin plan, Standard, oferă doar funcționalitatea IVR de bază, în timp ce planul Premium oferă IVR pe mai multe niveluri. Înainte de a alege un plan, ar trebui să vă gândiți dacă IVR-ul dvs. trebuie să aibă mai multe niveluri și dacă aveți nevoie de un set mai larg de funcționalități sau nu. Cu toate acestea, rețineți că până și cel mai ieftin plan JustCall oferă multă flexibilitate. Să aruncăm o privire asupra planurilor și să vedem ce oferă fiecare dintre ele.

Standard

Cel mai ieftin plan JustCall începe de la 24 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de doi utilizatori. Acesta oferă IVR și alte caracteristici esențiale, inclusiv un număr local, minute nelimitate fără restricții, redirecționare de apeluri, SMS și MMS, automatizare a apelurilor, program de lucru, note și evaluări și multe altele.

Premium

Planul Premium oferă un set de funcții avansate care începe de la 48 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de doi utilizatori. În plus față de caracteristicile din planul Standard, planul Premium adaugă monitorizarea apelurilor în direct, automatizarea SMS-urilor și SMS-urile în masă, IVR pe mai multe niveluri, fluxuri de lucru personalizate, asistență prioritară și multe altele.

Custom

Planul Custom vine cu o ofertă personalizată, adaptată afacerii dvs. Obțineți tot ce este inclus în cele două planuri anterioare, precum și un plus de SLA, analize și rapoarte personalizate, manager de cont și asistență tehnică dedicată, precum și analiza percepției apelurilor, printre altele.

Concluzie

Funcția JustCall IVR este un concurent foarte bun care oferă o funcționalitate generală excelentă cu compromisuri minime. Este cu siguranță una dintre cele mai bune și mai ușoare funcții IVR de pe piață. Ceea ce o face și mai bună este prețul rezonabil și o selecție bună de alte caracteristici de call center disponibile. Caracteristica JustCall IVR este potrivită pentru orice tip de afacere și cu siguranță va funcționa bine pentru dvs., așa cum a făcut-o și în timpul testelor mele.

Aspecte și probleme comune

IVR-ul meu Justcall nu funcționează

Verificați dacă fluxul IVR nu conține greșeli și utilizați funcția de simulare pentru a-l testa. Cele mai multe probleme cu IVR-urile se datorează, de obicei, unor greșeli de proiectare.

Nu pot găsi funcția IVR în Justcall

Justcall IVR builder trebuie activat din setările numărului de apelare. Odată ce ați apăsat butonul de activare, ar trebui să puteți accesa funcția IVR.

Product reviews

Zendesk IVR este o alegere populară în rândul clienților. Rezultatele performanței sale în scenariile de zi cu zi pot fi găsite în această recenzie.

Recenzie Zendesk IVR

Funcția IVR (Interactive Voice Response) din Zendesk este populară în software-ul de call center. Utilizată pentru organizarea apelurilor în funcție de diverse condiții, IVR poate fi configurată prin interfața bine concepută și ușor de utilizat a Zendesk. Cu toate acestea, configurarea IVR poate fi confuză și planificarea prealabilă este necesară. Prețul poate fi costisitor, dar Zendesk are alte puncte forte și poate fi o alegere bună pentru companiile dispuse să plătească mai mult pentru caracteristicile sale.

Nu veți putea niciodată să vă mulțumiți toți clienții, dar cu ajutorul acestei liste de verificare a calității apelurilor din cadrul serviciului clienți puteți oferi un sprijin excepțional pentru cei care au cea mai mare nevoie de el.

Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți

Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.

Doriți să vă schimbați furnizorul de software, dar nu știți de unde să începeți? Această listă de verificare finală pentru tranziția call center-ului vă va ajuta să treceți prin acest proces fără probleme.

Listă de verificare pentru tranziția call center-ului

Această listă de verificare oferă pașii necesari pentru a pregăti și implementa o tranziție la un nou software pentru call center. Pașii includ analizarea companiei dvs. și a furnizorului actual, restrângerea listei de furnizori potențiali, testarea furnizorilor selectați și semnarea contractului. Alți pași includ crearea unui plan detaliat, transferul datelor existente și familiarizarea echipei cu noul software.

Kavkom IVR ar putea fi alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Aruncați o privire la recenzia noastră și aflați mai multe despre performanțele sale.

Recenzie Kavkom IVR

Recenzia Kavkom IVR dezvăluie că acesta este un software IVR accesibil și ușor de utilizat. Deși nu este cea mai avansată soluție de pe piață, aceasta este o opțiune bună. Interfața utilizator excelentă, prețul accesibil și perioada de probă gratuită reprezintă avantaje. Opțiunile IVR pot fi ușor confuze și nu sunt disponibile opțiuni pe mai multe niveluri.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație