Recenzie MessageBird IVR

MessageBird IVR este o caracteristică populară în software-ul de call center, permitând agenților de asistență pentru clienți să organizeze apelurile și să direcționeze clienții către arbori specifici. Prețurile încep de la 30$ pe lună și există o versiune gratuită și o perioadă de probă. Flow Builder de la MessageBird este intuitiv și ușor de folosit, dar personalizarea mesajelor IVR poate fi limitată. În general, MessageBird IVR este o alegere excelentă pentru cei care doresc să configureze un meniu IVR simplu.
Recenzie MessageBird IVR
Compare Recenzie MessageBird IVR with other in: How Recenzie MessageBird IVR is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Răspunsul vocal interactiv (Interactive Voice Response - IVR) este o funcție populară în software-ul de call center, care permite agenților de asistență pentru clienți să organizeze apelurile în funcție de diverse condiții. IVR poate fi utilizat pentru a crea „arbori" care direcționează…

Pricing
Starting from:
$ 30   pe lună
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Experiența utilizator
4
Preț
5
Implementare
4.5

Key takeaways

Pros

  • Ușor de configurat și ușor de utilizat
  • Accesibil
  • Suportă configurații IVR elaborate

Cons

  • Personalizare limitată
  • Suportul pentru clienți poate fi dificil de contactat uneori

Flow Builder de la MessageBird este o opțiune excelentă pentru cei care doresc să configureze un meniu IVR simplu. Interfața de utilizare este intuitivă și ușor de navigat, așa că nu trebuie să vă faceți griji că vă veți simți copleșit sau că vă veți pierde în grămezi de cod. MessageBird vă oferă un tutorial rapid la prima interacțiune cu caracteristica sa Flow Building. Este o modalitate excelentă chiar și pentru utilizatorii care nu sunt atât de pricepuți la tehnologie să își configureze cu ușurință propriile fluxuri. Singura problemă pe care am găsit-o este lipsa de personalizare atunci când vine vorba de mesajele IVR. Cu toate acestea, nu cred că acesta este un lucru care ar trebui să descurajeze utilizatorii să aleagă software-ul IVR de la MessageBird.

Noțiuni introductive privind caracteristica IVR MessageBird

Înscrierea pentru o versiune de probă a MessageBird este destul de simplă. După ce vă completați detaliile și adăugați numărul agenților dvs., sunteți întâmpinat de un panou de bord cu aspect curat, care nu pare copleșitor pentru un utilizator începător.

Panoul de bord de bun venit MessageBird

Deși nu veți găsi imediat funcționalitatea IVR, această configurație vă permite să vă orientați cu ușurință în panoul de bord. Pentru a configura funcția IVR, o puteți accesa fie direct din panoul de bord, fie din meniul din partea stângă, sub Flow Builder.

Funcționalități IVR MessageBird

În continuare, faceți click pe Șabloane. Acolo veți găsi o selecție destul de mare de opțiuni de construire a fluxurilor și de automatizare. Pentru a continua cu configurarea, faceți click pe meniul Easy phone (IVR).

Ceea ce mi s-a părut foarte util este un tutorial pe care MessageBird vi-l oferă odată ce accesați configurația IVR. Acest tutorial te ghidează prin patru pași simpli despre cum să creezi fluxuri într-un mediu omnicanal, apeluri telefonice etc. Puteți alege să finalizați acest tutorial sau să îl săriți, dacă doriți.

Tutorial de construire a IVR MessageBird

Primul lucru de care aveți nevoie este să cumpărați un număr de telefon. Puteți face acest lucru direct din Flow Builder, făcând click pe o fereastră pop-up.

Odată ce aveți numărul de telefon pregătit, puteți începe să vă configurați arborele de apeluri. În continuare, făcând click pe butonul Spune puteți crea mesajul dvs. și configura variabile precum limba, vocea și altele.

Din nefericire, nu puteți adăuga un fișier audio la mesaj, așa că sunteți limitat la opțiunea text-to-speech. Aveți la dispoziție mai multe opțiuni de limbă din care puteți alege, inclusiv diferite accente englezești. De asemenea, nu aveți multe opțiuni de voce, așa că puteți alege între o voce masculină și una feminină.

Opțiuni de configurare MessageBird IVR

După ce ați configurat mesajul, puteți trece la crearea ramurilor. Puteți crea mai multe opțiuni de ramificare cu mesaje și declanșatoare separate. Deși puteți configura rapid un meniu IVR foarte simplu, MessageBird vă permite să creați o configurație IVR destul de elaborată. După ce ați adăugat opțiunile IVR primare, puteți crea alte ramificații și configura alte acțiuni sau puteți închide ramificația.

Acest meniu vă permite să definiţi o configurație IVR simplă, care le permite clienților să vă contacteze afacerea rapid și fără complicații. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de o configurație mai elaborată, o puteți realiza și pe aceasta cu multe opțiuni de ramificare și setări suplimentare.

Cum funcționează IVR-ul?

Întreaga funcție Flow Builder funcționează excelent și fără probleme. Configurarea este destul de intuitivă datorită interfeței grafice și a tutorialului de la început. Din păcate, IVR-ul nu permite fișiere media audio personalizate, dar dacă acest lucru nu este o problemă pentru dvs., funcționalitatea text-to-speech funcționează fără probleme. Performanța IVR în sine este excelentă, iar dacă sunteți în căutarea a ceva simplu și ușor de utilizat, ar trebui să vă satisfacă toate așteptările. Cu toate acestea, dacă vă străduiți să înțelegeți ramificarea, variabilele sau orice altceva în ceea ce privește configurarea IVR, MessageBird oferă un tutorial ușor de urmat în centrul lor de asistență.

Tarife

Puteți utiliza gratuit capacitățile de construire a fluxurilor de la MessageBird dacă nu aveți nevoie de mai mult de 2 locuri și sunteți dispus să cumpărați un număr de telefon. Dacă doriți să vă extindeți operațiunile, puteți trece la opțiunea de 30$ pe lună, care permite 3-10 locuri.

Concluzie

Aceasta este o opțiune excelentă mai ales pentru centrele de contact mai mici. MessageBird vă oferă multe capabilități, o configurare IVR simplă și opțiuni IVR pe mai multe niveluri la un preț rezonabil. Întreaga interfață este intuitivă și ușor de navigat. Chiar dacă nu este atât de personalizabil pe cât s-ar putea dori, MessageBird nu vă va dezamăgi dacă sunteți în căutarea unei soluții simple și accesibile.

Aspecte și probleme comune

Nu știu cum să achiziționez un număr de telefon

Pentru a utiliza funcționalitatea IVR de la MessageBird, trebuie să achiziționați un număr de telefon. Pentru a face acest lucru, conectați-vă la contul dvs. și faceți click pe pictograma Numere din panoul de bord. Pe pagina următoare, trebuie să completați informațiile necesare și să faceți click pe butonul Cumpără. După aceea, verificați rezumatul comenzii și confirmați achiziția. După ce plătiți pentru număr, îl puteți adăuga în contul dvs.

IVR-ul meu nu funcționează

Ar trebui să verificați de două ori proiectarea fluxului IVR și să remediați orice erori pe care le găsiți. Pentru mai multă asistență cu IVR-ul dvs., puteți consulta secțiunea de ajutor de la Messagebirds sau contactați serviciul clienți.

Product reviews

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Așteptări vs. realitate

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Zendesk IVR este o alegere populară în rândul clienților. Rezultatele performanței sale în scenariile de zi cu zi pot fi găsite în această recenzie.

Recenzie Zendesk IVR

Funcția IVR (Interactive Voice Response) din Zendesk este populară în software-ul de call center. Utilizată pentru organizarea apelurilor în funcție de diverse condiții, IVR poate fi configurată prin interfața bine concepută și ușor de utilizat a Zendesk. Cu toate acestea, configurarea IVR poate fi confuză și planificarea prealabilă este necesară. Prețul poate fi costisitor, dar Zendesk are alte puncte forte și poate fi o alegere bună pentru companiile dispuse să plătească mai mult pentru caracteristicile sale.

Nu veți putea niciodată să vă mulțumiți toți clienții, dar cu ajutorul acestei liste de verificare a calității apelurilor din cadrul serviciului clienți puteți oferi un sprijin excepțional pentru cei care au cea mai mare nevoie de el.

Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți

Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Așteptări vs. realitate

IVR-ul pare să fie o opțiune populară în centrele de apeluri, dar acesta nu îmbunătățește neapărat experiența clienților. Majoritatea clienților se plâng de meniuri prea lungi sau irelevante, încetinirea prin utilizarea sistemelor și împiedicarea de a vorbi direct cu o persoană. Cu toate acestea, meniurile IVR pot fi optimizate și îmbunătățite pentru a îmbunătăți experiența generală a centrului de apeluri și pentru a preveni dezabonarea. De asemenea, clienții preferă opțiunea de a fi reapelați în loc să aștepte la coadă și se așteaptă să își rezolve problemele legate de serviciul clienți la prima interacțiune.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație