Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Cum să încheiați un email (Sfaturi + șabloane)

Cum să încheiați un email (Sfaturi + șabloane)

Întrucât majoritatea corespondenței comerciale de astăzi este gestionată prin email, este esențial să începeți și să încheiați emailurile pe o notă puternică. Cu toate acestea, cu toată atenția acordată liniilor subiectului emailului și începuturilor, finalurile de email sunt adesea trecute cu vederea.

Citiți mai departe pentru a afla totul despre cum să încheiați corect emailurile de afaceri și să profitați de lista noastră de finaluri profesionale de emailuri și exemple de linii de încheiere care sunt adecvate într-o varietate de contexte.

Ce să includeți la finalul emailurilor dvs.

1. O linie de încheiere

Înainte de a trimite emailul, asigurați-vă că acesta conține o scurtă propoziție de încheiere care creează o tranziție lină între subiectul principal al emailului și semnarea sa. Această linie de încheiere poate arăta recunoștința dvs. pentru timpul destinatarului, poate indica faptul că sunteți deschis pentru comunicări suplimentare, poate fi un îndemn sau, alternativ, poate fi o declarație care arată că anticipați un răspuns.

2. Încheiere (semnare)

Cu excepția cazului în care sunteți foarte aproape de destinatar, fiecare email de afaceri necesită o încheiere profesională, care poate fi formală sau obișnuită în funcție de tipul de relație pe care îl aveți și de contextul comunicării dvs. Cele mai utilizate semnături de email sunt „Cu respect” și „Tot ce e mai bun” , dar am pregătit o listă întreagă de exemple (mai jos), atât formale, cât și informale.

Personalizarea șablonului de email
Șabloane de email personalizate

3. Precizați numele dvs.

Includeți întotdeauna numele dvs. complet (numele și prenumele) în semnătura de email dacă scrieți cuiva pentru prima dată. Pentru conversațiile cu colegii sau cu persoanele pe care le cunoașteți deja și cu care ați schimbat mai multe emailuri, este suficient să vă semnați cu numele dvs. Vă rugăm să rețineți, este recomandabil să evitați semnarea cu porecle, cu excepția cazului în care porecla dvs. este cunoscută și utilizată pe scară largă în locul prenumelui dvs.

4. Funcția și compania

Asigurați-vă că adăugați titlul actual al postului și numele companiei în semnătura dvs. de email, astfel încât să nu existe loc de confuzie cu privire la cine sunteți, mai ales dacă trimiteți email clienților potențiali. Dacă aplicați pentru un loc de muncă, vă sfătuim să nu lăsați în semnătură informațiile dvs. actuale privind angajarea (email și număr de telefon)

Primul email

5. Informații de contact

Chiar dacă destinatarul mesajului dvs. știe deja adresa dvs. de email, este întotdeauna util să furnizați informații suplimentare de contact în semnătura dvs. de email, cum ar fi numărul dvs. de telefon direct, deoarece unele persoane ar prefera să vă contacteze prin alte canale de comunicare.

6. Resurse adiționale

De asemenea, ați putea lua în considerare adăugarea de linkuri la semnătura dvs. Link-ul ar putea fi un link către site-ul dvs., profilul dvs. LinkedIn sau alte conturi relevante de rețele de socializare, o pagină de destinație pe care doriți să o promovați, portofoliul dvs. online, calendarul dvs. online sau ultima dvs. postare pe blog etc.

semnătura de email

Exemple și șabloane pentru încheierea email-urilor

Semnături profesionale prin email și fraze de încheiere

Când decideți cu ce tip de semnătură urmează să încheiați emailul companiei dvs., gândiți-vă la cine trimiteți email și de ce. Dacă nu sunteți sigur care semnare ar fi cea mai potrivită într-o anumită situație, este mai bine să optați pentru o frază de finalizare mai formală. „Cele bune”, „Salutări”, „Toate cele bune” și „Cu stimă” sunt unele dintre cele mai sigure închideri de email care pot fi utilizate în toate situațiile și toate tipurile de emailuri. Iată câteva exemple ale celor mai frecvente și utilizate pe scară largă încheieri de emailuri profesionale:


Fraze formale de încheiere a emailului:

Salutări, Toate cele bune, Salutări calde, Ce e mai bun, Cele mai bune gânduri, Cu cele mai bune urări, Toate cele bune, Cu sinceritate, Cu stimă, Al dumneavoastră, Cu stimă, Dorințe calde,


Fraze obișnuite de încheiere a emilului:

Vorbim în curând, Până data viitoare, Noroc, Aveți grijă, Noroc, Să aveți un weekend frumos! Să aveți o zi minunată! O zi productivă! Bucurați-vă de [ziua săptămânii] / săptămână / weekend], Fericită [ziua săptămânii], Sărbători fericite, Sper că acest lucru vă va ajuta,


Fraze de încheiere care arată apreciere:

Mulțumesc, Mulțumiri, Mulțumesc mult, Mulțumesc din nou, Mulțumesc mult, Multe aprecieri, Cu apreciere, Vă mulțumesc pentru [ajutor / intrare / feedback] Vă mulțumesc anticipat, Mulțumesc pentru lectură, Multumesc pentru ajutor, Mulțumesc pentru considerație, Vă mulțumim pentru [răbdare / timp / cooperare].


Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Exemple de linii de încheiere a emailului

Pe baza contextului mesajului dvs. de email, puteți adăuga, de asemenea, o scurtă propoziție de încheiere a emailului înainte de semnare. Utilizați una dintre următoarele linii de încheiere a emailurilor, încercate și adevărate, pentru a vă asigura că încheiați mesajul cu o notă pozitivă și informați-i pe destinatari că anticipați răspunsul sau dialogul ulterior.

Cum să încheiați un email de vânzări la rece

Găsirea modului corect de a conclude un email de informare la rece ar putea fi o provocare pentru orice profesionist în vânzări. Iată câteva exemple despre ceea ce puteți include la sfârșitul emailurilor de vânzări la rece pentru a împinge un potențial client să răspundă:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Cum se încheie un email de urmărire a vânzărilor

Emailurile de urmărire sunt o necesitate în orice strategie de email la rece. Iată cum puteți încheia un email de urmărire a vânzărilor pentru a vă încuraja potențialul client să răspundă, chiar dacă încercările dvs. anterioare de a vă conecta nu au reușit:

Cum se termină un email de bun venit client / post cumpărare

Emailurile post-cumpărare și emailurile de bun venit ale clienților sunt unele dintre cele mai critice emailuri în campanii de marketing prin email care vizează construirea de relații pe termen lung cu clienții. Iată cum ar putea arăta frazele dvs. de încheiere a emailurilor pentru aceste tipuri de emailuri:

Cum să încheiați un email de servicii pentru clienți

Când încheiați emailurile de servicii pentru clienți , este întotdeauna o idee bună să vă încurajați clienții să vă contacteze în cazul în care au alte întrebări, probleme sau preocupări . De asemenea, ar trebui să-i asigurați că sunteți întotdeauna gata să îi ajutați. Iată câteva exemple utile pe care le puteți utiliza pentru a încheia emailurile de servicii pentru clienți:

Cum să încheiați un email de scuze pentru clienți

Când vine vorba de a scrie emailuri de scuze pentru clienți și de a trata clienții frustrați, ar trebui să vă refaceți scuzele din nou la sfârșitul emailului și să spuneți că apreciați răbdarea lor și înțelegerea:

Rezumat

O încheiere de email este, de obicei, doar o remarcă de închidere sau o frază scurtă urmată de semnătura dvs., însă găsirea cuvintelor potrivite și tonul potrivit pentru a vă închide emailul necesită adesea multă gândire. Modul în care încheiați un email poate avea un impact imens asupra deciziei destinatarului de a vă răspunde la email. Știind cum să încheiem emailurile profesionale este cheia unei comunicări comerciale eficiente, lăsând cititorului o impresie pozitivă și creșterea ratelor de răspuns la email. Dacă nu sunteți sigur cum să încheiați următoarea adresă de email de afaceri, exemplele menționate mai sus de încheiere a emailurilor ar putea fi utile.

Întrebări frecvente despre încheierea emailurilor

De ce sunt finalurile de email importante?

Deoarece finalul emailului este ultimul lucru pe care îl citește destinatarul dvs., poate fi un factor motivant în cât de repede răspund – sau dacă nu vor răspunde deloc. Încheind emailul dvs. într-un mod politicos, profesional și adecvat, aveți șanse mai mari de a primi un răspuns pozitiv.

Care semnături nu sunt adecvate pentru un email de afaceri?

Chiar dacă aveți o relație informală cu destinatarul, încheierile neprofesionale ar trebui evitate în orice tip de comunicare de afaceri. Aceste încheieri „neprofesionale” includ „Să aveți o zi binecuvântată” (sau orice altceva cu tonuri religioase), „Pace!” (sau orice alt argou), „Ms” (sau orice alte abrevieri), „Ne vedem mai târziu” (sau orice alte semnături informale), „Al tău cu adevărat” / „Dragoste”  (sau orice altceva care sugerează devotament).

Cum trebuie să formatați un final de email?

Deși este important să încheiați un email de afaceri într-un mod profesional, formatarea corectă este, de asemenea, esențială pentru a face o impresie finală bună. Asigurați-vă că includeți o virgulă după remarca dvs. de încheiere, apoi adăugați un spațiu și introduceți numele complet, urmat de titlul dvs., compania și orice informații de contact pe care doriți să le furnizați.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt finalurile de email importante?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deoarece finalul emailului este ultimul lucru pe care îl citește destinatarul dvs., poate fi un factor motivant în cât de repede răspund – sau dacă nu vor răspunde deloc. Încheind emailul dvs. într-un mod politicos, profesional și adecvat, aveți șanse mai mari de a primi un răspuns pozitiv.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care semnături nu sunt adecvate pentru un email de afaceri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chiar dacă aveți o relație informală cu destinatarul, încheierile neprofesionale ar trebui evitate în orice tip de comunicare de afaceri. Aceste încheieri „neprofesionale” includ „Să aveți o zi binecuvântată” (sau orice altceva cu tonuri religioase), „Pace!” (sau orice alt argou), „Ms” (sau orice alte abrevieri), „Ne vedem mai târziu” (sau orice alte semnături informale), „Al tău cu adevărat” / „Dragoste”  (sau orice altceva care sugerează devotament).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum trebuie să formatați un final de email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deși este important să încheiați un email de afaceri într-un mod profesional, formatarea corectă este, de asemenea, esențială pentru a face o impresie finală bună. Asigurați-vă că includeți o virgulă după remarca dvs. de încheiere, apoi adăugați un spațiu și introduceți numele complet, urmat de titlul dvs., compania și orice informații de contact pe care doriți să le furnizați.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație