• Șabloane
  • Cum să încheiați un email (Sfaturi + șabloane)

Cum să încheiați un email (Sfaturi + șabloane)

Întrucât majoritatea corespondenței comerciale de astăzi este gestionată prin email, este esențial să începeți și să încheiați emailurile pe o notă puternică. Cu toate acestea, cu toată atenția acordată liniilor subiectului emailului și începuturilor, finalurile de email sunt adesea trecute cu vederea.

Citiți mai departe pentru a afla totul despre cum să încheiați corect emailurile de afaceri și să profitați de lista noastră de finaluri profesionale de emailuri și exemple de linii de încheiere care sunt adecvate într-o varietate de contexte.

Ce să includeți la finalul emailurilor dvs.

1. O linie de încheiere

Înainte de a trimite emailul, asigurați-vă că acesta conține o scurtă propoziție de încheiere care creează o tranziție lină între subiectul principal al emailului și semnarea sa. Această linie de încheiere poate arăta recunoștința dvs. pentru timpul destinatarului, poate indica faptul că sunteți deschis pentru comunicări suplimentare, poate fi un îndemn sau, alternativ, poate fi o declarație care arată că anticipați un răspuns.

2. Încheiere (semnare)

Cu excepția cazului în care sunteți foarte aproape de destinatar, fiecare email de afaceri necesită o încheiere profesională, care poate fi formală sau obișnuită în funcție de tipul de relație pe care îl aveți și de contextul comunicării dvs. Cele mai utilizate semnături de email sunt „Cu respect” și „Tot ce e mai bun” , dar am pregătit o listă întreagă de exemple (mai jos), atât formale, cât și informale.

Personalizarea șablonului de email
Șabloane de email personalizate

3. Precizați numele dvs.

Includeți întotdeauna numele dvs. complet (numele și prenumele) în semnătura de email dacă scrieți cuiva pentru prima dată. Pentru conversațiile cu colegii sau cu persoanele pe care le cunoașteți deja și cu care ați schimbat mai multe emailuri, este suficient să vă semnați cu numele dvs. Vă rugăm să rețineți, este recomandabil să evitați semnarea cu porecle, cu excepția cazului în care porecla dvs. este cunoscută și utilizată pe scară largă în locul prenumelui dvs.

4. Funcția și compania

Asigurați-vă că adăugați titlul actual al postului și numele companiei în semnătura dvs. de email, astfel încât să nu existe loc de confuzie cu privire la cine sunteți, mai ales dacă trimiteți email clienților potențiali. Dacă aplicați pentru un loc de muncă, vă sfătuim să nu lăsați în semnătură informațiile dvs. actuale privind angajarea (email și număr de telefon)

Primul email

5. Informații de contact

Chiar dacă destinatarul mesajului dvs. știe deja adresa dvs. de email, este întotdeauna util să furnizați informații suplimentare de contact în semnătura dvs. de email, cum ar fi numărul dvs. de telefon direct, deoarece unele persoane ar prefera să vă contacteze prin alte canale de comunicare.

6. Resurse adiționale

De asemenea, ați putea lua în considerare adăugarea de linkuri la semnătura dvs. Link-ul ar putea fi un link către site-ul dvs., profilul dvs. LinkedIn sau alte conturi relevante de rețele de socializare, o pagină de destinație pe care doriți să o promovați, portofoliul dvs. online, calendarul dvs. online sau ultima dvs. postare pe blog etc.

semnătura de email

Exemple și șabloane pentru încheierea email-urilor

Semnături profesionale prin email și fraze de încheiere

Când decideți cu ce tip de semnătură urmează să încheiați emailul companiei dvs., gândiți-vă la cine trimiteți email și de ce. Dacă nu sunteți sigur care semnare ar fi cea mai potrivită într-o anumită situație, este mai bine să optați pentru o frază de finalizare mai formală. „Cele bune”, „Salutări”, „Toate cele bune” și „Cu stimă” sunt unele dintre cele mai sigure închideri de email care pot fi utilizate în toate situațiile și toate tipurile de emailuri. Iată câteva exemple ale celor mai frecvente și utilizate pe scară largă încheieri de emailuri profesionale:


Fraze formale de încheiere a emailului:

Salutări, Toate cele bune, Salutări calde, Ce e mai bun, Cele mai bune gânduri, Cu cele mai bune urări, Toate cele bune, Cu sinceritate, Cu stimă, Al dumneavoastră, Cu stimă, Dorințe calde,


Fraze obișnuite de încheiere a emilului:

Vorbim în curând, Până data viitoare, Noroc, Aveți grijă, Noroc, Să aveți un weekend frumos! Să aveți o zi minunată! O zi productivă! Bucurați-vă de [ziua săptămânii] / săptămână / weekend], Fericită [ziua săptămânii], Sărbători fericite, Sper că acest lucru vă va ajuta,


Fraze de încheiere care arată apreciere:

Mulțumesc, Mulțumiri, Mulțumesc mult, Mulțumesc din nou, Mulțumesc mult, Multe aprecieri, Cu apreciere, Vă mulțumesc pentru [ajutor / intrare / feedback] Vă mulțumesc anticipat, Mulțumesc pentru lectură, Multumesc pentru ajutor, Mulțumesc pentru considerație, Vă mulțumim pentru [răbdare / timp / cooperare].


Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Exemple de linii de încheiere a emailului

Pe baza contextului mesajului dvs. de email, puteți adăuga, de asemenea, o scurtă propoziție de încheiere a emailului înainte de semnare. Utilizați una dintre următoarele linii de încheiere a emailurilor, încercate și adevărate, pentru a vă asigura că încheiați mesajul cu o notă pozitivă și informați-i pe destinatari că anticipați răspunsul sau dialogul ulterior.


Looking forward to hearing from you.
Looking forward to your reply.
Look forward to connecting soon.
I look forward to seeing you next week.
Hope to hear from you soon.
I would appreciate your reply.
Hope your week’s off to a good start.
Happy to help if you want to know more.
Please feel free to contact me anytime.
If you have any questions, please email or call me.
If there’s anything I can do to help you, just drop me a line
If there’s anything I can help you with, just let me know.
If I can be of any further assistance, please let me know.
I am at your disposal for any questions or concerns you may have.
You can reach me at [phone number] if there’s anything you’d like to discuss.
If you require any further information, you can schedule a call with me using this link.
Do not hesitate to contact us again if there’s anything we can help you with.
I look forward to doing business with you in the future.
I enjoyed working with you and look forward to…
Thank you once more for your help in this matter.
Thank you for taking your time.
Thank you for taking this into consideration.
I’d love to hear your feedback.
I’d really appreciate your feedback on …
Please let me know what you think.

Cum să încheiați un email de vânzări la rece

Găsirea modului corect de a conclude un email de informare la rece ar putea fi o provocare pentru orice profesionist în vânzări. Iată câteva exemple despre ceea ce puteți include la sfârșitul emailurilor de vânzări la rece pentru a împinge un potențial client să răspundă:

“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”

“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”

“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”

“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”

“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Cum se încheie un email de urmărire a vânzărilor

Emailurile de urmărire sunt o necesitate în orice strategie de email la rece. Iată cum puteți încheia un email de urmărire a vânzărilor pentru a vă încuraja potențialul client să răspundă, chiar dacă încercările dvs. anterioare de a vă conecta nu au reușit:

“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”

“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”

“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”

“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”

“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”

Cum se termină un email de bun venit client / post cumpărare

Emailurile post-cumpărare și emailurile de bun venit ale clienților sunt unele dintre cele mai critice emailuri în campanii de marketing prin email care vizează construirea de relații pe termen lung cu clienții. Iată cum ar putea arăta frazele dvs. de încheiere a emailurilor pentru aceste tipuri de emailuri:

“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”

“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”

“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”

“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”

“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”

Cum să încheiați un email de servicii pentru clienți

Când încheiați emailurile de servicii pentru clienți , este întotdeauna o idee bună să vă încurajați clienții să vă contacteze în cazul în care au alte întrebări, probleme sau preocupări . De asemenea, ar trebui să-i asigurați că sunteți întotdeauna gata să îi ajutați. Iată câteva exemple utile pe care le puteți utiliza pentru a încheia emailurile de servicii pentru clienți:

“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”

“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”

“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”

“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”

“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”

Cum să încheiați un email de scuze pentru clienți

Când vine vorba de a scrie emailuri de scuze pentru clienți și de a trata clienții frustrați, ar trebui să vă refaceți scuzele din nou la sfârșitul emailului și să spuneți că apreciați răbdarea lor și înțelegerea:

“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”

“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”

“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”

“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”

“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”

Rezumat

O încheiere de email este, de obicei, doar o remarcă de închidere sau o frază scurtă urmată de semnătura dvs., însă găsirea cuvintelor potrivite și tonul potrivit pentru a vă închide emailul necesită adesea multă gândire. Modul în care încheiați un email poate avea un impact imens asupra deciziei destinatarului de a vă răspunde la email. Știind cum să încheiem emailurile profesionale este cheia unei comunicări comerciale eficiente, lăsând cititorului o impresie pozitivă și creșterea ratelor de răspuns la email. Dacă nu sunteți sigur cum să încheiați următoarea adresă de email de afaceri, exemplele menționate mai sus de încheiere a emailurilor ar putea fi utile.

Întrebări frecvente despre încheierea emailurilor

De ce sunt finalurile de email importante?

Deoarece finalul emailului este ultimul lucru pe care îl citește destinatarul dvs., poate fi un factor motivant în cât de repede răspund – sau dacă nu vor răspunde deloc. Încheind emailul dvs. într-un mod politicos, profesional și adecvat, aveți șanse mai mari de a primi un răspuns pozitiv.

Care semnături nu sunt adecvate pentru un email de afaceri?

Chiar dacă aveți o relație informală cu destinatarul, încheierile neprofesionale ar trebui evitate în orice tip de comunicare de afaceri. Aceste încheieri „neprofesionale” includ „Să aveți o zi binecuvântată” (sau orice altceva cu tonuri religioase), „Pace!” (sau orice alt argou), „Ms” (sau orice alte abrevieri), „Ne vedem mai târziu” (sau orice alte semnături informale), „Al tău cu adevărat” / „Dragoste”  (sau orice altceva care sugerează devotament).

Cum trebuie să formatați un final de email?

Deși este important să încheiați un email de afaceri într-un mod profesional, formatarea corectă este, de asemenea, esențială pentru a face o impresie finală bună. Asigurați-vă că includeți o virgulă după remarca dvs. de încheiere, apoi adăugați un spațiu și introduceți numele complet, urmat de titlul dvs., compania și orice informații de contact pe care doriți să le furnizați.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt finalurile de email importante?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deoarece finalul emailului este ultimul lucru pe care îl citește destinatarul dvs., poate fi un factor motivant în cât de repede răspund – sau dacă nu vor răspunde deloc. Încheind emailul dvs. într-un mod politicos, profesional și adecvat, aveți șanse mai mari de a primi un răspuns pozitiv.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care semnături nu sunt adecvate pentru un email de afaceri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chiar dacă aveți o relație informală cu destinatarul, încheierile neprofesionale ar trebui evitate în orice tip de comunicare de afaceri. Aceste încheieri „neprofesionale” includ „Să aveți o zi binecuvântată” (sau orice altceva cu tonuri religioase), „Pace!” (sau orice alt argou), „Ms” (sau orice alte abrevieri), „Ne vedem mai târziu” (sau orice alte semnături informale), „Al tău cu adevărat” / „Dragoste”  (sau orice altceva care sugerează devotament).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum trebuie să formatați un final de email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deși este important să încheiați un email de afaceri într-un mod profesional, formatarea corectă este, de asemenea, esențială pentru a face o impresie finală bună. Asigurați-vă că includeți o virgulă după remarca dvs. de încheiere, apoi adăugați un spațiu și introduceți numele complet, urmat de titlul dvs., compania și orice informații de contact pe care doriți să le furnizați.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație