Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

A uita să trimiți e-mailuri de succedere este una dintre cele mai grave greșeli pe care le fac profesioniștii din vânzări și marketing atunci când se adresează prospecților. Mult prea des, aceștia se concentrează doar pe lansarea inițială și neglijează complet acțiunile de succedere. Un procent uriaș de 70% dintre e-mailurile de vânzări nu sunt succedate, deși până la 80% dintre tranzacții necesită cel puțin cinci succedări înainte de a fi încheiate.

Exemplu-de-tichet-de-cod-de-reducere-ofertă
Lăsați LiveAgent să facă munca grea pentru dvs. Automatizați e-mailurile de succedere cu software-ul nostru de ticketing și combinați-l cu software-ul nostru de call center pentru un instrument complet de marketing și vânzări.

Revenind în contact cu clienții potențiali, întreprinderile pot crește rata de răspuns și pot încheia mai multe vânzări. De fapt, e-mailurile de succedere obțin de obicei rate de răspuns mai bune decât e-mailul inițial. Un studiu realizat de Iko System a înregistrat o rată de răspuns de 18% la primul e-mail, 14% la al doilea, 13% la al patrulea și un procent uriaș de 27% la al șaselea. Având la îndemână șabloanele de e-mail de succedere potrivite, echipa dvs. de vânzări și marketing poate asigura o comunicare mai consistentă cu potențialii clienți și îmbunătăți vânzările pe termen lung.

3 greșeli majore de e-mail de succedere de evitat

Trimiterea prea multor e-mailuri

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Deși nu există o formulă universală pentru cel mai bun număr și cea mai bună frecvență a e-mailurilor de succedere pe care ar trebui să le trimiteți (deoarece depinde în mare măsură de tipul de interacțiune pe care l-ați avut anterior cu prospectul dvs.) – cercetările arată că 2 sau 3 succedări reprezintă numărul optim. Ca regulă generală, se recomandă să așteptați cel puțin două zile înainte de a trimite primul e-mail de succedere.

Renunțarea prea devreme

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Din punct de vedere statistic, dacă nu primiți un răspuns la primul e-mail, aveți 21% șanse să primiți un răspuns la al doilea e-mail și 25% șanse să primiți un răspuns de la destinatar după câteva mesaje de succedere. De asemenea, este posibil să fie nevoie de 5 e-mailuri de succedere sau mai mult pentru a obține efectiv un răspuns din partea unui prospect.

Lipsa de personalizare

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Personalizarea este esențială în ceea ce privește marketingul prin e-mail, deoarece poate ajuta e-mailurile de succedere să iasă în evidență. Studiile au arătat că e-mailurile cu linii de subiect personalizate au cu 26% mai multe șanse de a fi deschise decât cele fără, iar veniturile sunt de 5,7 ori mai mari în cazul e-mailurilor care folosesc personalizarea.

Exemple de șabloane de e-mail de succedere a vânzărilor

Decizia privind modul în care trebuie să urmăriți prospecții care nu au răspuns la e-mailul inițial poate fi complicată, deoarece trebuie să găsiți echilibrul potrivit între a adăuga valoare și a fi insistent/neplăcut. Mai jos sunt 10 modele de bază de e-mailuri de succedere a vânzărilor pentru diferite cazuri de utilizare, pe care le puteți folosi ca punct de pornire înainte de a vă crea propriul e-mail.

E-mail de succedere după un eveniment de declanșare

E-mail de succedere pentru a împărtăși o ofertă specială

E-mail de succedere pentru a relua legătura cu un prospect 

E-mail de succedere după lăsarea unui mesaj vocal

E-mail de succedere a unui eveniment

E-mail de succedere a încercării gratuite

E-mail de succedere a unei demonstrații

E-mail de succedere pentru informări promoționale

E-mail de succedere după neprimirea niciunui răspuns

E-mail de succedere pentru „despărțirea” de un prospect

Bonus: Șablon amuzant de e-mail de succedere a vânzărilor pentru a vă inspira echipa de vânzări

E-mail de succedere a vânzărilor – Întrebări frecvente

Cum să scrii un e-mail bun de succedere a vânzărilor?

Pentru a scrie un e-mail de succedere eficient, trebuie să aveți răbdare. Uneori este nevoie de timp și efort pentru a obține un răspuns. Cu toate acestea, nu trimiteți spam clienților potențiali, deoarece ar putea avea un efect contrar. Și, cel mai important, nu trimiteți e-mailuri generice. Cu cât e-mailul este mai personalizat, cu atât aveți mai multe șanse să primiți un răspuns. 

De ce ar trebui să trimit un e-mail de succedere?

Un bun e-mail de succedere vă poate ajuta să rămâneți în prim-planul atenției clientului dvs. Cele mai multe vânzări vor fi încheiate în etapele de urmărire ale ciclului de vânzări, astfel încât e-mailul de urmărire este o modalitate directă de a vă apropia de a încheia afaceri.

Ce este un e-mail de succedere?

Un e-mail de succedere este un mesaj pe care îl trimiteți persoanelor care nu au răspuns la un e-mail anterior. În plus, e-mailurile de succedere sunt trimise de obicei după câteva zile. 

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum să scrii un e-mail bun de succedere a vânzărilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a scrie un e-mail de succedere eficient, trebuie să aveți răbdare. Uneori este nevoie de timp și efort pentru a obține un răspuns. Cu toate acestea, nu trimiteți spam clienților potențiali, deoarece ar putea avea un efect contrar. Și, cel mai important, nu trimiteți e-mailuri generice. Cu cât e-mailul este mai personalizat, cu atât aveți mai multe șanse să primiți un răspuns. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit un e-mail de succedere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un bun e-mail de succedere vă poate ajuta să rămâneți în prim-planul atenției clientului dvs. Cele mai multe vânzări vor fi încheiate în etapele de urmărire ale ciclului de vânzări, astfel încât e-mailul de urmărire este o modalitate directă de a vă apropia de a încheia afaceri.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un e-mail de succedere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de succedere este un mesaj pe care îl trimiteți persoanelor care nu au răspuns la un e-mail anterior. În plus, e-mailurile de succedere sunt trimise de obicei după câteva zile. ” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație