• Șabloane
  • Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

A uita să trimiți e-mailuri de succedere este una dintre cele mai grave greșeli pe care le fac profesioniștii din vânzări și marketing atunci când se adresează prospecților. Mult prea des, aceștia se concentrează doar pe lansarea inițială și neglijează complet acțiunile de succedere. Un procent uriaș de 70% dintre e-mailurile de vânzări nu sunt succedate, deși până la 80% dintre tranzacții necesită cel puțin cinci succedări înainte de a fi încheiate.

Exemplu-de-tichet-de-cod-de-reducere-ofertă
Lăsați LiveAgent să facă munca grea pentru dvs. Automatizați e-mailurile de succedere cu software-ul nostru de ticketing și combinați-l cu software-ul nostru de call center pentru un instrument complet de marketing și vânzări.

Revenind în contact cu clienții potențiali, întreprinderile pot crește rata de răspuns și pot încheia mai multe vânzări. De fapt, e-mailurile de succedere obțin de obicei rate de răspuns mai bune decât e-mailul inițial. Un studiu realizat de Iko System a înregistrat o rată de răspuns de 18% la primul e-mail, 14% la al doilea, 13% la al patrulea și un procent uriaș de 27% la al șaselea. Având la îndemână șabloanele de e-mail de succedere potrivite, echipa dvs. de vânzări și marketing poate asigura o comunicare mai consistentă cu potențialii clienți și îmbunătăți vânzările pe termen lung.

3 greșeli majore de e-mail de succedere de evitat

Trimiterea prea multor e-mailuri

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Deși nu există o formulă universală pentru cel mai bun număr și cea mai bună frecvență a e-mailurilor de succedere pe care ar trebui să le trimiteți (deoarece depinde în mare măsură de tipul de interacțiune pe care l-ați avut anterior cu prospectul dvs.) – cercetările arată că 2 sau 3 succedări reprezintă numărul optim. Ca regulă generală, se recomandă să așteptați cel puțin două zile înainte de a trimite primul e-mail de succedere.

Renunțarea prea devreme

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Din punct de vedere statistic, dacă nu primiți un răspuns la primul e-mail, aveți 21% șanse să primiți un răspuns la al doilea e-mail și 25% șanse să primiți un răspuns de la destinatar după câteva mesaje de succedere. De asemenea, este posibil să fie nevoie de 5 e-mailuri de succedere sau mai mult pentru a obține efectiv un răspuns din partea unui prospect.

Lipsa de personalizare

Șabloane de e-mail ce succed vânzările

Personalizarea este esențială în ceea ce privește marketingul prin e-mail, deoarece poate ajuta e-mailurile de succedere să iasă în evidență. Studiile au arătat că e-mailurile cu linii de subiect personalizate au cu 26% mai multe șanse de a fi deschise decât cele fără, iar veniturile sunt de 5,7 ori mai mari în cazul e-mailurilor care folosesc personalizarea.

Exemple de șabloane de e-mail de succedere a vânzărilor

Decizia privind modul în care trebuie să urmăriți prospecții care nu au răspuns la e-mailul inițial poate fi complicată, deoarece trebuie să găsiți echilibrul potrivit între a adăuga valoare și a fi insistent/neplăcut. Mai jos sunt 10 modele de bază de e-mailuri de succedere a vânzărilor pentru diferite cazuri de utilizare, pe care le puteți folosi ca punct de pornire înainte de a vă crea propriul e-mail.

E-mail de succedere după un eveniment de declanșare


Hi [Name],

I’ve noticed that you have read my last email and visited our website. I hope this isn’t an overstep, but I just wanted to make sure you found what you were looking for, and wanted to see if you had any questions.

As I stated in my previous email, I believe [Product] can help [their Company] to [your value proposition].

Please let me know when is a good time for you, so I can hop on a call and walk you through how companies like [customer 1] and [customer 2] have benefited from our tool.

If you are not the right person to discuss this with, who would you recommend I talk to?

I look forward to hearing back from you.
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere pentru a împărtăși o ofertă specială


Hello [Name],

I know I’ve already shared some information about [product or service] with you a while ago, but I thought you might be interested to learn about a new deal [Company] is offering right now.

[Details of the deal]

This deal is currently available through [end date]. If you’d like to hear about this in more detail, please let me know. I would happily spend 15 mins telling you everything you need to know.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere pentru a relua legătura cu un prospect 


Hi [Name],

The last time we discussed [value proposition] you suggested that it wasn’t the right time, asking me to connect some time around the end of the year.

So, should we pick up from where we left off? I’d be happy to do a quick review of our proposal on the phone and answer any pending questions.

Eager to hear back from you!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere după lăsarea unui mesaj vocal


Hey [Name],

I left you a voicemail earlier today to schedule a time to demo [Product]. We’re excited to show you how we help our clients [achieve their goals].

I mentioned that I’d call again on [date and time], but feel free to reach me whenever works best for you at [phone number] or shoot me an email.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere a unui eveniment


Hi [Name],

It was great connecting with you at [event name]. I hope you got a ton of value from the sessions.

I wanted to follow up with you since you expressed interest in learning more about [product/ service/ company]. Would you be open to scheduling a quick call this week to discuss it further? I’d love to learn more about your company’s needs in this area and how we can help you achieve your goals.

Hope to hear from you soon,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere a încercării gratuite


Hey [Name],

Hope you’re doing well. It’s been a few months since you tried [Product], so I thought I’d check-in and see how things were going at [their Company].

I know that sometimes our trial users don’t end up signing up because the timing isn’t right for them, and many consider [Product] to be a better investment after they’ve grown.

I want to offer you another free 15-day trial with no strings attached. Simply click here to activate your extended trial now.

If you have any questions or need assistance, just hit ‘Reply’ and let me know – I’m always happy to help.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere a unei demonstrații


Hi [Name],

Thank you for your time yesterday and sharing more insights on what you are trying to achieve and the challenges you are facing. We understand the bigger picture and we’re happy that the demo gave you a better idea of how [Product] will help you reach your goals.

Ultimately, here are 3 main things [Product] will help you to accomplish:

[Feature #1]: Will allow you to [meet X goal]
[Feature #2]: Will help you [with Y challenge]
[Feature #3]: Will mitigate [Z issue]

As promised, I’ve attached additional information about [specific feature] that you asked about.

The next step is [action item]. Just let me know if you have any questions and I’d be more than happy to chat again. Also, feel free to give me a call at [number].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere pentru informări promoționale


Hi [Name],

This is [your name] checking in about the guest post pitch I emailed a couple of weeks ago. I understand that you are having a busy week, so I thought I’d drop you a line and ask. Have you had a chance to look at it?

I’m excited to hear back from you! Let me know if you’d like me to add/remove something from the pitch.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere după neprimirea niciunui răspuns


Hello [Name],

I won’t take up too much of your time. If I don’t hear back from someone, I know it’s usually because they’re either busy, not interested, or missing my emails. Could you please hit a quick reply and let me know 1 / 2 / 3 so that I could update your file?

1 – Too busy right now, email me again in a month.
2 – Not interested, please leave me alone.
3 – Haven’t seen previous emails.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere pentru „despărțirea” de un prospect


Hi [Name],

I’m going through my contacts and realized that I haven’t heard back from you about [product/ offer], which usually means one of two things: either the timing may not be right or you no longer have a need.

In either case, I don’t want to keep bothering you. Would it be alright if I closed your file with us? Otherwise, if you would still like to talk, let me know a good time.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Bonus: Șablon amuzant de e-mail de succedere a vânzărilor pentru a vă inspira echipa de vânzări


Hey [Name],

I feel strongly that [their Company] could benefit from our [Product/ Service] but I’ve struggled to get a hold of you lately.

This can mean only one thing – your office has become subsumed by a zombie outbreak. Fret not – if you provide a number corresponding with the one of the below options (#1-4), I’ll know exactly how to respond:

1) There’s a zombie gnawing on my leg as I speak. Please send over anyone you know with zombie-killing experience.

2) No zombies on my side but I’m interested in chatting for 5 minutes at ___ (please let me know a date/time that works for you).

3) The timing isn’t great now but please reach back out in 3 weeks.

4) You irritate me more than zombies ever could. Please go away.

Looking forward to hearing from you, [Name],
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de succedere a vânzărilor – Întrebări frecvente

Cum să scrii un e-mail bun de succedere a vânzărilor?

Pentru a scrie un e-mail de succedere eficient, trebuie să aveți răbdare. Uneori este nevoie de timp și efort pentru a obține un răspuns. Cu toate acestea, nu trimiteți spam clienților potențiali, deoarece ar putea avea un efect contrar. Și, cel mai important, nu trimiteți e-mailuri generice. Cu cât e-mailul este mai personalizat, cu atât aveți mai multe șanse să primiți un răspuns. 

De ce ar trebui să trimit un e-mail de succedere?

Un bun e-mail de succedere vă poate ajuta să rămâneți în prim-planul atenției clientului dvs. Cele mai multe vânzări vor fi încheiate în etapele de urmărire ale ciclului de vânzări, astfel încât e-mailul de urmărire este o modalitate directă de a vă apropia de a încheia afaceri.

Ce este un e-mail de succedere?

Un e-mail de succedere este un mesaj pe care îl trimiteți persoanelor care nu au răspuns la un e-mail anterior. În plus, e-mailurile de succedere sunt trimise de obicei după câteva zile. 

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum să scrii un e-mail bun de succedere a vânzărilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a scrie un e-mail de succedere eficient, trebuie să aveți răbdare. Uneori este nevoie de timp și efort pentru a obține un răspuns. Cu toate acestea, nu trimiteți spam clienților potențiali, deoarece ar putea avea un efect contrar. Și, cel mai important, nu trimiteți e-mailuri generice. Cu cât e-mailul este mai personalizat, cu atât aveți mai multe șanse să primiți un răspuns. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit un e-mail de succedere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un bun e-mail de succedere vă poate ajuta să rămâneți în prim-planul atenției clientului dvs. Cele mai multe vânzări vor fi încheiate în etapele de urmărire ale ciclului de vânzări, astfel încât e-mailul de urmărire este o modalitate directă de a vă apropia de a încheia afaceri.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un e-mail de succedere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de succedere este un mesaj pe care îl trimiteți persoanelor care nu au răspuns la un e-mail anterior. În plus, e-mailurile de succedere sunt trimise de obicei după câteva zile. ” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație