Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale

Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale

În ciuda creșterii rapide a rețelelor de socializare și a altor canale de marketing digital, e-mailul rămâne cel mai puternic și mai eficient instrument de vânzări și marketing, care depășește orice alt canal. De fapt, cu un potențial de rentabilitate a investiției de până la 4400%, marketingul prin e-mail s-a dovedit a fi cea mai bună modalitate de a atrage și de a păstra clienții atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru organizațiile mari. Următoarele statistici privind marketingul prin e-mail demonstrează clar că succesul eforturilor dvs. de vânzare depinde în mare măsură de faptul dacă și cum utilizați e-mailul în strategia dvs. de marketing digital.

Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Salvați șabloanele noastre ca mesaje predefinite pentru a avea la dispoziție mesajele perfecte de vânzare ascendentă și încrucișată

De ce e-mailul rămâne cel mai bun canal de vânzări

  • 72% dintre oameni preferă să primească conținut promoțional prin e-mail, față de 17% care preferă rețelele de socializare. 
  • 61% dintre consumatori preferă să fie contactați de către mărci prin e-mail. 
  • 90% din e-mailuri ajung în căsuța de primire a destinatarului, în timp ce doar 2% dintre fanii de pe Facebook vă văd postările în News Feed.
  • Mesajul dvs. are de 5 ori mai multe șanse de a fi văzut prin e-mail decât prin Facebook. 
  • Aveți de 6 ori mai multe șanse să obțineți un click de la o campanie prin e-mail decât de la un Tweet. 
  • În ceea ce privește achizițiile efectuate ca urmare a primirii unui mesaj de marketing, e-mailul are cea mai mare rată de conversie (66%), în comparație cu rețelele de socializare, poșta directă și alte canale. 
  • 4,24% dintre vizitatorii din marketingul prin e-mail cumpără ceva, față de 2,49% dintre vizitatorii din motoarele de căutare și 0,59% din rețelele de socializare.
  • Valoarea medie a comenzilor clienților din e-mail este de cel puțin trei ori mai mare decât cea din social media. 
  • La nivel global, 30% dintre specialiștii în marketing consideră că marketingul prin e-mail are cel mai mare ROI. 

10 șabloane de e-mail pentru echipa dvs. de vânzări și marketing

Utilizarea șabloanelor de e-mail gata făcute vă poate ușura munca și vă poate crește performanța. Iată 10 șabloane de bază pentru e-mailuri de vânzări pe care le puteți adapta în funcție de industrie, produs, client sau prospect. De la prospectarea la rece și succedare la captivarea bazei dvs. de clienți existenți cu diferite tipuri de e-mailuri promoționale – aceste șabloane pot fi un punct de plecare excelent pentru propriile dvs. campanii de marketing prin e-mail de asistență și comunicări de vânzări outbound.

Email de primire a lead-urilor

E-mail de prezentare a vânzărilor promoționale

E-mail de urmărire a prospectului

E-mail de lansare a unui produs nou

E-mail privind programul de fidelizare

E-mail de vânzare ascendentă

E-mail de actualizare a ofertei

E-mail cu ofertă cu ocazia zilei de naștere a clientului

E-mail cu ofertă de vacanță

 E-mail de promoție de Black Friday

Șabloane de e-mail de vânzări promoționale – Întrebări frecvente

Cum se scrie un e-mail de vânzări promoționale?

Puteți aborda scrierea e-mailurilor de vânzări promoționale în numeroase moduri. Cel mai important lucru este să înțelegeți nevoile clienților dvs. și să vă adaptați mesajul în funcție de acestea. Restul va urma.

Cum scrieți un e-mail țintit de vânzări promoționale?

Pentru fiecare client nou, va trebui să scrieți un nou e-mail care să includă un salut personal, o prezentare generală a produsului sau serviciului, un obiectiv de vânzare și un apel la acțiune.

Cum încheiați un e-mail de vânzări promoționale?

Puteți încheia un e-mail de vânzări promoționale cu un apel la acțiune care oferă destinatarului un produs sau un serviciu.

Ready to put our sales templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum se scrie un e-mail de vânzări promoționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți aborda scrierea e-mailurilor de vânzări promoționale în numeroase moduri. Cel mai important lucru este să înțelegeți nevoile clienților dvs. și să vă adaptați mesajul în funcție de acestea. Restul va urma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți un e-mail țintit de vânzări promoționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru fiecare client nou, va trebui să scrieți un nou e-mail care să includă un salut personal, o prezentare generală a produsului sau serviciului, un obiectiv de vânzare și un apel la acțiune.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum încheiați un e-mail de vânzări promoționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți încheia un e-mail de vânzări promoționale cu un apel la acțiune care oferă destinatarului un produs sau un serviciu.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație