Încercare gratuită

Șabloane de e-mail de marketing

Numărul de utilizatori de e-mail la nivel global s-a ridicat la 3,9 miliarde în 2019 și urmează să crească la 4,48 miliarde de utilizatori în 2024, potrivit Statista. De aceea, companiile cheltuiesc din ce în ce mai mult pe marketingul prin e-mail și îl folosesc pentru atragerea de potențiali clienți, păstrarea clienților existenți, creșterea vânzărilor și accelerarea ROI. Campaniile eficiente de marketing prin e-mail pot face totul. Pentru că este una dintre cele mai rentabile și mai bogate în conversii forme de marketing digital, se așteaptă ca cheltuielile globale pentru marketingul prin e-mail să crească în continuare în următorii ani. Aflați mai multe motive pentru care ar trebui să acordați atenție marketingului prin e-mail și inspirați-vă cu cele 10 modele de e-mailuri de marketing pe care le creăm.

De ce marketingul prin e-mail este esențial pentru afacerea dvs.

Fie că doriți să câștigați mai mulți clienți sau să vă consolidați relația cu cei existenți, marketingul prin e-mail vă poate ajuta să ajungeți direct la publicul dvs. și să stimulați afacerile. Aruncați o privire la următoarele statistici care dovedesc că marketingul prin e-mail este un instrument valoros pentru afacerile de orice dimensiune și din orice sector:

  • Pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiți pe marketingul prin e-mail, vă puteți aștepta la un randament mediu de 0,38 dolari.
  • 80% dintre profesioniștii din mediul de afaceri sunt de acord că marketingul prin e-mail stimulează achiziția și păstrarea clienților.
  • E-mailul are rate de conversie mai mari decât rețelele de socializare și rezultatele motoarelor de căutare la un loc.
  • 72% dintre consumatori preferă e-mailul ca sursă de comunicare în afaceri.
  • 61% dintre consumatori se bucură să primească e-mailuri promoționale săptămânal, în timp ce 38% ar dori ca e-mailurile să fie trimise chiar mai des.
  • 88% dintre utilizatorii de smartphone-uri verifică în mod activ e-mailurile de pe telefoanele lor. Acest lucru o face mai populară decât orice altă aplicație atât pentru iPhone, cât și pentru Android.
Marketing prin e-mail în LiveAgent
Marketing prin e-mail în LiveAgent

10 șabloane de e-mail de marketing

Un raport realizat de McKinsey Global Institute a arătat că un angajat în interacțiune petrece aproximativ 28% din timpul săptămânii de lucru gestionând e-mailuri – ceea ce reprezintă aproape o treime din timpul lor de lucru. Una dintre modalitățile de a reduce acest timp este utilizarea de șabloane de e-mail gata făcute. Iată 10 șabloane de e-mail de bază (bazate pe tipurile de e-mailuri pe care comercianții sunt susceptibili să le trimită în mod repetitiv) pe care le puteți folosi ca punct de plecare și le puteți personaliza pentru propriile campanii de marketing și comunicări de marketing outbound.

Șablon de e-mail de marketing de bun venit pentru clienți

E-mail de abonare la newsletter

E-mail de reimplicare a clienților

E-mail privind abandonarea coșului de cumpărături

E-mail de anulare a contului

E-mail de anunțare a seminarului web

Șablon de e-mail de actualizare a produselor/serviciilor

Șablon de e-mail de parteneriat de co-marketing

E-mail de lansare a unui articol de blog invitat

E-mail de respingere a unui articol de blog invitat

Ready to test our email marketing templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small and medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Șabloane de e-mail de marketing – Întrebări frecvente 

Marketingul prin e-mail este încă relevant?

Marketingul prin e-mail este încă un instrument puternic care poate fi folosit pentru a vă promova afacerea sau organizația. Este o modalitate accesibilă de a păstra legătura cu clienții, oferind o modalitate rapidă și convenabilă de a fideliza clienții.

Care este lungimea optimă a unui e-mail de marketing?

E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și la obiect. Nu se știe niciodată cât timp are clientul dvs. la dispoziție pentru a-l citi, așa că este important să fie scurt. Lungimea optimă a unui mesaj de e-mail este între 4 și 6 propoziții, în general sub 200 de cuvinte.

De ce ar trebui să folosiți șabloane de e-mail de marketing?

Utilizarea șabloanelor de marketing va economisi timp și efort atunci când doriți să faceți aceleași modificări la un mesaj de marketing ca parte a fluxului dvs. obișnuit de lucru.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să folosiți șabloane de e-mail de marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Utilizarea șabloanelor de marketing va economisi timp și efort atunci când doriți să faceți aceleași modificări la un mesaj de marketing ca parte a fluxului dvs. obișnuit de lucru.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Este marketingul prin e-mail încă relevant?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Marketingul prin e-mail este încă un instrument puternic care poate fi folosit pentru a vă promova afacerea sau organizația. Este o modalitate accesibilă de a păstra legătura cu clienții, oferind o modalitate rapidă și convenabilă de a fideliza clienții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea optimă a unui e-mail de marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și la obiect. Nu știi niciodată cât timp are la dispoziție clientul tău pentru a-l citi, așa că este important să fie scurt. Lungimea optimă a unui mesaj de e-mail este între 4 și 6 propoziții, în general sub 200 de cuvinte.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație