Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2C

Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2C

Numeroase studii au dovedit că atunci când vine vorba de achiziționarea a aproape orice, oamenii se bazează pe recomandări. Mai mult, 83% dintre clienții mulțumiți sunt dispuși să-și trimită prietenii și familia (dar doar 29% o fac de fapt, pentru că restul nu sunt niciodată întrebați sau nu au ocazia).

Aceasta face din marketingul de recomandare un instrument de neprețuit pentru dezvoltarea unei afaceri și creșterea veniturilor. De fapt, marketingul de recomandare (cunoscut și sub denumirea de marketing din gură în gură) este unul dintre cele mai vechi, dar încă cea mai eficientă și mai rentabilă strategie de marketing utilizată de atâtea întreprinderi B2C, cât și B2B. Iată de ce contează marketingul de recomandare, alături de 10 șabloane de e-mail de recomandare pe care le puteți utiliza în propriile campanii de marketing de recomandare.

De ce marketingul de recomandare este esențial pentru creșterea afacerii?

  • 92% dintre consumatorii din întreaga lume au încredere în recomandările prietenilor și familiei, mai presus de toate celelalte forme de publicitate. ( Nielsen a >)
  • 82% dintre americani spun că solicită recomandări de la prieteni și familie atunci când iau în calcul o achiziție, în timp ce 67% spun că au cel puțin puțin mai multe șanse să cumpere un produs după ce un prieten sau un membru al familiei l-a distribuit prin intermediul rețelelor sociale sau prin e-mail. ( Chestionar Național Harris Poll )
  • Cuvintele pozitive din gură în gură sunt responsabile pentru 20-50% din deciziile de cumpărare și generează mai mult decât dublul vânzărilor de publicitate cu plată în unele industrii. ( McKinsey )
  • Marketingul prin recomandare generează rate de conversie de 3-5 ori mai mari decât orice alt canal de marketing. (Invesp)
Șablon de e-mail de recomandare B2C
Șablon pentru e-mailul de recomandare B2C de la NordPass

Exemple de linii de subiect pentru e-mailul de recomandare B2C

  • Obțineți 25 USD pentru fiecare persoană pe care o recomandați
  • Obțineți 10 USD pentru fiecare prieten care se înscrie
  • Câștigați 20 USD doar împărtășind experiența dumneavoastră
  • Dați 50 de dolari unui prieten și primiți 50 de dolari pentru dumneavoastră
  • 50 USD pentru dumneavoastră, 50% reducere pentru prietenii dumneavoastră
  • Recomandați un prieten și amândoi economisiți 10%
  • Invitați-vă prietenii și câștigați un [produs / serviciu] gratuit
  • Spuneți unui prieten. Obțineți o lună gratuit.
  • Recomandați un prieten și câștigați astăzi 50 $!
  • Spuneți-le prietenilor dumneavoastră despre noi și amândoi primiți 20 USD
  • Dați 25 USD, primiți 25 USD
  • Distribuiți achiziția și vom include un cadou gratuit

10 șabloane pentru e-mailul de recomandare B2C

Anunț program de recomandare 

Invitație la programul de recomandare bazat pe declanșare 

Actualizare program de recomandare 

Invitație de a fi ambasador al mărcii

Desfășurarea unui concurs de recomandare

Încurajarea recomandărilor cu reduceri

Încurajarea recomandărilor cu produse / servicii gratuite

Încurajarea recomandărilor cu credite

Încurajarea recomandărilor cu restituirea banilor

 Încurajarea recomandărilor cu donații

Întrebări frecvente

Ce este e-mailul B2C?

B2C înseamnă Business-to-Consumer. E-mailul B2C este utilizat pentru a comunica informații despre produsele unei companii, inclusiv prețuri, disponibilitate și informații despre livrare.

Ce înseamnă B2C?

Abrevierea B2C înseamnă Business-to-Consumer.

Cum scrieți un e-mail de recomandare B2C?

Când scrieți un e-mail de recomandare pentru clienți, rețineți că prezentarea pe care o faceți este la fel de importantă ca și cuvintele pe care le alegeți. Un e-mail de recomandare este șansa de a trimite produsele și serviciile dumneavoastră către un client nou.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este un e-mail B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “B2C înseamnă Business-to-Consumer. E-mailul B2C este utilizat pentru a comunica informații despre produsele unei companii, inclusiv prețuri, disponibilitate și informații despre livrare.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce înseamnă B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Abrevierea B2C înseamnă Business-to-Consumer.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum scrieți un e-mail de recomandare B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Când scrieți un e-mail de recomandare pentru clienți, rețineți că prezentarea pe care o faceți este la fel de importantă ca și cuvintele pe care le alegeți. Un e-mail de recomandare este șansa de a trimite produsele și serviciile dumneavoastră către un client nou.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație