Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire

Marketingul prin e-mail este unul dintre „cele mai vechi” canale de comunicare de marketing. Și prin termenul „vechi”, vrem să spunem că există de mult timp. Unul dintre primii clienți de e-mail au fost creați la ITM (Institutul de Tehnologie din Massachusetts) în 1965. Și chiar dacă unii experți în marketing și guru de afaceri au anunțat „sfârșirea e-mailului” ca un canal de marketing, acest tip de comunicare este încă utilizat în mod obișnuit chiar și la câteva decenii după ce primul e-mail a fost trimis.

Conexiune conturi de e-mail
Conectați-vă e-mailul cu LiveAgent și trimiteți cu ușurință e-mailurile de mulțumire

De ce nu ar trebui să renunți la e-mail?

E-mailurile sunt un mijloc excelent de comunicare care vă poate conecta cu utilizatorii, poate stabili relații cu aceștia și poate crea încredere și loialitate. Poate fi cea mai rentabilă metodă de transformare a cumpărătorilor în clienți fideli. În calitate de specialiști în marketing, aveți mult mai mult de câștigat, hrănindu-vă clienții existenți, mai degrabă decât concentrându-vă toate eforturile pe achiziționarea de noi clienți.

Desigur, toți clienții au fost cândva cumpărători pentru prima dată. De aceea, nu putem spune că nu ar trebui să petreceți timp achiziționând noi clienți. Dar ar fi util dacă vă amintiți că, conform multor studii, (de exemplu, un studiu realizat de BAIN & amp; COMPANY) clienții care se întorc cheltuiesc cu aproximativ 33% mai mult cu o afacere decât cumpărătorii ce achiziționează pentru prima dată. Impactul acestei corelații este evident și nu ar trebui subestimat de factorii de decizie din companii din diverse industrii.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire
Imagine oferită de Bain & Company

Deci, unde se încadrează exact e-mailurile în toate acestea? Cheia utilizării e-mailului drept canal pentru creșterea fixării clienților este tratarea fiecărei achiziții finalizate ca o oportunitate de a reporni călătoria clientului. Aceasta înseamnă amplificarea e-mailurilor post-cumpărare astfel încât clienții să nu renunțe. Și e-mailurile de mulțumire sunt prima parte a acestei strategii.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele de e-mail cu ușurință

Puncte cheie de reținut

Obiectivul principal al strategiei de marketing prin e-mail este de a crește loialitatea în rândul celor care se abonează la baza dumneavoastră de date și acceptă să primească comunicări de marketing. După fidelizare, este mai ușor să vă convertiți abonații în clienți, trimițând mesaje interesante în timp util.

Mulțumiri e-mailurilor ce sunt un tip important de comunicare în faza de loialitate. Este, de asemenea, o resursă crucială utilizată pentru a consolida loialitatea clienților existenți, pentru a câștiga mai multă încredere și a-i încuraja să cumpere din nou cu dumneavoastră. Să aruncăm o privire mai atentă la funcția de e-mailuri de mulțumire în comerțul electronic.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire
Vă mulțumim prin e-mail de la Kate Spade

Rolul e-mailurilor de mulțumire în marketing și e-commerce

Când planificați orice campanie de marketing online, inclusiv e-mailuri de mulțumire, trebuie să țineți întotdeauna cont de obiectiv. Un e-mail de mulțumire poate fi prezentat în formate diferite, dar are întotdeauna un scop comun – de a arăta destinatarilor mesajului cât de importanți sunt pentru afacerea dumneavoastră.

De exemplu, puteți trimite e-mailuri de mulțumire către arătați-vă aprecierea celor care s-au abonat la newsletter-ul dumneavoastră, manifestând interes pentru o anumită ofertă sau a achiziționând un anumit produs sau serviciu.

După cum s-a menționat deja, există mai multe tipuri de e-mailuri de mulțumire.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Tipuri de e-mailuri de mulțumire pentru e-commerce

E-mailul de bun venit de mulțumire

Un e-mail de mulțumire de bun venit este trimis după ce cineva se abonează la un newsletter sau o listă de discuții. Aceasta confirmă abonamentul și prezintă tipul de conținut pe care îl veți trimite, și în plus arată apreciere abonatului.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire

E-mailul de mulțumire pentru achiziționarea produsului

Acest e-mail de mulțumire este trimis după ce cineva face o achiziție și devine clientul dumneavoasră. Un astfel de mesaj îndeplinește obiectivul de fidelizare a clienților și poate sugera și alte produse conexe care ar putea fi de interes pentru clientul respectiv.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire
E-mail de mulțumire Tarte

E-mailul de mulțumire pentru participare

După cum este evident, acest tip de e-mail își propune să mulțumească unui utilizator pentru participarea la un eveniment (online sau offline). Funcția sa este de a cere feedback despre eveniment, permițând utilizatorilor să își împărtășească opiniile și să îi facă să se simtă auziți.

Aceste șabloane prezentate în articol sunt exemple de e-mailuri de mulțumire care pot fi trimise clienților după ce plasează o comandă online.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire
E-mail de mulțumire CSSConf

Șablon pentru e-mailul de mulțumire pentru e-commerce

  • Vă mulțumim pentru cumpărăturile cu [numele magazinului online]
  • Chiar vă apreciem!
  • Bun venit în familia [numele magazinului online]
  • Prima voastră comandă ne-a făcut fericiți
  • Suntem încântați să vă vedem aici
  • Vă mulțumim pentru achiziția făcută!
  • Vă mulțumim că susțineți [numele magazinului electronic], [numele clientului]
  • Dorim să vă mulțumim pentru asistență, [numele clientului]
  • [numele clientului], vă mulțumim pentru cumpărăturile cu noi!
  • Vă mulțumim că faceți parte din comunitatea noastră!
  • Vă mulțumim pentru X [ani / luni] grozavi/grozave

Șabloane pentru e-mailuri de mulțumire pentru e-commerce 

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 1 – cererea opiniei unui client

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 2 – vânzare în creștere sau vânzare încrucișată

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 3 – mesaj către un client care revine

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 4 – client nou

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 5 – după prima achiziție și cea ulterioară(s)

Șablon de e-mail de mulțumire numărul 6 – e-mail de mulțumire pentru loialitate

Vă rugăm să rețineți: acest tip de e-mail trebuie trimis unui client care se repetă la aproximativ un an de la prima achiziție.

Întrebări frecvente

Care sunt cele mai frecvente tipuri de e-mailuri de mulțumire?

Există diferite tipuri de e-mailuri de mulțumire pe care le puteți trimite clienților și depinde de dumneavoastră pe care îl alegeți. Dar, înainte de a trimite primul e-mail de mulțumire, amintiți-vă că aceste e-mailuri sunt despre clienții, nu despre familia dumneavoastră.

Astfel, tipurile de e-mail de mulțumire pot include:

  • Un e-mail „Vă mulțumim pentru prima dumneavoastră achiziție”.
  • Un e-mail „Vă mulțumim pentru plată”.
  • Un „Vă mulțumim pentru e-mailul de interes” pentru un client care caută ceva nou în magazin, dar care este deja un cumpărător care revine.
  • Un e-mail „Vă mulțumim că sunteți alături de noi” pentru clienții recurenți sau repetați.
  • Un e-mail cu urări pentru ziua de naștere cu “Mesaj de mulțumire”.

Ar trebui trimis un e-mail de mulțumire clienților după fiecare achiziție?

Da, un scurt e-mail de mulțumire ar trebui trimis de fiecare dată când cineva plasează o comandă la magazinul dumneavoastră online. În zilele noastre, clienții primesc diferite tipuri de e-mailuri: e-mailuri de confirmare, e-mailuri de mulțumire, e-mailuri care informează despre expedierea produsului, etc., și sunt obișnuiți cu acest tip de comunicare. Este posibil să fie mai îngrijorați dacă comandă ceva și nu primesc nicio comunicare prin e-mail decât dacă o fac.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Cât de lung trebuie să fie un e-mail de mulțumire?

Scopul oricărui e-mail de mulțumire este de a arăta apreciere. De aceea, acest mesaj nu trebuie să fie lung sau să fie completat cu multe informații și numeroase butoane CTA (îndemnuri la acțiune). De fapt, ar trebui să fie opusul – un e-mail de mulțumire trebuie să fie scurt, concis și să conțină doar informații utile, cum ar fi data estimată de livrare, informații despre un program de fidelizare a clienților sau viitoare vânzări.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire


Puteți utiliza, de asemenea, e-mailuri de mulțumire către vânzarea în creștere și vânzarea încurcișată a produselor sau serviciile dumneavoastră, dar orice secțiune legată de vânzări, dintr-un e-mail de mulțumire ar trebui să fie, de asemenea, relativ scurtă și directă.

Trebuie să trimit un e-mail de mulțumire de fiecare dată când cineva plasează o comandă la magazinul meu?

Ca regulă generală – da. E-mailurile de mulțumire sunt un fel de mesaj de curtoazie pe care compania dumneavoastră îl trimite clienților pentru a le arăta recunoștință față de acțiunile lor și pentru a-i informa că apreciați interesul lor pentru produsele sau serviciile dumneavoastră. Evident, e-mailurile de mulțumire pot avea și alte obiective, cum ar fi vânzarea în creștere, vânzarea încrucișată sau generarea de trafic către blogul dumneavoastră. Dar, în afară de utilizarea e-mailurilor de mulțumire pentru a îndeplini aceste obiective comerciale, nu ar trebui să uitați de scopul lor principal – de a construi și întări relațiile pozitive cu clienții dumneavoastră existenți. 

Ca atare, este recomandat să trimiteți un e-mail de mulțumire de fiecare dată când cineva cumpără ceva din magazinul dumneavoastră. Puteți cu ușurință automatiza acest proces cu instrumente de automatizare a e-mailurilor. Totuși, nu uitați să oferiți clienților opțiunea de a vă dezabona de la comunicări de marketing ulterioare. Cel mai bine este să includeți un link de dezabonare în partea de sus a fiecărui e-mail sau într-un subsol.

E-commerce șabloane de e-mail de mulțumire
Creați orice tip de reguli de automatizare pentru a trimite actualizări automate prin e-mail

Este importantă latura vizuală a unui e-mail de mulțumire?

Da, aspectul vizual al unui e-mail de mulțumire este important. Un șablon de e-mail de mulțumire ar trebui să fie coerent cu liniile directoare ale mărcii, inclusiv fonturile și culorile mărcii. În mod evident, puteți crea e-mailuri de mulțumire pentru a avea o senzație mai relaxată și mai jucăușă, dar acestea ar trebui să semene cu alte conținuturi pe care le trimiteți clienților sau să le publicați pe blogul, site-ul web sau social media al dumneavoastră. Dacă trimiteți de obicei e-mailuri cu text simplu, urmați același stil cu e-mailurile de mulțumire.

Indiferent dacă trimiteți un e-mail colorat codat HTML sau un e-mail cu text simplu, nu uitați de modul în care oamenii de pe Internet consumă conținut. Majoritatea clienților dumneavoastră nu vor citi un mesaj lung de mulțumire prezentat ca blocuri mari de text neîntrerupt. Creați-vă un e-mail într-un mod care le permite utilizatorilor să treacă cu ușurință. În caz contrar, nu vor mai deschide e-mailurile de mulțumire. Acest lucru va afecta cel mai probabil ratele de deschidere și livrare a e-mailurilor dumneavoastră, precum și reputația expeditorului domeniului dumneavoastră.

E-mailurile de mulțumire sunt un tip de comunicare de marketing?

E-mailurile de mulțumire sunt un tip de comunicare de marketing. Chiar dacă numele s-ar putea să nu o indice, acestea sunt totuși un fel de comunicare pe care clienții dumneavoastră trebuie să fie de acord să o primească. De obicei, consimțământul pentru a primi diferite tipuri de comunicare de marketing trebuie stabilit atunci când cineva creează un cont în magazinul dumneavoastră online. Acesta este momentul în care ar trebui să bifeze o casetă care spune că vă permit să le trimiteți e-mailuri.

Și pentru că e-mailurile de mulțumire sunt un tip de comunicare de marketing, clienții dumneavoastră pot renunța oricând la primirea lor sau să dezaboneze definitiv de la lista dumneavoastră de e-mail. După cum s-a menționat în răspunsul anterior, un link de dezabonare sau un buton ar trebui să fie incluse în fiecare e-mail trimis în baza de date și nu este diferit nici pentru e-mailurile de mulțumire.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Trebuie să trimit un e-mail de mulțumire de fiecare dată când cineva plasează o comandă la magazinul meu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Ca regulă generală – da. E-mailurile de mulțumire sunt un fel de mesaj de curtoazie pe care compania dumneavoastră îl trimite clienților pentru a le arăta recunoștința și pentru a-i informa că apreciați interesul lor pentru produsele sau serviciile dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Este importantă latura vizuală a unui e-mail de mulțumire?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Da, aspectul vizual al unui e-mail de mulțumire este important. Un șablon de e-mail de mulțumire ar trebui să fie coerent cu liniile directoare ale mărcii, inclusiv fonturile și culorile mărcii. Puteți crea e-mailuri de mulțumire pentru a avea o senzație mai relaxată și mai jucăușă, dar acestea ar trebui să semene cu alte conținuturi pe care le trimiteți clienților sau să le publicați pe blogul, site-ul web sau social media al dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “E-mailurile de mulțumire sunt un tip de comunicare de marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “E-mailurile de mulțumire sunt un tip de comunicare de marketing. Chiar dacă numele s-ar putea să nu o indice, acestea sunt totuși un fel de comunicare pe care clienții dumneavoastră trebuie să fie de acord să o primească. De obicei, consimțământul pentru a primi diferite tipuri de comunicare de marketing trebuie stabilit atunci când cineva creează un cont în magazinul dumneavoastră online.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație