Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail post-cumpărare

Șabloane de e-mail post-cumpărare

Indiferent de ceea ce vindeți și către cine – indiferent dacă este un client repetat sau un cumpărător pentru prima dată – e-mailurile automate post-cumpărare, bine compuse și la timp, pot avea un impact pozitiv imediat asupra afacerii dvs. Aceste tipuri de e-mailuri vă pot ajuta să păstrați clienții implicați cu marca dvs., să întrețineți relațiile cu clienții pe termen lung și să generați mai multe vânzări repetate. Campaniile de e-mail post-cumpărare sunt, de asemenea, una dintre cele mai simple și mai eficiente tactici pentru îmbunătățirea loialității și fidelizării clienților . Și întrucât atragerea de noi clienți costă de obicei de cinci ori mai mult decât păstrarea celor existenți – aceste e-mailuri ar trebui să fie cu siguranță o parte a strategiei dvs. de marketing prin e-mail.

Șablon de e-mail Asos post-cumpărare
Șablon de e-mail post-cumpărare de la ASOS

De ce să trimiteți e-mailuri post-cumpărare?

E-mailurile post-cumpărare au cele mai ridicate rate de deschidere și click-uri ale oricărei campanii de marketing prin e-mail. De fapt, conform datelor de la Klaviyo, e-mailurile post-cumpărare au o rată de deschidere cu 217% mai mare, o rată de click-uri cu peste 500% mai mare și venituri cu 90% mai mari pentru fiecare destinatar decât media campaniei dvs. de e-mail. Cercetarea  de la Medallia (o firmă de experiență pentru clienți) publicată și în Harvard Business Review a constatat că „Clienții care au avut cele mai bune experiențe din trecut cheltuiesc cu 140% mai mult comparativ cu cei care au avut cea mai slabă experiență din trecut.”

E-mailurile post-cumpărare pot fi utilizate pentru:

  • A încuraja clienții să revină la site-ul dvs. web
  • A pune bazele pentru următoarea achiziție
  • A transforma noii cumpărători în clienți care se repetă
  • A crea o experiență mai bună pentru clienți
  • A construi relații cu clienții
  • A obține feedback de la clienți

Linii de subiecte pentru e-mail post-cumpărare

  • Un semn de mulțumire pentru achiziția dvs. [Brand]
  • Confirmarea comenzii dvs.
  • Un mare mulțumesc pentru achiziția dvs. de astăzi
  • Mulțumesc că aveți gusturi bune!
  • Minunat. Mă bucur că ați găsit ceva care vă place!
  • Comanda dvs. a fost expediată
  • Comanda dvs. este pe drum
  • Vă apreciem în calitate de client – vă mulțumim pentru afacerea dvs.!
  • Vă putem adresa o întrebare în legătură cu achiziția dvs.?
  • Cum a fost experiența dvs. de cumpărături alături de noi astăzi?
  • Achiziția a fost la înălțimea așteptărilor dvs.?
  • A spune mulțumesc nu este suficient
  • Cadoul nostru pentru dvs.: 10% reducere la următoarea achiziție
  • Lăsați-ne să vă întoarcem favoarea
  • O mulțumire specială de la noi către voi
  • Un mic răsfăț pentru dvs. pentru a spune mulțumesc
  • Timpul de reaprovizionare / comandare din nou
  • Pe terminate? Este timpul să vă reaprovizionați!
  • Comandați din nou acum pentru livrare gratuită / 15% reducere / cadou bonus

10 șabloane de e-mail post-cumpărare

E-mailurile post-cumpărare pot avea diverse scopuri, în funcție de ceea ce este cel mai important pentru afacerea dvs. – indiferent dacă este vorba de a face clienții să se simtă speciali, de a le reaminti să reaprovizioneze un produs, să vândă produse similare sau să colectați feedback – atunci când se face corect, e-mailurile post-cumpărare sunt incredibil de puternice. Mai jos sunt 10 șabloane de e-mail post-cumpărare pentru unele dintre cele mai frecvente scenarii pe care le puteți utiliza atunci când creați propriile campanii de e-mail post-cumpărare.

E-mail de confirmare a comenzii

E-mail de confirmare a expedierii

E-mailul „Vă mulțumim pentru achiziție”

E-mail cu recomandări de produse

E-mail de reamintire de reaprovizionare

E-mail cu stimulente pentru următoarea achiziție

E-mail axat pe produs

E-mail de solicitare a sondajului pentru produse

E-mail de solicitare a examinării produsului

E-mail de integrare SaaS

E-mailuri post-cumpărare – Întrebări frecvente

Ce este experiența post-cumpărare?

Experiența post-cumpărare a clienților reprezintă comunicarea și acțiunile care au loc după ce un client face o achiziție de la o întreprindere.

Cum oferim asistență pentru clienți post-cumpărare?

Puteți oferi asistență pentru clienți post-cumpărare trimițând automat un e-mail de reamintire cu un link către articole din baza de cunoștințe pentru asistență 24/7.

Ce este disonanța post-cumpărare și ce pot face companiile pentru a o reduce?

Disonanța post-cumpărare este sentimentul negativ care apare după ce o persoană a achiziționat un produs sau un serviciu. Pentru a o reduce, organizațiile ar trebui să aibă un mod solid de a-și sprijini clienții, inclusiv rezolvarea imediată a problemelor și o modalitate ușoară de a ajunge la asistență.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este experiența post-cumpărare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Experiența post-cumpărare a clienților reprezintă comunicarea și acțiunile care au loc după ce un client face o achiziție de la o întreprindere.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum oferim asistență pentru clienți post-cumpărare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți oferi asistență pentru clienți post-cumpărare trimițând automat un e-mail de reamintire cu un link către articole din baza de cunoștințe pentru asistență 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este disonanța post-cumpărare și ce pot face companiile pentru a o reduce?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Disonanța post-cumpărare este sentimentul negativ care apare după ce o persoană a achiziționat un produs sau un serviciu. Pentru a o reduce, organizațiile ar trebui să aibă un mod solid de a-și sprijini clienții, inclusiv rezolvarea imediată a problemelor și o modalitate ușoară de a ajunge la asistență.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație