Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mail de bun venit

Șabloane pentru e-mail de bun venit

E-mailurile de bun venit sunt un instrument excelent pentru stabilirea unei conexiuni cu noii clienți. Acestea dau tonul comunicării viitoare și oferă clientului o privire asupra stilului de comunicare al companiei dumneavoastră. Ca atare, e-mailurile de bun venit sunt parte integrantă a oricărui e-mail eCommerce de afaceri.

Șabloane pentru e-mail de bun venit

Rolul e-mailurilor de bun venit în eCommerce

Mesajele de bun venit se încadrează în categoria e-mailurilor tranzacționale, care sunt tipuri de e-mailuri trimise automat după ce consumatorii au interacționat cu dumneavoastră într-un fel. Atunci când sunt utilizate corect, e-mailurile tranzacționale pot crește loialitatea față de marcă și să crească rentabilitatea investiției oferind, în același timp, voce mărcii dumneavoastră și construind relații excelente între companii și clienți atât pentru companiile B2B, cât și pentru cele B2C.

Mesajele de bun venit sunt unele dintre cele mai importante tipuri de e-mailuri tranzacționale. Acestea vă permit să creați o conexiune între un potențial client și marca magazinului dumneavoastră online chiar de la început.

Fără alte întrebări, să trecem la câteva șabloane de e-mail de bun venit pe care le puteți folosi pentru:

  • Anunțați pe cineva că a creat cu succes un cont sau s-a abonat pentru a primi e-mailurile dumneavoastră
  • Mulțumiți utilizatorilor că s-au alăturat comunității magazinului online
  • Evidențiați valorea pe care o va obține utilizatorul de la cumpărăturile cu dumneavoastră
  • Informați utilizatorul despre ce presupune abonamentul, spunând cât de des se poate aștepta la e-mailuri de la dumneavoastră
  • Încurajați utilizatorii să vă urmărească magazinul online pe social media
  • Și mult mai multe!
Șabloane pentru e-mail de bun venit

E-commerce: linii de subiecte pentru e-mail de bun venit

  • Bun venit la bord!
  • Ne bucurăm să te vedem la [magazinul online]
  • În cele din urmă sunteți aici, [numele destinatarului]
  • Este minunat să vă văd alăturându-vă [magazinului online]
  • Acum faceți parte din familia [magazinului online]!

Șabloane pentru e-mail de bun venit pentru comerțul electronic

Șablon 1 pentru e-mail de bun venit

Șablon 2 pentru e-mail de bun venit

Șablon 3 pentru e-mail de bun venit

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Întrebări frecvente

Care este lungimea ideală a unui e-mail de bun venit? 

Nu există o lungime ideală pentru un e-mail de bun venit, precum modul în care sună și „aspectul” e-mailului de bun venit, întrucât acestea depind de obiectivele dumneavoastră. Puteți să-l tratați ca pe un simplu mesaj unidirecțional care informează un destinatar că procesul de creare a contului a avut succes și că poate începe să cumpere. De asemenea, puteți utiliza un e-mail de bun venit pentru a saluta un nou potențial client și a-l introduce în magazinul dumneavoastră online. Acest lucru ar însemna să îi informați pe scurt despre misiunea, viziunea și ceea ce contează pentru dumneavoastră ca antreprenor. Poate doriți și sublinierea valorii pe care o poate obține potențialul dumneavoastră client din cumpărăturile cu dumneavoastră.

Lista posibilelor subiecte suplimentare continuă, motiv pentru care este greu de definit lungimea „ideală” a unui e-mail de bun venit. Un sfat pe care ți-l putem oferi este să fii concis. Nu vă întindeți mesajul și nu încercați să includeți prea multe informații într-un singur e-mail. Amintiți-vă durata scurtă de atenție a oamenilor, care pare a fi și mai scurtă pe măsură ce trec anii. Tratați un e-mail de bun venit ca o oportunitate de a saluta utilizatorii noi și, dacă este necesar, adăugați un paragraf care vorbește despre chestiuni importante pentru dumneavoastră.

Cât de repede ar trebui să fie trimis un e-mail de bun venit după înregistrarea unui cont?

Timpul scurs între crearea unui cont și primirea unui e-mail de bun venit poate părea o problemă care nu ar trebui să deranjeze proprietarii de magazine online, însă aceasta este o presupunere greșită.

E-mailurile de bun venit, care se pot dubla și ca mesaje de confirmare, trebuie trimise imediat după ce un utilizator se înregistrează sau creează un cont pentru magazinul online. Ar trebui să fie livrat în căsuța de e-mail a utilizatorului literalmente în câteva secunde. În caz contrar, ar putea începe să se îngrijoreze că ceva nu a funcționat bine la înregistrare sau că contul este inactiv. Aceștia vor contacta centrul de contact sau, și mai rău, vor fi descurajați și vor renunța la achiziționare. Suntem conștienți de faptul că unele sisteme de e-mail pot solicita un e-mail de bun venit la 3-5 minute după înregistrare. Există două modalități de a rezolva o astfel de problemă: în primul rând, schimbați fișierul sistemului de e-mailuri, și în al doilea rând, afișați un mesaj care spune „Poate dura până la 5 minute pentru a primi e-mailul de bun venit” după ce un utilizator a apăsat butonul „Înregistrați-vă / creați un cont”.

Ce informații trebuie incluse într-un e-mail de bun venit?

La fel ca și durata ideală a unui e-mail de bun venit, nu există o listă de informații care trebuie menționate în fiecare astfel de mesaj. Ceea ce ar trebui sau ar putea fi inclus este, evident, un salut, care poate fi simplu sau mai complex, și câteva informații suplimentare, în funcție de obiectivul mesajului dumneavoastră de întâmpinare.

După cum s-a menționat anterior, aceste informații pot acoperi misiunea și viziunea afacerii dumneavoastră de comerț electronic sau, alternativ, pot conține instrucțiuni de configurare scurte, un mesaj scurt de la CEO sau o listă de principii. Poate include, de asemenea, „link-uri utile” sau a o încurajare de a lua inițiativă pentru ca noii utilizatori să partajeze informații despre magazin cu ceilalți.

Cel mai bine este să alegeți o informație suplimentară și să vă concentrați asupra transmiterii mesajului. Nu încercați să includeți prea multe sfaturi sau știri într-un singur e-mail de bun venit, deoarece vă putem asigura că noii dumneavoastră clienți nu vor petrece 10 minute citindu-le.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de bun venit? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Nu există o lungime ideală pentru un e-mail de bun venit, precum modul în care sunetul și aspectul e-mailului de bun venit întrucât acestea depind de obiectivele dumneavoastră. Cu toate acestea, un sfat pe care vi-l putem oferi este să fiți concis. Nu întindeți mesajul și nu încercați să includeți prea multe informații într-un singur e-mail.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de repede ar trebui să fie trimis un e-mail de bun venit după înregistrarea unui cont?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “E-mailurile de bun venit, care se pot dubla și ca mesaje de confirmare, trebuie trimise imediat după ce un utilizator se înregistrează sau creează un cont în magazinul online.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce informații trebuie incluse într-un e-mail de bun venit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Nu există o listă de informații care trebuie menționate în fiecare mesaj de întâmpinare. Cu toate acestea, ar trebui să includeți un mesaj de salut și câteva informații suplimentare, cum ar fi instrucțiuni de configurare scurte, un mesaj scurt de la CEO, link-uri utile sau mesaje ce îndeamnă la acțiune.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație