Șabloane pentru e-mail de bun venit sunt esențiale pentru a crea o conexiune cu noii clienți și a oferi o imagine asupra stilului companiei. Acestea pot include instrucțiuni de configurare sau informații suplimentare, iar subiectul este cheia pentru atragerea atenției. E-mailurile de bun venit sunt tipuri de e-mailuri tranzacționale, care pot crește loialitatea față de marcă și rentabilitatea investiției.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
E-mailurile de bun venit sunt un instrument excelent pentru stabilirea unei conexiuni cu noii clienți. Acestea dau tonul comunicării viitoare și oferă clientului o privire asupra stilului de comunicare al companiei dumneavoastră. Ca atare, e-mailurile de bun venit sunt parte integrantă a oricărui e-mail eCommerce de afaceri.
Mesajele de bun venit se încadrează în categoria e-mailurilor tranzacționale, care sunt tipuri de e-mailuri trimise automat după ce consumatorii au interacționat cu dumneavoastră într-un fel. Atunci când sunt utilizate corect, e-mailurile tranzacționale pot crește loialitatea față de marcă și să crească rentabilitatea investiției oferind, în același timp, voce mărcii dumneavoastră și construind relații excelente între companii și clienți atât pentru companiile B2B, cât și pentru cele B2C.
Mesajele de bun venit sunt unele dintre cele mai importante tipuri de e-mailuri tranzacționale. Acestea vă permit să creați o conexiune între un potențial client și marca magazinului dumneavoastră online chiar de la început.
Fără alte întrebări, să trecem la câteva șabloane de e-mail de bun venit pe care le puteți folosi pentru:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Ready to put our e-commerce welcome email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
Cel mai bun loc pentru a împărtăși o declarație importantă este în corpul e-mailului însuși, fără a fi necesară redirecționarea către alte pagini. Cu toate acestea, anunțul poate fi prea lung pentru e-mail sau conține informații confidențiale, astfel încât poate fi trimis un document atașat sau un link către știrea relevanță.
Șabloane de e-mail de invitație la convorbire
Formele convenționale de comunicare, cum ar fi apelurile telefonice, sunt importante pentru transmiterea de mesaje și informații care se pierd în comunicarea digitală. Invitarea clienților la convorbiri ar trebui să facă parte din strategia de marketing prin e-mail.
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira pentru gestionarea facturării și relației cu clienții mici.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date