Încercare gratuită

Șabloane de E-mail de Bun Venit

E-mailurile de bun venit sunt unul dintre cei mai importanți pași în construirea unor relații de lungă durată cu noii clienți sau cu potențialii clienți care tocmai au luat o decizie în favoarea afacerii dvs. Impresia pe care o lasă mesajul dvs. de bun venit/introducere are un impact uriaș asupra succesului eforturilor dvs. generale de marketing prin e-mail. Cercetările arată însă că doar 57,7% dintre branduri trimit e-mailuri de bun venit utilizatorilor lor nou abonați.

Ce este un e-mail de bun venit/ de prezentare?

Un e-mail de bun venit sau un e-mail de prezentare este primul pe care îl primesc abonații sau clienții dvs. imediat după prima lor interacțiune cu afacerea dvs. Acesta poate servi în diverse scopuri, cum ar fi prezentarea mărcii/ produsului/serviciului dvs. clienților, încurajarea pașilor următori sau pur și simplu reasigurarea clientului de alegerea sa. Puterea unui e-mail de bun venit de a stimula implicarea utilizatorilor și de a construi mai multă loialitate față de brand nu trebuie subestimată. De fapt, studiile sugerează că:

74% dintre persoane se așteaptă să primească un e-mail de bun venit imediat după ce se abonează la lista dvs.Abonații care primesc un e-mail de bun venit arată cu 33% mai mult angajament față de brand.Rata medie de deschidere a e-mailurilor de bun venit este de 50%, ceea ce le face cu 86% mai eficiente decât newsletter-ele.
E-mailurile de bun venit generează de 4 ori mai multe deschideri și de 5 ori mai multe click-uri decât campaniile obișnuite de marketing prin e-mail.
Rata de conversie pentru e-mailurile de bun venit este de 0.94% comparativ cu 0,10% pentru un e-mail obișnuit.
În medie, e-mailurile de bun venit generează cu până la 320% mai multe venituri pe e-mail decât alte e-mailuri promoționale.
Șablon de e-mail de bun venit la LiveAgent
Exemplu de e-mail de bun venit

20 de exemple de linii de subiect de e-mail de bun venit/ e-mail de prezentare

Având în vedere că doar subiectul este factorul determinant pentru ca 47% dintre oameni să vă citească sau nu e-mailul, subiectul corect este baza unui e-mail de prezentare bun. Iată câteva linii de subiect dovedite de e-mail de bun venit pe care le puteți adapta la brandul dvs. și le puteți folosi imediat:

  1. Ne bucurăm să vă vedem la bord! Iată cum să începeți
  2. [NUME], ne bucurăm că sunteți aici!
  3. Vă întrebați cum funcționează [PRODUS]?
  4. Bine ați venit la [BRAND]! Link-uri utile pentru a vă ajuta să începeți
  5. Bine ați venit la [BRAND]! Bucurați-vă de 10 $ din prima dvs. comandă
  6. Bine ați venit! Aici este codul dvs. de reducere
  7. Bine ați venit la [BRAND]! Următorii pași importanți
  8. Bine ați venit la bord! Iată ce urmează
  9. Bine ați venit la [BRAND]! Simțiți-vă ca acasă
  10. Sunteți gata să faceți un pas înainte? Bine ați venit la [BRAND]!
  11. E oficial, sunteți pe listă!
  12. Bine ați venit la [BRAND]! Haideți să ne cunoaștem mai bine
  13. Ne bucurăm să vă avem în listă! Să-i dăm bătaie
  14. Bine ați venit! Cum putem face ca [PRODUS] să vă fie mai util?
  15. Acum că v-ați înscris, haideți să începem!
  16. Călătoria dvs. [BRAND] începe acum 
  17. Suntem încântați să vă cunoaștem, [NUME]!
  18. E oficial, sunteți pe listă!
  19. Bună decizie. Bine ați venit în familia noastră! 😊
  20. Bine ați venit la [BRAND], cumpărați acum ♥

5 exemple de șabloane de e-mail de bun venit

Un e-mail de prezentare profesională/un e-mail de bun venit către noii clienți sau abonați poate include următoarele elemente cheie:

  • Arătarea aprecierii pentru că s-a înscris/ a devenit client
  • Reafirmarea propunerii de valoare a mărcii/ produsului/serviciului dvs.
  • Evidențierea următoarelor etape de integrare
  • Listarea resurselor utile și a ghidurilor cu un apel la acțiune
  • Explicarea a ceea la ce se pot aștepta de la următoarele dvs. e-mailuri
  • Încurajarea clienților să se implice în continuare în cazul în care au întrebări sau au nevoie de ajutor
  • Furnizarea informațiilor dvs. de contact, link-uri către paginile de social media

Consultați aceste șabloane de e-mailuri de bun venit care pot fi folosite în comunicările dvs. de afaceri.

Șablon de e-mail de bun venit pentru abonații noi

Șablon de e-mail de bun venit la perioada de încercare

Șablon de e-mail de bun venit axat pe produs

Șablon de e-mail de bun venit pentru clienții noi

E-mail de prezentare a noului angajat către colegi

Șablon de e-mail de bun venit – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimit un e-mail de bun venit?

Timp de rezolvare

Ar trebui să trimiteți un e-mail de bun venit imediat după ce un utilizator își creează un cont în portalul clienților. Nu-l faceți să aștepte prea mult, deoarece dacă nu primește un mesaj în câteva minute, atunci ar putea crede că ceva nu a mers bine. 

Integrare

Un e-mail de bun venit ar trebui să fie scurt, dar poate funcționa și ca un mesaj care să faciliteze navigarea utilizatorului în cadrul portalului dvs.

De aceea, puteți include câteva linkuri (maxim 3, dacă nu doriți ca destinatarul să fie derutat) care să ducă, de exemplu, la o secțiune de întrebări frecvente, la manuale de bază sau la un glosar.

Este cel mai bine să personalizați e-mailurile de bun venit în funcție de tipul de client?

Liguid markup

Trimiterea de e-mailuri simple și automate în anul 2021 nu este cea mai bună idee. Încercați să vă segmentați contactele și să includeți câteva informații unice legate de destinatarii dvs. Folosiți jetoane de personalizare pentru a menționa tipul lor de abonament, punctele nevralgice comune sau data la care s-au alăturat companiei dvs.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de bun venit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să trimiteți un e-mail de bun venit imediat după ce un utilizator creează un cont de portal pentru clienți. Nu îi faceți să aștepte prea mult, deoarece dacă nu primesc un mesaj în câteva minute, atunci ar putea crede că ceva nu a mers bine.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să includ linkuri specifice într-un e-mail de bun venit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de bun venit ar trebui să fie scurt, dar poate funcționa și ca un mesaj care să faciliteze navigarea utilizatorului în cadrul portalului dvs. De aceea, puteți include câteva (maximum 3) linkuri care să ducă, de exemplu, la o secțiune de întrebări frecvente, la manuale de bază sau la un glosar.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Este cel mai bine să personalizați e-mailurile de bun venit în funcție de tipul de client?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri simple și automate în anul 2021 nu este cea mai bună idee. Încercați să vă segmentați contactele și să includeți câteva informații unice legate de destinatarii dvs. Folosiți jetoane de personalizare pentru a menționa tipul lor de abonament, punctele nevralgice comune sau data la care s-au alăturat companiei dvs.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație