Pagina oferă exemple de șabloane de e-mail de bun venit pentru îmbunătățirea relațiilor de afaceri cu clienții noi sau existenți. Include și șabloane pentru e-mailuri de mulțumire și de livrare-returnare în comerțul electronic, precum și sfaturi despre cum să personalizezi și să eficientizezi comunicarea prin e-mail. Toate șabloanele pot fi adaptate și personalizate în funcție de nevoile și interesul clienților.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
E-mailurile de bun venit sunt unul dintre cei mai importanți pași în construirea unor relații de lungă durată cu noii clienți sau cu potențialii clienți care tocmai au luat o decizie în favoarea afacerii dvs. Impresia pe care o lasă mesajul dvs. de bun venit/introducere are un impact uriaș asupra succesului eforturilor dvs. generale de marketing prin e-mail. Cercetările arată însă că doar 57,7% dintre branduri trimit e-mailuri de bun venit utilizatorilor lor nou abonați.
Un e-mail de bun venit sau un e-mail de prezentare este primul pe care îl primesc abonații sau clienții dvs. imediat după prima lor interacțiune cu afacerea dvs. Acesta poate servi în diverse scopuri, cum ar fi prezentarea mărcii/ produsului/serviciului dvs. clienților, încurajarea pașilor următori sau pur și simplu reasigurarea clientului de alegerea sa. Puterea unui e-mail de bun venit de a stimula implicarea utilizatorilor și de a construi mai multă loialitate față de brand nu trebuie subestimată. De fapt, studiile sugerează că:
74% dintre persoane se așteaptă să primească un e-mail de bun venit imediat după ce se abonează la lista dvs. | Abonații care primesc un e-mail de bun venit arată cu 33% mai mult angajament față de brand. | Rata medie de deschidere a e-mailurilor de bun venit este de 50%, ceea ce le face cu 86% mai eficiente decât newsletter-ele. |
E-mailurile de bun venit generează de 4 ori mai multe deschideri și de 5 ori mai multe click-uri decât campaniile obișnuite de marketing prin e-mail. | Rata de conversie pentru e-mailurile de bun venit este de 0.94% comparativ cu 0,10% pentru un e-mail obișnuit. | În medie, e-mailurile de bun venit generează cu până la 320% mai multe venituri pe e-mail decât alte e-mailuri promoționale. |
Având în vedere că doar subiectul este factorul determinant pentru ca 47% dintre oameni să vă citească sau nu e-mailul, subiectul corect este baza unui e-mail de prezentare bun. Iată câteva linii de subiect dovedite de e-mail de bun venit pe care le puteți adapta la brandul dvs. și le puteți folosi imediat:
Un e-mail de prezentare profesională/un e-mail de bun venit către noii clienți sau abonați poate include următoarele elemente cheie:
Consultați aceste șabloane de e-mailuri de bun venit care pot fi folosite în comunicările dvs. de afaceri.
Ar trebui să trimiteți un e-mail de bun venit imediat după ce un utilizator își creează un cont în portalul clienților. Nu-l faceți să aștepte prea mult, deoarece dacă nu primește un mesaj în câteva minute, atunci ar putea crede că ceva nu a mers bine.
Un e-mail de bun venit ar trebui să fie scurt, dar poate funcționa și ca un mesaj care să faciliteze navigarea utilizatorului în cadrul portalului dvs.
De aceea, puteți include câteva linkuri (maxim 3, dacă nu doriți ca destinatarul să fie derutat) care să ducă, de exemplu, la o secțiune de întrebări frecvente, la manuale de bază sau la un glosar.
Trimiterea de e-mailuri simple și automate în anul 2021 nu este cea mai bună idee. Încercați să vă segmentați contactele și să includeți câteva informații unice legate de destinatarii dvs. Folosiți jetoane de personalizare pentru a menționa tipul lor de abonament, punctele nevralgice comune sau data la care s-au alăturat companiei dvs.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă gestionarea facturării și soluții omnicanale pentru serviciul clienților. E-mailurile de anulare ar trebui să lase o impresie pozitivă pentru reangajare clienți.
Serviciul de relații cu clienții
LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date