Acest articol furnizează exemple de șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților și cum le puteți utiliza pentru a obține loialitatea clienților și pentru a atrage noi clienți potențiali. De asemenea, oferă sfaturi pentru a crea e-mailuri eficiente și pentru a asigura succesul clienților dvs. prin feedback și îmbunătățiri continue. Există și exemple de șabloane de e-mail de vânzări promoționale, sondaj și notificare a livrării și returnării în comerțul electronic.
Asigurarea loialității clienților și atingerea de noi clienți potențiali sunt două obiective prioritare ale tuturor strategiilor de marketing digital. Nu sunt obiective ușor de atins, dar există acțiuni specifice pe care le puteți întreprinde pentru a dobândi noi clienți și pentru a vă păstra clienții existenți mulțumiți.
Deci, cum puteți face acest lucru? Comunicați cu consumatorii în mod direct și informați-i despre produsele sau serviciile dvs., oferindu-le în același timp valoare. Le puteți consolida încrederea într-un mod reciproc avantajos — înâmpinarea clienților.
Ce reprezintă întâmpinarea clienților? De ce este importantă?
Atunci când un client cumpără un produs sau un serviciu, comerciantul nu dorește ca acesta să regrete investiția. La urma urmei, este mai probabil ca un client mulțumit să cumpere un alt produs de la aceeași afacere. Și aici intervine întâmpinarea. Este o metodă de îndrumare a clienților spre utilizarea corectă a produselor sau serviciilor pe care le-au achiziționat.
Dacă doriți să îmbunătățiți interacțiunile dintre afacerea dvs. și clienți, implementarea unei strategii de întâmpinare este o opțiune bună. Procedând astfel, va fi mai ușor să comunicați cu aceștia și să creați valoare. În esență, întâmpinarea este o parte a unei strategii mai ample privind relația cu un nou client.
Dar ce legătură are aceasta cu marketingul digital?
Având în vedere că marketingul se bazează în principal pe instrumente, canale și strategii digitale, este esențial să investiți în canale de comunicare practice, eficiente și de succes, cum ar fi marketingul prin e-mail. De aceea, cea mai mare parte a strategiei de întâmpinare ar trebui să fie aplicată prin intermediul e-mailurilor personalizate și direcționate care sunt trimise noilor utilizatori.
Dacă primiți un astfel de e-mail, nu fiți surprins dacă acesta include un mesaj de verificare a adresei de e-mail. Acest lucru este nu numai pentru securitatea furnizorului, ci, în ultimă instanță, și pentru securitatea dumneavoastră.
5 idei de șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
E-mail de întâmpinare de bun venit
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
Un șablon de e-mail de întâmpinare care provine de la o ființă umană reală
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
Șablon de e-mail de întâmpinare „vă mulțumim că ni v-ați alăturat”
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
E-mail de „Bine ați venit la perioada dvs. de încercare”
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
E-mail de bun venit axat pe produs
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Exemple de linii de subiect pentru șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților – sfaturi & bune practici de urmat
1. Cunoașteți-vă clienții
Cunoașterea utilizatorului este esențială în toate domeniile unei organizații, dar, atunci când vorbim despre întâmpinarea clientului, aceasta devine obligatorie.
2. Personalizați-vă întâmpinarea
Fiecare utilizator poate avea o problemă diferită care trebuie rezolvată sau așteptări diferite de la un produs sau furnizor de servicii, așa că e-mailurile de integrare trebuie să țină cont de acest lucru. Vă puteți imagina un coafor care face aceeași tunsoare pentru toți clienții săi?
Nu? (Dacă răspunsul dvs. este da, trimiteți-mi adresa acelui coafor pentru că acea tunsoare trebuie să fie fenomenală!)
3. Asigurați succesul clientului dvs., și rapid
Dacă un client a cumpărat produsul sau serviciul dvs., depinde de dvs. să îi oferiți rezultate excelente și să faceți acest lucru cât mai curând posibil. Prin urmare, faceți tot posibilul pentru a-i ajuta să profite la maximum de produsul sau serviciul dvs. cât mai repede posibil. Arătați-le că merită timpul și banii investiți.
4. Nu-i dați unui om flămând un pește, învățați-l cum să pescuiască
Acum, după ce ați instruit clientul cum să utilizeze produsul sau serviciul dvs., acesta cunoaște toate beneficiile pe care i le poate aduce produsul. În scurt timp, clienții dvs. au obținut primul succes datorită produsului dvs.
Dar i-ați învățat cum să obțină acest rezultat sau le-ați adus rezultatul?
Nu vă lăsați clienții să depindă de echipa de integrare. Aceștia trebuie să aibă autonomie și suficiente cunoștințe pentru a putea lucra singuri cu produsul. Rolul dvs. este de a-i ajuta să reușească cu produsul pe parcursul traseului lor.
5. Structurați-vă bine echipa de integrare
Echipa dvs. de integrare este o parte a puzzle-ului care trebuie să asigure succesul tuturor elementelor.
Totul trebuie să fie bine planificat și organizat, având alături profesioniști care să se ocupe de problemele clientului.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților – Întrebări frecvente
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 30-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată
Vânzarea ascendentă și vânzarea încrucișată sunt strategii eficiente pentru a obține mai multe vânzări. Personalizarea ofertei și folosirea imaginilor sunt cheia succesului. Aproximativ 35% din veniturile Amazon sunt generate de vânzările încrucișate.
Marketingul prin e-mail este o modalitate flexibilă de a comunica cu clienții și de a trimite promoții și oferte. Există trei tipuri principale de campanii de marketing prin e-mail: tranzacționale, relaționale și promoționale. E-mailul continuă să fie o modalitate eficientă de a strânge lead-uri, de a distribui conținut și de a îmbunătăți relațiile cu clienții. Utilizarea șabloanelor de e-mail poate fi benefică și face procesul mai eficient.
Șabloane pentru serviciul clienți
Șabloanele de e-mail și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Un bun serviciu pentru clienți necesită abilități relevante și motivație adecvată a angajaților. Utilizarea de șabloane pentru serviciul clienți poate economisi timp și oferi un serviciu consecvent.
Șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți
LiveAgent oferă o gamă largă de servicii pentru clienți, inclusiv migrarea datelor, starea sistemului și jurnalul de modificări. Compania se angajează să ofere premii și certificate, recenzii ale clienților, și parteneriate în domeniul VoIP. De asemenea, oferă programe de afiliere și parteneriate. LiveAgent oferă și o varietate de software-uri pentru serviciul clienților, inclusiv sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și software pentru gestionarea e-mailurilor. Compania se angajează să ofere un serviciu excelent pentru clienți, inclusiv răspunsuri la e-mailuri și urmărirea acestora.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team