Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

Asigurarea loialității clienților și atingerea de noi clienți potențiali sunt două obiective prioritare ale tuturor strategiilor de marketing digital. Nu sunt obiective ușor de atins, dar există acțiuni specifice pe care le puteți întreprinde pentru a dobândi noi clienți și pentru a vă păstra clienții existenți mulțumiți.

Deci, cum puteți face acest lucru? Comunicați cu consumatorii în mod direct și informați-i despre produsele sau serviciile dvs., oferindu-le în același timp valoare. Le puteți consolida încrederea într-un mod reciproc avantajos — înâmpinarea clienților. 

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
LiveAgent vă permite să trimiteți e-mailuri direct din panoul de bord de ticketing

Ce reprezintă întâmpinarea clienților? De ce este importantă?

Atunci când un client cumpără un produs sau un serviciu, comerciantul nu dorește ca acesta să regrete investiția. La urma urmei, este mai probabil ca un client mulțumit să cumpere un alt produs de la aceeași afacere. Și aici intervine întâmpinarea. Este o metodă de îndrumare a clienților spre utilizarea corectă a produselor sau serviciilor pe care le-au achiziționat.

Dacă doriți să îmbunătățiți interacțiunile dintre afacerea dvs. și clienți, implementarea unei strategii de întâmpinare este o opțiune bună. Procedând astfel, va fi mai ușor să comunicați cu aceștia și să creați valoare. În esență, întâmpinarea este o parte a unei strategii mai ample privind relația cu un nou client.

E-mail de înscriere la LiveAgent
E-mail de înscriere la LiveAgent

Dar ce legătură are aceasta cu marketingul digital?

Având în vedere că marketingul se bazează în principal pe instrumente, canale și strategii digitale, este esențial să investiți în canale de comunicare practice, eficiente și de succes, cum ar fi marketingul prin e-mail. De aceea, cea mai mare parte a strategiei de întâmpinare ar trebui să fie aplicată prin intermediul e-mailurilor personalizate și direcționate care sunt trimise noilor utilizatori.

5 idei de șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

E-mail de întâmpinare de bun venit


Un șablon de e-mail de întâmpinare care provine de la o ființă umană reală

Șablon de e-mail de întâmpinare „vă mulțumim că ni v-ați alăturat” 

E-mail de „Bine ați venit la perioada dvs. de încercare”

E-mail de bun venit axat pe produs

Exemple de linii de subiect pentru șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

  • Bine ați venit la [companie], [nume și prenume].
  • [nume], bun venit în comunitatea [companie]!
  • [nume], haideți să vă punem în mișcare!
  • [nume], meritați ce e mai bun
  • Bine ați venit la [companie], [nume]. Citatele dvs. sunt aici!
  • Sunteți nou în lumea [companiei]?
  • Vă simțiți norocos?
  • Vă interesează oportunitățile?
  • Ați spus „[substantiv asociat cu numele unei companii]?” Bine ați venit la [companie]!
  • Sunteți gata să [activitate asociată cu produsul/serviciul companiei dvs.]?
  • Sunteți gata să faceți un pas înainte? Bine ați venit la [companie]
  • Iată cum să începeți cu [produs/serviciu] de la [companie].
  • Conectați-vă la contul dvs. [companie]
  • 4 moduri de a începe cu [produs/serviciu]
  • Bine ați venit la [companie]: Următorii pași importanți
  • Bine ați venit! Iată primele 5 lucruri pe care trebuie să le știți
  • Bine ați venit în lumea [companiei]
  • Bine ați venit la [companie]! Simțiți-vă ca acasă
  • Bine ați venit la noul dvs. [produs] favorit

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților – sfaturi & bune practici de urmat

1. Cunoașteți-vă clienții

Cunoașterea utilizatorului este esențială în toate domeniile unei organizații, dar, atunci când vorbim despre întâmpinarea clientului, aceasta devine obligatorie.

2. Personalizați-vă întâmpinarea

Fiecare utilizator poate avea o problemă diferită care trebuie rezolvată sau așteptări diferite de la un produs sau furnizor de servicii, așa că e-mailurile de integrare trebuie să țină cont de acest lucru. Vă puteți imagina un coafor care face aceeași tunsoare pentru toți clienții săi?

Nu? (Dacă răspunsul dvs. este da, trimiteți-mi adresa acelui coafor pentru că acea tunsoare trebuie să fie fenomenală!)

3. Asigurați succesul clientului dvs., și rapid

Dacă un client a cumpărat produsul sau serviciul dvs., depinde de dvs. să îi oferiți rezultate excelente și să faceți acest lucru cât mai curând posibil. Prin urmare, faceți tot posibilul pentru a-i ajuta să profite la maximum de produsul sau serviciul dvs. cât mai repede posibil. Arătați-le că merită timpul și banii investiți.

4. Nu-i dați unui om flămând un pește, învățați-l cum să pescuiască

Acum, după ce ați instruit clientul cum să utilizeze produsul sau serviciul dvs., acesta cunoaște toate beneficiile pe care i le poate aduce produsul. În scurt timp, clienții dvs. au obținut primul succes datorită produsului dvs.

Dar i-ați învățat cum să obțină acest rezultat sau le-ați adus rezultatul?

Nu vă lăsați clienții să depindă de echipa de integrare. Aceștia trebuie să aibă autonomie și suficiente cunoștințe pentru a putea lucra singuri cu produsul. Rolul dvs. este de a-i ajuta să reușească cu produsul pe parcursul traseului lor.

5. Structurați-vă bine echipa de integrare

Echipa dvs. de integrare este o parte a puzzle-ului care trebuie să asigure succesul tuturor elementelor.

Totul trebuie să fie bine planificat și organizat, având alături profesioniști care să se ocupe de problemele clientului.

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de întâmpinare clientului?

Timp de rezolvare

Primul e-mail de întâmpinare ar trebui să fie trimis la câteva minute după ce clientul dvs. se înregistrează sau cumpără un produs/serviciu. De ce la câteva minute după? Pentru că trimiterea imediată a unui e-mail automat pare prea artificială. Poate fi evident că trimiteți e-mailuri automate, dar încercați să vă prezentați cât mai personal posibil.

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de întâmpinare a clientului?

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

E-mailul de întâmpinare trebuie să aibă între 60 și 130 de cuvinte. Mențineți mesajul de bun venit cât mai scurt și mai simplu posibil. Nu doriți să îi copleșiți imediat.

Mai mult decât atât, de fiecare dată când întâmpinați un nou client, solicitați feedback, astfel încât să vă puteți îmbunătăți continuu procesul.

Ce structură ar trebui să aibă e-mailul meu de întâmpinare?

Șabloane de notificare

Conținutul ar trebui să fie scurt, să poată fi scanat și prezentat în bucăți mici. Destinatarii își petrec câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând doar cuvinte-cheie și subiecte generale. În cazul în care identifică ceva relevant, aceștia vor încetini și vor citi mesajul dvs. cu mai multă atenție. Începeți prin a vă scrie e-mailul, apoi eliminați jumătate din cuvinte și revizuiți-le pentru a mai elimina câteva. După aceea, vă veți apropia de a avea doar informațiile cheie rămase.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de întâmpinare clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Primul e-mail de întâmpinare ar trebui să fie trimis la câteva minute după ce clientul se înregistrează sau cumpără un produs/serviciu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de întâmpinare a clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul de întâmpinare trebuie să aibă între 60 și 130 de cuvinte. Mențineți mesajul de bun venit cât mai scurt și mai simplu posibil. Nu doriți să îi copleșiți imediat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce structură ar trebui să aibă e-mailul meu de întâmpinare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Conținutul trebuie să fie scurt, scanabil și prezentat în bucăți mici. Destinatarii petrec câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând doar cuvinte-cheie și subiecte generale.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație