• Șabloane
  • Șabloane de e-mail de vânzări la rece

Șabloane de e-mail de vânzări la rece

Pentru afacerile B2B, marketingul prin e-mail la rece a fost întotdeauna și rămâne una dintre cele mai eficiente modalități de a genera lead-uri de calitate. Un e-mail la rece bine elaborat, personalizat și foarte bine direcționat poate fi punctul de plecare al unei interacțiuni de vânzări de succes. Cu toate acestea, deoarece un e-mail la rece este tipul de e-mail pe care îl trimiteți unui potențial client cu care nu aveți nicio relație anterioară – a face ca potențialii clienți să răspundă (sau chiar să deschidă) un e-mail rece ca gheața poate fi o provocare pentru reprezentanții de vânzări. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici pentru trimiterea de e-mailuri la rece B2B, împreună cu o listă de subiecte demonstrate și 10 modele de e-mailuri de vânzări la rece pe care le puteți folosi pentru campaniile dvs. de e-mailuri de ieșire.

Șabloane de e-mail de vânzări la rece - App - Uploads - 2020 - 11 - Canned Responses Feature LiveAgent.gif
Salvați e-mailurile noastre de vânzări la rece ca mesaje predefinite sau șabloane pentru a le trimite cu ușurință.

Cele mai bune practici de e-mail la rece

  • Cunoașteți-vă prospecții înainte de a îi contacta – verificați profilurile lor de socializare, informațiile despre companie și vedeți dacă oferta dvs. se potrivește.
  • Personalizați fiecare mesaj pe baza datelor disponibile – Woodpecker a constatat că rata medie de răspuns la e-mailurile personalizate avansate este de 17% (față de 7% pentru e-mailurile nepersonalizate).
  • Concentrați-vă pe valoarea pe care o puteți oferi – explicați modul în care produsul/serviciul dvs. poate contribui la rezolvarea problemelor pe care le întâmpină potențialul client și la atingerea obiectivelor acestuia.
  • Mențineți linia de subiect foarte specifică și, de preferință, scurtă – liniile de subiect mai scurte au, de obicei, rate de deschidere mai mari și nu vor fi întrerupte pe dispozitivele mobile.
  • Încheiați cu un apel-la-acțiune (CTA) clar, pentru a încuraja o implicare ulterioară – cum ar fi să le cereți să vă pună în legătură cu persoana potrivită, să stabilească un apel scurt, să programeze o demonstrație, etc.

Linii de subiect de e-mail la rece care sunt deschise

  • [Nume prospect], ne putem conecta?
  • Mă puteți îndruma în direcția cea bună?
  • Căutați cea mai bună persoană de contact de la [compania potențialului client].
  • Puteți să mă ajutați?
  • Aveți 5 minute libere, [numele Prospectului]?
  • Sunteți liber să discutați la [data]?
  • [Conexiune reciprocă] mi-a recomandat să iau legătura cu dvs.
  • V-am găsit prin intermediul [Nume recomandare]
  • Întrebare despre [obiectivul pe care l-ar putea avea]
  • Faceți și dvs. aceste greșeli?
  • Majoritatea [profesioniștilor pe care îi vizați] fac această greșeală
  • O modalitate prin care [compania potențialului client] poate pune capăt [problemei].
  • X Pași pentru a atinge [obiectivul pe care l-ar putea avea]
  • Ajutându-vă echipa să realizeze [obiectivul pe care îl au]
  • Pot să vă ajut cu [atingerea unui obiectiv specific]?
  • O modalitate [mai bună/ mai inteligentă/ mai rapidă] de a [atinge un anumit obiectiv]
  • Sunteți pregătit să depășiți [provocare specifică]?
  • Cum vă descurcați cu [punctul nevralgic]?
  • V-ați gândit la [oferta relevantă]?
  • Soluție rapidă pentru [industrie]
  • Știați că [concurentul prospectului] face acest lucru?
  • X Modalități prin care vă putem ajuta cu [problemă pe care ar putea-o avea]
  • X Sfaturi/idei pentru [problemă pe care ar putea-o avea]
  • 10x tracțiunea [companiei potențialului client] în 10 minute
  • Cât de mulțumit sunteți de [instrumentul de afaceri pe care îl utilizează] [numele companiei]?
  • Felicitări – tocmai am văzut că ați apărut pe [site de top din industria dvs.]

10 Șabloane de e-mail de vânzări la rece

În căutarea persoanei potrivite


Hi [Name],

My name is [First name], and I’m the head of business development efforts at [Your company]. We recently launched a new [product] that helps [one sentence pitch].

I’m taking an educated guess here– based on your online profile, you appear to be an appropriate person to connect with, or might be able to point me in the right direction.

I’d like to speak with someone from [Prospect’s company] who is responsible for [handling something that’s relevant to my product].

If that’s you, are you open to a 15-minute call on [date and time] to discuss how [product] can specifically help your business? If not you, who do you recommend I should contact?

I’d appreciate the help!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail general de introducere


Hi [Name],

This is [Your name] with [Your company]. I work with businesses in the [specific] industry and saw you visited our website in the past.

This inspired me to spend a few minutes on [Prospect’s company] website to learn more about how you’re approaching [their strategy for sales/ marketing/ customer service, etc.]. I noticed some areas of opportunity and decided to reach out to you directly.

[Your company] is working with similar companies in your industry, such as [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to help them accomplish [specific goals], and giving them the [tools/solutions] to succeed.

If you’d like to learn more, let’s set up a quick call. How does [Day/ time] look on your calendar?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de prezentare a ofertei


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I know you’re busy, so I’ll keep this short.

[Prospect’s company] is on my radar because we’ve helped organizations like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to improve [the benefit your product provides] and achieve [results].

Is this something that might interest your organization right now? If so, are you or someone from the team available to hop on a quick call sometime over the next week or two?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Referirea la un produs al unui concurent


Hi [Name],

Just ran across your website and noticed you were using [your competitor’s product]. How is it working out for you?

Our product is similar to that, however, it also provides [key differentiators]. If you’re up for it, I would love to jump on a quick call with you and get your opinion on how we could make [Prospect’s company] better and see if it would make sense for us to work together.

Would [date and time] be a good time for you? (If not, I’m flexible, just let me know).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail concentrat pe valoare 


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I saw you recently downloaded our whitepaper about [topic of whitepaper], so I thought I’d reach out.

[Prospect’s company] looks like a great fit for [Your company] and I’d love to understand what your goals are for this year.

We often help companies like yours grow with:

A solution/result
B solution/result
C solution/result

If you’d like to learn how [Your company] can help you reach [X goals], feel free to book time on my calendar here: [link]

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Sensibilizare prin intermediul unei cunoștințe comune


Hi [Name],

[Mutual connection] recommended we get in touch, hope you don’t mind me reaching out. I work for [Company name] that provides [short product pitch].

[Product name] has been helping businesses like yours [achieve specific goals]. I believe it’s something that might be valuable to you.

How do you feel about a quick call next week to discuss this further? Let me know when works best for you.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Împărtășirea ideilor utile


Hi [Name],

My name is [Your name] and we work with companies like [Company names] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer experience, etc.].

I’ve already started looking at [Prospect’s company] website and I have a few ideas about how you can increase your […]. For example, [details on how you can help them achieve their goals].

I actually have more ideas that may be useful for you. Do you have some time next week for a 15-minute call? If so, you can book time directly onto my calendar here: [link]

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de invitație la demonstrația produsului


Hi [Name],

My name is [Your name], and I’ll keep this very quick.

Our software solution helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].

Could I have 10 minutes of your time next week for a personalized demo that’ll make clear why companies like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] love our product?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Lead inbound de pe site-ul dvs.


Hi [Name],

You recently visited our website and [what they did on website]. If you’re interested in learning more about [content topic], then I can recommend the following additional resources:

[Relevant resource 1]
[Relevant resource 2]

Or, if you were looking for a cost-effective solution to [topic], our product/service could actually help you [achieve specific goals]. Let’s schedule a quick 10-minute call so I can tell you more about it. When works best for you?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de informare personalizat


Hi [Name],

I just came across your [prospect’s blog post/ comment] on [platform] and thought the points you made were very insightful and I agree with most of them.

It also made me want to reach out so I could talk to you about how [Prospect’s company] could benefit from our software that totally takes care of the issue you raised about [details of the issue].

What would be the best way to get 15 mins on your calendar to explore if this would be valuable to your company?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de vânzări la rece – Întrebări frecvente

Cum scrieți un e-mail de vânzări la rece?

Un e-mail la rece este scurt și la obiect. Încercați să formulați e-mailul în cel mult 4 propoziții.

Ce trebuie să spuneți într-un e-mail la rece?

Când scrieți un e-mail la rece, ar trebui să începeți cu o scurtă introducere despre dvs. și despre afacerea dvs. După paragraful introductiv, ar trebui să precizați motivul pentru care scrieți e-mailul. În final, ar trebui să oferiți o soluție sau o prezentare a produsului dvs.

Cum pot trimite un e-mail de informare la rece?

Ar trebui să aveți o listă de adrese de e-mail pe care le-ați obținut în urma procesului de cercetare. Nu trimiteți pur și simplu un e-mail la rece la adrese aleatorii. Concentrați-vă pe construirea unei relații calde cu potențialii clienți. Nu vă fie teamă să trimiteți o mulțime de e-mailuri. Unii oameni cred că dacă trimiteți mai multe e-mailuri înseamnă că nu puteți construi o relație. Acest lucru nu este adevărat. Puteți construi în continuare o relație atunci când trimiteți o mulțime de e-mailuri. Ceea ce este important aici este că trebuie să fiți capabil să construiți o relație cu lead-urile dvs.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți un e-mail de vânzări la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail la rece este scurt și la obiect. Încercați să formulați e-mailul în cel mult 4 propoziții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce trebuie să spuneți într-un e-mail la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Când scrieți un e-mail la rece, ar trebui să începeți cu o scurtă introducere despre dvs. și despre afacerea dvs. După paragraful introductiv, ar trebui să precizați motivul pentru care scrieți e-mailul. În final, ar trebui să oferiți o soluție sau o prezentare a produsului dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot trimite un e-mail de informare la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să aveți o listă de adrese de e-mail pe care le-ați obținut în urma procesului de cercetare. Nu trimiteți pur și simplu un e-mail la rece la adrese aleatorii. Concentrați-vă pe construirea unei relații calde cu potențialii clienți. Nu vă fie teamă să trimiteți o mulțime de e-mailuri. Unii oameni cred că dacă trimiteți mai multe e-mailuri înseamnă că nu puteți construi o relație. Acest lucru nu este adevărat. Puteți construi în continuare o relație atunci când trimiteți o mulțime de e-mailuri. Ceea ce este important aici este că trebuie să fiți capabil să construiți o relație cu lead-urile dvs.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    ×
    Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

    Suntem disponibili pe mai multe date

    Programați o demonstrație