Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de vânzări la rece

Șabloane de e-mail de vânzări la rece

Pentru afacerile B2B, marketingul prin e-mail la rece a fost întotdeauna și rămâne una dintre cele mai eficiente modalități de a genera lead-uri de calitate. Un e-mail la rece bine elaborat, personalizat și foarte bine direcționat poate fi punctul de plecare al unei interacțiuni de vânzări de succes. Cu toate acestea, deoarece un e-mail la rece este tipul de e-mail pe care îl trimiteți unui potențial client cu care nu aveți nicio relație anterioară – a face ca potențialii clienți să răspundă (sau chiar să deschidă) un e-mail rece ca gheața poate fi o provocare pentru reprezentanții de vânzări. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici pentru trimiterea de e-mailuri la rece B2B, împreună cu o listă de subiecte demonstrate și 10 modele de e-mailuri de vânzări la rece pe care le puteți folosi pentru campaniile dvs. de e-mailuri de ieșire.

Șabloane de e-mail de vânzări la rece
Salvați e-mailurile noastre de vânzări la rece ca mesaje predefinite sau șabloane pentru a le trimite cu ușurință.

Cele mai bune practici de e-mail la rece

  • Cunoașteți-vă prospecții înainte de a îi contacta – verificați profilurile lor de socializare, informațiile despre companie și vedeți dacă oferta dvs. se potrivește.
  • Personalizați fiecare mesaj pe baza datelor disponibile – Woodpecker a constatat că rata medie de răspuns la e-mailurile personalizate avansate este de 17% (față de 7% pentru e-mailurile nepersonalizate).
  • Concentrați-vă pe valoarea pe care o puteți oferi – explicați modul în care produsul/serviciul dvs. poate contribui la rezolvarea problemelor pe care le întâmpină potențialul client și la atingerea obiectivelor acestuia.
  • Mențineți linia de subiect foarte specifică și, de preferință, scurtă – liniile de subiect mai scurte au, de obicei, rate de deschidere mai mari și nu vor fi întrerupte pe dispozitivele mobile.
  • Încheiați cu un apel-la-acțiune (CTA) clar, pentru a încuraja o implicare ulterioară – cum ar fi să le cereți să vă pună în legătură cu persoana potrivită, să stabilească un apel scurt, să programeze o demonstrație, etc.

Linii de subiect de e-mail la rece care sunt deschise

  • [Nume prospect], ne putem conecta?
  • Mă puteți îndruma în direcția cea bună?
  • Căutați cea mai bună persoană de contact de la [compania potențialului client].
  • Puteți să mă ajutați?
  • Aveți 5 minute libere, [numele Prospectului]?
  • Sunteți liber să discutați la [data]?
  • [Conexiune reciprocă] mi-a recomandat să iau legătura cu dvs.
  • V-am găsit prin intermediul [Nume recomandare]
  • Întrebare despre [obiectivul pe care l-ar putea avea]
  • Faceți și dvs. aceste greșeli?
  • Majoritatea [profesioniștilor pe care îi vizați] fac această greșeală
  • O modalitate prin care [compania potențialului client] poate pune capăt [problemei].
  • X Pași pentru a atinge [obiectivul pe care l-ar putea avea]
  • Ajutându-vă echipa să realizeze [obiectivul pe care îl au]
  • Pot să vă ajut cu [atingerea unui obiectiv specific]?
  • O modalitate [mai bună/ mai inteligentă/ mai rapidă] de a [atinge un anumit obiectiv]
  • Sunteți pregătit să depășiți [provocare specifică]?
  • Cum vă descurcați cu [punctul nevralgic]?
  • V-ați gândit la [oferta relevantă]?
  • Soluție rapidă pentru [industrie]
  • Știați că [concurentul prospectului] face acest lucru?
  • X Modalități prin care vă putem ajuta cu [problemă pe care ar putea-o avea]
  • X Sfaturi/idei pentru [problemă pe care ar putea-o avea]
  • 10x tracțiunea [companiei potențialului client] în 10 minute
  • Cât de mulțumit sunteți de [instrumentul de afaceri pe care îl utilizează] [numele companiei]?
  • Felicitări – tocmai am văzut că ați apărut pe [site de top din industria dvs.]

10 Șabloane de e-mail de vânzări la rece

În căutarea persoanei potrivite

E-mail general de introducere

E-mail de prezentare a ofertei

Referirea la un produs al unui concurent

E-mail concentrat pe valoare 

Sensibilizare prin intermediul unei cunoștințe comune

Împărtășirea ideilor utile

E-mail de invitație la demonstrația produsului

Lead inbound de pe site-ul dvs.

E-mail de informare personalizat

E-mail de vânzări la rece – Întrebări frecvente

Cum scrieți un e-mail de vânzări la rece?

Un e-mail la rece este scurt și la obiect. Încercați să formulați e-mailul în cel mult 4 propoziții.

Ce trebuie să spuneți într-un e-mail la rece?

Când scrieți un e-mail la rece, ar trebui să începeți cu o scurtă introducere despre dvs. și despre afacerea dvs. După paragraful introductiv, ar trebui să precizați motivul pentru care scrieți e-mailul. În final, ar trebui să oferiți o soluție sau o prezentare a produsului dvs.

Cum pot trimite un e-mail de informare la rece?

Ar trebui să aveți o listă de adrese de e-mail pe care le-ați obținut în urma procesului de cercetare. Nu trimiteți pur și simplu un e-mail la rece la adrese aleatorii. Concentrați-vă pe construirea unei relații calde cu potențialii clienți. Nu vă fie teamă să trimiteți o mulțime de e-mailuri. Unii oameni cred că dacă trimiteți mai multe e-mailuri înseamnă că nu puteți construi o relație. Acest lucru nu este adevărat. Puteți construi în continuare o relație atunci când trimiteți o mulțime de e-mailuri. Ceea ce este important aici este că trebuie să fiți capabil să construiți o relație cu lead-urile dvs.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți un e-mail de vânzări la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail la rece este scurt și la obiect. Încercați să formulați e-mailul în cel mult 4 propoziții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce trebuie să spuneți într-un e-mail la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Când scrieți un e-mail la rece, ar trebui să începeți cu o scurtă introducere despre dvs. și despre afacerea dvs. După paragraful introductiv, ar trebui să precizați motivul pentru care scrieți e-mailul. În final, ar trebui să oferiți o soluție sau o prezentare a produsului dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot trimite un e-mail de informare la rece?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să aveți o listă de adrese de e-mail pe care le-ați obținut în urma procesului de cercetare. Nu trimiteți pur și simplu un e-mail la rece la adrese aleatorii. Concentrați-vă pe construirea unei relații calde cu potențialii clienți. Nu vă fie teamă să trimiteți o mulțime de e-mailuri. Unii oameni cred că dacă trimiteți mai multe e-mailuri înseamnă că nu puteți construi o relație. Acest lucru nu este adevărat. Puteți construi în continuare o relație atunci când trimiteți o mulțime de e-mailuri. Ceea ce este important aici este că trebuie să fiți capabil să construiți o relație cu lead-urile dvs.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație