Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mail de anulare

Șabloane pentru e-mail de anulare

Anularile sunt inevitabile în afacerile SaaS. Până și cei mai fideli clienți, de termen lung despre care ați crezut că vor rămâne pentru totdeauna pot să-și anuleze abonamentul din senin. Poate că nu au obținut rezultatele pe care le așteptau, deoarece nu au fost suficient de alimentați pentru a realiza rentabilitatea completă a produsului dumneavoastră. Este posibil să fi găsit o soluție mai bună (cu o gamă mai largă de caracteristici și prețuri mai accesibile) sau pur și simplu nu mai au nevoie de produsul sau serviciul dumneavoastră. Oricare variantă ar fi, anulările nu înseamnă întotdeauna sfârșitul relației cu un client.

Modul în care gestionați anulările face diferența, și acest lucru începe cu e-mailurile dumneavoastră de anulare – tipul de e-mailuri tranzacționale, declanșate atunci când un utilizator își anulează abonamentul plătit. Mai mult ca win-back emails, e-mailurile de anulare joacă un rol esențial în păstrarea clienților. Există adesea posibilitatea de a reangaja clienții care și-au depășit intervalul și de a-i recâștiga. De aceea, e-mailurile dumneavoastră de anulare ar trebui să meargă dincolo de simplul „adio” – ar trebui să fie concepute pentru a lăsa o impresie pozitivă și pentru a reduce agitația. Mai jos sunt câteva sfaturi cheie pentru elaborarea e-mailurilor de anulare, inclusiv șabloane de e-mail de anulare, gata făcute, pe care le puteți personaliza și utiliza.

Șabloane pentru e-mail de anulare

Cele mai bune practici pentru un e-mail de anulare

Păstrați-vă mesajul scurt și plăcut

E-mailurile de anulare s-au dovedit a funcționa mai bine dacă sunt concise și directe. Există doar patru puncte principale pe care ar trebui să le includeți în e-mail:

  • Mulțumiți-le clienților pentru afacerile lor.
  • Confirmați că anularea acestora este procesată.
  • Cere-ți feedback pentru a afla motivul din spatele anulării lor.
  • Asigurați-i că ușa este întotdeauna deschisă, dacă vor decide vreodată să se întoarcă.
Șabloane pentru e-mail de anulare

Întrebați clienții de ce au anulat

A învăța motivele pentru care clienții dumneavoastră anulează, și unde ați eșuat poate fi dureros, dar este, fără îndoială, valoros pentru afacerea dumneavoastră. Urmărirea motivelor din spatele anulărilor oferă întotdeauna o oportunitate imensă valorificarea feedback-ului clienților, îmbunătățește oferta pentru viitorii clienți și reduce nivelul de agitație.

Folosiți un limbaj empatic pentru vă arăta grija

Deși mesajele de anulare ar trebui să fie de obicei scurte, nu înseamnă că trebuie să fie chiar formale și reci. Subliniind faptul că nu există sentimente grele prin includerea a ceva de genul „Ne-ar plăcea să rămâneți în preajmă, dar înțelegem că anularile mai au loc” vă poate face e-mailul mai mult personalizat, și totodată uman chiar dacă este un mesaj automat.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Subiecte pentru anulările de e-mail

  • Ne pare rău să vă vedem plecând
  • Ne va fi dor de dumneavoastră!
  • Înainte de a pleca … (Ne lipsiți deja!)
  • Contul dumneavoastră a expirat. Încercați un abonament premium!
  • Abonamentul (Podusului) dumneavoastră a expirat
  • Anularea gratuită a contului [de produs]. Obțineți mai mult cu Premium
  • Anulare cont premium de la (Brand)
  • Confirmați cererea dumneavoastră de anulare
  • În urma anulării dumneavoastră, (Nume)
  • Contul (produsului) dumneavoastră va fi dezactivat în 30 de zile
Șabloane pentru e-mail de anulare

Exemple de șablon pentru e-mail de anulare

E-mail de bază pentru anularea abonamentului

E-mail de anulare a abonamentului, neautomatizat

Sondaj de anulare a abonamentului SaaS #1 exemplu

Sondaj de anulare a abonamentului SaaS #2 exemplu

Sondajul de anulare a abonamentului SaaS urmărește

Anulare cont premium

Confirmarea anulării calității de membru

E-mail de dezactivare a contului

Abonament anulat din cauza plății eșuate

Întrebări frecvente

De ce ar trebui să trimit e-mailuri de anulare?

Modul în care marca dumneavoastră răspunde clienților care și-au anulat abonamentul, contul premium sau calitatea de membru, are un impact semnificativ asupra faptului că vor renunța sau nu în cele din urmă. Mesajele de anulare bine elaborate pot fi folosite pentru a recâștiga clienții dezactivați, pentru a remedia relațiile cu clienții care altfel s-ar putea pierde, pentru a îmbunătăți fixarea lor și pentru a minimiza numărul de clienți cu care nu mai interactionați.

Ar trebui să întrebăm clienții de ce au renunțat?

A întreba clienții de ce și-au anulat abonamentul, în primul rând, vă poate oferi o înțelegere mai profundă a nevoilor și a așteptărilor lor și, în cele din urmă, informații valoroase care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți produsul, strategia și marca.

Ar trebui să trimit e-mailuri generice de anulare automată sau să urmăresc personal?

A urmări personal clienții care au anulat, adaugă o notă mai umană mesajului dumneavoastră și creează mai multă încredere. Deși nu este posibil să trimiteți mesaje personalizate de fiecare dată, poate fi rezonabil pentru clienții dumneavoastră mai loiali și cu cheltuieli mari. În loc să trimiteți un mesaj generic de anulare, unic pentru toți, luați în considerare urmărirea personală a clienților dumneavoastră pe termen lung, cu valoare ridicată – ar putea crește șansele de a-i reangaja și de a le recâștiga loialitatea.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Pagină cu întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce ar trebui să trimit e-mailuri de anulare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Modul în care marca dumneavoastră răspunde clienților care și-au anulat abonamentul, contul premium sau calitatea de membru are un impact semnificativ asupra faptului că în cele din urmă renunță sau nu. Mesajele de anulare bine elaborate pot fi folosite pentru a recâștiga clienții dezactivați, pentru a remedia relațiile cu clienții care altfel s-ar putea pierde, pentru a îmbunătăți fixarea lor și pentru a minimiza numărul de clienți cu care nu mai interacționați.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să întreb clienții de ce au anulat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “A întreba clienții de ce și-au anulat abonamentul, în primul rând, vă poate oferi o înțelegere mai profundă a nevoilor și așteptărilor lor și, în cele din urmă, informații valoroase care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți produsul, strategia și marca. Dacă aflați că majoritatea clienților care au nevoie de anumite caracteristici care nu le sunt necesare produsului dumneavoastră, ar putea avea sens să vă reconsiderați funcționalitatea și să faceți îmbunătățiri.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să trimit e-mailuri generice de anulare automată sau să urmăresc personal?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “A urmări personal clienții care au anulat, adaugă o notă mai umană mesajului dumneavoastră și creează mai multă încredere. Deși nu este posibil să trimiteți mesaje personalizate de fiecare dată, poate fi rezonabil pentru clienții dumneavoastră cei mai loiali și cu cheltuieli mari. În loc să trimiteți un mesaj generic de anulare, unic pentru toți, luați în considerare urmărirea personală a clienților dumneavoastră, pe termen lung, cu valoare ridicată – ar putea crește șansele de a-i reangaja și de a le recâștiga loialitatea.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație