Încercare gratuită

Șabloane de e-mail de afaceri

Marketingul prin e-mail este o metodă foarte flexibilă de comunicare. Acest canal vă oferă posibilitatea de a trimite mesaje scrise în diverse formate, inclusiv text, imagini statice și dinamice, URL-uri urmărite sau fonturi colorate.

Din acest motiv, majoritatea companiilor folosesc marketingul prin e-mail în strategiile lor pentru a trimite promoții și oferte clienților.

Dacă sunteți de părere că toate e-mailurile sunt la fel, atunci vă înșelați amarnic! Putem împărți tipurile de messaje de marketing prin e-mail în trei formate principale:

  • E-mailuri tranzacționale
  • E-mailuri relaționale
  • E-mailuri promoționale

Este necesar să țineți cont de aceste formate distincte atunci când vă elaborați strategia de marketing prin e-mail, deoarece fiecare dintre ele îndeplinește obiective diferite.

Șabloane de e-mail de afaceri
Marketing prin e-mail în LiveAgent

Înțelegeți cele trei tipuri de campanii de marketing prin e-mail

După cum am menționat deja, marketingul prin e-mail este foarte flexibil. Dacă aruncați o privire rapidă în căsuța dvs. de primire chiar acum, s-ar putea să observați că primiți e-mailuri de la companii care comunică mesaje diferite, cu stiluri diferite.

Un e-mail de promovare a biletelor de avion, de exemplu, nu va arăta la fel ca o confirmare de cumpărare online. Cu toate acestea, ambele sunt considerate în continuare o parte a marketingului prin e-mail!

Pentru a înțelege elementele fundamentale ale fiecărui tip de mesaj, cele mai bune practici și strategiile de marketing aferente, împărțim campaniile de marketing prin e-mail în trei categorii principale: tipuri de e-mail tranzacționale, relaționale și promoționale.

E-mailuri tranzacționale

După cum sugerează și numele, e-mailurile tranzacționale sunt cele care se referă la o tranzacție care a avut loc între două părți.

De exemplu, atunci când efectuați o achiziție într-un magazin online, este posibil să primiți o serie de e-mailuri tranzacționale: unul de confirmare a tranzacției atunci când finalizați procesul de plată, apoi unul atunci când compania primește plata și altul atunci când produsul a fost expediat etc.

Câteva exemple de e-mailuri tranzacționale sunt:

  • Confirmări ale tranzacțiilor
  • Chitanțe
  • Notificări de livrare
  • Confirmări de retur
  • Tichete de asistență
  • Recuperarea parolei
  • Confirmări de adrese de e-mail
E-mail de resetare a parolei LiveAgent
E-mail de resetare a parolei

E-mailuri relaționale

Obiectivul principal al e-mailurilor relaționale este implicarea sau atragerea audienței dvs.

E-mailurile relaționale se concentrează pe relația cu clienții și potențialii clienți, trimițându-le conținut care îi va educa și/sau le va aduce valoare adăugată.

E-mailurile dvs. de relație pot conține:

  • Mesaje de bun venit pentru noii abonați
  • Buletine informative
  • Email-uri de promovare a articolelor de pe blog
  • Confirmarea înscrierilor la seminarul web
  • Sondaje de opinie
  • Email-uri despre știri sau tendințe într-o anumită industrie
  • Invitații la cursuri
Șabloane de e-mail de afaceri
E-mailuri relaționale LiveAgent

E-mailuri promoționale

E-mailurile promoționale sunt trimise de întreprinderi către clienții lor existenți și potențiali.

Din acest motiv, acesta este, în general, formatul cel mai puternic asociat cu marketingul prin e-mail. Dar, după cum ați văzut, există mai multe tipuri de e-mailuri care pot fi trimise și care se încadrează în aceeași categorie.

În plus față de promoții și oferte, un e-mail promoțional poate conține și:

  • Informații despre lansarea de noi produse sau servicii
  • Lansări de resurse noi
  • Rezumate ale seminariilor web
  • Mesaje care oferă perioade de probă gratuite
  • Oferte de actualizare
Șabloane de e-mail de afaceri
Exemplu de e-mail promoțional – mulțumită Starbucks

Dar e-mailingul mai funcționează?

E-mailul este încă unul dintre cele mai utilizate canale de comunicare din lume. Este o alternativă mai puțin invazivă și mai precisă decât multe alte metode de comunicare. Dacă este utilizat în mod corespunzător, e-mailingul creează o relație directă solidă între întreprinderi și clienții lor.

Versatilitatea sa este unul dintre motivele principale pentru care este atât de eficient și de mare. Am putea petrece literalmente ore întregi vorbind despre toate obiectivele pe care le îndeplinește acest instrument. E-mailul continuă să fie principala modalitate de a strânge lead-uri, de a distribui conținut, de a crește vânzările și de a îmbunătăți relațiile cu clienții, pentru a numi doar câteva dintre acestea.

Un fapt important este că 72% dintre oameni preferă să primească conținut promoțional prin e-mail decât prin intermediul rețelelor de socializare (sursa).

Potrivit Email Monday, 68,9% dintre destinatari vizualizează e-mailurile de marketing pe smartphone-urile lor 2-3 zile pe săptămână (sursa), iar 81% dintre posesorii de dispozitive mobile folosesc în mod regulat un smartphone pentru a verifica e-mailurile (sursa).

Este imposibil să ignorați puterea e-mailului și ar trebui să fiți conștient de toate posibilitățile oferite de acest canal de comunicare. Cu toate acestea, care este cel mai convenabil mod de a utiliza e-mailurile în afacerea dvs.? Cum puteți valorifica puterea e-mailului și cum puteți face acest lucru în modul cel mai convenabil și eficient? Răspunsul este: folosind șabloane de e-mail de afaceri de toate tipurile.

Ce este un șablon de e-mail și care sunt beneficiile utilizării unuia?

Un șablon de e-mail este un șablon HTML sau text care servește drept ghid. Conținutul poate fi modificat pentru a se potrivi mesajelor dvs.

Un șablon de e-mail vă permite să creați rapid campanii de e-mail. Tot ce trebuie să faceți este să adaptați șablonul la nevoile dvs. prin înlocuirea imaginilor, a textului, a fonturilor și a altor elemente. Un șablon de e-mail bun este potrivit pentru toate tipurile de organizații care operează în diferite industrii, fie că este vorba de comerț electronic, turism și ospitalitate, afaceri, gastro, sănătate, educație sau orice altceva.

Beneficiile utilizării unui șablon de e-mail

Economisiți timp și resurse

În loc să scrieți un e-mail sau să creați un șablon de e-mail de la zero, puteți încărca cu ușurință imaginile, puteți schimba textul și puteți selecta conținut nou, relevant pentru baza de date. Nu trebuie să alegeți ce părți ale e-mailului să includeți, unde să inserați imaginile sau unde să scrieți textul. În schimb, cu un șablon gata de utilizare, veți avea mai mult timp pentru a crea conținut unic.

Nu este necesar să verificați formatarea

De fiecare dată când creați un nou șablon de e-mail de la zero, trebuie să verificați dacă nu există erori, pentru că, lucrând cu o cantitate mare de date, riscați să omiteți secțiuni importante sau să faceți greșeli de formatare. Utilizarea unui șablon vă asigură că e-mailul dvs. arată exact la fel ca în previzualizare. Cu toate acestea, nu uitați să testați șablonul pentru orice eventualitate.

Șabloane de e-mailuri de afaceri explicate

Așa cum am menționat mai sus, există trei tipuri de e-mailuri: e-mailuri tranzacționale, e-mailuri de relații și e-mailuri promoționale. Fiecare dintre aceste categorii cuprinde e-mailuri diferite. Am pregătit un set de șabloane de e-mailuri de afaceri pentru fiecare categorie pentru a vă facilita lansarea primei campanii sau îmbunătățirea uneia existente.

Șabloane de e-mail de afaceriLansarea produsului

Șablon de anunțare a lansării unei noi caracteristici


Șablon de lansare a unui nou produs fizic


E-mail de lansare a unui produs sau serviciu – șablon scurt

Aflați mai multe despre Șabloane de e-mail de lansare a produsului

Șabloane de e-mail de afaceriMărturii/recenzii

Șablon de e-mail pentru mărturii / recenzii cu abordare profesională


Șablon de e-mail pentru mărturii/recenzii pentru înregistrări prietenoase


Un șablon de e-mail de recenzie/mărturie de opinie pozitivă

Aflați mai multe despre Șabloane de e-mail pentru mărturii/recenzii

Șabloane de e-mail de tip buletine informative


Șablon de e-mail de tip buletin informativ pentru diferite sectoare de afaceri


Șablon de e-mail de tip buletin informativ pentru trimiterea de mesaje informative

sau:

Aflați mai multe despre Șabloane de e-mail de tip buletin informativ

Șabloane de e-mail de afaceriÎntâmpinare

E-mail de bun venit de întâmpinare


Un șablon de e-mail de întâmpinare care vine de la o ființă umană reală


Șablon de e-mail de întâmpinare „Vă mulțumim că v-ați alăturat nouă”

Aflați mai multe despre Șabloane de E-mail de întâmpinare a clienților

Șabloane de e-mail de afaceri Solicitare de feedback

Șablon de e-mail de solicitare a feedback-ului pentru evaluarea produselor pe care le-ați cumpărat


Șablon de e-mail de solicitare a feedback-ului pentru mulțumirea pentru un proiect comun


Șablon de e-mail de solicitare a feedback-ului pentru împărtășirea opiniilor prin video

Aflați mai multe despre Șabloane de solicitare a feedback-ului

Șabloane de e-mail de afaceriInvitație la convorbire

Șablon de e-mail de invitație la convorbire inițial de informare


Follow-up la un e-mail de invitație la convorbire


Șablon de e-mail de urmare a unei invitații la convorbire de tip „Programați un apel?”

Aflați mai multe despre Șabloane de E-mail de Invitație la Convorbire

Șabloane de e-mail de afaceriUrmare a apelului

Când doriți să sintetizați o întâlnire


Când doriți să aranjați o întâlnire


Când doriți să vă promovați direct produsul sau serviciul

Aflați mai multe despre Șabloane de e-mail de apeluri de urmare

Șabloane de e-mail de afaceriOfertă de reducere

Șablon de e-mail cu ofertă de reducere formală


Șablon de e-mail de ofertă de reducere informală


Șablon de e-mail general cu cod de reducere

Aflați mai multe despre Șabloane de e-mail de ofertă de reducere

Linii de subiect pentru diferite modele de e-mailuri de afaceri

Linii de subiect pentru e-mailurile de lansare a produselor:

  • Vă confruntați cu [o problemă]? Vă acoperim noi! [produs]
  • În sfârșit, a sosit! Faceți cunoștință cu [produs]: Acum veți obține [beneficiu]
  • Un nou [produs sau serviciu] de la [companie]: O soluție la [problema] dvs.
  • Salutați [produs]! Acum [beneficiu] este la îndemâna dvs.
  • V-ați săturat de [problemă]? Nu vă mai faceți griji! [produs] este aici pentru a vă ajuta!
  • Disponibil acum: [produs], soluția la [problemă].

 Linii de subiect pentru e-mailurile de mărturie/recenzie:

  • Multe mulțumiri din partea echipei [companiei]!
  • Vă mulțumim pentru achiziția dvs./Cum evaluați serviciile noastre?
  • Abonamentul dvs. gratuit/cadou
  • Deci, ce părere aveți despre [companie/produs/serviciu]?
  • Împărtășiți câteva cuvinte și primiți [un stimulent]
  • Vă mulțumim pentru ajutor

Linii de subiect pentru e-mailurile de newsletter:

  •  Nu există un moment mai bun decât acum
  • O doză din cele mai recente noutăți de la [companie] special pentru dvs., [nume]
  • [nume], este ultima dvs. șansă de a economisi mult în acest [numele unei sărbători/sezon]
  • Obțineți [produs și/sau serviciu] gratuit prin simpla citire a acestui e-mail
  • V-ați întrebat vreodată cum funcționează [un anumit domeniu de expertiză] la [o companie din Fortune 500/ orice altă listă de companii de succes/ renumite]?
  • Sunteți un [numele unei anumite profesii] care dorește să [rezultatul dorit] 

  Linii de subiect pentru e-mailuri de reatragere

  • Mai doriți să primiți buletinul nostru informativ? Oricare ar fi decizia dvs., trebuie să ne spuneți adevărul
  • Fiți sincer cu noi [nume]… Nu mai putem aștepta
  • Vă este dor de noi? Haideți să reluăm legătura!
  • A trecut ceva timp. Am numărat orele și zilele.
  • Ne despărțim sau ce?
  • Mai doriți să primiți vești de la noi?

Linii de subiect pentru e-mailuri de întâmpinare a clienților:

  • Bine ați venit la [companie], [nume și prenume]
  • [nume], bun venit în comunitatea [companie]!
  • [nume], haideți să ne punem în mișcare!
  • [nume], meritați ce e mai bun
  • Bine ați venit la [companie], [nume]. Citatele dvs. sunt aici!
  • Sunteți nou în lumea noastră [a companiei]?

Linii de subiect ale e-mailurilor de solicitare a feedback-ului:

  • Un scurt mulțumesc din partea echipei [companiei]
  • Ne-ar plăcea să aflăm părerea dvs. despre [produs/serviciu]
  • Cum ne-am descurcat, [nume]?
  • Împărtășiți opiniile dvs. despre [produs/serviciu/companie]
  • Vă mulțumim că ați cumpărat [produs/serviciu]. Cum a fost serviciul dvs.?
  • Trebuie să vorbim, [nume]…

Linii de subiect pentru e-mailurile de invitație la apel:

  • Hai să vorbim, [nume]
  • [nume], sunteți gata pentru o discuție rapidă?
  • Încă vă mai luptați cu [punctul nevralgic]? Hai să discutăm câteva soluții!
  • Haideți să ne întâlnim la telefon, [nume].
  • Trebuie să vorbim, nu-i așa?
  • Nu ratați apelul nostru
  • Ne-ar plăcea să avem vești de la dvs. – la propriu

Linii de subiect pentru e-mailuri de urmare a apelurilor:

  • A fost o plăcere să vorbim cu dvs., [nume]!
  • Mulțumesc că v-ați găsit timp să vorbiți cu mine
  • Iată ce am convenit în timpul convorbirii noastre din [data și ora]
  • Rezumat al convorbirii noastre din [data și ora]
  • Vă mulțumesc că v-ați făcut timp să vorbiți cu mine astăzi, [nume]
  • Mi-a făcut plăcere să vă cunosc, [nume]
  • Vă mulțumesc că ați discutat cu mine despre preocupările dvs. cu privire la [una dintre provocările prospectului dvs.]
  • Tocmai v-am lăsat un mesaj

Linii de subiect pentru e-mailuri cu oferte de reduceri:

  • X% reducere – găsiți codul dvs. de reducere în interior
  • Ofertă specială: X% reducere 
  • X% reducere – cod de reducere în interior!
  • X% reducere la toate articolele!
  • Numai astăzi: X% reducere la toate articolele!
  • X% reducere la [produse] dvs. preferate
  • X% reducere la toate abonamentele!
  • Obțineți X% reducere la toate planurile!

Trimiterea e-mailurilor de afaceri – cele mai bune practici

Dacă doriți ca e-mailurile dvs. de afaceri să genereze rezultatele așteptate, trebuie să respectați anumite reguli. Nici nu vom menționa lucruri evidente, cum ar fi plasarea unui CTA în partea de jos a e-mailului, segmentarea listei de abonați, măsurarea și analiza fiecărei campanii sau personalizarea pe cât posibil a fiecărui mesaj. Știți deja toate acestea, nu-i așa? Haideți să vorbim despre unele aspecte mai puțin populare, dar totuși importante, ale marketingului prin e-mail de care trebuie să aveți grijă dacă doriți să desfășurați cele mai bune campanii de marketing prin e-mail posibile.

1. Utilizați servere SSL securizate pentru comunicarea prin e-mail

Șabloane de e-mail de afaceri

Secure Socket Layer (SSL) este o tehnologie de criptare care vă permite să comunicați cu serverul dvs. de e-mail folosind o securitate sporită. Aceasta utilizează două „chei” separate pentru a cripta toate datele dintr-un e-mail: o cheie publică și o cheie privată, la care numai destinatarul are acces. Acest lucru înseamnă că, în cazul improbabil în care un e-mail este interceptat, acesta nu va putea fi citit de către partea care l-a interceptat fără cheia privată.

Atunci când vă configurați clienții desktop, cum ar fi Outlook, Thunderbird sau dispozitivele mobile, vă rugăm să încercați să utilizați porturile și serverele noastre securizate.

2. Evitați cuvintele SPAM în mesajele dvs.

Filtre SPAM

Furnizorii de e-mail dispun de filtre antispam pentru a ne împiedica să primim mesaje nedorite în căsuța de e-mail.

Acesta este un lucru foarte pozitiv pentru noi toți (este îngrozitor să primești SPAM în fiecare zi, nu-i așa?), dar este, de asemenea, o provocare pe care toți cei implicați în marketingul prin e-mail trebuie să o depășească.

Buletinele dvs. informative vor ajunge probabil în dosarele de SPAM dacă nu sunteți suficient de atent. Și, dacă se întâmplă acest lucru, atunci de fiecare dată când trimitem un e-mail de pe serverul nostru, acesta va ajunge direct în dosarul SPAM al utilizatorului respectiv.

Există diferiți factori pe care furnizorii de e-mail îi iau în considerare atunci când plasează un e-mail în folderul SPAM. Unul dintre ei este identificarea cuvintelor care sunt asociate în mod obișnuit cu mesajele spam.

Dacă doriți ca e-mailul dvs. să ajungă fără probleme în căsuțele poștale ale clienților dvs., evitați cuvinte precum: gratuit, cadou, cel mai bun preț, promoție specială, reducere, vânzare, faceți click aici, faceți bani, cumpărați, cel mai bun preț, cel mai mic preț, doar pentru, apel gratuit, investiție, cu 50% mai puțin, de ce să plătiți mai mult, eliminați datoriile, acum, faceți-o acum, începeți astăzi, pentru o perioadă limitată de timp, văzut la televizor, și slăbiți etc.

3. Schimbați parolele și redirecționați conturile foștilor angajați

Centru de asistență restricționat

Acest lucru garantează că, atunci când angajații părăsesc organizația dvs., nu mai au acces la conturile sau la operațiunile de afaceri. Redirecționarea asigură faptul că, dacă cineva răspunde la un e-mail de afaceri trimis folosind contul unui fost angajat, un angajat actual poate finaliza sau delega comunicarea în curs.

4. Nu trimiteți e-mailuri în masă cu serviciul dvs. de e-mail

Șabloane de e-mail de afaceri

Atunci când trimiteți e-mailuri în masă contactelor dvs., fie pentru publicitate, anunțuri sau buletine informative, nu o faceți din clientul de webmail sau de desktop. De ce? Pentru că o astfel de acțiune vă pune în mare pericol reputația domeniului dvs. Pe termen lung, puteți ajunge ca toate e-mailurile dvs. să fie catalogate drept spam sau chiar să provocați închiderea serviciului dvs. de e-mail.

Pentru a trimite e-mailuri în masă în condiții de siguranță, trebuie să vă asigurați că respectați anumite reguli și proceduri. De obicei, acest lucru se face prin intermediul unor furnizori specializați care vă vor ajuta să respectați reglementările anti-spam.

5. Mai puțin înseamnă mai mult

Șabloane de e-mail de afaceri

În cele mai multe cazuri, cele mai simple e-mailuri funcționează mult mai bine decât cele pline de imagini, culori diferite sau modele complicate…

Mai puțin înseamnă mai mult: e-mailul dvs. trebuie să fie simplu. Cu cât seamănă mai puțin cu buletinele informative tipice (cele care sunt dispuse pe diferite coloane, pline de imagini uriașe sau cu anteturi), cu atât mai bine.

Suntem obișnuiți să asociem SPAM-ul cu buletinele informative „bine puse la punct”. De aceea, în mod interesant, un e-mail simplu, care arată ca un mesaj „normal”, ca unul pe care ni l-ar trimite un prieten, oferă de obicei rezultate mai bune.

Regula este următoarea: keep it simple, stupid (KISS).

Șabloane de e-mail de afaceri – Întrebări frecvente

Cum pot măsura succesul e-mailurilor mele de afaceri?

Rapoarte

Parametrii de bază și cei mai utili pentru măsurarea succesului unei campanii de e-mail sunt rata de livrare, rata de deschidere, rata de click și procentele de respingere. Toate agențiile de marketing de încredere sau instrumentele de marketing prin e-mail vor furniza aceste statistici.

  • Rata de livrare este raportul dintre numărul de e-mailuri care nu au fost trimise și numărul de e-mailuri trimise.
  • Rata de deschidere este raportul dintre abonații care au deschis e-mailurile dvs. și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de click-uri este raportul dintre numărul de persoane care au dat click pe link-uri și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de respingere este raportul dintre adresele de e-mail din lista dvs. de corespondență care nu au primit mesajul dvs., deoarece serverele sau clienții lor de e-mail le-au returnat, și numărul total de adrese de e-mail din listă.

În mod normal, rezultatele bune sunt:

  • Rate de livrare de 95% sau mai mult 
  • Rate de deschidere de 30%.
  • Peste 10% pentru ratele de click-through
  • Mai puțin de 2% pentru ratele de respingere

Cu toate acestea, aceste rate și criterii de referință variază de la un sector la altul. Cele mai importante elemente care influențează aceste rezultate sunt calitatea datelor campaniei și valoarea conținutului.

Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile mele?

Șabloane de e-mail de afaceri

Conținutul ar trebui să fie scurt, să poată fi scanat și prezentat în bucăți mici. Destinatarii își petrec câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale. Dacă identifică ceva relevant, vor încetini și vor citi mesajul dvs. cu mai multă atenție. Începeți prin a vă scrie e-mailul și editați-l până când vă rămân doar informațiile cheie.

Ar trebui să scriu un e-mail în text simplu sau să trimit un e-mail în HTML?

Șabloane de e-mail de afaceri

Un e-mail cu text simplu conține doar text, fără formatare. De asemenea, vă permite să încorporați elemente vizuale simple sau gif-uri în copia e-mailului. În același timp, o versiune HTML conține imagini, culori și alte opțiuni de formatare a textului. Alegerea depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail, de branding, de ghidul de stil și de mulți alți factori. 

Pare rezonabil să folosiți e-mailuri bazate pe cod HTML, în special în cazul produselor B2C, deoarece acest tip de e-mail vă oferă mai multe opțiuni pentru a vă prezenta vizual produsul. Cu toate acestea, 62% dintre agenții de marketing spun că trimit abonaților lor un hibrid de e-mailuri HTML și text simplu (sursa). 

Cât de mare ar trebui să fie baza mea de date de e-mail?

Coadă de așteptare

Acesta este un aspect individual al fiecărei întreprinderi. Dacă vindeți un produs B2C de masă care este disponibil pentru mai multe tipuri de clienți (cum ar fi un telefon mobil, o eșarfă sau o mașină economică), baza dvs. de date va fi imensă și va fi formată din sute de mii de contacte. Cu toate acestea, dacă oferiți un software de gestionare a expedierilor B2B foarte specific, baza dvs. de date va fi, evident, mai mică. Cel mai important lucru aici este să vă segmentați baza de date.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot măsura succesul e-mailurilor mele de afaceri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parametrii de bază și cei mai utili pentru măsurarea succesului unei campanii de e-mail sunt rata de livrare, rata de deschidere, rata de click și procentele de respingere.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile mele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Conținutul trebuie să fie scurt, scanabil și prezentat în bucăți mici. Destinatarii petrec câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale. Dacă sesizează ceva relevant, vor încetini și vor citi mesajul dvs. cu mai multă atenție.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să scriu un e-mail în text simplu sau să trimit un e-mail în HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Alegerea depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail, de branding, de ghidul de stil și de mulți alți factori. Cu toate acestea, este rezonabil să folosiți e-mailuri bazate pe cod HTML, în special pentru produsele B2C, deoarece acest tip de e-mail vă oferă mai multe opțiuni pentru a vă prezenta produsul. ” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație