Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de urmare a apelurilor

Șabloane de e-mail de urmare a apelurilor

Majoritatea vânzătorilor nu s-ar gândi niciodată să folosească șabloane de e-mail atunci când își încep cariera în vânzări. În schimb, ei folosesc strategii de vânzări „de bază”: efectuarea de apeluri, confirmarea de întâlniri și parcurgerea actualizărilor companiei. Dar când vine momentul să trimită un e-mail de urmărire unui prospect, elanul se oprește. Ei se opresc și se gândesc: „Bine, ce ar trebui să scriu?”

Vânzările și marketingul prin e-mail pentru afaceri reprezintă un joc complicat. La urma urmei, un e-mail este doar un flux unidirecțional de informații care așteaptă un răspuns. Și, după cum indică datele, majoritatea e-mailurilor de vânzări sunt pur și simplu ignorate. Cu toate acestea, marketingul prin e-mail rămâne în continuare o strategie de vânzări neprețuită. Mai mult, unii potențiali clienți folosesc e-mailul doar pentru comunicare.

De aceea, fiecare reprezentant de vânzări ar trebui să știe cum să valorifice puterea e-mailului și cum să redacteze un mesaj de urmare eficient. În acest ghid, ne vom concentra pe redactarea unui e-mail de urmare a unui apel de vânzări.

E-mail de urmare a apelului – de ce este atât de important?

Un e-mail de urmare ar trebui să fie parte integrantă a oricărui proces de vânzare care implică contactarea clienților prin telefon.

Dar ce este mai exact? 

Există două tipuri de e-mailuri de urmare a apelurilor. Primul este un e-mail trimis unui prospect imediat după un apel. Într-un astfel de mesaj, ar trebui să rezumați conversația, să menționați pașii următori asupra cărora ați convenit deja amândoi și să stabiliți un calendar. Cel de-al doilea tip de e-mail de urmare a apelului ar trebui trimis numai dacă persoana de contact nu răspunde la primul mesaj sau nu v-a contactat pentru o perioadă de timp după un răspuns inițial scurt.

Șabloane de e-mail de urmare a apelurilor
E-mail de urmare în LiveAgent

Este important să trimiteți un e-mail de urmare după un apel. În caz contrar, o conversație cu un prospect devine doar o altă discuție care nu a adus nicio valoare și nu va duce la vânzări. Este practic garantat faptul că, fără un mesaj de urmare, contactul tău va uita de apelul dvs. Chiar dacă îl sunați din nou mai târziu, a doua conversație nu va avea un impact la fel de mare pe care l-ar fi putut avea prima.

Linii de subiect pentru șabloanele de e-mail de urmare a apelurilor

  • A fost o plăcere să vorbim cu dvs., [nume]!
  • Mulțumesc că ați găsit momentul pentru a vorbi cu mine.
  • Iată asupra a ceea ce am convenit în timpul convorbirii telefonice din [ziua].
  • Rezumat al convorbirii noastre din [ziua]
  • Vă mulțumesc că v-ați făcut timp să vorbiți cu mine astăzi, [nume].
  • Mi-a făcut plăcere să vă cunosc, [nume].
  • Vă mulțumesc că ați discutat cu mine despre preocupările dvs. cu privire la [una dintre provocările prospectului dvs.]
  • Tocmai v-am lăsat un mesaj.

Exemple de e-mailuri de urmare a apelurilor

Când doriți să rezumați o întâlnire


Când doriți să aranjați o întâlnire


Când doriți să vă promovați direct produsul sau serviciul


Când prospectul dvs. nu a răspuns la telefon


Când trebuie să amânați un apel

Șablon de e-mail de urmare a apelurilor – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimit un e-mail de urmare a apelului?

Timp de rezolvare

Încercați să trimiteți un e-mail de rezumat (care să conțină lista pașilor următori și orice acord încheiat în timpul convorbirii) în termen de o oră de la conversație. Dacă nu puteți trimite un astfel de mesaj imediat după convorbire, faceți-o până la o zi lucrătoare după convorbire. Dacă stabiliți pașii următori în timpul convorbirii care necesită un angajament din partea prospectului dvs., acordați-i timp pentru a finaliza aceste acțiuni. 

În cazul în care potențialul client nu pare să facă niciun pas în direcția corectă, trimiteți-i un mesaj de urmare cu două-trei zile înainte de termenul limită pentru a-i reaminti despre acordul dvs.

Ar trebui să sugerez programarea unui alt apel sau continuarea comunicării prin e-mail?

Aplicații de chat online

Cel mai bine este să vă lăsați prospectul să decidă care este canalul de comunicare preferat. Îl puteți întreba pe contactul dvs. într-un e-mail de urmare a apelului dacă dorește să treacă la un alt apel sau să discute următorii pași prin e-mail. Dacă vă lasă să decideți, atunci alegeți pur și simplu cea mai bună opțiune pentru dvs.

Când ar trebui să nu mai trimit e-mailuri unui contact după un apel?

Răspuns

Dacă prospectul ignoră până la trei e-mailuri în decurs de două săptămâni, cel mai bine este să nu-l mai contactați pentru o perioadă și să observați dacă reacționează în vreun fel la comunicarea dvs. Dacă nu reacționează, așteptați două săptămâni și încercați să trimiteți încă două e-mailuri de urmare a apelurilor. Dacă acest lucru nu funcționează, nu ar trebui să contactați din nou acea persoană.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de urmare a apelului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Încercați să trimiteți un e-mail de rezumat (care să enumere pașii următori și orice acord încheiat în timpul unui apel) în termen de o oră de la conversație. Dacă nu puteți trimite un astfel de mesaj imediat după convorbire, faceți-o până la o zi lucrătoare după convorbire.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să sugerez programarea unui alt apel sau continuarea comunicării prin e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cel mai bine este să vă lăsați prospectul să decidă asupra canalului de comunicare preferat. Îl puteți întreba pe contactul dvs. într-un e-mail de urmare a apelului dacă dorește să mai treacă la un alt apel sau să discutați următorii pași prin e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să nu mai trimit e-mailuri unui contact după un apel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă prospectul ignoră până la trei e-mailuri în decurs de două săptămâni, cel mai bine este să nu-l mai contactați pentru o perioadă și să observați dacă reacționează în vreun fel la comunicarea dvs. Dacă nu reacționează, așteptați două săptămâni și încercați să trimiteți încă două e-mailuri de urmare a apelurilor. Dacă acest lucru nu funcționează, nu ar trebui să contactați din nou acea persoană.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație