Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane pentru lansarea de produse

Șabloane pentru lansarea de produse

După ce ați petrecut luni de zile pentru a dezvolta un produs sau un serviciu, este evident că trebuie să îl lansați în lume, iar marketingul prin e-mail este un canal bun pentru a răspândi vestea despre noul dvs. produs. Dar dacă vă grăbiți cu lansarea, aceasta poate dăuna atât produsului, cât și afacerii dvs. Ceea ce trebuie să faceți este să planificați lansarea produsului în mod corespunzător – alegeți canalele potrivite pentru a trimite vestea, profitați de cele mai bune șabloane de e-mailuri de lansare a produsului, faceți mesajul atractiv și captivant, și așa mai departe. Cu toate acestea, înainte de a ne scufunda adânc în șabloanele de e-mail de lansare a produsului și în cele mai bune practici, să începem cu elementele de bază.

Ce este un e-mail de lansare a unui produs și de ce este important?

Un anunț de lansare a unui produs reprezintă o serie de activități care au ca scop promovarea și publicitatea unui nou produs sau serviciu. 

Întreprinderile folosesc adesea e-mailurile pentru a genera așteptare și entuziasm înainte de lansarea produsului lor. Acest lucru ajută la atragerea atenției și, în cele din urmă, generează mai multe vânzări odată ce produsul este disponibil. 

șablon de lansare a produsului
Trimiteți e-mailuri de lansare a produselor direct din LiveAgent

Dar ce este mai exact un e-mail de lansare a unui produs? Un e-mail de lansare a unui produs promoțional este un tip de e-mail pe care companiile îl folosesc pentru a-și promova produsele, serviciile, ofertele și campaniile. Este o parte importantă a întregului proces de anunțare, deoarece vă permite să vă adresați direct publicului țintă.

Spre deosebire de e-mailurile tranzacționale, care informează clienții cu privire la comanda lor sau la informațiile despre cont, e-mailurile promoționale urmăresc, în general, să transforme abonații în clienți sau să facă vânzări suplimentare sau încrucișate. E-mailurile de lansare a produselor sunt, de asemenea, clasificate ca e-mailuri promoționale.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Cu e-mailuri promoționale bine scrise, nu este nevoie de prea mult pentru a convinge potențialii clienți să cumpere de la dvs.

În esență, scrierea de e-mailuri promoționale cu un grad ridicat de conversie este cheia pentru a vă promova produsul și a crește vânzările.  Haideți să vedem cum puteți face exact acest lucru, câte un tip de e-mail promoțional pe rând – începând cu un e-mail de lansare a unui produs.

5 idei de șabloane pentru lansarea unui produs

Există mii de exemple de e-mailuri de lansare a unui produs. După o singură căutare pe Google, puteți găsi multe șabloane și descrieri ale unor campanii de succes. Pentru comoditatea dvs., am alcătuit o listă cu 5 modele de e-mailuri de lansare a unui produs pe care le considerăm cele mai convingătoare. 

Șablon de anunțare a lansării de software


Șablon de anunțare a lansării unei noi caracteristici


Șablon de lansare a unui nou produs fizic


E-mail de lansare a unui produs sau serviciu – șablon scurt


Șablon de e-mail conversațional pentru lansarea produsului

Nu uitați să vă personalizați întotdeauna e-mailurile și să scrieți un text direct la subiect, care să răspundă la următoarele întrebări:

  • Care este următorul produs?
  • Cum funcționează? (în cuvinte simple)
  • De ce are nevoie publicul dvs. de acesta [acum!]?
  • Cum îl pot obține?

7 linii de subiect de e-mail atractive

Conținutul e-mailului dvs. este important, dar nimeni nu-l va citi dacă nu folosiți mai întâi o linie de subiect care să impresioneze! Nu uitați – trebuie să fie atrăgătoare. Avem câteva exemple pentru tine.

  • Vă confruntați cu [o problemă]? Vă acoperim noi! [Produs]
  • În sfârșit, a sosit! Faceți cunoștință cu [Produs]: Acum veți obține [beneficiu]
  • Un nou [produs sau serviciu] de la [companie]: O soluție la [problema] dvs.
  • Salutați [Produs]! Acum [beneficiu] este la îndemâna dvs.
  • V-ați săturat de [problemă]? Nu vă mai faceți griji! [Produs] este aici pentru a vă ajuta!
  • Disponibil acum: [produs], soluția la [problemă]
  • [Produs] este acum live. Citiți acest e-mail pentru a afla cum îl puteți obține.
  • Probleme cu [Problema]? Ați încercat [Produs]? Noutăți absolute pe piață

E-mailuri de lansare a produselor – sfaturi & cele mai bune practici de urmat

Planificați, planificați, planificați!

Cât de des intenționați să trimiteți e-mailuri abonaților dvs. și ce vor conține acestea? Primul pas pentru a crea campanii de e-mail de succes este să dezvoltați o strategie, să vă cercetați publicul și să programați e-mailurile în cadrul calendarului editorial.

Subliniați ceea ce vă lipsește

Produsul dvs. există pentru a ajuta oamenii cu o problemă specifică. Oricare ar fi aceasta, acum este un moment bun pentru publicul dvs. să se gândească la acea problemă și la modul în care produsul dvs. o poate elimina. Prin urmare, este important să evidențiați valoarea produsului dvs. în fiecare e-mail.

Identificați un apel la acțiune (CTA) clar și coerent

Gândiți-vă ce acțiune doriți să întreprindă abonații dvs. după ce vă citesc e-mailul. Se abonează la o listă separată pentru actualizări/anunțuri exclusive de produse? Ar trebui să răspândească vestea pe rețelele sociale? Au opțiunea de a preachiziționa produsul? Există multe întrebări pe care le puteți lua în considerare pentru CTA-ul dvs., dar limitați-vă la una singură pentru a evita confuzia.

Aliniați marketingul prin e-mail cu restul planului dvs. de promovare

Dacă intenționați să vă promovați noul produs sau serviciu pe mai multe canale, asigurați-vă că mesajul dvs. este coerent. Acest lucru înseamnă că textul trebuie să aibă același stil de scriere, imaginile trebuie să fie coerente, iar CTA-urile trebuie să îi determine pe utilizatori să întreprindă o acțiune specifică.

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de lansare a unui produs?

După cum am menționat deja mai sus, lansarea unui nou produs pe piață este un moment interesant. După ce ați petrecut ore, săptămâni și poate chiar luni pentru a pune la punct această noutate pe care publicul dvs. o va iubi, meritați să o prezentați cu mândrie.

Niciodată nu este prea devreme să vă gândiți la modul în care vă veți promova produsul și când veți face acest lucru. Nu vrem să intrăm în prea multe detalii, așa că haideți să ne concentrăm doar pe elementele de bază.

E-mailul de lansare a produsului ar trebui trimis în momentul în care produsul sau serviciul dvs. este gata să fie utilizat sau disponibil pentru a fi cumpărat online sau în magazine. Vă sfătuim să trimiteți un e-mail de anunț înainte de lansare pentru a vă informa publicul că produsul dvs. va fi disponibil în curând. Cu toate acestea, nu uitați că e-mailul de lansare a produsului trebuie trimis numai după ce oferta dvs. este disponibilă pentru cumpărare.

Întrebări frecvente – Șabloane de e-mail de lansare a produsului

Cât de mare ar trebui să fie baza mea de date de e-mail?

Coadă de așteptare

Acest lucru este diferit pentru fiecare întreprindere. Dacă vindeți produse B2C de masă care sunt disponibile pentru mai multe tipuri de clienți (cum ar fi un telefon mobil, o eșarfă sau o mașină economică), baza dvs. de date va fi imensă, formată din sute de mii de contacte. Dar dacă oferiți un software de gestionare a expedierilor B2B foarte specificat, baza dvs. de date va fi mai mică. Cea mai importantă parte este segmentarea bazei de date în funcție de diferite tipuri de persoane care cumpără.

Care este lungimea perfectă a unui e-mail de lansare a unui produs?

Șabloane pentru lansarea de produse

Ca regulă generală, e-mailurile promoționale ar trebui să fie scurte și simple. E-mailul dvs. trebuie să transmită mesajul folosind cea mai mică cantitate de text posibilă. Nu scrieți un manual detaliat al produsului sau o listă cu toate caracteristicile disponibile. Scopul este de a prezenta beneficiile produsului sau serviciului nou lansat și de a convinge cititorul să facă click pe butonul CTA plasat în e-mailul de lansare a produsului. 

Ar trebui să scriu un e-mail cu text simplu sau să trimit un e-mail cu HTML?

Șabloane pentru lansarea de produse

Diferența dintre un e-mail în format text simplu și un e-mail în format HTML constă în formatare. Un e-mail cu text simplu conține doar text, fără opțiuni de formatare. De asemenea, vă permite să încorporați elemente vizuale simple sau gif-uri în copia e-mailului. Pe de altă parte, un e-mail HTML poate conține imagini, culori și alte opțiuni de formatare a textului. Alegerea tipului de e-mail care este mai potrivit pentru compania dvs. depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail, de branding, de ghidul de stil și de alți factori. Pare rezonabil să folosiți e-mailuri bazate pe codul HTML, în special în cazul produselor B2C, deoarece acest tip de e-mail vă oferă mai multe opțiuni pentru a vă prezenta vizual produsul. Cu toate acestea, 62% dintre marketeri spun că trimit abonaților lor e-mailuri hibride HTML și text simplu.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de mare ar trebui să fie baza mea de date de e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Acest lucru este diferit pentru fiecare întreprindere. Dacă vindeți produse B2C de masă care sunt disponibile pentru mai multe tipuri de clienți (cum ar fi un telefon mobil, o eșarfă sau o mașină economică), baza dvs. de date va fi imensă, formată din sute de mii de contacte. Dar dacă oferiți un software de gestionare a expedierilor B2B foarte specificat, baza dvs. de date va fi mai mică. Cea mai importantă parte este segmentarea bazei de date în funcție de diferite tipuri de persoane care cumpără.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea perfectă a unui e-mail de lansare a unui produs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ca regulă generală, e-mailurile promoționale ar trebui să fie scurte și simple. E-mailul dvs. trebuie să transmită mesajul folosind cea mai mică cantitate de text posibilă. Nu scrieți un manual detaliat al produsului sau o listă cu toate caracteristicile disponibile. Scopul este de a prezenta beneficiile produsului sau serviciului nou lansat și de a convinge cititorul să facă click pe butonul CTA plasat în e-mail. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să scrieți un e-mail cu text simplu sau să trimit un e-mail cu HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Alegerea tipului de e-mail care este mai potrivit pentru compania dvs. depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail. Cu toate acestea, ar trebui să luați în considerare e-mailurile bazate pe codul HTML, în special în cazul produselor B2C, deoarece e-mailul vă oferă mai multe opțiuni pentru a vă prezenta produsul.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație