Încercare gratuită

Șabloane de e-mail newsletter

Mulți așa-ziși experți au anunțat în ultimii ani sfârșitul marketingului prin e-mail. Cu toate acestea, acest canal, parte integrantă a matricei de marketing, este încă în plină desfășurare.

Buletinele de știri prin e-mail, care reprezintă o formă specifică de mesagerie prin e-mail, nu sunt pe cale de dispariție prea curând. Dimpotrivă, ele capătă din ce în ce mai multă importanță în strategiile digitale ale majorității companiilor. Din acest motiv, un newsletter este în continuare un instrument de comunicare necesar, atâta timp cât utilizarea sa este rezonabilă și are un scop.

Ce este un e-mail de tip newsletter?

Un newsletter este o publicație digitală care este distribuită la intervale regulate (zilnic, săptămânal, lunar, bilunar sau trimestrial) prin e-mail. Buletinele de știri sunt, de obicei, alcătuite din diferite articole despre un brand, o companie sau sectorul în care activează, însoțite de o ofertă sau de un CTA (apel la acțiune).

De obicei, persoanele care primesc acest tip de comunicare sunt abonați care și-au manifestat anterior interesul față de întreprindere și față de produsele sau serviciile acesteia și care au fost de acord să primească acest buletin informativ. Acest lucru este vital, deoarece ar trebui să trimiteți actualizări prin e-mail doar utilizatorilor care au consimțit să le primească. 

E-mail de înscriere la LiveAgent
Exemplu de e-mail de tip newsletter

În plus, înainte de a trimite comunicări prin e-mail, întreprinderile trebuie să ia în considerare reglementările legale specifice din diferite zone ale lumii, cum ar fi GDPR în Europa. Aceste reglementări se aplică oricărei organizații care își desfășoară activitatea într-o anumită regiune, precum și oricărei organizații din afara regiunii respective care oferă bunuri sau servicii clienților sau întreprinderilor din regiunea respectivă.

Nu uitați să includeți întotdeauna un buton sau un link de dezabonare în cadrul buletinului dvs. informativ, de preferință în partea de jos a șablonului de e-mail. Destinatarii buletinelor dvs. de știri prin e-mail ar trebui să aibă întotdeauna posibilitatea de a renunța la primirea e-mailurilor dvs.

91% dintre consumatori își verifică e-mailul de pe smartphone cel puțin o dată pe zi (sursa), așa că nu uitați să creați newslettere responsive și disponibile pentru mobil!

De ce ar trebui să implementați un e-mail newsletter în strategia dvs. de marketing?

Un utilizator înregistrat care a fost de acord să primească comunicări prin e-mail din partea companiei dvs. este de mare valoare. Dacă aveți o listă de abonați activi, există o mulțime de motive pentru care trimiterea de buletine informative este benefică:

  • Un e-mail are un ciclu de viață mult mai lung decât conținutul postat pe rețelele de socializare.
  • 91% dintre consumatori își verifică e-mailul de pe smartphone cel puțin o dată pe zi (sursa), așa că nu uitați să creați newslettere responsive și disponibile pentru mobil!
  • 89% dintre specialiștii în marketing consideră că e-mailul este principalul canal de generare de lead-uri (sursa).
  • 80% dintre consumatori preferă e-mailul ca și canal de comunicare de marketing (sursa).
  • Marketingul prin e-mail are o rentabilitate a investiției mult mai mare (4.300%) decât alte canale de comunicare digitală (sursa).
  • Este un canal de marketing destul de ieftin în comparație cu PPC și nu necesită nicio investiție financiară inițială.
  • Publicul care primește newsletter prin e-mail de la dvs. a fost de acord să primească conținutul dvs., deci este deja interesat să primească vești de la dvs. 
  • Oferă rezultate mai rapid decât SEO. 
  • Vă permite să aduceți mai mult trafic pe site-ul dvs.

Exista multe avantaje ale trimiterii de buletine informative. Cu toate acestea, trebuie să fiți atenți atunci când executați această strategie de comunicare. Întotdeauna gândiți-vă mai întâi la utilizator și asigurați-vă că le oferiți valoare cu tot ceea ce le trimiteți.

3 idei de șablon de e-mail newsletter

Acum haideți să aruncăm o privire la câteva șabloane de e-mail de tip newsletter utile.

Șabloane de newsletter pentru trimiterea de oferte

Anul este plin de ocazii speciale și de anotimpuri pentru promoții dedicate, iar clienții dvs. așteaptă probabil să afle ce le-ați pregătit. Vânzările de iarnă sau de vară și zilele comerciale precum Black Friday, Cyber Monday, Crăciunul, Eid al-Fitr, Eid al-Adha și Epifania (în Spania) sunt doar câteva exemple de zile notabile de care ar trebui să profitați pentru a vă crește conversiile.

Aruncați o privire la câteva dintre modelele noastre de e-mailuri de newsletter pe care le puteți utiliza în următoarea campanie. Nu uitați să adăugați în șabloanele de e-mailuri imagini atrăgătoare ale articolului (articolelor) pe care îl (le) promovați.

Șablon de e-mail de tip newsletter pentru diferite industrii

Aveți nevoie de un șablon de e-mail de tip newsletter care să fie legat în mod specific de industria dvs.?

Folosiți șablonul de mai jos pentru a le trimite un mesaj clienților dvs., indiferent de sectorul în care activați – turism, industria auto, servicii, catering sau sectorul imobiliar.

Șablon de e-mail de tip newsletter pentru trimiterea de mesaje informative

Șablonul de mai jos va funcționa bine dacă aveți nevoie să trimiteți un mesaj clar și direct abonaților la buletinul dvs. informativ. 

Deci, când puteți folosi acest șablon de newsletter prin e-mail? Ori de câte ori doriți să informați destinatarii despre un eveniment viitor, să-i anunțați că sunteți pe cale să lansați un nou produs/serviciu sau să-i anunțați despre o nouă caracteristică. Și din nou, așa cum am menționat mai jos, nu uitați să folosiți elemente vizuale!

14 exemple de linii de subiect de e-mail de tip newsletter

  • [companie]: [Numele unui abonat], încercați noul nostru tratament 
  • Nu uitați să vă revendicați reducerea de [suma de reducere]%!
  • O doză de noutăți de la [companie] special pentru dvs., [Nume]
  • [Numele unui abonat], vedeți aceste aspecte alese cu grijă de la [companie].
  • [Numele unui abonat], Este ultima dvs. șansă de a economisi mult în acest [Numele unei sărbători / sezon].
  • [Companie]: Numai [astăzi/în seara aceasta/în această săptămână/în această lună]. Economisiți [valoarea unei reduceri] la următoarea dvs. comandă
  • Obțineți [produs și/sau serviciu] gratuit prin simpla citire a acestui e-mail
  • V-ați întrebat vreodată cum funcționează [un anumit domeniu de expertiză] la [o companie din Fortune 500/ orice altă listă de companii de succes/ renumite]?
  • Sunteți un [numele unei anumite profesii] care dorește să [rezultatul dorit]
  • Ce trebuie să știe fiecare [numele unei anumite profesii] despre [un anumit domeniu de cunoștințe].
  • Pentru un pasionat de [numele unei activități]: 8 Sfaturi din [numele unei industrii] pentru [o anumită activitate]
  • Pentru un specialist în marketing digital: Cum generează [numele unei companii] [rezultate de afaceri impresionante]
  • Pentru [numele unei anumite profesii] care urăsc să [punctul nevralgic]
  • Mesaj confidențial pentru deținătorii [unui produs]

Întrebări frecvente: Șablon de e-mail de newsletter

Cât de des ar trebui să fie trimis un newsletter?

Timp de rezolvare

Buletinele de știri ar trebui să fie trimise în mod regulat, astfel încât să nu fiți uitat de abonații dvs. Cu toate acestea, trimiterea prea frecventă a buletinelor de știri îi poate face pe cititorii dvs. să se simtă supărați și deranjați. 

Trimiterea de buletine informative lunar sau bisăptămânal este foarte frecventă, însă orice interval între două săptămâni și două luni este rezonabil. Totuși, fiți consecvenți – nu trimiteți două buletine informative în trei săptămâni și apoi păstrați tăcerea radio timp de două luni.

Cum pot măsura succesul newsletter-ului meu?

Tichet rezolvat

Cei mai utili parametri pentru măsurarea impactului unui newsletter sunt procentele de livrare, ratele de deschidere, ratele de click și ratele de respingere. Toate agențiile de marketing de încredere sau instrumentele de marketing prin e-mail vor furniza aceste statistici.

  • Rata de livrare este raportul dintre numărul de e-mailuri care nu au fost trimise și numărul de e-mailuri trimise.
  • Rata de deschidere este raportul dintre abonații care au deschis newsletter-ul dvs. și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de click este raportul dintre numărul de persoane care au făcut clic kpe linkurile din e-mail și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de respingere este raportul dintre adresele de e-mail din lista dvs. de newsletter care nu au primit mesajul dvs., deoarece serverele sau clienții lor de e-mail le-au returnat, și numărul total de adrese de e-mail din listă.

În mod obișnuit, doriți să vizați:

  • O rată de livrare de 95% sau mai mare
  • O rată de deschidere de 30%.
  • Mai mult de 10% din ratele de click
  • O rată de respingere mai mică de 2%.

Cu toate acestea, aceste rate și criterii de referință pot varia de la un sector la altul. Cele mai importante elemente care influențează aceste rezultate sunt calitatea datelor unei campanii și valoarea conținutului. 

Cât de lung ar trebui să fie buletinul meu informativ?

Șabloane de e-mail newsletter

Conținutul trebuie să fie scurt, ușor de parcurs și prezentat în bucăți mici. În general, consumatorii petrec doar câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale. Dacă observă ceva relevant, vor încetini și vor citi mesajul dvs. cu mai multă atenție. Începeți prin a vă scrie e-mailul, apoi continuați să editați până când ați prezentat informațiile cheie în cel mai scurt și mai dulce mod posibil.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de des ar trebui să trimit un buletin informativ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Buletinele de știri ar trebui să fie trimise în mod regulat, deci, lunar sau bisăptămânal este foarte comun. Cu toate acestea, orice între două săptămâni și două luni este, de asemenea, rezonabil.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot măsura succesul buletinului meu informativ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cei mai utili parametri pentru măsurarea impactului unui buletin informativ sunt procentele ratelor de livrare, de deschidere, de click și a ratelor de respingere. Toate agențiile de marketing de încredere sau instrumentele de marketing prin e-mail vor furniza aceste statistici.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie buletinul meu informativ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În general, consumatorii petrec doar câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale, astfel încât conținutul trebuie să fie scurt, ușor de parcurs și prezentat în bucăți mici.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație