Șabloane de e-mail newsletter - importanța utilizării lor în strategiile digitale ale companiilor și exemple de modele de e-mailuri pentru anotimpuri sau promoții speciale. Sfaturi pentru măsurarea succesului și frecvența trimiterii newsletter-ului. Șabloane pentru e-mailuri de succedere și post-cumpărare.
Mulți așa-ziși experți au anunțat în ultimii ani sfârșitul marketingului prin e-mail. Cu toate acestea, acest canal, parte integrantă a matricei de marketing, este încă în plină desfășurare.
Buletinele de știri prin e-mail, care reprezintă o formă specifică de mesagerie prin e-mail, nu sunt pe cale de dispariție prea curând. Dimpotrivă, ele capătă din ce în ce mai multă importanță în strategiile digitale ale majorității companiilor. Din acest motiv, un newsletter este în continuare un instrument de comunicare necesar, atâta timp cât utilizarea sa este rezonabilă și are un scop.
Un newsletter este o publicație digitală care este distribuită la intervale regulate (zilnic, săptămânal, lunar, bilunar sau trimestrial) prin e-mail. Buletinele de știri sunt, de obicei, alcătuite din diferite articole despre un brand, o companie sau sectorul în care activează, însoțite de o ofertă sau de un CTA (apel la acțiune).
De obicei, persoanele care primesc acest tip de comunicare sunt abonați care și-au manifestat anterior interesul față de întreprindere și față de produsele sau serviciile acesteia și care au fost de acord să primească acest buletin informativ. Acest lucru este vital, deoarece ar trebui să trimiteți actualizări prin e-mail doar utilizatorilor care au consimțit să le primească.
În plus, înainte de a trimite comunicări prin e-mail, întreprinderile trebuie să ia în considerare reglementările legale specifice din diferite zone ale lumii, cum ar fi GDPR în Europa. Aceste reglementări se aplică oricărei organizații care își desfășoară activitatea într-o anumită regiune, precum și oricărei organizații din afara regiunii respective care oferă bunuri sau servicii clienților sau întreprinderilor din regiunea respectivă.
Nu uitați să includeți întotdeauna un buton sau un link de dezabonare în cadrul buletinului dvs. informativ, de preferință în partea de jos a șablonului de e-mail. Destinatarii buletinelor dvs. de știri prin e-mail ar trebui să aibă întotdeauna posibilitatea de a renunța la primirea e-mailurilor dvs.
91% dintre consumatori își verifică e-mailul de pe smartphone cel puțin o dată pe zi (sursa), așa că nu uitați să creați newslettere responsive și mobile-friendly!
Un utilizator înregistrat care a fost de acord să primească comunicări prin e-mail din partea companiei dvs. este de mare valoare. Dacă aveți o listă de abonați activi, există o mulțime de motive pentru care trimiterea de buletine informative este benefică:
91% dintre consumatori își verifică e-mailul cel puțin o dată pe zi de pe smartphone (sursa), așa că nu uitați să creați newslettere responsive și mobile-friendly!
89% dintre specialiștii în marketing consideră emailul ca fiind canalul principal pentru generarea de lead-uri (sursa).
80% dintre consumatori preferă e-mailul ca și canal de comunicare de marketing (sursa).
Marketingul prin e-mail are un ROI mult mai mare (4.300%) decât alte canale de comunicare digitală (sursa).
Exista multe avantaje ale trimiterii de buletine informative. Cu toate acestea, trebuie să fiți atenți atunci când executați această strategie de comunicare. Întotdeauna gândiți-vă mai întâi la utilizator și asigurați-vă că le oferiți valoare cu tot ceea ce le trimiteți.
Acum haideți să aruncăm o privire la câteva șabloane de e-mail de tip newsletter utile.
Anul este plin de ocazii speciale și de anotimpuri pentru promoții dedicate, iar clienții dvs. așteaptă probabil să afle ce le-ați pregătit. Vânzările de iarnă sau de vară și zilele comerciale precum Black Friday, Cyber Monday, Crăciunul, Eid al-Fitr, Eid al-Adha și Epifania (în Spania) sunt doar câteva exemple de zile notabile de care ar trebui să profitați pentru a vă crește conversiile.
Aruncați o privire la câteva dintre modelele noastre de e-mailuri de newsletter pe care le puteți utiliza în următoarea campanie. Nu uitați să adăugați în șabloanele de e-mailuri imagini atrăgătoare ale articolului (articolelor) pe care îl (le) promovați.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Aveți nevoie de un șablon de e-mail de tip newsletter care să fie legat în mod specific de industria dvs.?
Folosiți șablonul de mai jos pentru a le trimite un mesaj clienților dvs., indiferent de sectorul în care activați – turism, industria auto, servicii, catering sau sectorul imobiliar.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Șablonul de mai jos va funcționa bine dacă aveți nevoie să trimiteți un mesaj clar și direct abonaților la buletinul dvs. informativ.
Deci, când puteți folosi acest șablon de newsletter prin e-mail? Ori de câte ori doriți să informați destinatarii despre un eveniment viitor, să-i anunțați că sunteți pe cale să lansați un nou produs/serviciu sau să-i anunțați despre o nouă caracteristică. Și din nou, așa cum am menționat mai jos, nu uitați să folosiți elemente vizuale!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
14 exemple de linii de subiect de e-mail de tip newsletter
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
E-mailurile personalizate și întâmpinarea clienților îmbunătățesc marketingul digital. Buletinele de știri prin e-mail valorifică rentabilitatea și generarea lead-urilor. Convorbirile telefonice și e-mailurile de invitație sunt importante pentru comunicare eficientă în strategiile de marketing.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
E-mailurile personalizate și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Redirecționarea e-mailurilor este eficientă în comunicare.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team