Acest articol prezintă diferite șabloane de e-mail pentru invitații la convorbiri telefonice. Este subliniată importanța contactului direct cu clienții și se oferă sfaturi pentru creșterea eficienței în utilizarea acestui instrument de comunicare.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Multe companii depun eforturi considerabile pentru a-și spori prezența online. De asemenea, acestea fac tot posibilul să utilizeze noile canale pe care le oferă internetul și era digitală de astăzi: rețelele de socializare, e-mailurile, formularele, paginile de destinație și alte instrumente de marketing și comunicare. Dar oare aceste instrumente înlocuiesc comunicarea la telefon și față în față cu clienții, părțile interesate sau partenerii?
Răspunsul este nu. Apelurile telefonice reprezintă un aspect important al relației dintre companii și clienții lor (potențiali). Astfel, acest articol prezintă modul în care puteți profita de marketingul prin e-mail pentru a aranja convorbiri cu clienții.
Milioane de e-mailuri intră și ies din căsuțele de e-mail ale vânzătorilor în fiecare zi. Trebuie să știți cum să trimiteți e-mailul perfect, astfel încât mesajul dvs. să nu se piardă în aglomerație. Acest lucru este valabil mai ales dacă este vorba de o invitație la convorbire pe care o trimiteți unui client important.
Unii susțin că formele convenționale de comunicare, cum ar fi apelurile telefonice, sunt depășite. Autorii acestor opinii tind să uite de unii factori determinanți în comunicare. Aceștia includ caracterul imediat, expresiile, tonurile vocii și pauzele… Aceste indicii transmit mesaje și informații importante care s-ar pierde prin comunicarea digitală. Nimic nu poate înlocui dialogul și conversația directă între oameni (cel puțin deocamdată).
De aceea, invitarea clienților la convorbiri ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing prin e-mail, iar șabloanele de e-mail de invitație la apeluri vă vor ajuta în acest sens. Dar să trecem mai întâi la liniile de subiect.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
Șablon de -mail de invitație la convorbire de tip follow-up – „Programați o convorbire?”
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Șablon de -mail de invitație la convorbire de tip follow-up – „Întrebare rapidă”
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Frecvența comunicării cu clienții dvs. existenți sau potențiali ar trebui să fie adaptată la o campanie specifică, la urgența unei probleme sau la valoarea unei potențiale tranzacții. În orice caz, nu uitați să nu vă inundați contactele cu e-mailuri și invitații la convorbiri. În caz contrar, comunicarea dvs. poate părea spam.
Puteți menționa data și ora la care vă convine cel mai bine. Cu toate acestea, ar trebui să lăsați la latitudinea clienților dvs. potențiali sau existenți să decidă când doresc să vă contacteze telefonic.
În general, acest lucru depinde de legile privind confidențialitatea dintr-o anumită țară sau stat. De obicei, nu trebuie să menționați acest lucru, dar este o bună practică să informați persoana de contact despre modul în care ați obținut datele sale, chiar dacă aceasta nu solicită acest lucru. Cu toate acestea, dacă vă întreabă, ar trebui să le oferiți un răspuns sincer.
De asemenea, nu uitați că nu ar trebui să intrați în contact cu persoane care nu și-au exprimat dorința de a fi contactate de compania dvs.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date