Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter

Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter

Atunci când cineva se abonează pentru a primi buletinele dvs. informative în mod regulat în căsuța de e-mail, destinatarul acordă o mare încredere în compania dvs. Noul abonat își asumă un angajament pe baza experiențelor sale anterioare cu marca sau afacerea dvs. și conținutul cu care s-a familiarizat deja.

Ar trebui să profitați la maximum de sentimentul pozitiv care a încurajat un anumit utilizator să devină abonatul la newsletter. Aceasta este la fel ca nevoia de a valorifica sentimentul bun pe care un client potențial îl are de obicei înainte de a face o achiziție și de a deveni un client cu drepturi depline. Una dintre cele mai bune modalități de a profita de această oportunitate este prin trimiterea unui e-mail de înscriere la newsletter orientat către client care iese în evidență în căsuțele de primire aglomerate cu un mesaj primitor și personalizat în timp ce conține o valoare adăugată pentru destinatar.

E-mail de înscriere la newsletter-ul ranch McEvoy
Un e-mail de înscriere la newsletter de la McEvoy Ranch

Ce este mai exact un e-mail de înscriere la newsletter?

Un e-mail de înscriere la newsletter este un mesaj de bun venit pe care îl trimiteți noilor abonați. Este prima comunicare pe care o veți avea cu un utilizator atunci când vor începe noua fază a relației lor cu afacerea dvs., care în acest caz este de acord să primească conținut regulat prin e-mail. Utilizarea e-mailului pentru a menține relația respectivă este o strategie de marketing eficientă care poate crea încredere într-o marcă oferind informații suplimentare și valoare adăugată.

Spre deosebire de alte tipuri de mesaje de întâmpinare, un e-mail de înscriere la newsletter nu trebuie să fie prima impresie pe care o faceți unui utilizator, deoarece acesta s-a implicat deja în conținutul dvs. înainte de a decide să se aboneze. Scopul acestor e-mailuri este de a construi o conexiune între afacerea dvs. și destinatarul newsletter-elor dvs., care este mai mult sau mai puțin la fel ca în cazul oricărui alt tip de e-mail de bun venit.

& Alte povești de e-mail de înscriere la newsletter
& Alte povești de e-mail de înscriere la newsletter

Linii de subiecte de e-mail de înscriere la newsletter

  • Bună, sunteți cu toții înscriși
  • Bine ați venit la newsletter-ul [title]
  • Deschideți pentru [conținutul] pe care l-ați solicitat
  • Acum că v-ați abonat …
  • V-ați abonat cu succes la [newsletter]
  • Abonații la newsletter-ul [Compania] sunt, de asemenea, interesați de …

Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter

Șablon de e-mail de înscriere la newsletter 1 – bun venit de la o persoană

Șablon de e-mail de înscriere la newsletter 2 – conținut în schimbul abonării

Șablon de e-mail de înscriere la newsletter 3 – promovarea de conținut suplimentar

Întrebări frecvente

Ar trebui ca toate e-mailurile de înscriere la newsletter să fie personalizate?

Întreprinderile își pot crește ratele de click prin trimiterea de e-mailuri de la o anumită persoană, mai degrabă decât prin e-mailurile generice de companie. Mai mult, e-mailurile personalizate și care se adresează destinatarului după nume pot crește loialitatea, încrederea și implicarea .

Care sunt câteva din avantajele trimiterii de e-mailuri de înscriere la newsletter?

E-mailurile de bun venit pot avea rate de deschidere mult mai mari. Ca atare, e-mailurile de bun venit pot fi utilizate pentru a genera mai multe venituri decât alte e-mailuri promoționale pe termen lung (prin furnizarea de conținut valoros care implică destinatarii).

Ce ar trebui să conțină e-mailurile de înscriere la newsletter?

În primul rând, deoarece e-mailurile de bun venit pot fi prima comunicare pe care un nou abonat o primește de la o companie, acestea ar trebui să arate recunoștință destinatarului pentru a crea o primă impresie bună. Un simplu „mulțumesc” poate duce la un drum lung în consolidarea încrederii și loialității la începutul a ceea ce sperăm să fie o relație lungă și fericită client-afacere.

Puteți introduce, de asemenea, unele dintre produsele sau serviciile dvs. în acest moment, pentru a diferenția abonații dvs. între cei cărora le pasă doar de newsletter și cei care ar fi interesați de mai multe tipuri de conținut și vă segmentează baza de date în consecință.

În cele din urmă, puteți alege să oferiți materiale suplimentare pentru a vă direcționa abonații către achiziționarea produselor dvs. .

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui ca toate e-mailurile de înscriere la newsletter să fie personalizate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Întreprinderile își pot crește ratele de click prin trimiterea de e-mailuri de la o anumită persoană, mai degrabă decât prin e-mailurile generice de companie.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt câteva din avantajele trimiterii de e-mailuri de înscriere la newsletter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile de bun venit pot avea rate de deschidere mult mai mari. Mai mult, e-mailurile de bun venit pot fi folosite pentru a genera mai multe venituri, oferind conținut valoros care implică destinatarii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să conțină e-mailurile de înscriere la newsletter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un simplu mulțumesc vă poate ajuta să creați încredere și loialitate. De asemenea, puteți introduce unele dintre produsele / serviciile dvs. pentru a vă diferenția abonații.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație