Ghidul complet pentru crearea șabloanelor de e-mail de înscriere la newsletter. Înțelege importanța primelor impresii și găsește cele mai bune metode pentru a valorifica momentul înscrierii în listă. Descoperă exemple de subiecte, mesaje de mulțumire și șabloane personalizate.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Atunci când cineva se abonează pentru a primi buletinele dvs. informative în mod regulat în căsuța de e-mail, destinatarul acordă o mare încredere în compania dvs. Noul abonat își asumă un angajament pe baza experiențelor sale anterioare cu marca sau afacerea dvs. și conținutul cu care s-a familiarizat deja.
Ar trebui să profitați la maximum de sentimentul pozitiv care a încurajat un anumit utilizator să devină abonatul la newsletter. Aceasta este la fel ca nevoia de a valorifica sentimentul bun pe care un client potențial îl are de obicei înainte de a face o achiziție și de a deveni un client cu drepturi depline. Una dintre cele mai bune modalități de a profita de această oportunitate este prin trimiterea unui e-mail de înscriere la newsletter orientat către client care iese în evidență în căsuțele de primire aglomerate cu un mesaj primitor și personalizat în timp ce conține o valoare adăugată pentru destinatar.
Ce este mai exact un e-mail de înscriere la newsletter?
Un e-mail de înscriere la newsletter este un mesaj de bun venit pe care îl trimiteți noilor abonați. Este prima comunicare pe care o veți avea cu un utilizator atunci când vor începe noua fază a relației lor cu afacerea dvs., care în acest caz este de acord să primească conținut regulat prin e-mail. Utilizarea e-mailului pentru a menține relația respectivă este o strategie de marketing eficientă care poate crea încredere într-o marcă oferind informații suplimentare și valoare adăugată.
Spre deosebire de alte tipuri de mesaje de întâmpinare, un e-mail de înscriere la newsletter nu trebuie să fie prima impresie pe care o faceți unui utilizator, deoarece acesta s-a implicat deja în conținutul dvs. înainte de a decide să se aboneze. Scopul acestor e-mailuri este de a construi o conexiune între afacerea dvs. și destinatarul newsletter-elor dvs., care este mai mult sau mai puțin la fel ca în cazul oricărui alt tip de e-mail de bun venit.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Întrebări frecvente
Întreprinderile își pot crește ratele de click prin trimiterea de e-mailuri de la o anumită persoană, mai degrabă decât prin e-mailurile generice de companie. Mai mult, e-mailurile personalizate și care se adresează destinatarului după nume pot crește loialitatea, încrederea și implicarea .
E-mailurile de bun venit pot avea rate de deschidere mult mai mari. Ca atare, e-mailurile de bun venit pot fi utilizate pentru a genera mai multe venituri decât alte e-mailuri promoționale pe termen lung (prin furnizarea de conținut valoros care implică destinatarii).
În primul rând, deoarece e-mailurile de bun venit pot fi prima comunicare pe care un nou abonat o primește de la o companie, acestea ar trebui să arate recunoștință destinatarului pentru a crea o primă impresie bună. Un simplu „mulțumesc” poate duce la un drum lung în consolidarea încrederii și loialității la începutul a ceea ce sperăm să fie o relație lungă și fericită client-afacere.
Puteți introduce, de asemenea, unele dintre produsele sau serviciile dvs. în acest moment, pentru a diferenția abonații dvs. între cei cărora le pasă doar de newsletter și cei care ar fi interesați de mai multe tipuri de conținut și vă segmentează baza de date în consecință.
În cele din urmă, puteți alege să oferiți materiale suplimentare pentru a vă direcționa abonații către achiziționarea produselor dvs. .
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Articolele introductive ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj ușor și conversațional. Trebuie să includă descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente și link-uri utile pentru clienți.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date