Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Cum puteți promova un portal pentru clienți și să vă încurajați clienții să se alăture acestuia? Una dintre cele mai eficiente modalități este să le trimiteți pur și simplu un e-mail, informându-i despre existența platformei.
Nu uitați să enumerați beneficiile aderării la portalul dvs. pentru clienți și să includeți un apel clar la acțiune pentru a obține cele mai bune rezultate.
Un e-mail de invitație este un mesaj prin care clienții sau utilizatorii sunt informați despre disponibilitatea portalului dvs. pentru clienți, încurajându-i să se alăture platformei. Ar trebui să trimiteți acest tip de e-mail fiecărui client care este eligibil pentru a se alătura portalului pentru clienți.
Este esențial să trimiteți clienților dvs. e-mailuri de invitație. În caz contrar, este posibil ca aceștia să nu știe că platforma există și că se pot înscrie și să profite de ea.
Având în vedere volumul de muncă pe care îl presupune crearea unui portal pentru clienți și cât de valoroasă este această resursă pentru clienți și utilizatori, merită să faceți un efort suplimentar pentru a o promova.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
O invitație de a se alătura unui portal pentru clienți trebuie să atragă imediat atenția destinatarului și să îl convingă să facă efortul de a-și crea un cont. De aceea, este o idee bună să îl faceți atractiv din punct de vedere vizual, utilizând un șablon de e-mail bazat pe HTML.
Două succedări trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât suficiente. Cu toate acestea, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor. Dacă aceștia vă cer să nu le mai trimiteți mesaje, faceți acest lucru.
Dacă un client nou nu se alătură portalului dvs. pentru clienți după ce i-ați trimis unul sau două mesaje, poate însemna că nu ați reușit să comunicați cu succes valoarea platformei.
În mod ideal, ar trebui să trimiteți un e-mail de invitație după câteva zile (sau săptămâni, în funcție de complexitatea produsului/serviciului dvs.) după ce un client începe să utilizeze produsul/serviciul dvs. Ghidați-i mai întâi prin procesul de integrare, apoi lăsați-i să vă cunoască produsul și să absoarbă toate informațiile disponibile. Odată ce noul client este mai familiarizat cu produsele dvs., invitați-l să se alăture portalului dvs. pentru clienți, pe care îl poate folosi pentru a rezolva provocări mai complexe legate de produsul/serviciul dvs. și pentru a-și împărtăși cunoștințele cu alți utilizatori.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
Prioritatea în serviciul clienților este punerea lor pe primul loc, oferindu-le răspunsuri rapide și servicii de calitate. LiveAgent oferă șabloane gratuite pentru evenimente și comerț electronic.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Șabloane de e-mail de comerț electronic
Dacă doriți să utilizați marketingul prin e-mail pentru comerțul electronic, aveți nevoie de obiective clare. Concentrați-vă pe personalizare, testare și listele de contact curate pentru eficiență.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date