Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de invitație

Șabloane de e-mail de invitație

Cum puteți promova un portal pentru clienți și să vă încurajați clienții să se alăture acestuia? Una dintre cele mai eficiente modalități este să le trimiteți pur și simplu un e-mail, informându-i despre existența platformei.

Nu uitați să enumerați beneficiile aderării la portalul dvs. pentru clienți și să includeți un apel clar la acțiune pentru a obține cele mai bune rezultate.

Ce este un e-mail de invitație? De ce este important?

Un e-mail de invitație este un mesaj prin care clienții sau utilizatorii sunt informați despre disponibilitatea portalului dvs. pentru clienți, încurajându-i să se alăture platformei. Ar trebui să trimiteți acest tip de e-mail fiecărui client care este eligibil pentru a se alătura portalului pentru clienți.

Șabloane de e-mail de invitație
Exemplu de e-mail de invitație

Este esențial să trimiteți clienților dvs. e-mailuri de invitație. În caz contrar, este posibil ca aceștia să nu știe că platforma există și că se pot înscrie și să profite de ea

Având în vedere volumul de muncă pe care îl presupune crearea unui portal pentru clienți și cât de valoroasă este această resursă pentru clienți și utilizatori, merită să faceți un efort suplimentar pentru a o promova.

Exemple de linii de subiect de e-mail de invitație

  • Doriți să profitați la maximum de [produs/serviciu]? Alăturați-vă [portalul pentru clienți]
  • Înscrieți-vă acum la [portalul pentru clienți] 
  • [portalul pentru clienți] vă așteaptă
  • Știați că există un [portal pentru clienți] disponibil pentru toți clienții noștri?
  • Este timpul să vă alăturați [portalul pentru clienți]
  • Nu vrem să ne lăudăm, dar utilizatorii iubesc [portalul nostru pentru clienți].
  • Iată de ce ar trebui să vă alăturați [portalul pentru clienți]
  • Sunteți invitați să vă alăturați portalului nostru!
  • Am adăugat noi module la [portalul pentru clienți]. Alăturați-vă acum și verificați-le!
  • Cunoașteți toate caracteristicile și posibilitățile pe care le oferă [produsul/serviciul].
  • L-am construit pentru ca dvs. să vă dezvoltați și să învațați lucruri noi despre [produs/serviciu].

Idei de e-mail de invitație

Șablon de e-mail de invitație 1

Șablon de e-mail de invitație 2

Șablon de e-mail de invitație 3

Șablon de e-mail de invitație 4

Șablon de e-mail de invitație 5

Șablon de e-mail de invitație 6

Șablon de e-mail de invitație 7

E-mailuri de invitație – Întrebări frecvente

Cum ar trebui să arate un e-mail de invitație?

Șabloane de e-mail de invitație

O invitație de a se alătura unui portal pentru clienți trebuie să atragă imediat atenția destinatarului și să îl convingă să facă efortul de a-și crea un cont. De aceea, este o idee bună să îl faceți atractiv din punct de vedere vizual, utilizând un șablon de e-mail bazat pe HTML.

Câte succedări ale unui e-mail de invitație ar trebui să trimit?

Răspuns

Două succedări trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât suficiente. Cu toate acestea, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor. Dacă aceștia vă cer să nu le mai trimiteți mesaje, faceți acest lucru.

Dacă un client nou nu se alătură portalului dvs. pentru clienți după ce i-ați trimis unul sau două mesaje, poate însemna că nu ați reușit să comunicați cu succes valoarea platformei.

Când ar trebui să trimit un e-mail de invitație?

Timp de rezolvare

În mod ideal, ar trebui să trimiteți un e-mail de invitație după câteva zile (sau săptămâni, în funcție de complexitatea produsului/serviciului dvs.) după ce un client începe să utilizeze produsul/serviciul dvs. Ghidați-i mai întâi prin procesul de integrare, apoi lăsați-i să vă cunoască produsul și să absoarbă toate informațiile disponibile. Odată ce noul client este mai familiarizat cu produsele dvs., invitați-l să se alăture portalului dvs. pentru clienți, pe care îl poate folosi pentru a rezolva provocări mai complexe legate de produsul/serviciul dvs. și pentru a-și împărtăși cunoștințele cu alți utilizatori.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum ar trebui să arate un e-mail de invitație?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O invitație de a se alătura unui portal pentru clienți trebuie să atragă imediat atenția destinatarului și să îl convingă să facă efortul de a crea un cont. De aceea, a-l face atractiv din punct de vedere vizual prin utilizarea unui șablon de e-mail bazat pe HTML este o idee bună.”” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte mesaje de succedare a unui e-mail de invitație ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Două succedări trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât bune. Cu toate acestea, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de invitație?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În mod ideal, ar trebui să trimiteți un e-mail de invitație după câteva zile (sau săptămâni, în funcție de complexitatea produsului/serviciului dvs.) după ce un client începe să utilizeze produsul/serviciul dvs.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație