Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare

Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare

În timp ce achiziția de clienți poate părea o investiție mai bună pentru întreprinderi, numeroase studii au demonstrat că, pe termen lung, atragerea de noi clienți poate costa compania dvs. de până la 7 ori mai mult în comparație cu păstrarea clienților existenți. Când vine vorba de păstrarea clienților, programele de fidelizare pot fi un instrument puternic care îi face să revină, reduce rata de dezabonare a clienților și crește vânzările dvs. generale. Citind acest articol veți afla de ce merită să investiți în programele de fidelizare, împreună cu 10 exemple de șabloane de e-mail pe care le puteți folosi în campaniile de marketing pentru programele de fidelizare.

Ce este un program de fidelizare a clienților?

Un program de fidelizare a clienților este un program de recompense pe care o companie îl oferă clienților săi pentru a-i încuraja să cumpere mai mult, oferindu-le anumite beneficii. Acestea pot include reduceri, marfă gratuită, produse lansate în avans, avantaje exclusive sau orice alte recompense semnificative. Deși sunt adesea folosite pentru a atrage noi clienți, scopul principal al programelor de fidelizare este de a păstra clienții existenți, de a încuraja loialitatea și de a încuraja susținerea mărcii.

Șablon de e-mail de recompensă de loialitate Sephora
E-mail pentru program de loialitate de recompensare a zilei de naștere de la Sephora „Beauty Insider”

De ce contează marketingul prin programe de loialitate

O varietate de studii privind loialitatea clienților au arătat că programele de loialitate pot aduce o valoare imensă oricărei afaceri. Iată doar câteva statistici impresionante de menționat:

  • 71% din generația X, 70% din generația Milenală, 63% din generația Baby Boomers și 62% din generația Z spun că un program de loialitate le influențează alegerea unei mărci. (CrowdTwist).
  • 80% din generația K, 43% din generația Milenală, 76% din generația X și 53% din generația Baby Boomers spun că un program de loialitate crește frecvența cumpărăturilor lor. (Rare)
  • 71% dintre consumatorii care sunt membri ai programelor de fidelizare spun că apartenența este o parte importantă a relațiilor lor cu întreprinderile. (Bond)
  • 73% dintre consumatori sunt mai predispuși să recomande mărcile cu programe de fidelizare bune. (Bond)
  • Consumatorii cheltuiesc cu 37% mai mult atunci când sunt membri ai unui program de fidelizare. (Bond)
  • 95% dintre companii au raportat că membrii programelor lor de fidelizare cheltuiesc anual mai mult decât cei care nu sunt membri. (LoyaltyOne).
  • Membrii programelor de fidelizare generează cu 12 până la 18% mai multe venituri pe an decât cei care nu sunt membri. (Accenture).
  • În medie, membrii programelor de fidelizare contribuie cu 43% din vânzările anuale ale companiilor. (LoyaltyOne).

10 șabloane de e-mail pentru programe de fidelizare

Un sondaj realizat de iVend a constatat că aproape 63% dintre consumatorii din întreaga lume preferă să primească comunicări de la întreprinderi prin e-mail – ceea ce face ca e-mailul să fie unul dintre cele mai eficiente canale pentru a stimula afilierea la un program de fidelizare. Iată 10 șabloane de bază pe care le puteți folosi în campaniile de e-mail din cadrul programului dvs. de loialitate pentru a îmbunătăți implicarea clienților, pentru a construi relații mai bune pe termen lung cu clienții și pentru a crește vânzările.

Personalizarea șablonului de e-mail
Salvați și personalizați șabloanele de e-mail în LiveAgent

Șablon de e-mail de lansare a unui nou program de fidelizare

Șablon de e-maill de invitație la programul de fidelizare

Șablon de e-mail de bun venit la programul de fidelizare

Șablon de e-mail de notificare a nivelului următor de recompense

Șablon de e-mail de realizare a statutului de nivel

Șablon de e-mail pentru declarația lunară de recompensă

Șablon de e-mail de reamintire a expirării recompensei

Șablon de e-mail de recaptivare a clienților

Șablon de e-mail de la mulți ani

E-mail privind programul de fidelizare – Întrebări frecvente

Cum îmi pot promova programul de fidelizare?

Puteți să vă promovați programul de fidelizare prin trimiterea de e-mailuri membrilor programului de fidelizare. În plus, le puteți oferi un link pentru a se înscrie în programul dvs. de fidelizare.

Cum se măsoară succesul unui program de fidelizare?

Există multe modalități de a măsura succesul unui program de fidelizare. Puteți măsura numărul de persoane care participă la program, numărul de persoane care au găsit programul util și numărul de persoane care au generat recomandări.

Care este lungimea optimă a unui e-mail din programul de fidelizare?

Lungimea optimă a e-mailului din programul de fidelizare ar trebui să fie de aproximativ 1000-1500 de simboluri (aproximativ 100-150 de cuvinte).

Free templates and a free trial?

That's right! Enjoy a free 14-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum îmi pot promova programul de fidelizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți să vă promovați programul de fidelizare prin trimiterea de e-mailuri membrilor programului de fidelizare. În plus, le puteți oferi un link pentru a se înscrie în programul dvs. de fidelizare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se măsoară succesul unui program de fidelizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Există multe modalități de a măsura succesul unui program de fidelizare. Puteți măsura numărul de persoane care participă la program, numărul de persoane care au găsit programul util și numărul de persoane care au generat recomandări.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea optimă a unui e-mail din programul de fidelizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lungimea optimă a e-mailului din programul de fidelizare ar trebui să fie de aproximativ 1000-1500 de simboluri (aproximativ 100-150 de cuvinte). .” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație