Încercare gratuită

Șabloane de e-mail de reducere

Campaniile de reduceri bine executate atrag noi clienți, sporesc loialitatea clienților existenți și cresc profiturile afacerii. Nu există aproape nicio afacere, fie în sectorul B2C, fie în sectorul B2B, care să nu ofere din când în când reduceri la produsele sau serviciile lor. Cele mai multe afaceri oferă reduceri pentru că le poate ajuta să vândă stocurile din afara sezonului, să crească profiturile și să îmbunătățească satisfacția clienților în același timp. Adică, cui nu-i place când prinde la un preț mai mic ceva ce a căutat?

Exemplu-de-tichet-de-cod-de-reducere-ofertă

Cu toate acestea, uneori nu există reduceri disponibile, iar acest lucru poate deveni dificil. Gestionarea negocierilor privind reducerile este o provocare atât pentru consumatorii care solicită reduceri, cât și pentru echipele de vânzări/servicii clienți care trebuie să își satisfacă așteptările clienților fără a distruge marjele de profit ale afacerii lor.

În acest articol, vom discuta:

  1. Ce trebuie să ia în considerare întreprinderile înainte de a oferi reduceri.
  2. Ce este un e-mail cu ofertă de reducere și de ce este important.
  3. Cum să vă scrieți propriul e-mail cu ofertă de reducere.
  4. Șabloane de e-mail cu oferte de reduceri.
  5. Sfaturi pentru consumatorii care doresc să ceară o reducere.
  6. Șabloane de e-mail de cerere de reducere.
  7. Sfaturi pentru întreprinderile care trebuie să răspundă la cererile de reduceri.
  8. Șabloane de e-mail de reducere de cerere-răspuns.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Try LiveAgent

Elemente de luat în considerare înainte de a acorda reduceri

În funcție de stadiul în care se află afacerea dvs., de numărul de clienți pe care îi aveți, de tipurile de produse pe care le oferiți și de strategia dvs. de stabilire a prețurilor – reducerile pot fi o sursă masivă pentru rentabilitatea investiției sau, alternativ, pot crea pierderi care, în cele din urmă, vor avea un impact negativ asupra rezultatului final. Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere înainte de a lansa orice ofertă de reduceri. 

Evaluați-vă marjele de profit

În timp ce oferirea unei reduceri de 50% la anumite articole poate părea atractivă, trebuie să vă asigurați că aveți întotdeauna o marjă profitabilă, în caz contrar, s-ar putea să ajungeți să pierdeți bani cu strategia dvs. de oferte de reduceri. Strângeți cifrele înainte de a lansa orice tip de campanie de reduceri pentru a determina ce vă puteți permite confortabil să le oferiți clienților dvs. și în același timp să obțineți un profit din fiecare vânzare.

Șabloane de e-mail de reducere
Pentru imagine, multumim EDUCBA

Luați în considerare costurile mai mari de achiziție a clienților

Oferirea de reduceri poate fi o modalitate sigură de a atrage noi clienți, însă va afecta și costurile tipice de achiziție a clienților dvs. Pentru a obține valoarea maximă din campaniile dvs. de reduceri, asigurați-vă că transformați noii clienți în cumpărători loiali prin cultivarea relației cu aceștia. Făcând acest lucru, veți crește valoarea lor pe durata de viață și veți justifica costul mai mare de achiziție a clienților.

Șabloane de e-mail de reducere
Pentru imagine, mulțumim Top News In World

Asigurați-vă că reducerile dvs. vor atrage publicul țintă

Înainte de a lansa o campanie de reduceri în încercarea de a câștiga noi clienți, gândiți-vă dacă reducerile dvs. vor atrage de fapt tipul de clienți pe care vi-l doriți cu adevărat. Amintiți-vă că reducerile mari sunt susceptibile de a atrage cumpărătorii de oferte, ceea ce înseamnă că noii cumpărători atrași nu se vor transforma în clienți pe termen lung în viitor.

Atenție la posibilul impact negativ asupra brandului dvs.

În timp ce reducerile de vânzări pot fi un mijloc eficient de a genera venituri rapide, asigurați-vă că ați analizat cu atenție toate riscurile și potențialele capcane dezastruoase. Consumatorii se pot obișnui rapid cu reducerile de preț și mulți nu vor mai rămâne prin preajmă atunci când prețurile dvs. revin la normal sau cresc. În plus, reducerile pot proiecta propria lipsă de încredere în brandul dvs. și pot stabili o valoare percepută mai mică pentru produsele dvs.

Considerați posibilitatea de a oferi reduceri pentru anumite grupuri de clienți

Oferirea de reduceri pentru toată lumea poate reprezenta un risc uriaș pentru marja dvs. de profit globală. Luați în considerare, în schimb posibilitatea de a oferi reduceri exclusive pentru grupuri specifice de clienți (cum ar fi studenții, lucrătorii din domeniul sănătății, militarii etc.). În acest fel, puteți valorifica reducerile și vă puteți crește baza de clienți fără a vă afecta marjele sau a vă diminua valoarea mărcii.

Șabloane de e-mail de reducere

Gândiți-vă la modul în care veți demonstra valoarea produsului odată ce reducerea se încheie

Chiar dacă eforturile dvs. de marketing se străduiesc să convingă clienții și potențialii clienți că produsul dvs. este util și le va îmbunătăți viața, reducerile pot submina adesea valoarea produsului dvs. De aceea, trebuie să vă gândiți la modul în care veți demonstra valoarea produsului dvs. și vă veți păstra clienții odată ce reducerea s-a încheiat. 

„Apple este un brand construit pe noutate și urgență, așa că, deși produsele lor nu sunt niciodată la vânzare, puteți obține o reducere pentru schimburi sau upgrade-uri, ceea ce îi menține pe clienți loiali.”

 Erin Sykes, un strateg în domeniul vânzărilor și al comerțului cu amănuntul

Ce este un e-mail cu ofertă de reducere? De ce este important pentru afacerea dvs.?

După cum sugerează și numele, un e-mail cu ofertă de reducere este folosit pentru a informa clienții dvs. despre o reducere specială. Poate fi o reducere generală pentru toate articolele din magazinul dvs., precum și un cupon sau un cod de reducere care poate fi folosit la finalizarea comenzii. Oferirea reducerilor este o practică obișnuită care este folosită de toate companiile, deoarece aduce rezultate reale. Iată câteva statistici care susțin această afirmație:

  • Marea majoritate a clienților (93%) utilizează codurile de reducere pe tot parcursul anului.
  • Întrebați despre săptămâna anterioară, 60% dintre consumatori susțin că au folosit un cod de reducere în acea perioadă.
  • Trei sferturi dintre clienți susțin că se uită în mod deliberat în căsuța de e-mail în căutare de coduri de reducere. 

Este interesant faptul că există cercetări neuropsihologice care demonstrează că, cupoanele îi fac pe clienți mai fericiți. Un studiu de la Claremont Graduate University a arătat că primirea unui voucher de 10% poate crește nivelul de oxitocină cu până la 38%, iar participanții care au primit cupoane au fost, de asemenea, cu 11% mai fericiți și s-au simțit mai relaxați.

Deci, cum puteți implementa codurile de reducere în strategia dvs. de marketing? Cel mai simplu mod este prin intermediul campaniilor de e-mail. 

Șabloane de e-mail de reducere

Sfaturi pentru scrierea de e-mailuri eficiente pentru oferte de reduceri

A începe de pe o pagină albă poate fi descurajant și frustrant. Pentru a vă ajuta, am creat o listă de sfaturi de care să țineți cont atunci când scrieți e-mailuri cu oferte de reduceri. Dacă tot nu vă simțiți în stare să vă scrieți propriile e-mailuri de reduceri, derulați în jos și copiați și lipiți modelele noastre de e-mailuri de oferte de reduceri gata de utilizare.

  • Alegeți tonul potrivit: Asigurați-vă că păstrați un ton consecvent în toate e-mailurile dvs. Dacă toate mesajele dvs. au un ton formal, clienții dvs. ar putea fi surprinși (dacă nu chiar ofensați!) când primesc din senin un mesaj mai relaxat.
  • Fiți concis: Treceți rapid la subiect. Clienții dvs. au o atenție limitată, iar timpul lor este prețios. Un e-mail eficient trebuie să fie ușor de scanat și să faciliteze găsirea informațiilor principale (oferta de reducere/codul).
  • Concentrați-vă pe valoare: Concentrați-vă e-mailul pe valoarea pe care o oferiți utilizatorului – care este codul de reducere.
  • Utilizați urgența: Includeți data de încheiere a ofertei dvs. Acest lucru va evoca sentimentul de urgență și îi va încuraja pe clienții dvs. să acționeze rapid.
Șabloane de e-mail de reducere
Automatizați-vă e-mailurile de reduceri prin crearea de șabloane de e-mail LiveAgent

Șabloane de e-mail cu oferte de reduceri

E-mail formal de ofertă de reducere 

Idei de linii de subiect:

  1. X% reducere – găsiți codul dvs. de reducere în interior
  2. Ofertă specială: X% reducere 

E-mail informal de ofertă de reducere

Idei de linii de subiect:

  1. Nu ratați reducerea dvs. de X%!
  2. X% reducere – cod de reducere în interior!

Șabloane de e-mail cu oferte de reduceri specifice industriei

E-mail de reducere pentru comerțul electronic

Idei de linii de subiect:

  1. X% reducere la toate articolele!
  2. Numai astăzi: X% reducere la toate articolele!
  3. X% reducere la [produse] dvs. preferate

E-mail de reducere SaaS (Software ca Serviciu)

Idei de linii de subiect:

  1. X% reducere la toate abonamentele!
  2. Obțineți X% reducere la toate planurile!

Diferite tipuri de șabloane de e-mail cu oferte de reduceri

E-mail general de cod de reducere

Idei de linii de subiect:

  1. X% reducere la tot!
  2. X% reducere – obțineți codul dvs. de reducere
  3. Cod special de reducere: X% reducere!

Cod de reducere după înscrierea la un newsletter

Idei de linii de subiect:

  1. Bine ați venit! Iată codul dvs. de reducere:
  2. Bine ați venit la newsletter-ul nostru + bonus…
  3. Newsletter + o reducere specială!

E-mail de ofertă cu limită de timp

Idei de linii de subiect:

  1. X% reducere – ofertă limitată în timp!
  2. X% reducere, doar în această săptămână!
  3. Ofertă limitată în timp: obțineți o reducere de X%!

Cum să cereți o reducere: 10 sfaturi pentru consumatori

Pot exista o varietate de motive pentru care ați putea avea nevoie sau ați putea dori să obțineți un preț mai mic decât cel propus. În plus, toată lumea iubește economiile potențiale și factorul de bună dispoziție pe care îl oferă negocierea pentru a obține o afacere mai avantajoasă. De cele mai multe ori, puteți cere un preț special pentru aproape orice și îl puteți obține dacă știți cum și când să cereți. Să trecem în revistă câteva sfaturi care v-ar putea ajuta să obțineți prețuri reduse de la comercianți cu amănuntul, vânzători și furnizori de servicii.

  1. Cercetați: A face o mică cercetare online este întotdeauna un lucru util înainte de a începe să negociați. Aceasta vă va oferi o mai bună înțelegere a ceea ce doriți, a ceea ce oferă în prezent concurenții, a ceea ce ar fi un preț rezonabil și a ceea ce puteți influența pentru a convinge un vânzător/furnizor să vă ofere un preț redus.
  1. Știți când să întrebați: Amintiți-vă că există anumite momente – cum ar fi sfârșitul zilei, sfârșitul lunii, sfârșitul anului financiar sau după sărbători – în care aveți șanse mai mari de a obține o reducere, deoarece vânzătorii sunt dornici să încheie oferte de ultim moment pentru a-și atinge obiectivele de vânzări.
Șabloane de e-mail de reducere
  1. Adresați întrebările potrivite: Când negociați reduceri, anumite fraze și întrebări vă pot ajuta să obțineți rezultatul dorit. Câteva exemple bune sunt: „Tot ce am în buget este X”, și „Vă dau X dacă putem încheia afacerea acum” sau ”Este tot ce puteți face mai bine?”
  1. Vorbiti cu persoana potrivită: Nu are rost să încercați să negociați cu cineva care pur și simplu nu poate autoriza o reducere. Dacă descoperiți că persoana cu care vorbiți nu vă poate oferi un preț redus, adresați-vă persoanei cu putere de decizie, cum ar fi un manager, care are puterea de a autoriza o reducere.
  1. Dați-le un motiv solid: Aceasta funcționează deosebit de bine în cazul întreprinderilor B2B și SaaS. În loc să cereți pur și simplu o reducere, puteți oferi ceva valoros în schimb, cum ar fi să scrieți o recenzie, să oferiți o recomandare sau să fiți dispus să vă prezentați compania ca studiu de caz.
Șabloane de e-mail de reducere
  1. Profitați de reducerile pentru plăți anticipate: În multe industrii, acordarea de reduceri la plata anticipată este o practică standard. Furnizorii pot fi plătiți mai repede, ceea ce accelerează fluxul de numerar și reduce riscul de întârziere sau de neplată. De aceea, oferirea de a plăti mai devreme poate fi o modalitate excelentă de a obține reduceri.
  1. Menționați prețul mai mic al unui concurent: Nu vă fie teamă să subliniați tariful mai mic al unui concurent. O mulțime de companii sunt de fapt dispuse să ofere reduceri dacă puteți dovedi că ai lor concurenți oferă prețuri mai mici. O mică cercetare în prealabil vă va spune dacă prețurile comerciantului sunt rezonabile.
Șabloane de e-mail de reducere
Declarația de potrivire a prețului DICK’S Sporting Goods
  1. Căutați bonusuri: Dacă nu puteți obține o reducere dezirabilă, gândiți-vă ce fel de bonusuri ar fi relativ ușoare pentru vânzător să vă ofere în schimb – livrare gratuită, instalare gratuită, un upgrade gratuit etc. De foarte multe ori, întreprinderile sunt deja pregătite să ofere aceste avantaje, deoarece sunt mai ieftine decât scăderea prețului, dar totuși îl fac pe client fericit.
  1. Păstrați un ton politicos: Încercați să aveți o abordare politicoasă, respectuoasă și pozitivă în timpul procesului de negociere. Nimeni nu vrea să ajute o persoană nepoliticoasă și insistentă, dar majoritatea vânzătorilor vor dori să ajute o persoană drăguță și prietenoasă în orice mod posibil.
  1. Fiți gata să renunțați: Nu vă fie teamă să renunțați pur și simplu dacă nu obțineți prețul pe care îl doriți. În timp ce, de obicei, este mai scump să atrageți noi clienți, companiile pot fi dispuse să facă lucruri în plus pentru a păstra clienții existenți, în special atunci când își dau seama că sunt pe cale să renunțe la clienți.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Șabloane de e-mail de solicitare a reducerilor pentru consumatori

Când vine vorba de a cere o reducere de la o companie, fie în calitate de potențial client, fie în calitate de client loial, există două lucruri esențiale de care trebuie să vă amintiți: să aveți un ton politicos, pozitiv și profesional și să oferiți o explicație bună cu privire la motivul pentru care nu vă puteți permite prețul oferit (sau de ce credeți că acceptarea cererii de reducere ar fi benefică pentru ambele părți). Iată câteva exemple de șabloane de cerere de reducere pe care le puteți folosi:

E-mail comun de solicitare a reducerilor

Solicitare de reducere generală

Solicitare de reducere specifică

Sfaturi pentru a răspunde la cererile de reduceri ale clienților

Indiferent de produsele sau serviciile pe care le oferiți, este posibil să vă întâlniți cu clienți potențiali sau existenți care să vă ceară reduceri pe care nu le-ați planificat. Cu toate acestea, simplul fapt de a fi de acord să oferiți o reducere demonstrează că produsul/serviciul dvs. nu merită prețul pe care îl cereți și începeți relația cu clientul pe picior greșit. Iată câteva sfaturi despre cum puteți negocia eficient cererile de reduceri în vederea obținerii unui rezultat avantajos pentru ambele părți și cum puteți răspunde într-un mod profesionist:

  • Întrebați potențialul client de ce plata prețului declarat este o problemă pentru el, pentru a afla dacă solicitarea unei reduceri face parte din strategia sa standard de negociere sau dacă într-adevăr nu își poate permite produsul dvs. la prețul propus.
  • Recunoașteți cererea, dar abateți conversația de la preț, explicând modul în care produsul/serviciul dvs. oferă mai multă valoare decât cele ale concurenților și subliniind beneficiile produsului dvs.
  • Refuzați cererea de reducere, dar creșteți valoarea afacerii prin oferirea unor avantaje suplimentare pentru prețul propus (de exemplu, suplimente gratuite, garanție extinsă, instruire gratuită etc.).
  • Acceptați o reducere, modificând în același timp termenii contractului (cum ar fi creșterea volumului comenzii, modificarea domeniului de aplicare a comenzii, prelungirea contractului etc.).
  • Acceptați să oferiți o reducere numai dacă primiți un beneficiu evident în schimb (contract mai lung, avans mare, studiu de caz, recomandare, recenzie etc.).
  • În cazul în care sunteți pregătit să oferiți o reducere, întrebați-i ce consideră ei că ar fi o reducere adecvată și vedeți dacă cererea lor este rezonabilă și acceptabilă pentru afacerea dvs.
  • În cazul în care nu puteți satisface cererea unui client și nu puteți oferi o reducere, asigurați-vă că explicați de ce se justifică prețul dvs. și de ce aceasta este politica companiei dvs.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Șabloane de e-mail de cerere-răspuns la reduceri

Folosiți următoarele șabloane de e-mail ca ghid ori de câte ori trebuie să răspundeți clienților care solicită o reducere.

Negocierea unei cereri de reducere #1

Negocierea unei cereri de reducere #2

Respingerea unei cereri de reducere #1

Respingerea unei cereri de reducere #2

Acceptarea unei cereri de reducere #1

Acceptarea unei cereri de reducere #2

Șabloane de e-mail pentru oferte de reduceri – Întrebări frecvente

Ar trebui să trimit o ofertă de reducere tuturor contactelor mele?

Șabloane de e-mail de reducere

Depinde de strategia dvs. generală. Puteți fie să trimiteți o ofertă de reducere tuturor clienților dvs., fie să adresați această comunicare unui grup exclusivist, cum ar fi clienții potențiali neimplicați. Dacă decideți să faceți cea din urmă variantă, asigurați-vă că acele contacte care nu sunt incluse în ofertă nu vor afla despre aceasta.

Ar trebui să informez destinatarii unui e-mail de ofertă de reducere despre prețul exact redus al produsului/serviciului? 

Solicitant

De obicei, companiile își informează potențialii clienți cu privire la valoarea unei reduceri în termeni de procent sau prezintă un preț înainte și după. De asemenea, ați putea include un link către prețurile dvs. și să furnizați acolo toate informațiile relevante. Investiți ceva timp în teste A/B, trimițând două e-mailuri diferite aceluiași grup de clienți și verificați care dintre ele generează rezultate mai bune. 

Ce este mai potrivit, un simplu e-mail sau un mesaj atractiv din punct de vedere vizual?

Șabloane de e-mail de reducere

Șabloanele de e-mail cu discount au ca scop să atragă atenția și să convingă destinatarul să facă o anumită acțiune. De aceea, trimiterea unui e-mail bine conceput, atractiv din punct de vedere vizual, va avea probabil rezultate mai bune decât un mesaj text simplu. Dacă veți căuta pe Google „e-mail cu reduceri”, veți găsi multe exemple, toate fiind colorate și aspectuoase, cu reduceri mari. Cel mai bine este să urmați această cale.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să trimit o ofertă de reducere tuturor contactelor mele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de strategia dvs. generală. Puteți fie să trimiteți o ofertă de reducere tuturor clienților dvs., fie să adresați această comunicare unui grup exclusivist, cum ar fi clienții potențiali neimplicați. Dacă decideți să faceți cea din urmă variantă, asigurați-vă că acele contacte care nu sunt incluse în ofertă nu vor afla despre aceasta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este mai bun, un simplu e-mail sau un mesaj atractiv din punct de vedere vizual?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Șabloanele de e-mail cu reduceri au ca scop să atragă atenția și să convingă un destinatar să întreprindă o anumită acțiune. De aceea, trimiterea unui e-mail bine conceput, atractiv din punct de vedere vizual, va avea probabil rezultate mai bune decât un mesaj text simplu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să informez destinatarii unui e-mail cu ofertă de reducere despre prețul exact redus al produsului/serviciului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De obicei, companiile își informează potențialii clienți cu privire la proporția unei reduceri în termeni de procent sau prezintă un preț înainte și după. De asemenea, ați putea include un link către prețurile dvs. și să furnizați acolo toate informațiile relevante.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație