Aici găsiți șabloane de e-mail pentru campanii de reduceri, cu idei de subiecte și modele de text pentru a atrage noi clienți și a fideliza cei existenți. Indiferent de sectorul de activitate și tipul de afacere, aceste exemple vor ajuta să vă adaptați la cele mai bune practici și să obțineți rezultate optime în afacerea dvs.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Campaniile de reduceri bine executate atrag noi clienți, sporesc loialitatea clienților existenți și cresc profiturile afacerii. Nu există aproape nicio afacere, fie în sectorul B2C, fie în sectorul B2B, care să nu ofere din când în când reduceri la produsele sau serviciile lor. Cele mai multe afaceri oferă reduceri pentru că le poate ajuta să vândă stocurile din afara sezonului, să crească profiturile și să îmbunătățească satisfacția clienților în același timp. Adică, cui nu-i place când prinde la un preț mai mic ceva ce a căutat?
Cu toate acestea, uneori nu există reduceri disponibile, iar acest lucru poate deveni dificil. Gestionarea negocierilor privind reducerile este o provocare atât pentru consumatorii care solicită reduceri, cât și pentru echipele de vânzări/servicii clienți care trebuie să își satisfacă așteptările clienților fără a distruge marjele de profit ale afacerii lor.
În acest articol, vom discuta:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.
În funcție de stadiul în care se află afacerea dvs., de numărul de clienți pe care îi aveți, de tipurile de produse pe care le oferiți și de strategia dvs. de stabilire a prețurilor – reducerile pot fi o sursă masivă pentru rentabilitatea investiției sau, alternativ, pot crea pierderi care, în cele din urmă, vor avea un impact negativ asupra rezultatului final. Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere înainte de a lansa orice ofertă de reduceri.
În timp ce oferirea unei reduceri de 50% la anumite articole poate părea atractivă, trebuie să vă asigurați că aveți întotdeauna o marjă profitabilă, în caz contrar, s-ar putea să ajungeți să pierdeți bani cu strategia dvs. de oferte de reduceri. Strângeți cifrele înainte de a lansa orice tip de campanie de reduceri pentru a determina ce vă puteți permite confortabil să le oferiți clienților dvs. și în același timp să obțineți un profit din fiecare vânzare.
Oferirea de reduceri poate fi o modalitate sigură de a atrage noi clienți, însă va afecta și costurile tipice de achiziție a clienților dvs. Pentru a obține valoarea maximă din campaniile dvs. de reduceri, asigurați-vă că transformați noii clienți în cumpărători loiali prin cultivarea relației cu aceștia. Făcând acest lucru, veți crește valoarea lor pe durata de viață și veți justifica costul mai mare de achiziție a clienților.
Înainte de a lansa o campanie de reduceri în încercarea de a câștiga noi clienți, gândiți-vă dacă reducerile dvs. vor atrage de fapt tipul de clienți pe care vi-l doriți cu adevărat. Amintiți-vă că reducerile mari sunt susceptibile de a atrage cumpărătorii de oferte, ceea ce înseamnă că noii cumpărători atrași nu se vor transforma în clienți pe termen lung în viitor.
În timp ce reducerile de vânzări pot fi un mijloc eficient de a genera venituri rapide, asigurați-vă că ați analizat cu atenție toate riscurile și potențialele capcane dezastruoase. Consumatorii se pot obișnui rapid cu reducerile de preț și mulți nu vor mai rămâne prin preajmă atunci când prețurile dvs. revin la normal sau cresc. În plus, reducerile pot proiecta propria lipsă de încredere în brandul dvs. și pot stabili o valoare percepută mai mică pentru produsele dvs.
Oferirea de reduceri pentru toată lumea poate reprezenta un risc uriaș pentru marja dvs. de profit globală. Luați în considerare, în schimb posibilitatea de a oferi reduceri exclusive pentru grupuri specifice de clienți (cum ar fi studenții, lucrătorii din domeniul sănătății, militarii etc.). În acest fel, puteți valorifica reducerile și vă puteți crește baza de clienți fără a vă afecta marjele sau a vă diminua valoarea mărcii.
Chiar dacă eforturile dvs. de marketing se străduiesc să convingă clienții și potențialii clienți că produsul dvs. este util și le va îmbunătăți viața, reducerile pot submina adesea valoarea produsului dvs. De aceea, trebuie să vă gândiți la modul în care veți demonstra valoarea produsului dvs. și vă veți păstra clienții odată ce reducerea s-a încheiat.
„Apple este un brand construit pe noutate și urgență, așa că, deși produsele lor nu sunt niciodată la vânzare, puteți obține o reducere pentru schimburi sau upgrade-uri, ceea ce îi menține pe clienți loiali.”
Erin Sykes, a retail and sales strategist
După cum sugerează și numele, un e-mail cu ofertă de reducere este folosit pentru a informa clienții dvs. despre o reducere specială. Poate fi o reducere generală pentru toate articolele din magazinul dvs., precum și un cupon sau un cod de reducere care poate fi folosit la finalizarea comenzii. Oferirea reducerilor este o practică obișnuită care este folosită de toate companiile, deoarece aduce rezultate reale. Iată câteva statistici care susțin această afirmație:
Este interesant faptul că există cercetări neuropsihologice care demonstrează că, cupoanele îi fac pe clienți mai fericiți. Un studiu de la Claremont Graduate University a arătat că primirea unui voucher de 10% poate crește nivelul de oxitocină cu până la 38%, iar participanții care au primit cupoane au fost, de asemenea, cu 11% mai fericiți și s-au simțit mai relaxați.
Deci, cum puteți implementa codurile de reducere în strategia dvs. de marketing? Cel mai simplu mod este prin intermediul campaniilor de e-mail.
A începe de pe o pagină albă poate fi descurajant și frustrant. Pentru a vă ajuta, am creat o listă de sfaturi de care să țineți cont atunci când scrieți e-mailuri cu oferte de reduceri. Dacă tot nu vă simțiți în stare să vă scrieți propriile e-mailuri de reduceri, derulați în jos și copiați și lipiți modelele noastre de e-mailuri de oferte de reduceri gata de utilizare.
Idei de linii de subiect:
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Idei de linii de subiect:
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Idei de linii de subiect:
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
Idei de linii de subiect:
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Idei de linii de subiect:
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Idei de linii de subiect:
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Idei de linii de subiect:
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Pot exista o varietate de motive pentru care ați putea avea nevoie sau ați putea dori să obțineți un preț mai mic decât cel propus. În plus, toată lumea iubește economiile potențiale și factorul de bună dispoziție pe care îl oferă negocierea pentru a obține o afacere mai avantajoasă. De cele mai multe ori, puteți cere un preț special pentru aproape orice și îl puteți obține dacă știți cum și când să cereți. Să trecem în revistă câteva sfaturi care v-ar putea ajuta să obțineți prețuri reduse de la comercianți cu amănuntul, vânzători și furnizori de servicii.
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Când vine vorba de a cere o reducere de la o companie, fie în calitate de potențial client, fie în calitate de client loial, există două lucruri esențiale de care trebuie să vă amintiți: să aveți un ton politicos, pozitiv și profesional și să oferiți o explicație bună cu privire la motivul pentru care nu vă puteți permite prețul oferit (sau de ce credeți că acceptarea cererii de reducere ar fi benefică pentru ambele părți). Iată câteva exemple de șabloane de cerere de reducere pe care le puteți folosi:
Indiferent de produsele sau serviciile pe care le oferiți, este posibil să vă întâlniți cu clienți potențiali sau existenți care să vă ceară reduceri pe care nu le-ați planificat. Cu toate acestea, simplul fapt de a fi de acord să oferiți o reducere demonstrează că produsul/serviciul dvs. nu merită prețul pe care îl cereți și începeți relația cu clientul pe picior greșit. Iată câteva sfaturi despre cum puteți negocia eficient cererile de reduceri în vederea obținerii unui rezultat avantajos pentru ambele părți și cum puteți răspunde într-un mod profesionist:
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Folosiți următoarele șabloane de e-mail ca ghid ori de câte ori trebuie să răspundeți clienților care solicită o reducere.
Ready to take your customer support to the next level?
With LiveAgent's discount email templates, you can offer your customers exclusive deals and promotions to get the best possible price.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de e-mail care anticipează reducerile
Reducțiile de preț pot atrage noi clienți și crește vânzările pe termen scurt. Trimiteți e-mailuri care anunță reducerile viitoare pentru a le atrage atenția și a le stimula achizițiile.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Programul de fidelizare a clienților aduce beneficii semnificative pentru afaceri, influențând alegerea mărcilor și creșterea frecvenței de cumpărare. E-mailurile personalizate sunt eficiente și pot fi utilizate pentru a îmbunătăți colaborarea cu clienții și a crește vânzările.
Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic
O strategie de marketing de recomandare în comerțul electronic este ușor de implementat și îmbunătățește vizibilitatea mărcii. Stimulentele pot fi personalizate și clienții pot câștiga recompense prin recomandarea produselor sau serviciilor. LiveAgent este o platformă eficientă pentru a oferi asistență clienților în acest proces.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date