Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru creșterea prețului

Șabloane de e-mail pentru creșterea prețului

Creșterile de preț sunt o parte inevitabilă a creșterii fiecărei companii, atât în ​​sectoarele B2C, cât și în cele B2B. Trecerea printr-o creștere a prețului fără pierderea clienților actuali este o provocare în special pentru majoritatea afacerilor B2B. Modul în care vă informați utilizatorii despre o creștere a prețului produsului sau serviciului dvs. poate avea un impact asupra faptului dacă aleg să rămână loiali față de marca dvs. sau încep să caute alternative de cost mai mici. Mai jos sunt câteva dintre cele mai bune practici, împreună cu 7 șabloane de e-mail pentru creșteri de preț pe care le puteți utiliza atunci când veți anunța clienții dvs.

șablon de e-mail de creștere a prețului Netflix
anunț Netflix de creștere a prețului

Cum să anunțați clienții despre creșterea prețurilor

  1. Informați clienții în avans: Comunicați creșterea prețului imediat ce luați decizia și înainte ca noile prețuri să intre în vigoare. Asigurați-vă că clienții au timp să se adapteze la noua ofertă, să își reevalueze bugetul sau să cerceteze piața pentru alternative .
  1. Comunicați motivul (motivele) din spatele creșterii prețului: indiferent dacă este vorba de costuri de operare mai mari sau de necesitatea de a vă îmbunătăți produsul / serviciul – arătați clar clienților că nu urmăriți profituri, ci doar răspundeți la mediul în schimbare al pieței.
  1. Explicați valoarea pe care o vor primi clienții dvs.: Concentrați-vă pe valoarea pe care o vor primi clienții dvs. după creșterea prețului – cum ar fi adăugarea de noi caracteristici esențiale ale produsului pe care l-au solicitat, îmbunătățirea performanței serviciului, asigurarea asistenței pentru clienți mai bună etc.
  1. Lăsați-i să profite de prețurile actuale : transformați știrile negative în creșterea veniturilor înainte de creșterea efectivă a prețului oferind avantaje clienților dvs. existenți – de ex. oferindu-le posibilitatea de a trece la un plan anual pentru prețul vechi până la un anumit moment.
  1. Evitați formularea apologetică: ca afacere, aveți dreptul de a vă crește prețurile din când în când, ori de câte ori aveți un motiv bun pentru a face acest lucru. Dacă sunteți prea apologetic atunci când anunțați creșterea prețului, vă subminați valoarea produsului.
Șabloane de e-mail pentru creșterea prețului
Anunț Adobe despre creșterea prețurilor

7 Șabloane de e-mail pentru creșterea prețului pentru B2B

Șablonul nr. 1: anunț rapid

Șablonul nr. 2: axat pe beneficii

Șablonul nr. 3: clienți fideli

Șablonul nr. 4: anunț prealabil

Șablonul nr. 5: ofertă specială

Șablonul nr. 6: utilizatori liberi

Șablonul nr. 7: Vestea bună, vestea proastă

E-mail de creștere a prețului – Întrebări frecvente

Care este lungimea ideală a unui e-mail de creștere a prețului?

Lungimea ideală a unui e-mail de creștere a prețului este de câteva propoziții dacă modificările sunt minore și planificate. Poate fi necesară o explicație mult mai lungă dacă modificările sunt foarte semnificative sau dacă sunt neplanificate.

Cum ar trebui să informez clienții despre o creștere a prețului?

Puteți utiliza un e-mail ca notificare formală pentru a anunța clienții despre creștere. Mai mult, utilizați-l ca o oportunitate de a crește fidelizarea clienților oferindu-le o reducere pentru efectuarea achiziției acum.

Cum scrieți o scrisoare către clienți despre creșterea prețului?

Vă puteți informa clienții despre creșterea prețului într-o scrisoare personală, unde includeți lista tuturor prețurilor serviciilor dvs., inclusiv creșterea prețului și data la care va avea loc creșterea prețului. Cu toate acestea, ar trebui să explicați temeinic motivul creșterii prețului și să vă asigurați că această creștere a prețului este rezonabilă.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de creștere a prețului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lungimea ideală a unui e-mail de creștere a prețului este de câteva propoziții dacă modificările sunt minore și planificate. Poate fi necesară o explicație mult mai lungă dacă modificările sunt foarte semnificative sau dacă sunt neplanificate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum ar trebui să informez clienții despre o creștere a prețului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți utiliza un e-mail ca notificare formală pentru a anunța clienții despre creștere. Mai mult, utilizați-l ca o oportunitate de a crește fidelizarea clienților oferindu-le o reducere pentru efectuarea achiziției acum.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți o scrisoare către clienți despre creșterea prețului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vă puteți informa clienții despre creșterea prețului într-o scrisoare personală, unde includeți lista tuturor prețurilor serviciilor dvs., inclusiv creșterea prețului și data la care va avea loc creșterea prețului. Cu toate acestea, ar trebui să explicați temeinic motivul creșterii prețului și să vă asigurați că această creștere a prețului este rezonabilă.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație