Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de actualizare a produselor

Șabloane de e-mail de actualizare a produselor

Îmbunătățirea constantă a produsului dvs. pentru a rămâne competitiv și pentru a menține o bază de clienți mulțumiți este esențială, în special în industria SaaS. Un e-mail de actualizare a produsului este una dintre cele mai bune oportunități de a arăta că ascultați feedback-ul clienților, că lucrați în mod constant pentru a le satisface așteptările și că le reamintiți valoarea produsului dvs. Un e-mail de actualizare a produsului poate, de asemenea, captiva din nou utilizatorii care erau pe cale să renunțe. Din nefericire, multe întreprinderi tratează notificările de actualizare a produselor ca pe un gând ulterior.

Cu toate acestea, e-mailurile de actualizare a produselor pot face mult mai mult decât să informeze utilizatorii despre îmbunătățirile recente aduse produsului. Cu o strategie corectă, puteți utiliza e-mailurile de actualizare a produselor pentru a reasigura noii clienți că au făcut alegerea corectă, pentru a îmbunătăți satisfacția clienților, pentru a îi păstra și chiar pentru a crește veniturile, deoarece puteți promova și caracteristicile dvs. premium atunci când anunțați actualizările.

Crearea unor e-mailuri eficiente de actualizare a produselor poate fi o sarcină dificilă. Mai jos găsiți câteva sfaturi pentru a vă ajuta să creați e-mailuri de actualizare a produselor mai bune, care vor îmbunătăți cu siguranță fidelizarea utilizatorilor, împreună cu 10 modele de e-mailuri de actualizare a produselor pe care le puteți folosi ca exemple atunci când vă creați propria versiune de e-mail de actualizare a produselor.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați și salvați șabloanele de e-mail direct în LiveAgent

5 cele mai bune practici pentru e-mailurile de actualizare a produselor

  1. Segmentați-vă publicul: Luați în considerare împărțire abonaților în grupuri (pe baza vârstei, sexului, preferințelor etc.) și să trimiteți diferite e-mailuri care variază în conținut, limbaj și stil în funcție de ceea ce atrage fiecare grup specific de utilizatori.
  1. Decideți care actualizări merită să fie trimise prin e-mail: Primirea multor e-mailuri despre actualizări minore de produse și corecturi de erori ar putea doar să îi frustreze pe utilizatori. Gândiți-vă care actualizări, modificări sau îmbunătățiri aduc valoare reală clienților dvs. și sunt cu adevărat demne de a fi trimise prin e-mail. 
  1. Concentrați-vă pe comunicarea avantajelor produsului: Treceți de la mesaje axate pe caracteristici la mesaje axate pe avantaje, care se învârt în jurul a ceea ce face produsul dvs. și a modului în care îmbunătățirile pe care le-ați implementat îi pot ajuta pe utilizatorii dvs. să își atingă obiectivele și să facă față provocărilor.
  1. Utilizați elemente vizuale pentru a stimula captivarea utilizatorilor: Din moment ce 65% dintre oameni își amintesc mai bine informațiile dacă sunt asociate cu o imagine relevantă, e-mailurile de actualizare a produselor cu elemente vizuale atrăgătoare au mai multe șanse să iasă în evidență, să captiveze utilizatorii și să le stârnească interesul.
  1. Fiți consecvent și respectați-vă programul: Dacă doriți să construiți un număr regulat de cititori pentru e-mailurile dvs. de actualizare a produselor, consecvența este vitală. Definiți frecvența mesajelor dvs. și respectați-o, astfel încât utilizatorii să știe când se pot aștepta să primească vești de la dvs.

Linii de subiect pentru e-mailurile de actualizare a produselor

  • Noul [Produs] îmbunătățit este aici!
  • Au sosit caracteristici noi!
  • Noua noastră [caracteristică] este în sfârșit aici!
  • Prezentarea noilor caracteristici
  • Privire în avans la noile noastre caracteristici
  • Este oficial: Noile caracteristici sunt aici
  • Cea mai solicitată funcție a sosit
  • Încercați aceste funcții noi
  • Salutați noul [Produs]
  • Noul [Produs]. Inteligent. Elegant. Puternic.
  • Un [Produs] actualizat este disponibil acum
  • Aceasta este o schimbare mare!
  • [Produsul] tocmai a devenit și mai bun! Aruncați o privire
  • Anunțăm cea mai nouă integrare [Produs] cu [Instrument]
  • Nu ratați noul nostru [Produs /Caracteristică]
  • Bine ați venit la noul [Produs]
  • O experiență de [Produs] complet nouă
  • Ce este nou în [Produs]/[Companie]?
  • Noua versiune a [Produs] este aici! Iată tot ce trebuie să știți
  • O actualizare importantă cu privire la [Produs]
  • [Produs] actualizări de vară 
  • Ultimele dvs. actualizări [Produs]

10 șabloane de e-mail de actualizare a produselor

În funcție de brandul, produsul și relația cu utilizatorii, e-mailurile de actualizare a produselor pot fi diferite în ceea ce privește conținutul, designul și tonul. Deși nu există o formulă universală pentru e-mailul perfect de actualizare a produsului, iată 10 modele de e-mailuri care vă pot ajuta să începeți.

E-mail de lansare a unei noi caracteristici

E-mail de actualizare și îmbunătățire a caracteristicii

E-mail de actualizare a mai multor caracteristici

E-mail de actualizare privind rezolvarea unei erori

E-mail de anunțare a unei noi integrări

E-mail lunar/trimestrial de actualizare a produselor cu scopul re-captivării

E-mail de lansare a unei versiuni noi

E-mail de invitație pentru caracteristica beta

E-mail de lansare a unei noi aplicații

E-mail de anunțare a unui nou produs

E-mail de actualizare a produselor – Întrebări frecvente

Cum să creați cel mai bun e-mail de actualizare a produselor?

E-mailul de actualizare a produselor trebuie să conțină informații noi pentru a-i face pe clienți să se simtă la curent și pentru a-i ține informați. Este important să începeți întotdeauna cu o introducere și să lăsați clientul să știe cine se află în spatele e-mailului de actualizare a produsului. În cele mai multe cazuri, ar trebui să explicați modul în care produsul îi ajută pe clienți.

De ce ar trebui să trimiteți e-mailuri de actualizare a produselor?

E-mailurile de actualizare a produselor vă ajută: – Să obțineți noi mărturii – Să creșteți conversiile de la testări la conturi plătite – Să vă îmbunătățiți credibilitatea – Să creșteți gradul de retenție a clienților – Să îmbunătățiți reputația produsului dvs. – Să obțineți mai mult trafic pe site-ul dvs. web – Să atrageți noi clienți, făcându-vă să păreți mai profesionist – Să obțineți mai multe distribuiri și retweeturi și, prin urmare, mai mult trafic de pe rețelele de socializare – Să obțineți mai multe vânzări.

Care este lungimea ideală a unui e-mail de actualizare a produsului?

Un e-mail de actualizare nu ar trebui să depășească 2 paragrafe, dar ar trebui să includă un motiv clar pentru actualizare, cum ar fi o nouă caracteristică, o versiune sau o remediere a unei erori.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum să creați cel mai bun e-mail de actualizare a produselor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul de actualizare a produselor trebuie să conțină informații noi pentru a-i face pe clienți să se simtă la curent și pentru a-i ține informați. Este important să începeți întotdeauna cu o introducere și să lăsați clientul să știe cine se află în spatele e-mailului de actualizare a produsului. În cele mai multe cazuri, ar trebui să explicați modul în care produsul îi ajută pe clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimiteți e-mailuri de actualizare a produselor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile de actualizare a produselor vă ajută: – Să obțineți noi mărturii – Să creșteți conversiile de la teste la conturi plătite – Să vă îmbunătățiți credibilitatea – Să creșteți gradul de retenție a clienților – Să îmbunătățiți reputația produsului dvs. – Să obțineți mai mult trafic pe site-ul dvs. web – Să atrageți noi clienți prin faptul că vă faceți să păreți mai profesionist – Să obțineți mai multe distribuiri și retweeturi și, prin urmare, mai mult trafic de pe rețelele sociale – Să obțineți mai multe vânzări.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de actualizare a produsului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de actualizare nu ar trebui să depășească 2 paragrafe, dar ar trebui să includă un motiv clar pentru actualizare, cum ar fi o nouă caracteristică, o versiune sau o remediere a unei erori.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație