Software de asistență pentru SaaS

Bazați-vă pe LiveAgent, actualizați afacerea SaaS și reduceți rata de fluctuație a clienților.

Păstrați fluctuația la un nivel minim permanent, îndeplinind toate acordurile de nivel de serviciu și așteptările clienților.

Asigurați-vă că clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs., analizând periodic evaluările performanței agentului.

Asigurați-vă că niciun mesaj al clientului nu rămâne fără răspuns prin optimizarea tuturor mesajelor clienților pe mai multe canale într-o singură căsuță de e-mail.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reduceți rata de fluctuație

Ajutorul rapid și punctual poate face o mare diferență atunci când vine vorba de menținerea clienților și de reducerea ratei de fluctuație. Timpul este un factor foarte important în acest caz. Chat-ul live în timp real vă poate ajuta să rezolvați imediat problemele și să țineți clienții la distanță. Gata cu brainstorming-ul cu privire la strategiile de reducere – soluția a venit chiar la dvs.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Îmbunătățiți fericirea clienților

Succesul afacerii dvs. depinde de satisfacția clienților dvs. Oferiți-le oportunitatea de a căuta răspunsuri pe portalul clienților, de a lua legătura cu ei prin mail obișnuit și de a finaliza vânzările în apel – totul dintr-un singur loc! Bonus: Puteți măsura cât de mulțumiți au fost clienții dvs. datorită sistemului de recompense / mustrări. 🙂

Rămâneți organizat

Nu mai există mai multe căsuțe de e-mail separate, soluție diferită pentru chat live sau furnizor suplimentar pentru call center. LiveAgent împachetează toate canalele într-un singur pachet (și rețelele de socializare) la un preț foarte accesibil. Investiți mai puțin timp în gestionarea sarcinilor de zi cu zi datorită automatizării și concentrați-vă asupra a ceea ce contează pentru dvs. – clienții dvs., afacerea și creșterea.

stay organized - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Articole legate deSoftware ca Serviciu (SaaS)
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.

LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea. Îmbunătățiți-vă marketingul cu software-ul de birou de asistență LiveAgent.

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?

Îmbunătățiți imaginea de marketing răspunzând la comentariile sociale pozitive și negative cu un software avansat de birou de asistență. Aflați mai multe despre cum vă poate ajuta acest instrument să vă îmbunătățiți eforturile de marketing și vânzări.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Academia LiveAgent

Satisfacția clienților este cheia succesului în afaceri. Un sistem de tichete și live chat sunt instrumente esențiale. Automatizarea și feedback-ul clienților sunt, de asemenea, importante.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, îmbunătățind experiența clienților. Rapoartele detaliate ajută la îmbunătățirea satisfacției și eficienței agenților. Serviciul de chat permite comunicare rapidă și eficientă.

O selecție de programe informatice pentru servicii clienți a celor mai utilizate platforme de pe piață. Alegeți-o pe cea ideală și îmbunătățiți-vă exponențial serviciile pentru clienți.

Program informatic de servicii pentru clienți

Platformele LiveAgent, Freshdesk, Google Analytics, Intercom și SurveyMonkey oferă servicii excelente de asistență pentru clienți. Acestea integrează diferite caracteristici și abordări pentru a satisface nevoile diverse ale afacerilor. Prețurile și funcționalitățile lor variază, oferind opțiuni pentru diferite bugete și cerințe. Integrarea acestor platforme cu LiveAgent poate contribui la îmbunătățirea proceselor de asistență pentru clienți și la creșterea satisfacției clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x