Software de asistență pentru SaaS

Bazați-vă pe LiveAgent, actualizați afacerea SaaS și reduceți rata de fluctuație a clienților.

Păstrați fluctuația la un nivel minim permanent, îndeplinind toate acordurile de nivel de serviciu și așteptările clienților.

Asigurați-vă că clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs., analizând periodic evaluările performanței agentului.

Asigurați-vă că niciun mesaj al clientului nu rămâne fără răspuns prin optimizarea tuturor mesajelor clienților pe mai multe canale într-o singură căsuță de e-mail.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Reduceți rata de fluctuație

Ajutorul rapid și punctual poate face o mare diferență atunci când vine vorba de menținerea clienților și de reducerea ratei de fluctuație. Timpul este un factor foarte important în acest caz. Chat-ul live în timp real vă poate ajuta să rezolvați imediat problemele și să țineți clienții la distanță. Gata cu brainstorming-ul cu privire la strategiile de reducere – soluția a venit chiar la dvs.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Îmbunătățiți fericirea clienților

Succesul afacerii dvs. depinde de satisfacția clienților dvs. Oferiți-le oportunitatea de a căuta răspunsuri pe portalul clienților, de a lua legătura cu ei prin mail obișnuit și de a finaliza vânzările în apel – totul dintr-un singur loc! Bonus: Puteți măsura cât de mulțumiți au fost clienții dvs. datorită sistemului de recompense / mustrări. 🙂

Rămâneți organizat

Nu mai există mai multe căsuțe de e-mail separate, soluție diferită pentru chat live sau furnizor suplimentar pentru call center. LiveAgent împachetează toate canalele într-un singur pachet (și rețelele de socializare) la un preț foarte accesibil. Investiți mai puțin timp în gestionarea sarcinilor de zi cu zi datorită automatizării și concentrați-vă asupra a ceea ce contează pentru dvs. – clienții dvs., afacerea și creșterea.

stay organized - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui o companie SaaS să aibă software de asistență?

Software-ul de asistență oferă companiei dvs. o modalitate de a gestiona și urmări întrebările, problemele și reclamațiile de asistență pentru clienți. Mai mult , vă oferă un loc de partajare a cunoștințelor cu restul companiei pentru a spori comunicarea.

De ce compania dvs. SaaS ar trebui să aleagă LiveAgent ca software de asistență?

LiveAgent este una dintre cele mai ușor de utilizat soluții software de asistență disponibile pe piață. Este o soluție bazată pe cloud, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la servere sau backup-uri.

Related Articles to Software ca Serviciu (SaaS)
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

LiveAgent este o alternativă la Vocalcom și OTRS în furnizarea de asistență pentru clienți. Acest software gratuit de gestionare a clienților este potrivit pentru companii comerciale și industrii valutare. Are o perioadă de încercare gratuită și oferă opțiuni de chat live și de asistență pentru clienți, printre altele. Deși există opțiuni alternative, LiveAgent este popular și are caracteristici integrate și soluții de costuri eficiente. Compania are o agenție și software pentru asistență și chat live și poate fi găsită la adresa liveagent.com.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

Doriți să migrați de la Dashly la un alt software? Aruncați o privire la LiveAgent, comparați și migrați astăzi datele.

Treceți de la Dashly la LiveAgent?

LiveAgent este o alegere populară pentru IMM-uri care doresc să ofere asistență de clasă mondială clienților lor în 2020, în timp ce Dashly este software-ul de unde puteți migra astăzi datele dvs. pentru a folosi LiveAgent. Există diferite opțiuni de abonament, inclusiv un pachet Tichet Soluție pentru soloprenori și IMM-uri pentru $15 / lună și un pachet Tichet + chat ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru $29 / lună.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație