Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software de asistență pentru SaaS

Bazați-vă pe LiveAgent, actualizați afacerea SaaS și reduceți rata de fluctuație a clienților.

Păstrați fluctuația la un nivel minim permanent, îndeplinind toate acordurile de nivel de serviciu și așteptările clienților.

Asigurați-vă că clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs., analizând periodic evaluările performanței agentului.

Asigurați-vă că niciun mesaj al clientului nu rămâne fără răspuns prin optimizarea tuturor mesajelor clienților pe mai multe canale într-o singură căsuță de e-mail.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Reduceți rata de fluctuație

Ajutorul rapid și punctual poate face o mare diferență atunci când vine vorba de menținerea clienților și de reducerea ratei de fluctuație. Timpul este un factor foarte important în acest caz. Chat-ul live în timp real vă poate ajuta să rezolvați imediat problemele și să țineți clienții la distanță. Gata cu brainstorming-ul cu privire la strategiile de reducere – soluția a venit chiar la dvs.

decrease churn rate
improve customer happiness

Îmbunătățiți fericirea clienților

Succesul afacerii dvs. depinde de satisfacția clienților dvs. Oferiți-le oportunitatea de a căuta răspunsuri pe portalul clienților, de a lua legătura cu ei prin mail obișnuit și de a finaliza vânzările în apel – totul dintr-un singur loc! Bonus: Puteți măsura cât de mulțumiți au fost clienții dvs. datorită sistemului de recompense / mustrări. 🙂

Rămâneți organizat

Nu mai există mai multe căsuțe de e-mail separate, soluție diferită pentru chat live sau furnizor suplimentar pentru call center. LiveAgent împachetează toate canalele într-un singur pachet (și rețelele de socializare) la un preț foarte accesibil. Investiți mai puțin timp în gestionarea sarcinilor de zi cu zi datorită automatizării și concentrați-vă asupra a ceea ce contează pentru dvs. – clienții dvs., afacerea și creșterea.

stay organized

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui o companie SaaS să aibă software de asistență?

Software-ul de asistență oferă companiei dvs. o modalitate de a gestiona și urmări întrebările, problemele și reclamațiile de asistență pentru clienți. Mai mult , vă oferă un loc de partajare a cunoștințelor cu restul companiei pentru a spori comunicarea.

De ce compania dvs. SaaS ar trebui să aleagă LiveAgent ca software de asistență?

LiveAgent este una dintre cele mai ușor de utilizat soluții software de asistență disponibile pe piață. Este o soluție bazată pe cloud, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la servere sau backup-uri.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație