Software de asistență pentru SaaS

Bazați-vă pe LiveAgent, actualizați afacerea SaaS și reduceți rata de fluctuație a clienților.

Păstrați fluctuația la un nivel minim permanent, îndeplinind toate acordurile de nivel de serviciu și așteptările clienților.

Asigurați-vă că clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs., analizând periodic evaluările performanței agentului.

Asigurați-vă că niciun mesaj al clientului nu rămâne fără răspuns prin optimizarea tuturor mesajelor clienților pe mai multe canale într-o singură căsuță de e-mail.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Reduceți rata de fluctuație

Ajutorul rapid și punctual poate face o mare diferență atunci când vine vorba de menținerea clienților și de reducerea ratei de fluctuație. Timpul este un factor foarte important în acest caz. Chat-ul live în timp real vă poate ajuta să rezolvați imediat problemele și să țineți clienții la distanță. Gata cu brainstorming-ul cu privire la strategiile de reducere – soluția a venit chiar la dvs.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Îmbunătățiți fericirea clienților

Succesul afacerii dvs. depinde de satisfacția clienților dvs. Oferiți-le oportunitatea de a căuta răspunsuri pe portalul clienților, de a lua legătura cu ei prin mail obișnuit și de a finaliza vânzările în apel – totul dintr-un singur loc! Bonus: Puteți măsura cât de mulțumiți au fost clienții dvs. datorită sistemului de recompense / mustrări. 🙂

Rămâneți organizat

Nu mai există mai multe căsuțe de e-mail separate, soluție diferită pentru chat live sau furnizor suplimentar pentru call center. LiveAgent împachetează toate canalele într-un singur pachet (și rețelele de socializare) la un preț foarte accesibil. Investiți mai puțin timp în gestionarea sarcinilor de zi cu zi datorită automatizării și concentrați-vă asupra a ceea ce contează pentru dvs. – clienții dvs., afacerea și creșterea.

stay organized - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSoftware ca Serviciu (SaaS)
Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Extindeți capacitățile de asistență cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și a software-ului de autoservire. Permiteți clienților să rezolve singuri problemele - 24/7.

Software de autoservire

LiveAgent offers direct conversations, community forums, and self-service options to improve customer service and reduce cart abandonment. The software also includes a complaint management system and integrates with social media. Benefits of using LiveAgent include improved agent productivity, increased customer satisfaction, and lower support costs. The platform includes features such as ticket management, voice and video calls, and real-time chat. The solution is flexible, rich in features, and competitively priced. Overall, LiveAgent provides a comprehensive customer support solution.

LiveAgent oferă un jurnal complet cu SLA-urile îndeplinite și pierdute de la un anumit moment și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate aplicând diverse filtre.

Raport de jurnal SLA

Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.

Vă întrebați ce face din LiveAgent o alegere bună pentru companiile de dezvoltare de software? Iată trei motive pentru care ne aleg.

Căutați un software de asistență mai bun?

Este important să utilizați diverse metode de contact pentru a fi disponibil pentru clienți, inclusiv chat live, e-mail și apeluri telefonice. Oferind informații importante într-o căsuță de e-mail universală, puteți urmări nevoile și solicitările lor.

O selecție de programe informatice pentru servicii clienți a celor mai utilizate platforme de pe piață. Alegeți-o pe cea ideală și îmbunătățiți-vă exponențial serviciile pentru clienți.

Program informatic de servicii pentru clienți

LiveAgent este un software de asistență pentru afaceri valutare care permite organizarea mesajelor primite prin diferite canale de comunicare. Soluția omnicanală concentră eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client, iar rapoartele pot fi generate pentru anumite etichete. Un centru de servicii pentru clienți este vital pentru orice afacere și alegerea unei soluții CRM integrate este esențială pentru succes, iar agenții ar trebui să fie flexibili și să aibă abilități de comunicare.

LiveAgent și-a găsit utilizarea în multe segmente ale industriei. Contabilitatea și legislativul sunt una dintre ele. Încercați LiveAgent astăzi și vedeți avantajele.

Software de asistență pentru Contabilitate & Industria juridică

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți ce oferă caracteristici de alerte și escaladări, gestionarea call center-ului, comunicare multi-canal și raportare și analize. Prețul începe de la $15 pe lună per agent. Utilizatorii apreciază ușurința în utilizare a software-ului și asistența pentru clienți. LiveAgent este o alternativă puternică pentru Freshcaller și LiveCall la un preț accesibil și are o echipă de asistență excelentă. Potențialii clienți se pot conecta cu LiveAgent prin intermediul chat-ului live, e-mailului și rețelelor de socializare, iar chat-ul LiveAgent are cel mai rapid widget de pe piață, permițând o conectare rapidă și creșterea conversiilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație